حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
تیر ۹۳

اسباب کِشی خر است

اسباب کشی دست تنها از خرم خرتر است

تمام

.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

جسارتا مورد تهران بوده یا خراب آباد ؟؟؟؟

پاسخ:
تهران 
خونه بابام
و 
آشغالهایی که ١٦ ساله رو هم تلمبار شده
گردگیری اساسی هم خر است:)))))))))))))
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۰ دل زنده خان
شتـــــــــ
چه خبره اونجا
مامانت اومده یا زلزله: /
چرا دست تنها اخه...اونم دم ما رمضونی؟
پاسخ:
زپلشک آید و زن زاید و مهمان برسد!
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۷ حسین ت.نیا
اصلا مرگ بر اسباب کشی

عاقا بیام کمک ؟!!!:)) روزنامه بده من این وسیله ها رو بپیچم ...


۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۵ تختخواب خدا
کمک ممک و کارگر مارگر خواستی 
هستیما...
:)
پاسخ:
تعارف درِ باغی میکنی؟ ها؟
وگرنه من که مردم الانه از خستگی و کمر درد
خدا قوت!
می گفتی بچه ها رو می فرستادم کمک. یخچال و گاز تنها بلند می کنی کمرت رگ به رگ می شه
خسته نباشی جانم. این نیز بگذرد ولی منم موافقم واقعا خر است
آزی به وطن باز میگردد .. بگو گاوی گوسفندی چیزی سر ببریم :دی
وقتی توی 22 سال زندگی تجربه 13 بار اساس کشی داشته باشی اونوقته که هربار اسم اسباب کشی میاد میشینی زار میزنی :| 
پاسخ:
و من نیز...
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۳ تختخواب خدا
عمام و تعارف در باغی..؟
خجالت نکشیدی این حرفو زدی...؟
نه می خوام ببینم شما در مورد عمامتون چی فکر کردید 
ما از اوناش نیستیم خواهرم 
اصن برو کنار بینم 
یکی این یخچال رو بذاره رو کول من 
زئد باشید ببینم .....
پاسخ:
کو پ؟
اوخ حالا بااون کمر...:/[ایکون گوجه دل نگرون] +خسده ام نباشی عزیزکم[ایکون یه ابمیوه خنککک:)))]

بانو جان ، خب آشغالا رو بریزین دور چرا اینور اونور میبرین با خودتون؟

چیزی که 16ساله تلنبار شده و استفاده نشده از این به بعد هم بدرد نمیخوره بذارین همونجا یکی ببره یا بخره

 

پاسخ:
فکر میکنین دور ریختن اسونه؟؟؟ دو روزه دارم میریزم دور انگار تموم نشدنیه و کمری که دیگه بُرید... الان یه کارگر گرفتم فقط آشغالا رو ببره بزاره پایین نمیشه که تو خونه ولشون کنیم
دور ریختن به زبون سادس تو عمل تو این حجم وحشتناکه
عزیزم مراقب کمرت باش 
زیاد به خودت فشار نیار
نمیشد بپیچونی و خراب آباد بمونی؟ گناه داشتی
پاسخ:
دلم واسه برادرم میسوزه، تازه من بودم هلاک شد :|
آزی جون حواست به کمرت هست؟ تا میتونی تو کارها کارگر بگیر عزیز. کمر درد بد دردیه .
پاسخ:
کمرم خرد شد رفت
دیشب به زور مسکن خوابیدم :|

خسته نباشی آزی جون...

واقعا خسته نباشی آزی جووووونم...
آی گفتی اسباب کشی یاد چن سال پیش خودم افتادم که تابستونا اسباب کشی داشتیم و چقد من متنفر بودم از اسباب کشی..هربار کلی وسیله اضافی رو دور میریخیتم و باز برای اسباب کشی بعدی کلی وسیله به درد نخور داشتیم...
مصیبتی بود که خدارو شکر سه سال که تموم شدش و دیگه راحتیم البته من هرسال تابستون که میشه باز فکر میکنم قرار اسباب کشی داشته باشیم..
ایشالا اسباب کشی شما هم زودی تموم بشه و رااااااااااحت بشی(آیکون دعا از ته دل)
ما هم جدیدا اسباب کشی داشتیم له شدم له خدا صبرت بده ازی

چرا یهو اینقد همه چی قاطی پاتی شده!!!

ازیی مواطب کمرت باش واقعاااا!!!!!فطعا برادر محترم از درد کشیدن شما بیشتر هلاک میشه هااااا

۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۱ زهرا"پرستو"
سلام آزی جون خوشحال میشم به وبم سر بزنی البته وب جدیدم
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۸ دوره خـــآتــوم
دلم یه ذره شدهواست آزیتا  :(

+عروس کوشولوئم

اسباب کشی دست تنها خیلیییی بده!!! کاشکی میشد میومدیم کمکت!!

حیف که نمیشه!! و خودت دست تنهایی:( آخی!!

خسته نباشی عزیزم:))


آزیییییی چرا انرژیت رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باوووووووووووو اینا همه هست
پس زندگی جریان داره
سخت نگیر دختر خوووووووووووووب
ای بابا کجایی تو؟ چرا نمینویسی :(((((((((( نامرد... دلم برا چرت و پرت هات تنگ شد
۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۵ خانم هموستات
وای آزیتا کجایی دختر؟چرا انقد ساکت؟

آزیتا خسته نباشی :***

اسباب کشی سخته واقعا میدونم :(

کاش میشد کمکت کرد. بگم به خودت فشار نیار حرف چرتیه واقعا :| ولی منتظرم که این روزات تموم شن زودتر :) :*

۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۸ هَشت حَرفی
هَی داد بر من :(
نشد که آخرش محرومت کنیم از کامنت ! :|
بس که من دل نازکم :))
آخه چرااا چرااا چرااا ؟! ( به سبک جیگر )
خو نکن مادر من نکن ! چرا پس هی مینی مال میدی ؟! اسباب کشی خر است و اون گاو است و اون یکی سگ است و خاک تو سرش و برود بمیرد و بلد نیست سرپا جیش کند  زیپش گیر میکند و اینا که نشد حرف آخه ! :|
آقو ما به پستای طویل تو عادت کردیم به صورت مورب :| حالا این به صورت مورب رو بیخیال همینجوری گفتم :| ولی خب نکن دیگه مادر من نکن این کارارو با مخاطبای جانت ! :)) 
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۰ هَشت حَرفی
ولی من درکت میکنما :| پای ثبات اسباب کشیای فامیل من بدبختم :|
باورت نمیشه اگه بگم یه بار یه یخچال سایدبای ساید رو یه تنه مث چی آوردم بالا :| هنوز جای زخماش رو بدنم هست :| پیرهنم قشنگ تبدیل شد به دستمال یزدی :| خلاصه که ما هم بله :| فک نکن فقط خودت بله و اینا :|
چرا خر است اسباب کشی و از اون خرتر چرا ؟؟؟

خسته نباشی عزیزم:*******

شکستی شاخ اون غول اسباب کشی رو یا نه؟؟

سلام خاله آزی :دی
امتحانام تمومید برگشتم .. دلم برات تنگ شده بود :)
:* دوووووووووووووست درام :)
بعد از 18 بار اسباب کشی تو تمام عمرم ، کاملا درکتون میکنم .
آزی  کجایی بابا همش یه اسباب کشی داشتی رفتی دیگه پیدات  نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">