حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
شهریور ۹۳

خب قرار نیست زیاد توضیح بدم ینی این پست بیشتر عکسیه تا نوشتاری! هر چند الان کلی نوشته بودم و دستم خورد به یه کلید اشتباه و  جلو چشمم همش پرید :|

مربوط میشه به اون سفر چند روزه ای که رفته بودم دبی. و از اونجایی که خیلی به آبزیان علاقه دارم تنها جای تفریحی ای که رفتم آکواریوم دبی بود که داخلِ دبی مال قرار داره!این آکواریوم به خاطر داشتن بزرگترین پَنِل آکریلیک جهان اسمش تو کتابِ گینس نوشته شده. یه تونل داره که میشه از توش رد شد و حس کنی که داری از تو اقیانوس رد میشی از بس که انواع کوسه و سفره ماهی و ... از بالای سرت رد میشن! خلاصه که بنده 90 درهم بی زبون رو دادم تا از آکواریوم آب شور و شیرین و  از باغ وحش دیدن کنم و همچنین به ماهیها غذا بدم اگه 110 درهم میدادم میتونستم سوار قایق کف شیشه ای هم بشم..ولی در وسعم نبود خخخ..البته اونقد زیبا بود که اصلا از پرداخت اون پول پشیمون نیستم، وقتی برای بازدید رفتم ساعت 11 شب بود و واقعا خسته بودم واسه همین عکس کم گرفتم و الان کلی پشیمونم هر چند زیبایی و شکوه اونجا اصلا تو عکسها مشخص نیست... این شما و این گزارش تصویری از :


Dubai Aquarium and Underwater Zoo

 

21 تیر 93

 

کوسه و لاغیر

 

 

ایشون سفره ماهی که البته اصلا احتیاج به معرفی ندارن :))

 

 

بعد ار اینکه از آکواریوم آب شور بازدید انجام شد به طبقۀ سوم رفتیم که به ماهیها غذا بدیم، یکی یکی از این ظرفها دادن دستمون که گفتن توش غذای ماهیِ هر چند اصلا شبیهِ غذا نبود :)))) من ازشون پرسیدم محتویاتش چیه که گفتن از ماهی درست شده که البته بعد از باز کردنِ درش فهمیدم سوالم بی مورد بوده چون یه بویییی میداد که بیا و ببین خخخخ....اما مث اینکه ماهیها خیلی باهاش حال میکردن چون هر بار که مینداختی تو آب هوارتا شیرجه میزدن روش و میبلعیدنش...خلاصه که بوی آکواریوم و صدای شلپ و شولوپ ماهیها و غذا دادن بهشون ساعت 12 شب یه تجربۀ واقعا جالب بود :) امیدوارم اگه دوست دارید حتما بتونید برید :)

بعد رفتیم سراغ آبزیانِ آب شیرین ...

 

 

 

لاکی جون

 

 

 

 

 

ماهیهای نئون، شکمشون نور داره :)

 

 

 

این ماهی اندازۀ نصف یه انگشت بود ولی چون قیافش جالب بود تا فیها خالدون زوم کردم :)

 

 

 

تمساح

طبقۀ بالا یه تمساح سه متری بود که دیدنِ اون موجود از نزدیک واقعا خوف بود فقط حیف که از فرط خستگی یادم رفت ازش عکس بگیرم :|

 

 

 

این ماهی یکی از خطرناکترین ماهیهای دنیاست خیلی سمیِ

 

 

 

قورباغه های درختی....عالی بوووووووووودن خیلی ناز بودن :))

 

 

 

اختاپوس...البته ساعت 1 شب ، خواب بود خخخخ

 

 

لازم به معرفی هست عایا ؟؟ :)

 

 

 

 

 

یه نوع خرچنگ اندازۀ یه انگشت :)

 

شاید بعدا عکسهای بیشتری به این پست اضافه کنم، الان پشه داره کبابم میکنه باید این محل رو هر چه سریعتر ترک کنم خخخخ، پشه های خراب آبادن دیگه ، اژدها اند :|

