حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
شهریور ۹۳
چندی است که دارم از یکنواختیِ غذاهایی که میخورم رنج میبرم...میپرسین چرا؟ خب به این دلیل که در منزل خودم سکنا ندارم و در جایی نزد خانواده ای مهمونم...باز میپرسین چرا؟ چون اینجا هوا بسی گرم است و کولر خونۀ من خراب است و من کلا قصد تخلیۀ خانه ام را دارم تا اگر بشود و خدا بخواهد و نرخ تورم اجازه دهد پول اجاره خونه را پس انداز بنمایم، باز میپرسین چرا کولر را تعمیر نکردم؟ پاسخ این پرسش خود را در دلِ جملۀ قبلی بیابید...اگر هم میپرسید من خانۀ چه کسی سکنا گزیدم باید خدمتتون عارض شم که لطفا بیشتر از این سوال نپرسید خخخخ
ها داشتم میگفتم که از یکنواختیِ غذاها در رنجم ،زیرا در این خانه ای که هستم تنوع غذایی از ده مدل یا حتی کمتر، فراتر نمیرود... هر چند وقت یه بار یاد اندرو زیمرن با غذاهای عجیب و غریبش می افتم ، یادتون میاد؟



بعضی وقتها خودم رو دستیارش تصور میکنم ببینم واقعا اگه من بودم کدوم غذاها رو حاضر میشدم که امتحان کنم ، خب در بیشترِ مواقع جواب مثبته احتمالا من حاضر باشم 80% به بالا از غذاهایی که اندرو امتحان میکرد ، امتحان کنم ،یه بار خوردنِ هر چیزی که آدم رو نمیکُشه خخخخ

دوبی که بودم واسه اولین بار کالاماری از نزدیک دیدم ، البته میگن تو جنوب ایران هم یافت میشه که من تا حالا تو بازار اینجا ندیدمش، شاید تو بندرعباس باشه... میگن تمیز کردن و آماده به طبخ کردنش کمی سخته...به خاطر مرکبی که تو بدنش هست :)

17 تیر 93
دوبی

ولی تو خیلی از رستورانها و فست فودهای اونجا سِرو میشد...خب من قبل از اینکه برم با خودم عهد کرده بودم حتما یه بارم که شده تو اون چند روز یه غذایی که تا حالا نخوردم امتحان کنم...و البته به عهدم وفا کردم و یکی نه بلکه چند تا از غذاهایی که تا حالا نخورده بودم امتحان کردم :))) از فیلۀ سالمونِ خام و خرچنگِ دودی شده بگیر تا چند نوع پنیرِ مختلف که تا حالا نخورده بودم و همین کالاماری...اتفاقا همۀ پنیرهایی که امتحان کردم بدم اومد خخخ ولی بقیه رو دوست داشتم :)


22 تیر 93
فرودگاه دوبی


خب باید بگم طعم خیلی خاصی نداشت و مثل این بود که شما یه کِش کلفت رو سوخاری کرده باشید و بخوریدش.. :))) ولی از نظر من خوردنش باحال بود ، اگه بازم گیرم بیاد حتما میخورم... من آزیتا هستم شکموی بزرگ از بی حفاظ :))))
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۸)

پقد بد آدم که خونه خودش نباشه خیلی در عذاب
پاسخ:
آره ولی باید سعی کرد که سخت نگذره :)
واییییییییییییییییییییییییییی این که شبیه هشت پاس
من و بکشی این یکی و تست نمیکنم :| :دی
پاسخ:
شبیهش نیس خودشه :) یه نوع هشت پاس :))
ایییییییییییییییی
چجوری دلت شد؟؟؟؟؟
ترجیح میدم اینجور غذاهارو فقط از دور ببینم:)
پاسخ:
واسه چی دلم نشه؟ :))) خیلی خوب بود اتفاقا :))
من از این بدترم حاضرم یه بار امتحان کنم :)
وای من میبینمشون هم حس خوبی ندارم چه برسه بخام بخورمشون:)
پاسخ:
ولی من حسه خوبی دارم :))
شنیده بودم انسان همه چیز خوره ولی فکر نمی کردم در این حد باشه :)))
فیله سالمون رو پخته خوردم اما خام رو نه!!
اگه میشه یک کم در مورد مزه و روش سرو کردنشون هم بگو
پاسخ:
این که چیزی نیس بعضیا یه چیزایی میخورن بیا و ببین :)))
سرو کردنه چی؟ سالمون رو فیله میکنن بعد دودیش میکنن میخورن تو کارخونه درست میشه، کالاماری هم که مشخصه تو عکس سوخاریش میکنن
اوه اوه چه منظره بدی درست کرده... آخه آزی حیف نیست آدم قرمه سبزی رو ول کنه اینارو بخوره؟!:-)


