حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
خرداد ۹۳
یه روزی خیلی اتفاقی اتفاق میفتد...وقتی درست در تاریکیِ دلگیر اتاقت کنج عزلت گرفته ای... یه لحظه یه ساعت اتفاق میفتد... یک حس خوب در میزند، شاید همراه یک اس ام اس میاید شاید از وایبر و واتس اپ و تانگو بیاید...درست همون لحظه ای که فکر میکنی که یادت رفته حسهای خوب چه شکلی هستند، میاید... پنجره ای باز میشود.. به هیچ چیزش مطمئن نیستی... اما هر کسی که قدر یک پنجره را در تاریکیِ مطلق نداند احمق است!
عشق درد کشنده ای است... وقتی میاید زندگی میاورد وقتی کمرنگ میشود عذاب میدهد و وقتی بلاتکلیف است وحشتناک است...وقتی میرود خیلی چیزها را هم با خودش میبرد...آدمها بی عشق احساس خالی بودن دارن..احساسِ روزمرگیِ خسته کننده ...  هر کس عشق را تجربه نکند آدم بدبختی است، حتی اگر اندازهٔ یک پنجره باشد که روزی بسته خواهد شد...و همه چیز را با خود ببرد و یک درد مزمن باقی بگذارد... باید تجربه شود... پنجره ای که در تاریکی میاید...باید چشید!


چند روز پیشا
عکاس آزی




موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۳/۰۳/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

لایک
پاسخ:
:)
آزی، دیگه اون آزی  شاد و شیطون سابق نیستی؟ نکنه عاشق شدی؟
پاسخ:
من چند بار عاشق شدم... هر بارم عاشق شدم مث بمب انرژی شدم... ولی موقعهایی که انرژی ای نیس موقعهاییِ که عشق رخت بر بسته نیلسون جان...
من الان خیلی حالم خوبه :)
خدا رو شکر که حالت خوبه
پاسخ:
مرسی :)
آزی اون مشکلی رو که بهت گفتم میتونستی راحت ببخشی؟ من که دو سال طول کشید. خوش به حالت که اینقدر زود دلت صاف میشه
پاسخ:
من از اون فجیع ترشم بخشیدم ... البته زمان میبره اما میشه :)
یه خانومی بود اسمش آزیتا م. ز بود حدودا یک دو سه هفته ای هست ناپدید شده. شما ازش خبر ندارید؟ مشخصات؟ مشخصاتش رو بگم؟ یه دختر شاد ،پر انرژی ،فعالیت توووووپ ، هر روز یه پست تازه میذاشت اینجا. وقتی میخوندی لبخندش رو میشد موقع تایپ کردن حس کرد. کوش؟ ندیدیش؟
پاسخ:
چرا اتفاقا... همین دور و برا است :)
الان این پست رو خوندی لبخندش رو حس نکردی؟؟؟ :)
واقعا آدم باید قدر این پنجره ها رو بدونه.....!!!!!!!!
گاهی اوقات آدم این پنجره ها رو میبینه ....میدونه چ قدر ارزش دارن....حتی این پنجره ها رو دوست داره....!!!!....ولی همیشه میگن ک خیلی زود دیر میشه.....!!!....ای کاش از این تجربه ها هیچ وقت برا کسی اتفاق نیوفته...کاش برا کسی هیچ وقت هیچ کاری دیر نباشه....کاش....
خوشحال شدم از اینکه تو قدر این فرصتا رو میدونی و مث من نیستی ....
امیدوارم حالت بهتر از اینا بشه....
بازم منتظیرتیم....زودی بیا...:))

