حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
مرداد ۹۳

خب چند روزه دارم زور میزنم ، فکر بد نکنید ها... از اون زورها نه! یجور زورِ دیگه!

زور میزنم که یه چی اینجا بنویسم که شما فکر نکنید حالم بده ، نمیشه،که فکر کنید حالم خوبه بازم نمیشه، که ابراز وجود کنم اونم نمیشه! نتیجه اینکه احتمالا من نه حالم بده نه حالم خوبه و آدمی که دچارِ رخوت شده باشه تقریبا وجود نداره و زین رو ابراز وجود هم ممکن نمیباشد :)

بعد الان هی زور زور کردم، یادم افتاد که من چند وقتیِ زورم به این زندگی نمیرسه، از این همه مشت و لگد خوردنم خسته شدم دیگه، زان سبب تصمیم گرفتم برم گوشهء رینگ رخوت پیشه کنم و فعلا هیچ غلطی نکنم ، تا ببینم این زندگیِ گل و بلبلِ من برگِ بعدی چی رو میکنه!؟ واسم مقدور بود حتما میرفتم تو غار سیصد سال میخوابیدم! آخ حال میدااااد...آخ حااااال میداااااد... 


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۵/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

سلام
خیلی وخت بود میخاستم حضور مجدد خودمو اعلام کنم الان که دیدم میتونم اولین نفری باشم که نظر میده فرصتو مناسب دیدم!
اینو بدون که حالت از خیلیا بهتره !!خخخخخخ ولی من ادمی نیستم که برم گوشه ی رینگ!!ههه

پاسخ:
سلام
تو احتمالا هنوز اونقد کتک نخوردی بعله...
گاهی واسه اینکه حالت خوب بمونه و زنده بمونی مجبوری یه مدت بری گوشهء رینگ 
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۷ مهندس بهشت
خوبی؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخ
نه من اصلا دوس ندارم 300 سال بخوابم نهههههههههه
پاسخ:
خوبم مرسی :)
خب تو روبراهی مرض نداری بری تو غار که :)
منم ببر منم ببر! ولی قول نمیدم یه جا اروم بشینماااااD=
پاسخ:
نه دیگه زیاد بخوای سر و صدا کنی نمیبرمت :))
این غارت جای اضافه هم داره؟ ;)
نمیدونم بعد از سیصد سال باهامون چی کار می کنن اما با خوابیدن به شدت موافقـــــــــــم!
پاسخ:
عه وا چه همه غار دوست شدن :)))

بخدا اوضاع ما هم تعریفی نداره این روزا :)
آزی کهف میشدی اونوقت خخخ
پاسخ:
خخخخ
شمام برو تو غار علی کهف میشدی :))
دلمون هم نمیاد تنهاتون بزاریم برای همین میخوایم ستاد حامیان آزیتا بانو در غار تشکیل بدیم :)))
پاسخ:
عایا من اگه بخوام سر به کوه و بیابونم بزنم شما باید ستاد تشکیل بدید؟؟ :)))
غااااااز خخخ
آزی بانو ی کامنت خصوصی داشتی خوندی ؟ 
پاسخ:
اشتباه تایپی بود باوووو
تو هم اگه با موبایل و اینترنت ایرانسل پست میذاشتی و کامنت ج میدادی غاز که خوبه اردک مینوشتی :))))

بعله کامنت خصوصی رو دیدم منتها فعلا که میبینی واسه خودمم هر چی زور میزنم نوشتنم نمیاد ولی شاید به زودی یه چی در مورد اون موضوعی که گفتی نوشتم
یله ستاد همراهی شما هر کی هم نیاد من یکی میام :)))
آیکون آدم آویزون-خخخخخ
پاسخ:
خخخخ 
به هوادار من فحش نده :))
عاغا منم هسدم :)))))))))
اصن هممونو وردار ببر ما قول میدیم ساکت بشینیم تو بخوابی!! اصنم نمیزنیم تو سروکله ی هم!! اصنم جیغ و داد نمیکنیم!! اصنم ... خلاصه که خیالت تخت ساااااااکت میشینیم :)))))))
پاسخ:
:))))))
از خنده هات معلومه چقد ساکت میمونی :))))
من به هوادارتون کاری ندارم با خودم بودم :))
بعد هم مگه این فحشه؟ :دی
پاسخ:
منم شمارو خطاب کردم دیگه ؛)
آزی جان اینقدر غم مخور
پاسخ:
چَشِم :)))
منم ببر قول میدم مثل مُرده ها رفتار کنم
پاسخ:
دور از جون :))
از وقتی که این پستت شروع کردم به خوندن همش یه بیت از شعرای حافظ ناخودآگاه یادم اومد گفتم برات بنویسم
بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش؛
                                              وین سوخته را محرم اسرار نهان باش....
پاسخ:
چه جالب:))
ینی چرا این به ذهنت اومده؟ :)
کنار رینگ برای ما هم جا هست؟ منم دیگه حال ندارم زندگی کنم. همه چی خوبه ها! ولی خسته شدم :دی 
پاسخ:
شما اگه همه چی خوبه پس داری نالهء اضافی میزنی، همون وسط رینگ ادامه بده :)))))
اصن اصلش اصحاب کهفه!!!!!!
به کلمه ی اصحاب دقت بنمویین:)))))
ما میریم تو تاریخ با نام اصحاب بی حفاظ!!! خخخخخ
پاسخ:
:))))
خیلی باحاااال بود :))))))
کی به کیه. ما هم میایم می خوابیم. سه هزار سال می خوابیم:-)

