حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
تیر ۹۳

آسمان بالای سرم ابری ست ، آسمان دلم هم! نه نه!ابری نیست ،طوفانی ست از آن طوفانهایی که این روزها در چین آمده که خانه و کاشانه را از ریشه میکَند،آهای اهالیِ ساکنِ دلِ من این روزها اگر میخواهید خانه یتان را طوفان نبرد محکم تر بشینید محکم تر بمانید اینجا هوا بس ناجوانمردانه خراب است، خراااااب

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

برای آرامش و شادی و بدست آوردن شور زندگیت دعا میکنم
مطمئنم به زودی آزی همیشگی بعد از پشت سر گذاشتن طوفانها قویتر شده برمیگرده
تو این روزا مراقب خودت باش 
بوس قلب گل
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۰ دوره خـــآنــوم
و ما هممننتظر آزیتا با دلی صاف همراه با باد خنک
کاش کاری از دستم برات برمیومد. اینو از ته دلم میگم. دیگه داره از دو ماه اینا بیشتر میشه که آزی همیشگی نیستی. کاش زودتر همه چی حل شه. آدم اینجور وقتا حرف بزنه بدتر دردی میشه روی دردها. ولی اگه حس کردی کوچیکترین کاری ازم برات برمیاد بگو آزیتا :*
من که محکم تر نشسدم و به ارامش بعد طوفان امید دارم:) ازی من قویه ازینجور طوفاناام زیاد داشده تو زندگیش اینم مثه بقیه حل میشه فقد اندکی صبر:*
۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۱ دست و پا چلفتی
عه پ کی میخواد این هوای لعنتی افتابی شه ؟
افتابی نخواستیم لااقل یه برف نم نم خوشگلی بیاد دیگه:)
یه دوستی داشتم( یادش به خیر) هم خوابگاهی بودیم. وقتی این طور موارد برام پیش می اومد و به هیچکی هم نمیگفتم چیه یه مدت باهام کار نداشت بعد می اومد دست به کمر ، عصبانی ، بالا سرم می ایستاد میگفت: ماهک میشه دقیقا بگی چه مرگته؟ و اون وقت این لحن عصبانی نمیدونم چرا از همه پرسیدن های محبت آمیز روزای قبلیش چاره سازتر بود و زبونم رو باز میکرد. تو دوستی مثل دوست من داری؟ میشه خودم ازت بپرسم آزی الان میشه دقیقا بگی چه مرگته؟
پاسخ:
اتفاقا من دقیقا میدونم چه مرگمه:))) منتها اینجا و در انظار عمومی نمیتونم واست توضیح بدم ماهک جونم :)))
ما جامون امنه. شما هم بذار تمام وجودت توی طوفان جابه جا شه. شاید بعدش همه چیزایی که دوسشون نداری توی دلت نابود شن و جاشون رو یه دریاچه قشنگ بگیره. طوفان همیشه بناهای سست رو نابود میکنه.
ما منتظر آرامش بعد از طوفانیم :* 
ما محکمم ازی.تو محکم بمون تو این هوای ناجوان مرد...
ایشالا که هرچی زودتر صاف بشه:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">