حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
مرداد ۹۳

آیا میدانستید ملخها هوش سرشاری دارند؟ آیا میدانستید ملخها یک پا کارآگاه هستند؟

اگر نمیدانستید تعجب نکنید، بنده نیز طی چند روز اخیر به این امر مهم واقف گشتم! 

ملخها هر چه شما بدان احتیاج دارید بی معطلی شناسایی کرده و تخمش را در آنی خواهند خورد و بدینسان شما برای یک سری اقلام بسیار پیش پا افتاده دربدر میشوید...

اما

به هوش ملخها شک نکنید ، آنها همهء تخمها را خوردند خیالتان تخت... بعله

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵)

امان ازین تخم خورهای بیشعور! همین ملخ های باهوش یک هفتس منو آواره بازار کردن!!!!!!!!
پاسخ:
:)))
چی میخواین که تخمش رو ملخ خورده؟!!!!!بگید شاید این دور و اطراف ملخ هاش روزه باشن :)))))))
پاسخ:
دو نوع قرص گیاهی میخوام :)
میخواستم یه چیزی بگم دیدم زشته :)
پاسخ:
خخخخ
اینجا عطاری زیاده دوست داشتین اسمش رو بگید ازشون می پرسم شاید داشته باشن
پاسخ:
ایشالا خودم پیدا میکنم ممنون
با این ملخاشون :))
تخم خورا !
پاسخ:
والا به غورعان...
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۳ دل زنده خان
کصااافطا ی مدت بود تخم پستهای رنگارنگو‌ زده بودن خخ
پاسخ:
خخخخ تخم حوصله رو خورده بودن :)))
ایشالا
خلاصه ابجی هر کاری داشتی ما هستیم
آیکون حسین علی فردین :)))) +جو اون موقع
پاسخ:
:)
حالا آزی جان ملخ ها تخم ها رو خوردن یا تخم ها را ملخ ها ؟ کدوم ملخ ها کدوم تخم ها رو خوردن ؟کدوم تخم ها رو کدوم ملخ ها خوردن ؟:)))))))))))))))))))
پاسخ:
ها؟؟؟
الان چی چی وگُفتی؟؟؟

پس بیخود نیس من اینقد ملخارو دوس دارم:دی
پاسخ:
ایشالا که باهاشون محشور میشی :))))
چشم شیطون کر مثه اینکه تخم بی حفاظو هرچی انبار کرده بودن بخورن برگردوندن:)))
پاسخ:
نه همشووو یکمشو رفتیم پس گرفتیم :)))
ملخ تخم می خورد و بعضی آدمیان ملخ.
چه کامنت موزون و نژادپرستانه ای دادم:-)
پاسخ:
ای نژادپرستِ بی ادب :))))))
هااااااااااااااااااا؟
یه چی گفتم که خودم هم متوجه نشم چی گفتم :))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
آورین :)))
بگو شی ماخای بیگیرم برات برفستم همشهری اسبق :)))
پاسخ:
گیر آوردم قربون دستت
دلم برای همدان تنگ شده :) خیلییی

من یه پستی توی وبلاگم داشتم که الان بی ربطه این ولی یادم اومد!

نوشته بودم این که میگن تخم فلان چیزو ملخ خورده! انگاری کلا فقدان تخم توی هر زمینه ای مشکل سازه!!

پاسخ:
تخم منشاء هر چیزی نباشه مشکل ساز میشه... ؛)
 (((: fedat besham hamshahri yey sar bia hemedan kho 
پاسخ:
لهجه دار مینویسی اینقد خوشم میاد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">