حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
شهریور ۹۳

و من گاهی خوشبخت ترین آدم دنیا میشوم، چطور؟ وقتی آدم دوستهایی داشته باشه نرمتر از آبِ روان و  با دلی مهربون! وقتی کسی را داشته باشی که برایت جینگیل پینگیل درست کند و با نامه بنویسد و بفرستد دم خونت، وقتی کسی باشد که به این فکر کند که تو عاشق چه رنگی هستی و بیشتر از آن رنگ استفاده کند وقتی کسی برایت با عشق دستبندِ دوستی ببافد وقتی کسی یادش باشد یکی از علایق تو لاک است و برایت یک لاک خاص بفرستد، وقتی کسانی هستند که بی چشمداشت بهت محبت کنند و کسانی باشند که تو به آنها عشق بورزی، وقتی کسی باشد که برایت عشق پست کند، مطمئنا خوشبخت هستی :)


همین امروز بسته ای که توکای عزیزم فرستاده :*



من اینجا با شماها خوشبختم، وقتی که هستید، من دوستون دارم ، بودن شما برای من مثل نوریِ که به برگهای یه گیاه میتابه، گرم و زندگی بخش، مرسی که هستید :)


لاکشو ببین تو رو خدا 

:)

:*

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

به به مبارک باشه دست توکا خانم هم درد نکنه
خوبی یک جاده دو طرفست.
ایشالا به شادی ازشون استفاده کنی
پاسخ:
ممنون :)
:)
مرسی :)
اول شدنت مبارک خخخ
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۷ مهندس جووون
ایول خوش به حالت یه همچین دوستی داری
کاش یکی منو هم اینقد دوست داشتت
پاسخ:
پیدا میشه ایشالا غصه نخور :)))
سلام .مبارک باشه کادو
به منم سربزنید
پاسخ:
ممنون
متشکر می باشیم خخخخخخخ
جام قهرمانی اول شدن در اظهارات را بدین میخوام برم :))))
پاسخ:
:))))
اصلنم من کمبود محبت پیدا نکردم ییهههو... :))واقعا چرا با روحیه من اینکارا رو میکنین شما دوستای باحال وبلاگی... خیلی خوشگلن...موبارکه...لاکشو تو رو خداااااا:))))
پاسخ:
آخیییی نه کمبود محبت نگیر :*
خوشبحالت. محبت کردن داره کم کم میمیره. خوبه که هنوز رمقی واسش مونده !
پاسخ:
عشق وقتی پراکنده بشه به سمت ادم برمیگرده شمام یاد بگیر عشق پخش کنی
تو هم واسه ما گرم و زندگی بخشی:*******
پاسخ:
:********
مبارکه 
دستت توکا خانوم هنرمند هم ندرده ...لاکه چه بامزست :)
ماهم از شادی شما شادیم .
پاسخ:
اره خیلی هنرمنده :)
لاکش خیلی خوجمله
ای جووووونم چقد قشنگن^_^ ازون قشنگتر محبت توکا گلیه:* ایشالا همیشه خوشحال باشه و خوشحال باشی:))) دستشم دردنکنه:* مبارکت باشه عقشم^_^
پاسخ:
مرسی ^_^
واااااییی! چه خوشگلن! مبارکه :) 

پاسخ:
قربونت مرسی :*
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۱ خانم هموستات
مبارکه خانوم
پاسخ:
:)
مبارکت باشه
چقدخوبه ادم ددوستایی داشته  باشه که همیشه به یادشن...

پاسخ:
خیلی خوبه خیلی عالیه
باید خیلی حس و حال خوبی داشته باشه... برا ما که کسی هویجم نمی فرسه:-)
پاسخ:
هویجم خیلی خوشمزه ست :)))) ایشالا میفرستن برات :))))
مبارک باشه. به قول خودت لاکشو ببیییییییییییییین :)
پاسخ:
ارررررررره :)))
سلام
اصن عکس توکا خانمو که دیدیم تو اون مسابقه هه معلوم بود باحاله
این جور حرکتها روح و روان ادمو تازه میکنه
اوهوم با داشتن همچین دوستایی حتما خوشبختی
خیلی خوشگلن

پاسخ:
مرسی 
دوستم خیلی باحاله :)) اره
:)
فک کن هر روز یه بستی بیارن خونت ^_^ چ حسی خوبی
پاسخ:
هر روز یکم زیاده خواهی نیس :))))
به به دستشون درد نکنه
پاسخ:
:)
خب بد اخلاق.....با من چی؟؟؟ها؟با مـــــــــــــــــن؟
تازشم ادرس بدی ماهم میفرستیم....ماهم میگیم دوست داریم ولی تو میگی نه نیمیخوام...میخوام برم ....ازین وبلاگ تربه تر از دست نظرات زیادتون راحت بشم (آیکون نشستن روی صندلی و دست زیر چانه گذاشتن و خیره شدن به افق های دور با اشک آرام ریختن)
پاسخ:
من کِی گفتم میخوام برم؟ هوم؟
من همتونو دوس دارم :)
دستش درد نکنه که با یه کار کوچیک ولی با ارزش آزی ما رو خوشحال کرد .
ممنون توکا جون .
پاسخ:
:)
فدا مدا 
آزیتا؟؟ کامنت من کو ؟؟:(
پاسخ:
خصوصی بود عزیزم :)
مبارک باشه 
دم توکا گرم :)
پاسخ:
:) مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">