حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
شهریور ۹۳

مخصوصا به گوش و دماغ خیلی علاقه دارن، مدام اطراف اینگونه سوراخجات میچرخن، هوا که گرم میشه بیشتر جون میگیرن ، ارتعاش وِزوِزشونم بالاتر میره، دست بردارِ آدمم نمیشن...جایِ شکرش باقیه که تو فاصلهء هزار پا از سطح زمین ، اون بالا، بین زمین و آسمون، زیاد نایِ مردم آزاری ندارن، میپرسین کیا رو میگم!؟ خب معلومه مگسها رو... 

از بچگی سرنوشت مگسهایی که تو هواپیمان واسم جالب بود، خخخخ !! فکر کنید مگسه تهران میاد تو هواپیما بعد احتمالا هی تو هواپیما از این شهر به اون شهر میشه، وسطاشم تا جاهایی پرواز میکنه که عمرا خودش نمیتونه تا اونجا پر بزنه، بعد یهو ناغافل میزنه و از در هواپیما میاد بیرون مثلا یهو میره زاهدان، میره اردبیل، میره مشهد پاپوسِ آقا :) یهو ناخواسته چقد مسیر زندگیش تغییر میکنه، مثلا همین مگسهایی که تو پرواز من به خراب آباد بودن، یهو میان بیرون و از فرط گرما، همونجا جابجا جان به جان آفرین تسلیم میکنن!! حالا اون ور قضیه اونایی اند که تو پروازهای خارجی بُر میخورن، یهو میرن پاریس، لندن، مونیخ، بی ویزا بی دردسر، بی هزینه بی بلیط، آخ ! فقط حیف که مگس که باشی این چیزا حالیت نیس، قدرشو نمیفهمی، احتمالا زبون مگسهای کل کرهء زمین یه جور باشه، من جایی کلاس زبانی چیزی واسه مگسها ندیدم پس حتما همه مگسها یجور باهم حرف میزنن، آخ! فقط حیف که خودشون نمیفهمند چه موهبتی دارن!!!مگس که باشی اتوبوس دورغوز آباد با پرواز برلین واست فرقی نداره، مگس که باشی آشغالهای زعفرانیه با زباله های حلبی آباد چه توفیری واست میکنن!؟ با این حال بازم عدالتی وجود نداره، یکی میشه مسافر خراب آبادُ زرت زیر آفتاب جزغاله میشه و میمیره، یکی هم میره سر از مزارع جنوب فرانسه در میاره ، دُمِ گاوهای شیردهِ فرانسوی میشه بازیچه ش! یه فکرهایی گاهی دور سرم ویز ویز میکنه ، اونقد سِمِج، که شک میکنم مگس نباشه، حتما مگسه،ببینم اون مگس کُش کجاست؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

نچ نچ نچ..
آزی از دست رفتیا..
























:)
خوبی دوستم..؟؟
پاسخ:
چرا از دست رفتم؟؟؟ مطمئنم تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودی :)))














خوبم دوستم تو خوبی؟
آااااازززززززیییییییییییییییی........
چرا رفتی خراب آباد؟؟؟؟؟
به این نیت امروز اومدم وبلاگت بخونم که واست نظر بذارم بگم هفته دیگه میخوام بیام تهران و میخواستم ببینمت...ای به خشکی شانس))))): 
اه اه اه اه...
پاسخ:
ای بابااااااااااااااا این همه مدت بودم نیومدی :(((
تو مگه کجایی؟
کازرون...شهر آقای هاشمی که تو دبستان خوندیم
من گریه میخوام)))):

این همه مدت بنده ترم تابستون گرفته بودم و آخر این هفته تموم میشه و قرار هفته بعد بیایم خونه عموم
پاسخ:
هعییییی :/
چه بد :-<
ترم تابستون خر است :~|
خیلی خوب بود ، واقعا دوسش داشتم
پاسخ:
چاکریم :))
خانوم اجازه؟ نمیشه راجع به کرم خاکی انشاء بنویسی؟
پاسخ:
نه کرم خاکی زیاد ندیدم که بخواد فکرمو مشغول کنه
الان دغدغهء شما کرم خاکیه؟؟!!! :)))
:)
دختر خوب جواب خصوصیمو ندادی ها!!!
پاسخ:
جوابش 
نوچ
:)

بقول شاهین فدا مدا :)))))))))))
پاسخ:
:)
آزی بانو تو هم که بدتر من زدی تو کار تفکر زندگی حیوانی! :))
اعتراف میکنم تا حالا به زندگی مگسی فکر نکرده بودم. فعلا دارم رو زندگی حیونای بزرگ تفکر مینمویم :))) 

پس بلاخره برگشتی خراب آباد؟! :| 
پاسخ:
اره برگشتم :/
تا حالا از این بعد به قضیه فکر نکرده بودم!!
واقعا مگس تو هواپیما خیلی عجیبه آخه مگس اونم اون بالا!!!!!
پاسخ:
عجیب نیس.. مگسه دیگه درِ هر جا وا باشه میاد تو :)))
سلام
عالی بود ازیتا عالییی بود
ازین زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم
یاد شعر حسین پناهی افتادم:مگسی را کشتم نه به این جرم.....
پاسخ:
هه هه اصن یه زاویه هاییه این فکرای من :))))
یحتمل تو دور غوز آباد(مگس کُشو میگم)
پاسخ:
احتمالا 
از این به بعد یادم باشه حتما موقع خمیازه کشیدن دور و برم رو خوب نگاه کنم انگشتام رو هم بهم بچسبونم یک وقت از بینشون رد نشه :))
پاسخ:
ها صد در صد یادت باشه :)))
خوش به حالشون ها!!!!
ولی ما که نمی دونیم شاید تو دنیای مکسی مکس ها فقط اون مرفه بی درداشون میتونن توی فرودکاه زندکی کنن
اون فقیراشونو بدبخت بیجاره هاشون تو همون حلب ابادا باید سر کنن 
خخخخخخخ
پاسخ:
به هر حال مگس که باشی فرقی برات نمیکنه :)
چقد ویزی ظریف ویزو به ویز قضیه ی ویزی مهاجرت ویز اشاره کرده ویزی عقشم ویزو:) [ایکون کامنت ویزویزی برای پست ویزویزی]
پاسخ:
حال کردم بالاخره یکی به این نکتهء ویزی اشاره نمود :)))
^_^ ویز
پاسخ:
:)
چه بامزه!!! اصلا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم!!!! حتی توصرشم جالبه که یه مگس از هواپیما میاد بیرون میبینه ئه اینجا فرانسه ست مثلا :|
پاسخ:
:)))
گاهی هم میاد بیرون میگه پوووووف خراب آباد :)))))
من که این پست رو دوست داشتم 
عاشق این نوع نگاه متفاوتتم :)
پاسخ:
چاکریم :))
سلام آزی جونم :)
دلم برات خیلی تنگ شده بود


خوبی؟؟ :)
پاسخ:
سلام :)
مرسی خوبم تو خوبی نگین جون؟ :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">