حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
مرداد ۹۳

اگه این روزهای تعطیل تهرانید و نمیدونید کجا برید و از ارتفاع هم خوشتون میاد ، تله سیژ دربند جای باحالیه که فقط پنجشنبه جمعه ها و روزهای تعطیل کار میکنه :)

دست دوست و فامیل و آشناتون رو بگیرید و برید


26 خرداد ٩٣

بعدشم وقتی رسیدید اون بالا یا تنبل نیستید و میرید یکم کوهنوردی میکنید یا تنبلید و میشینید تو رستورانِ اون بالا یه چیزی به بدن میزنید






موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۳/۰۵/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

من اینقده تله کابین دوس دارم ولی تا حالا سوار نشدم !!

ولی خودمونیم ها یه نمه ترسناک می زنه:))
پاسخ:
من که اصلا نمیترسم ولی دوستم اولش یکم ترسید ولی حال میده :) 
این از تله کاببن باحالتره فقط حیف که زمانش کوتاهه :)
توهم ایشالا میری سوار میشی
اگه کسی همراه باشه
این دوستا و فامیل من که بدون ماشین بهشت هم نمیرن!!!کوه نوردی که جای خود دارد
پاسخ:
چه تنبلهایی :|
خوب کوه نرید دیگه برید اون بالا آبمیوه بخورید بر گردید
این خیلی باحاله:))) تله کابین که اصلن خوب نیس اصلن هیجان نداره ولی این اطرافش بازه خوبه ایشالا تجربش کنم^_^
پاسخ:
اوهوم فقط حیف ده دقیقه است ادم دوس داره یه ساعت باشه :))
وای اگه من یه دوست پایه مثل تو داشتم ....هعییییی :))) جای منم خالی ..
پاسخ:
خودم :)

مگه من مردم؟ :)))))
 البته اگه ما  بریم کفش های جینگول و خوشگل به پا نکرده که دلمون بیاد و بریم به صعود قله ها برسیم.
پاسخ:
والا ما به قصد کوه نرفتیه بودیم زین رو جینگولی رفته بودیم :)))
خلاصه بگم بمب اتم هم روی سر اینا بیاد بدون ماشین فرار نمی کنن :|
پاسخ:
دوستان و آشنایان خود را تعویض کنید لطفا
در شرفش هستم
agha sharmande baz farsi man kar nakard :/ pishnahad khoobie ehtemalan shahrivar mah baraye didan concert miram tehran say mikonam inam amali konam :))
پاسخ:
:)
سیژ دربند رو دوس دارم! :) من وقتی سوار میشم تازه یه 45 دقیقه هم میرم بالاتر و کلی حس میکنم تو اوجم :) 
پاسخ:
:)
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۷ مهندس بهشت
یادم باشه به اینجا یه سری بزنم
سلام علیکم
پاسخ:
سلام :)
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۳ سرهنگ تمام
خوب نیس زیاد
تله کابین توچال بهتره
پاسخ:
کابین دوس ندارم بی کابین هوا بخوره تو صورت آدم
هرچی امکاناته مال این پایتخته. تف
:-)
پاسخ:
میدونی عمر این سیژ چقده بالای ٣٥ سال
شهرهای کوهستانی دیگه هم شاید باشه... شما مگه کجایید!؟
اصفهان.
زاینده رود هم که خشک شد دیگه پز اونم نمی تونیم بدیم:-)

البته ظاهرا تازگی ساختن ولی خیلی مسیرش کوتاهه بی مزه س... من اینجوری شنیدم البته.
پاسخ:
خب مال تهرانم مسیرش کوتاهه کمتر از دقیقه است بعدشم دیگه شما از اصفهان بنالی هیچی باید خراب آباد رو ببینی :/
من از ارتفاع میترسم پشت بومم نمیتونی ببری منو :))
پاسخ:
عه وا چه بد :)
فقط ۱۰دقیقه
کمه به نظرم واسه ارامش گرفتن یک ساعتم کمه ازی
پاسخ:
اره کمه خیلی کمه
گمونم قبض روح بشم اون بالا 
 قیژقیژ نمیکرد؟؟؟؟
پاسخ:
نه قیژ قیژ نمیکرد :))
تله سیژ را دوست میداروم!!! کسی پایه هست آیا؟
پاسخ:
:)
خیییییییییییییییلی باحاله
باد میخوره تو صورت آدم و زیر پا خالی و حس سبکی عجیب
انتخابت حرف نداره آزی جون
پاسخ:
اوهوم :)
چاکریم :)

تله کابین سواری خوبه...دوست دارم:)))

و چقدرم دلم برات تنگ شده بود...

پاسخ:
شما مارو دوس نمیداری که سر نمیزنی که :)))) منم دلم برات تنگ شده بود

دوستت دارم جونم ...منتهی سرم یکم شلوغه..بعضی وقت ها هم مشکل ثبت نظر دارم.نظر مینویسم به قاعده ی یک طومار ثبت نمیشه:|

 

پاسخ:
ایشالا سر شلوغه خوب باشی :)
:*
وای چ عالی آزی
دلم میخواد
منم میبردیییییییییییییییییییی :((((
پاسخ:
ایشالا میری :)
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۴ مهدی (دنیایی به رنگ مهربانی) غریبی
انشالله خوش گذشته باشه
بهم سربزن خوشحال میشم
پاسخ:
خیلی خوش گذشت امتحان کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">