حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
شهریور ۹۳

ما را مِهی در برگرفته، اما خیال نکنید که این مه است، هرگز چنین نیست! 

بلکه این همان هوای شرجی است که شما را به اشتباه می اندازد و سوی چراغهای تیرهای برق را مُنکسِر میکند، پس ای کسانی که ایمان آوردید، هرگز به چشمان خود زیادی اعتماد نکنید !

ضمنا شُشهای خود را به آبشُش سوئیچ نمایید و دست به گیرنده های خود نزنید ، همه چی حله :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۴)

آنتن هم نچرخونیم حتی؟
پاسخ:
نه نه نه don't touch
اینقدر اونجا شرجیه!!!!!
من تو انزلی هوای اینطوری دیدم که حتی از دریچه های هوای ماشین مثل دود میومد داخل!
اما اینطوری که تعریف کردی فکر کنم با رطوبت بالای 90 درصد روبرو شدی :|
پاسخ:
الان یه هفتست رطوبت زیر ٩٥٪ نیومده :/
اوفففف ما خوزستانیا   دوونه شدیم از دست این شرجی وضعیت تو ابادان و خرمشهر دیگه افتضاحه از یه ور ۹۵ درصد شرجی از اون ور گرماییی که جزغالت میکنه خداییش ما اینجا داریم جون میدیم :-) :-) :-) 
پاسخ:
منم خوزستانم دیگه تو این گرما این شرجی :|
خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بداخلاق؟؟
پاسخ:
بد اخلاقی از خودتون اختیار دارید :))))
خوبم شما خوبی؟
اوه اوه من اگه بودم غرق میشدم چون شنا بلد نیستم !!!

پاسخ:
خودم دستت رو میگرفتم :)
اونوقت به شما سختی کار هم تعلق میگیره؟ با این همه سختی شرایط!!!!
پاسخ:
پرسنل پیمانی دارای هیچ کوفتی نیستن هیچی بهشون تعلق نمیگیره
اوووووووووووو چقد شرجیه اونجا
پاسخ:
از اوووووووووو هم اونورتر :))
خراب اباد خر است:|
پاسخ:
یس اولرایت :))
گرما و شرجی بودن دو عنصری هستند که برای انقراض بشر کفایت می کنند.
هفته ای که گذشت رو اهواز بودم... یعنی این شرجی بودن هوا رسما" نسل مارو درآورد!
پاسخ:
اوهوم :|
تازه اهواز خیلی بهتر از اینجاست :\
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۸ مهندس جووون
آزی جون چند سالته اوجگل من؟ممبهوتت شدم :))
پاسخ:
مبهوت چی دقیقا شدی ؟؟ :)))
٢٧ سالمه
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۵ مهندس جووون
ا مبهوت شدن دلیل نمیخواد که خخخخخخخخ
جدا از شوخی از وبت خوشم اومدا گفته باشم
پاسخ:
اتفاقا دلیل میخواد اونم اساسی :)))
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۴ مهندس جووون
آزی نکن با دل من بازی:)
پاسخ:
:)))
ایشالا اوضاع آب و هوا جنوب هرچه زودتر خوب شه :)
پاسخ:
دو ماه دیگه شاااااااید
میسی بابت این پست خوبت :)))
برام جالب بود اینقد از میوه ها تو صبونه استفاده میکنی..قبلا هم شنیده بودم ولی وقتی از زبون کسی که این کارو انجام داده شنیده میشه بهتر و تاثیرگذارتره :*****
ادامه بده عزیزم منتظر دستورای غذایی دیگت هستم :)))
+نمیدونم کامنتم رسید یا نه...ناهار امروز من ناهار دیروز تو بود بفرما :)))
+بورانی هم خیلی خومزه بود با اون بوی خوبش:***
پاسخ:
:)
نوش جان
عاشق بورانی ام :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">