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

عکس های اینجا که خیلی قشنگن و نمیشه بگی کدوم از اون یکی بهتره هرچند از هشت خیلی خوشم نمیاد ، بی ریخته :)))) اما دستت درد نکنه و:
این عکس جدید اون گوشه میشه بدونم داری چی کار میکنی؟پروانه میگیری! :))
پاسخ:
منظورت از هشت همون اختاپوسس؟ :)))
اون عکسم دارم کوجه سبز میچینم تو دستم پر گوجه سبزه :)
آزی پس تو هم مثه مامان من آبزی دوست داری..!!
:)






















:-*
پاسخ:
اوهوم
:*
:*
یکی واسه خودت یکی هم مامانت :)
خیلی خوشگلن ... اینجا تو باغ وحش آدم شیر و خرس میبینه بیشتر دلش میسوزه تا بترسه ...تمساح خوفناک حتما دیدنی بوده :))
پاسخ:
اوهوم اینجا واقعا ادم دلش میسوزه بخاطر شرایطی که حیوونا دارن :/
اره واقعا دیدن اون تمساح جالب بود واقعا
بازم که من اول شدم در اظهارات! :))
داشتم جمله رو ویرایش می کردم پاش رو قطع کردم ببخشید خخخخ
کوحه سبزا رو الان دیدم پس عقشت رو چیدی! :)))
زحمت بکش یک مشتش رو بریز این طرف مانیتور :)))
پاسخ:
:)))
شما مخاطب باوفایی چونکه :)
گر چه من از فرط مور موری به اختاپوس که رسید چشمهای خویش را بسته و به عکس بعدی رجوع کردم:دی
ولی عکسهای جالبی بود
دوس داشتم از نزدیک هم ببینم 
:x
پاسخ:
بی خیال من اونجا یه ساعت وایستاده بودم داشتم نگاش میکردم :))
ایشالا بری
چ تجربه ی باحالی:)))))
مخصوصا اون تونله باید خیلی باحال تر می بوده باشه:)))
ایشالا ی بار دیگه بری بیشتر عکس بگیری:**
90درهم یعنی چند تومن???
پاسخ:
اوهوم خیلی خوب بود :)
عسکشو دیدی که عزیزم ؛)))
درهم ٨٥٠ تومنه عزیزم ٩٠*٨٥٠ :)
خیلیییییییییی عالیییییی بودن عقشممم.ستاره هاواقعا قشنگ بودن قورباغه هه بانمک بووود اون سفره ماهیه شبیه قالیچه پرندس خخ اون نعونا شبیه کرم شبتابن لاکی ناااازززبوووود اختاپوس چشاشو خوجل بسده بود خواب بود خخخ تمساحم من ازنزدیک دیدم درسایزهای مختلف توی قشم:) درکل پست عااالییی بووود^_^
پاسخ:
قربون این تجریه تحلیلت خخخخ ^_*
ازی دستت درد نکنه بابت عکسا. خیلی لذت بردم. مخصوصا قورباغهه... وااای. عالی بودن. کاش بشه یه روز برم. 
پاسخ:
ایشالا یه روز بری ^_^
واقعا عکسات قشنگن ینی اونجا قشنگ بوده
منم عشق ماهی ام !تا این حد که اکواریوممو از خونه به محل کارم منتقل کردم ولی متاسفانه یه نفر سهل انگاری کرد و ...
ولی اکواریوم در دست اقدامه ایشالا به زودی رو نماییش میکنم
پاسخ:
چه حیف آکواریومت |:
رونمایی بنما :))
ممنونم :)
پاسخ:
:))
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۷ شخص نویسنده
آزی چقد رنگ لاکت قشنگه :دی
پاسخ:
مرسی :) واقعا ممنون ک از اینهمه نکته به لاک من توجه نمودی خخخخ
آخی چه عکسای خوبی گذاشتی آزی
اصن با من حرف میزدن
هی میگفتن بیا از نزدیک ما رو ببین بیا بیا :دی 
حالا ببینیم کی میطلبن ;)
پاسخ:
بییییییییا بییییییییییا بیییییییا خخخخ :)))
اختاپوسه رو بیدار می کردین که عکسش بهتر بیوفته ( دو نقطه پی)
پاسخ:
هر چی صداش کردیم نشد! گمونم خوابش سنگین بود :)))
عجب جای فوق العاده ای :)))
و عجب عکسهای قشنگی
مرسی
پاسخ:
اوهوم قابل نداشت :)))
شما مرسی بابت کامنت :)
پاتریکم دیدی؟ :دی
پاسخ:
خخخخ :)) اره
قشنگ ، هنرمندانه و نوستالژیک .
یاد شمال خودمون و اون آکواریوم بی نظیرش افتادم .
البته باید غرق شد تا قابل رویت بشه
پاسخ:
:))
چقده خوب بود :) مخصوصا ستاره دریایی! من دوس دارم یه ستاره دریایی نگه دارم :) 
پاسخ:
حیوان خانگی ای بنامِ ستارۀ دریایی خخخخخخخخخخ :))))
آکواریوم آب شور داشته باشی میتونی ستاره دریایی هم داشته باشی :)
دختر داییِ من داره

