حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
مرداد ۹۳

لازم نیست زیاد فکر کنم تا یادم بیاد من یک آدمِ خاکستریِ پررنگ هستم، از آنهایی که  کارهای پسندیده میکنند برای دل خودشان و گاهی کارهای نامتعارف میکنند آن هم برای دل خودشان...نه برای خوشنامی نه برای آبرو نه برای تظاهر نه برای وجههء اجتماعی نه از ترسِ کسی ،چیزی ... از آنهاییکه از هر چه عُرفِ بیزاره... عُرفی که مُدام به همه چیز برچسب میزند، بدها ، خوبها...

لازم نیست کسی زیاد به مغزش فشار بیاورد که متوجه شود من آدمِ خوبی نیستم ، همینطور آدمِ بدی هم، دو کلام که با من دمخور باشی خودم جار میزنم من یک خاکستری هستم که از اینکه بگویم چه کسی هستم ترس و اِبایی ندارم... 

دیشب در حالی که به خودم و خاکستری بودنم فکر میکردم یک آن ترسیدم، گاهی میشود من بعضیها را اونقد دوست میدارم و از اینکه تو زندگیِ من آمدند خوشحالم که ترسیدم!! ترسیدم مبادا حالا که او پر رنگیِ خاکستری بودنِ من را فهمیده ، بگذارد برود، دلسرد شود، از معاشرتِ من دیگر لذتی نبرد!! دیشب برای اولین بار کمی ترسیدم، اما هیچ چیز نمیتواند مرا به ادا در آوردن وادار کند حتی ترس از دست دادنِ یه دوستِ فرشته گون ... چه من ادا در بیاورم چه نه!! چه ماسک بزنم چه نه... در هر حال من همان آدمِ خاکستریِ پررنگی هستم که سعی میکند همهء آدمها را بی قضاوت دوست بدارد و آزاری به کسی نرساند...

در هر حال همهء ما اونی هستیم که زیر اون ماسکِ لعنتیه...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

خاکستری بودن خیلی خیلی بهتر از رنگارنگ بودنه باور کن
همین جوری هم خاکستری خیلی ها دوست دارن:))
اصن همه ی آدما خاکسترین تا یه جاهایی ظاهرشون و رفتاراشون خوبه ولی از یه جایی به بعد میشن همون خاکستری واقعی که هستن!!!
هیچکس سفید نیست!!! و همه هم شاید سیاه نباشن ولی سفید هم نیستن!! سفیدها خیلی کمن!! خیلی کم!!اینقدر که ...!!
پس نترس همه خاکستری هستیم!!
راستی میدونستی یه جعبه ی کوچولو واسه ی تو توی خونه ی ما زیر تخت من هست؟؟ دلش واست خیلی تنگه:))
پاسخ:
آخییییی الهی
اخه فعلا مارکوپولوام آدرس ندارم بذار ببینم ادرس مغازه داداشم بگیرم بدم بهت
اخجون
یه پستی گذاشته بودم چند وقت پیش ..
به سلامتی ِ
کسایی که ..
برای داشتنشون لازم نیس با سیاست باشی
و
نقش بازی کنی!!
همین که یه رنگ باشی کافیه ..

همیشه خودت باش خاله .. کسی که بخواد دوستت داشته باشه باید خودتو دوس داشته باشه .. اگر نه که 100 درصد لیاقتت معاشرت باهات رو نداره :)
بقول معروف دیگران به اندازه کافی هستند .. تو خودت باش ..
همه ما خاکستری هستیم...بعضیهامون سیاهیهای بیشتر داریم بعضیهامون سفیدیهای بیشتر...ولی هیچکس سیاه مطلق نیست...همونطور که کسی سفید مطلق نیست...
ولی اگر زندگی رو به یک بالماسکه پر های و هوی تشبیه میکنی که انتخاب نقاب با خودمونه، من نقاب سفید رو ترجیح میدم....از این بعد که بدی و انرژی منفی انتقال پیدا نکنه بهتره...
پاسخ:
نقاب بده 
با هر نیتی که باشه بده بد بد
تو یه دوسته فوق العاده ای باهمه ی ویژگی های خاص خودت^_^
پاسخ:
امیدوارم همینجوری باشه که تو میگی :))
ازیییی همین که خاکستری هسدی و به زبون میاریی خیلیه مثل بقیه ادعات گوش ملت و کر نمیکنه که من فلانم من خفنم!
ادمای خاکستری دلسرد نمیکنن بقیه رو چون قابل اعتمادن چون ادم از بدی های ناشناختشون نمیترسه!
پاسخ:
دمت گرم :)
نقاب بده خیلی بد
ولی تو زندگی رو به بالماسکه تشبیه کردی...یعنی گفتی هرکسی حق انتخاب داره که یه نقاب انتخاب کنه
پاسخ:
نه اتفاقا بر عکس من بالماسکهء پر های و هویِ این روزها رو مزمت کردم... خب دقت کنی متوجه میشی هاله جون
به نظرت آدمى تو این دنیا هست که خاکسترى نباشه؟
من عاشق خاکستریهام و بیزارم از خاکستریهایى که میخوان خودشون رو زورکى سفید یا حتى سیاه جلوه بدن
پاسخ:
وای اگه تو عاشق من بشی منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله بوخووووودا :))))))))
:***
این یکی از بهترین پست های چند ماه اخیرت بود 
من اعتراف می کنم از خودِ واقعیم می ترسم
گاهی اوقات نقاب می زنم به چهره م
دوست دارم گاهی بدِ بدِ بد  باشم ( البته بد از نظر بقیه ) ولی می ترسم
خدایا کمک کن خودمو دوست داشته باشم همینجوری که هستم
این پستت انگیزه ام رو قوی تر کرد برای نترسیدن از قضاوت بعضی ها
میگم اگه تو می تونی پس من هم می تونم 

اتفاقا مردم ، خاکستری ها رو بیشتر دوست دارن مخصوصا خاکستری پررنگ :)
پاسخ:
اگه بخوای میتونی اگه به بهتر بودنش باور داشته باشی :)
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۲ عروس کوشولو
به نظرم هیشکی نه سیاه مطلقه نه سفید مطلق همه خاکستری هسیم

وقتی کسیو دوس داریم مهم نیس خاکستری بررنکش یا کم رنکش

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۲ شکلات بانو
هممون خاکستری هستیم.. منتهی با طیف های متفاوت..
این طیفش مهم نیس... خاکستری بودنه مهمه که مثه هممیم (دو نقطه پی)

مردیم از بس ماسک خاکستری زدیم!
آخه ما سفیدا چه گناهی کردیم خاکستری مده :))))))
نمیدونم چرا این نوشته من رو یه جورایی یاد اهنگ shape of my heart انداخت بخصوص اونجاش که میگفت
not a man of too many faces
The mask I wear is one
پاسخ:
اوهوم این آهنگه هیچوقت تکراری نمیشه :))
هر جور که خودت راحتتری عزیزم:*
پاسخ:
والا فدات شم فعلا شدم کولی آزیتا از این ور به اون ور یهو دیدی راهم افتاد اراک خخخ
همین خاکستری پررنگ از صدتا صورتی و بنفش بهتره
پاسخ:
جدا؟؟؟
اگه راهت بیفته سمت اراک که عالی میشه :))))))))
بزرگ ترین دلیلی که تورو میخونم و حتی بعد از گم کردنت بازم دنبالت گشتم همین شخصیت بی حفاظ بودنته! که ماسک نداری
پاسخ:
چاکریم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">