پاسخ:
قدر پنجره ها رو دونستن کمی جسارت میخواد آدم اگه بترسه زود دیر میشه زوددد :)
و حسرت نخور همیشه پنجره ای هست که دوباره پیداش بشه ;)
الان زرت دوباره برگشتم :)
:) خوبه که هستی :)
پاسخ:
:)
ممنون از کامنت پر محتوا و مرتبط شما خخخخخ
^_^ همین!
پاسخ:
همین!!؟؟ چه کم :))
عکسمممم عااااالیهههههه خخخخ خیلی بااااحاله:)))))
پاسخ:
قربون تو... ;)
خوشحالم که برگشتی دلم خواس بگم اینو>_<
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
پنجره ها همیشه عشق من بودم. دیگه چه برسه که توی تاریکی مطلق باشن. اونوقت اصن حس مخاطب خاص بهشون دارم :)
هر حسی بنظر من یه پنجره است
پاسخ:
الان این پنجرهه رو دوس داری؟
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۳ دل زنده خان
ع پسر مردم عکس میگیری؟؟حداقل وا میستادی سرش بره تو هدف بعد عکس بگیری :دی

پاسخ:
خیلی وایستادم نیومد تو هدف ;)
همین من نبودم که چندروز پیش بهت گفتم یه فنجون عشق دلت نمیخواد؟گفتی اصلا؟
عشق بزرگترین و اولین و آخرین دلیل خداوند برای ما و همه ی افریده هاشه هروقت هرجا دلتون گرفت بدونید که عشق ندارید و یا بهتون نرسیده
پاسخ:
تو درست گفتی و من از رو لجبازی جواب دادم هر چند میدونم عشق میاد و یه روز میره... چون روز رفتنش منو میکشه اون جواب رو دادم :)
اگه همین منظره پشتش رو نشون میده آره. چون هم خودش خوشگله هم خیابون قشنگی رو نشون میده :)
پاسخ:
آره دیگه همینو نشون میده :)
خوشحالم که الان حالت خوبه :)
پاسخ:
ممنون :)
من زیاد عاشق می شم ولی ابراز نمی کنم :)
پاسخ:
لابد زیادم فارغ خخخخ
ابراز کن... تو ابرازشم لذته :)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۴ خانم هموستات
خوشحالم که دلت دوباره بهاری شده و روزهات قشنگ
خیلی واست خوشحالم
پاسخ:
ممنون عزیزم هرچند دلم طوفانم داره ولی روزهای خوبی دارم :)
آزی میگم این پسره تو عکسم بد نیستآآآآآ :))))) [ آیکن هیزبازی ]
پاسخ:
خخخخ برم برات صحبت کنم ؟ ;))))
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۵ بانو متغیرالاسمیان
:))))))))))
پاسخ:
:)
آزی عزیز تا تعریفت از عشق چی باشه......هر چیز تعریف درست خودشو داره
عشق هرگز رفتنی نیست
و عشق دلیل موفقیت همه ادمهای موفق دنیاست...هرکسی رو دیدم در این دنیا شرایط یکسانی با بقیه براش مهیا بود اما موفق تر بود از دیگران حالا در هر زمینه ایی دلیل موفقیتش فقط عشق بود به انسانی یا هر چیزی کسی از عشقش به کارش یا پولدار میشه یا کارش توی دنیا ثبت و ضبط میشه
کسی از علاقه و عشقش به کسی توی دنیا داستانی به جا میزاره حتی یه مادر به فرزندش اگر خداوند اراده می کرد تا عشق در همه ی ما یک لحظه نباشه سنگ روی سنگ بند نمی شد.... تو نه برادری میشناختی نه مادری...همه ی ما ادمهای دنیا که از صبح تا شب هر تلاشی می کنیم هر کاری حالا هر دمی دلیلی جز عشق نداره انگیزه پشت هر کاری عشق 
عشق به کسی چیزی شاید حتی یه حیوون دلیلش به خاطر!
کلمه ی به خاطر.....به خاطر کسی یا چیزی.......عشق هرگز رفتنی نیست آزی بزرگ
پاسخ:
فرزانه جون من با تو بحث نمیکنم... اما نه کاملا اما باهات موافقم :)
چرا با من بحث نمیکنی؟ (آیکون آدمی که مشکوکه)
مگه من چی هستم؟چمه؟؟؟بی منطقم؟ (آیکون منتظر)
پاسخ:
چونکه تو موقع بحث خیلی موضع میگیری...من احساس میکنم زیر جملاتت دارم له میشم :) آیکون یه عادم که صادقانه جواب داده ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">