آزیتا دیشب با یه حال خیلی منفی و مسخره با گوشی نصفه شب وبت رو باز کردم بی اغراق میگم با نیش باز بعدش خوابیدم با خوندن و دیدن عکسای این پستت! یه تشکر خلی خیلی ویژه ازت بابت شیر کردنه عکسای خوبت :***

با کوسه خیلییییییییییییییییییییییی حال کردم. عااااااااالی بود آزی کاملاااا نیشم باز شد با دیدنش :)) سرش هم تکیه داده به سنگ :))) داره میگه خسته ام ولم کنین :)))

سفره ماهیییییییی :))) یاد یه جک افتادم. سازمان ارشاد ایران برای راه دادنه زنان شناگر به فدراسیون شنا، شنای سفره ماهی با چادر را تصویب کرد :)))))

لاک پشتوووو :))) عزیزممممم. ماهی های نئون عااااالین عاااالی. چطور ممکنه آخه اینجوری نور داشته باشن؟؟ :(( خیلی خوبه یعنی

ماهی سمی چه نازه پس؟؟؟ :| میگن هرکی خوشگل تر خطرناک تر :|

آزیتاااااااااااااااااااااا یه چیز رو دقت کردی؟؟ اون خرچنگ قرمزه رو؟؟؟ اون انگار داره با یه قیافه ی خنگ میخنده!!! اون دوتا خال مشکیا انگار چشماشن و اون نقطه های سفید مثه دندوناش!!! دیده بودی خودت؟؟؟

ستاره ی دریایی که اصن عاااالی بود هرچی بگم کم گفتم :)

آزیتا اونجا فک کنم خیلی فضای خوب و آرومی داشت هوم؟؟ تللو و نور آبی ساطع از آب...

پاسخ:
آره کوسهه خیلی خنده داره همونجام خندم گرفته بود با کله رفت تو صخره اعصاب نداشت خخخخخخخخ
اون ماهیهای نئون هم تو شکمشون مادۀ فلورسنت دارن :)
واییییییییییی نه به خرچنگه دقت نکرده بودم راست میگی چقد باحاله قشنگ انگار خندیده :))) مرسی که گفتی :****
آره فضاش خیلی آروم بود مخصوصا که من ساعت 11 تا 1 شب اونجا بودم و خلوت بود و یه خستگیه خوشایند بر من مستولی بود و اونجا تشعشع آبی داشت....البته بجز چند دقیقه که گروه چینیِ پر سر و صدا اومدن و هی تند تند عکسهای چپ و چوله از خودشون میگرفتن تازه اون وسط دست منم گرفتن کشیدن که وسطشون وایسم عکس بگیرم باهاشون بقیه اش پر آرامش بود خخخخ
خوشحالم که پستم باعث لبخندت شد :***
دلم تمساح خواست خخخ
آزی این عکس جدیدت خیلی بهتر از اون قبلی پالتو صورتیست :)
پاسخ:
خخخخخخ
حالا بگو چرا از قبلی خوشت نمیومد؟
khodet gofti begoo ha khhh bebakhshid dg :)))
binit tosh oghabi be nazar miomad hamin 
namard ham khodeti khhh
پاسخ:
خب من دماغم عقابی نیس ولی گاهی تو عکسها عقابی نشون میده چاره ای هم نیست خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">