پاسخ:
منظره به این خوبی، کجاش بده عایا؟؟؟؟
اتفاقا من قرمه سبزی سال یه بار شااااااااید هوس کنم نه بیشتر :))))
ازی بترکی خب خخخ
فقط تعریفشو برای ما میاره :)))
منم از احتمالا چن روز دیگه باید همانند شما زندگی توریستی رو شروع کنم یه قرار ناهار فیکس کن در یکی از استانهای ذیل :
همدان ، سنندج ، لرستان 
:))))))))))))))))))))))
پاسخ:
میخواستی خودشو وردارم بیارم برات؟؟؟ خخخخ
از استانهای زیر معذورم ولی بهت خوش بگذره، استانهای قشنگی بیدن :)
باهاتون موافقم بانو .
علاوه بر اینایی که فرمودین ترکیبی از صدف و سرکه بالزامیک رو امتحان کردم .واقعا خوشمزه بود.
سالمون خام دودی هم بی نظیره مخصوصا با ظرافتی که آشپز برای نازک برش دادنش به خرج میده .
پاسخ:
نشد صدف بخورم ولی دفعه بعد میخورم حتما :) به نظر من سرکهء بالزامیک یکی از بهترین چاشنیهای دنیاست :)
اره اونقد نازک مثه ورقهای کالباس :)
نوش جونت خوب کردی.......زندگی تجربه همین چیزهای بی خطر تازه هس دیگه...شبیه حس بدنیا اومدن ....ازیتا شکمبه
پاسخ:
:)
من شکمو هستم ولی شکمبه نوچ نوچ :)))
اینکه ادم غذاهای جدیدو تست کنه خیلی خوبه ولی خرچنگو چجور تست کردی؟؟؟
ایشالا هر چه زودتر بری خونه خودت
پاسخ:
خرچنگ که بهتر از هشت پاست من ایران قبلا خرچنگ خورده بودم منتها اونجا خامشو خوردم :)
آزی غذاهایی رو که اون یارو میخورد رو حاضری بخوری؟ من اصلا نمیذاشتم کسی تو خونه اون برنامه رو ببینه!!!!
پاسخ:
٨٠٪ حاضرم بخورمشون
چه مستبد به توچه میذاشتی بقیه ببینن تو نمیدیدی خو :)))
متوجه نشدم. یعنی تو هشت پا خوردی؟ اختاپوس؟
پاسخ:
ینی اینقد خنگی؟؟؟ با این همه عکس متوجه نشدی؟؟؟ 
بعله خوردم
منم اگه بودم حتمن امتحان میکردم:)
کلن آدم هرجایی که میره باید حتمن غذای مخصوص اون شهر رو یخوره.
وگرنه انگار اصن مسافرت نرفته:)
پاسخ:
اوهوم اوهوم اصلا غذا یکی از ارکان اصلیه سفره
وایییییییییییییییییییییییییی آزی این پستت خیلی حال بهم زن بود ، الان حس میکنم یه خرچنگ با پاهای دارازش داره توی دهنم وول می خوره : @.عایا آزی می دونی خوردن هشت پا و خرچنگ حرام است ؟
پاسخ:
حس شما اشتباست جانم :)
بعدم میگم امارات یه کشور اسلامیه هااااااا بعدشم ازون برونم حرام بووود یهو حلال شد خخخ
یه چند تا نیمچه تجربه دارم در این زمینه بگم برات :).
1) یه کنسرو خرچنگ خریدم ظاهر قوطیش که شبیه تن ماهی بود. بازش که کردم گوشت صورتی کمرنگ بود که ریش ریش شده بود. اما امان از بوش. چنان بوی ضحمی میداد که اگه یه کیلو دارچین و ادویه هم بهش میزدی چاره نمیکرد. نتیجه این تجربه: سریع به سطل اشغال هدایت گردید :)
2) یه سفر نیمچه خارجی داشتیم بعد تو رستوران یه میز سلف سرویس که دورش هم سیاره ای های چشم بادامی از سر و کول هم بالا میرفتن رو خواستیم تست کنیم. این میز از بقیه میزهای سلف سرویس دورتر بود به عبارتی یه گوشه بود اونم به خاطر بوی ضحمی که انواع و اقسام غذاهای دریایی خام که روش بودن داشتن. بعد یه ظرف بود یه خمیر سفت به رنگ سبز پسته ای خوشرنگ توش بود و جالبه تو رستوران به اون بزرگی این یه کاسه کوچولو بود و خودشون هم به اندازه یه قاشق چایخوری ازش کنار بشقاباشون میذاشتن. منم یه کوچولو برداشتم سریعا متوجه بوی ناجوری شدم. چیزی رو که برداشته بودم بو کردم. چنان بوی عجیبی داشت که اصلا متوجه نشدم چی هست. فقط میدونستم گوشتی نیست. که بعدا ها تو یکی از برنامه های اشپزی اجنبی :) متوجه شدم خمیر حاصل از یه گیاه هست. نتیجه این تجربه: بشقاب کلا عوض شد
تجربه سوم: از رو همون میز سوشی برداشتم دو عدد. با نزدیک کردن به دهان فوری بینی آلارم داد که بندازش دور. بوی ماهی خامش وحشتناک بود. نتیجه این تجربه: گوش دادن به اخطار بینی :)
تجربه شنیده شده : دایی عزیزمان در سفر به مملکت خارجه میگفت جیرجیرک بو داده خورده و بسیار خوشمزه بوده و مزه تخمه افتاب گردان میداده. نتیجه این تجربه شنیداری: حتما امتحان میکنم.
کماکان اگر راهی برای تجربه جدید دیدم اقدام خواهم کرد و نتایج به نظرتان خواهد رسید.
البته پنیر خرما رو هم که به یه قسمتی از وسط تنه پاجوش خرما (نهال خرما) میگن خوردم. نتیجه: هنوز در حال حلاجی مزه اش تو ذهنم هستم :)
پاسخ:
Woooooooooow :)))) موتوچکر بسی از اینکه تجریباتت رو گفتی، دمت گرم که شجاعت امتحان کردن رو داری :^******
اون کنسروها رو منم تو ایران گرفته بودم و بعد از کلی ادویه زدن اخرم نشد که بخورمش :))) ولی اونی که اونجا خوردم یکم بو میداد ولی نه خیلی که نشه بخوریش، به هر حال بوی ضخم بوی لاینفک غذاهای دریاییه مخصوصا اگه سرخ نشده باشن :)))
منم سوشی دوس نمیدارم :)))
ووووووو خیلی دم داییت گرم که جیرجیرک امتحان کرده ، براووووو به این ریسک پذیری، فقط حیف قیافشون زشته ولی طعم تخمه افتابگردون خیلی خوووووبه :) میگن سرشار از پروتئینه :)) 
ماهک دوستت میدارم فدا مدا :*
خخخخ اندرو زیمرن اصن دیگه دس هرچی شجاع رو ع پشت بسته بود!!
من واقعا علاقمند بودم بدونم جنس معده اش ع چیه!!! خخخخخ

