حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
تیر ۹۳

اینجا


مسابقه صوتی ای در جریان است که من بطور کاملا فی البداهه و اتفاقی توش شرکت کردم ، اگه دوست داشتید برید فایلهای صوتی رو گوش کنید و اگه از صدا و برنامهء منم خوشتون اومد بهم رای بدید البته اگه اونقدر از دستم عصبانی نیستید که این همه مدت تنهاتون گذاشتم...

خیلی دوستون دارم، خیلی زیاد...

بوس send to all

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۴۷ حسین ت.نیا
رای که میدم عصبانیت رو هم بعد باهات حساب میکنم
آیکون نفس خبیث کیوون برره ای :دی
دیشب گوشش دادم...خعیلی باحال بود...+20 

به به آزیتا خانوم:))

دلم واسه صدات تنگ شده بود خیلی:**

اصن دلم واسه فایلهای صوتی خیلی تنگ شده!!

راستی دلم واسه عاغای همکارم خیلیییییییییی تنگ شده، خیلیییی!!

آ‍زی یه فایل صوتی از عاغای همکار بزار:)))


بعدم اینکه شوما به سلامتی کی خیال دارین برگردین؟؟:))

خخخخخخخخخ خیلییییی بانمک بود عقشم حنجرتو عشقس^_^ [ایکون رای در صندوق انداخدنD=]
سلام آزی . چی شده که چند وقته دیگه کلیپ های صوتی نمیزاری؟
خیلی قشنگ بود آزی 
 امسال بعد ده سال انتظارخاله شدم ،فایلتو برا خواهرم میبرم که بعدا برا جوجه اش بزاره 
گشنگ بود رای خواهیم داد:)
صحنه را دیدم جالب بود دل مردم را شاد کردید خداوند دلتان را شاد کند خخخ
جدا رفتم و رای هم دادم
فک کنم من دیر کردم .. ولی کلی روحمو شاد کردی :)) مخصوصا با اون خانم مرغه ی قد قد قداااااااا :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">