پاسخ:
تو دیگه توقعت خیلی زیاده ٣٠٠٠ هزااااااار سال چه خبره؟ فکر کمر خودت نیستی؟
همون موقع هم متوجه شدم :))
ممنون :)
پاسخ:
:)
به قول اون تبلیغه: این روزا با ایران رادیاتور کی میره تو غار؟؟ تازه ورژن نوه اش هم اومده این روزا که پشتش گرمه.
آزی دم دستت این ور اون ور دوستا اشناها اقوام همکارا یه ایران رادیاتور پیدا نمیشه؟؟ :) :(
پاسخ:
تو این هوا خر تب میکنه ایران رادیاتور مورد استفاده نداره :)))
کامنتت خیلی باحال بود :)))
عزیز دلم ...
پاسخ:
:*
کلا شنیدی میگن ببین زمان خودش بگذره همه چی اکی میشه؟ با اینکه خیلی حرف چرتیه ولی چاره ای نیست
پاسخ:
زندگی جز جبر ناخواسته چیه؟
خو مانیز برگشتیم :|
عه :| چه با این مرجان لاو میترکونی :| کاش مانیز مرجان داشتیم مثلن :| حالا نه مرجانا ! اسم پسرونش چی میشه ؟! مرداویج مثلن :| ما نیز یه مرداویج داشتیم هی میومد میگفت عزیز دلم ما نیز میگفتیم قربونت برم بعد اون میگفت فدات بشم بعد ما نیز میگفتیم ... هیچی حالا دیگه هر چی میگفتیم :| چکار داری اصن ؟! :|
بعدش هم اصلن هر زوری دوست داری شما بزن :| به کسی ربط داره ؟! مال خودته دوست داری زور بزنی :| والا ! خدا رو چه دیدی یهو در همین حین زور زدن یه راهی پیدا میکنی که زورت به زندگی برسه ... باورت نمیشه؟ من امتحان کردم خیلیم شد اتفاقن ! 
پاسخ:
خوش برگشتی...
حالا اینقد حسودی نکن آسمون ریسمون بهم نباف بشین سر جات خخخخ :))
الان خوابیدی??:))))))))))
پاسخ:
رفتم تو غار :)اینترنت ندارم خخخخخخخخ
ازی جون دختر خوب از غار بیا بیرون دلواپستم دختر :((((((((
پاسخ:
حیران جون من حالم خوبه :)
:*
گفتم میرم تو غار که نگرانی نداره که :)
همیشه اینطوریه....هیشکی از حالش راضی نیس....
منم بدتر از تو....
اما بعضی وقتا ک اطرافمو نگاه میکنم میبینم ....ن بابا انگار ی درجه از بعضیا زندگیم بهترهاااا....
اونوقته ک ی روز حوبم و بعد ۲باره روز از نو روزی از نو....
خخخخخخخخخ
خود درگیری دارم....
توام فقط امیدت ب خدا باشه...ممکنه پستی بلندی گیرت بیاد ولی زمین نمیخوری...
من فقط ب خاطر همین زنده ام....وگرن از زور غم و قصه دق میکردم...
پاسخ:
بعله ممنون ار شما :)
آزی آهای آزی
آزی آزی آزی آزی آزی آزی
کجایی آزی؟
با آهنگ لوسی بخون تبلیغات پفک نمکی ؛ )))))))))))))))))))
چرا نمینویسی ؟ باز حالت بده ؟

پاسخ:
:))))))))))
ینی آواز برام خوندی از تو غار اومدم بیرون وگرنه عمرا اگه میومدم :)))
ممنون آزی جان که واسه خاطر ما از غار دراومدی.نگفتی ،حالت خوبه یا نه ؟بیا بیرون اون تو هیچ خبری نیست آزی جان :)))))))))))))
پاسخ:
حالم خوبه :)
اگه بی حسی حسِ خوبیه حالم خوبه :)))
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۹ مهدی (دنیایی به رنگ مهربانی)
عکستون زیباافتاده هم منظره هم ژست همیشه سلامت باشین
بهم سربزنین خوشحال میشم
پاسخ:
ممنون :)
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۲ مهدی (دنیایی به رنگ مهربانی) غریبی
سلام
هم منظره قشنگه هم ژست
سلامت باشین
خوب بعد مدتها ما اومدیم شما می خواین بخوابین...
شب بخیر...

شاعر میگه...خواب و سراب مرا از من نگیر...
پاسخ:
کجا بودی نبودی؟؟؟ نمیگی دل ما واست تنگ میره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">