من نبدونم میتونم امتحانم کنم یا نه؟؟ باید اول بزارنش جلوم بعد یه کم بالا پایینش کنم، اونوقت تصمیم میگیرم:))))))))
پاسخ:
کلا بعضی غذا هارو نباید بالا پایین کرد باید چشماتو ببندیو بخوری اگه مزش واست خوب بود اوکیه :))
کالاماری دووووس می دارم،تهران بازار بهت آباد داره
پاسخ:
اینقد دوس دارم برم این بازاره، نمیدونم کجاست
عیدت مبارک آزی
نو جان
پاسخ:
مرسی :)
salam be azi khanoom ba akse jadid
khoobi?
delam vase hamchin postaee tang shode bood:*
kheili khoobe k hamechizkhaari o mitooni emtehan koni
manam doost daram emtehan konam ama kheili zood az ghazahaye boodar halat tahavo migiram aberoorizi mishe
rafte boodim booshehr,bazare mahiforoosha. hatta natoonestam negah konam.ogh zanan davidam door shodam:p
khateraate khoobet bishtar o bishtar she :*
omidvaram ye khooneye no o khoob beri o ghazahaye joorvajoor bepazi 
پاسخ:
خب این اصن بوی بدی نداشت اصن بویی نمیداد :)
منم دلم برای تو و کامنتهات تنگ شده بود 
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۳ زهرا بانو و مسترش و ..
ازیییییییییییییییییی تو همش پست خوردنی جات بذارا.....والااااااااع

رحم کن یکم دخدر
پاسخ:
مرا ببخشای خخخخ 
منم دووووزدارم امتحان کنم:) خودت میدونی به خشانت علاقه دارم;)))
پاسخ:
الان من ینی خشونم که همه چیز خوارم :))
من به این شجاعتت آفرین میگم آزی :) هرکسی نمیتونه طعم های جدید رو امتحان کنه!
پاسخ:
موتوشکرم :)))
کالاماری دوس می دارم،تهران بازار بهجت آباد داره
پاسخ:
موبایل خرم کامنت قبلیتو تایید نکرده بود :))) ببخشید دوستم
خیلی باحاله آزیتا ...ولی قول بده اگه چین رفتی هر چیزیو امتحان نکنی خوب؟ :)) 
پاسخ:
نوچ قول نمیدم :))
آزی دیشب خواب میدیدم دارم همین غذایی که تو داری میخوری رو میخورم توام کنارم بودی :))))) صورتت رو نمیدیدم ولی صدات بود :)) بعدش میگفتم آزی این از یه کش خوشمزه تره که :)) قشنگگگگگگگگگ توی دهنم کش میومد و یه مزه ی سوخاری خوبی داشت :)))) الان اومدم وبت یادم افتاد این خوابو :دی
پاسخ:
وااااای چه خواب جالبی خخخخخخ ای ول :))))
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۵ مثلث برمودا
عزیزم خساک یا ماهی مرکب حرامه
اگه خوردی و نمیدونسیت اشکال نداره ولی اینکه من تو عکس دیدم خساک نبود و هشت پا بود چون خساک سفیده و خرچنگ هم حرامه توی شهر ما زیاده ولی چون حرامه بصورت عموم فروخته نمیشه گوشتش هم بسیار خوشمزه است هم خرچنگ و هم ماهی مرکب ولی باید طرز پختش بلد باشی
پاسخ:
بعله :|
:)
چه جالب من این پستت رو خونده بودم بعدشم فک کنم در مورد این ماهی مرکب یه ذره گوگل هم کرده بودم حالا بگو ببینم بافت این به نظر میاد شبیه گوشت مرغ باشه یا اینکه نه سفت ها؟؟😁
پاسخ:
با این سوالت میخواستم سرمو بکوبم تو دیوار که دیدم تو کامنت بعدی خودت به جواب رسیدی بالاخره :))
الان دوباره پست خوندم جوابمو گرفتم اینستا هم گفته بودی😁
در مورد سالمون هم که باید بگم خام پختش زیاد باهم فرق نداره😒😒😒من که دوست ندارم آدم انگار داره هیچی نمیخوره مزه خاصی نداره به نظر میاد اینطور چیزا رو باید مزه دار کرد هوم؟
پاسخ:
بعله سالمون بی مزه است بهتره که با ابلیمو و ادویه جات و سیر و اینا مزه دار بشه با اینکه سالمون عشاق زیاد داره من خیلی دوسش ندارم اما اگه باشه میخورم حتما ولی دیگه نه خامش رو هرگز 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">