حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
شهریور ۹۳
به هیچ چیز این زندگی نمیشه اعتماد کرد، به کسی نمیشه 100 درصد ایمان داشت... ما حتی نمیدونیم وقتی شب به دوستامون میگیم شب بخیر ، عایا دوباره فرصت میشه بهشون بگیم صبح بخیر!
همین دیشب اینجا بساطِ تستِ قند خون داشتیم! یعنی چند نفر دور هم جمع شده بودیم ، دورِ یک دستگاه قندِ خون سنج  محض اطلاع دونه دونه نوک انگشتامون رو سوراخ کردیم و نوبتی قند خونمون رو اندازه گرفتیم! خب ساعت 8 شب بود و هیچ کدوممون ناشتا نبودیم...قند خون من 87 بود...من همیشه میدونستم که قند خونم خیلی پایینه...همه به من حمله کردن که خب بیشتر شیرینی بخور قندِ پایین هم خطرناکه! گفتم این که خوبه من قندِ ناشتام معمولا 60-65ـه....بعد آقاهه برگشت گفت بابا قند بره زیر 50 میری تو کماااااااااااااا ها !!! خخخخخخخ ! دیشب داشتم رویا پردازی میکردم که اگر یه شب به دوستام شب بخیر بگم بعد با خیال راحت سر بر بالین بذارمُ صبح تو کما باشم چه خنده داره! ینی زندگی اینقدر سُره حتی میتونه از یه ماهی هم لیزتر  باشه...فِرت از تو دستهای آدم در بره! چه ما غصه بخوریم چه نه! چه گریه کنیم چه نه! چه کارهای مفید انجام بدیم چه نه! چه اینقدر فشار عصبی بکشیم که کچل بشیم و باقیماندۀ موهامونم سفید بشه چه نه! تنها چیزی که میشه ازش مطمئن بود اینه که زندگی از اون چیزهای لامصبیِ که در جریانِ! دستِ منُ تو نیست!میتونیم زیر آفتابِ سوزانش خشک بشیم ، یا میتونیم تصمیم بگیریم که ریشه هامون رو قوی کنیم تا از عمقِ زمین هم که شده به خودمون آب برسونیم، از زیرِ سنگم که شده یه تیکه خوشی پیدا کنیمُ ضربدر 100 بکنیمش! تنها تلاشی که ما باید بکنیم اینه که حالا که همه چیز در جریانُ لیزُ سُره... با خودمون حال کنیم! کارایی که خوشحالمون میکنه رو بیشتر انجام بدیم...بجای گریه کردنُ غصه خوردن، غذاهای مفید و سالم بخوریم! ماسک رو صورتمون بذاریم...کِرم بمالیم.... با موهامون طوری رفتار کنیم که اونا بفهمن ما بهشون توجه میکنیمُ دوسشون داریم! حالا که زندگی خر است ، ما بهش ثابت کنیم که اونه که فقط خره ما خر نیستیم...ما آدمهایی هستیم که خودمون رو دوست داریم و شاد و سالم میمونیم تا به اطرافیانمونم انرژی بدیم! ما باید به زندگی بفهمونیم که یه مُشتِ آدمِ سمجُ خوشگل و خوشتیپ و سالمیم که هر چقد اون جفتک بزنه ما تلاش میکنیم خنده رو لبامون بمونه.... ما از اوناییم که حالِ زندگی رو میگیریم ما از اوناییم که به زندگی پوزخند میزنیم، نمیذاریم اون بدجنس به ما نیشخند بزنه... ما به افتخار خودمون هر روز یه کفِ مرتب میزنیم چون تصمیم گرفتیم که شاد و سلامت و انرژی بخشُ مثبت زندگی بکنیم و اجازه ندیم که زندگی ما رو .....ـه


گل لادن
5 اسفند 90
شوشتر
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

بهههههههههههههههههههههههله .

در همین راستا میفرمایند که  :

 داشتیم زندگیمونو میکردیم که  یهو زندگی برگشت گفت بسه ، نوبت منه .!!!!

لذاست که باید طوری زندگی کنیم که هیچ وقت نوبت اون نشه .

خیلی هم گوریل مودبی هستم من



پاسخ:
خخخخ گوریل بی ادب با مزه تره :)))))))) ؛)
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۲ مهربان‌بانو
خیلی هم خوب
چی از این بهتر
یکی از رفقا میگفت هیچ چیز تو دنیا ارزش اینو نداره که خودتو بخاطرش ناراحت کنی

از عکس هم خیلی لذت بردم
پاسخ:
وقتی هر کار کنی اون کار خودشو میکنه پس بخندیم :))
چاکریم
باو منتظر بودم یکی مرده باشه الان

اون کهبعله صد البته

پاسخ:
هه... خوبه پ باز غافلگیر شدی :))
امروز نه اغاز و انجام زمان است
ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است
گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری
دانی که رسیدن هنر گام زمان است
هوشنگ ابتهاج
پاسخ:
خیلی شعر قشنگی بود ممنون حیران جون
میگم خواستگار آمریکایی چی شد؟؟؟ :)))
اولا اینکه راست میگه خب! بخور دیگه! حواست به خودت باشه ! قند بیاد 40-50 امکانش هست بری تو کما! 
دوما که آره! باید خودمونو دوست داشته باشیم و مراقب خودمون باشیم . به کودک درونمون قول بدیم همیشه حواسمون بهش هست . اون پیدا کردن یه تیکه خوشی از عمق زمین و ضربدر 100 کردنش هم باحال بود :)
سوما به خرها توهین کردی ؟ من خرها رو خیلی دوست دارم ها . خیلی خاطره داشتم باهاشون . خیلی مهربونن . دیگه تکرار نشه . باشه ؟ :)
چهارما من که ماسک نذاشته ، مضحکه خاص و عام هستم حالا اگه ماسک هم بذارم که دیگه واویلا :)
پنجما یادم باشه هر روز به افتخار خودم یک کف مرتب بزنم و اجازه ندم که زندگی منو  ....ه :)))   ( ه چسبان چه جوری میذاری ؟ !!)
و آخرا اینکه عکسه خیلی قشنگه . کلا همیشه عکسهای باحال میذاری . پس گل لادن اینجوریه !!! مرسی :)
پاسخ:
میخورم نگران من نباش هیچکی مث من اهل سلامتی نیس :))
نه خر اصطلاحش بود وگرنه من خودم عاشق خرهام از اون نوعش ؛))
شما ماسک نذار ورزش کن ، بعد از ریش زدن هم افتر شیو (after shave) بزن خخخ
ـه.... یه خط یه ه :))) اصلا هم اجازه ندی ها :)))
اوهوم گل لادن خانوم این شکلیه :)
همینــــــــــــــــه درستش همینههههه اقا اگه اون خره ما خرتریمممم عه نه ینی ما خر نیسدیم اصنشممم ما روشو کم میکنیم :))) دمت گرم عقشم خیلی این پستتو دوزداشدم کلی انرژی گرفدم:***
پاسخ:
:)))) بعله ما خرتریم خخخ نه نه نیسدیم :)))
خوشحالم انرژی گرفتی :**
بی نظیر بود 
آفرین آفرین..... 
پاسخ:
مرسی :)
روحیت رو خیلی میپسندم
ادای احترام
احترام
پاسخ:
:))
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.

بیا پست هامو بخون و نظر بده دربارش نظرت برام مهمه
پاسخ:
اومدم خوندم ولی نظرم نیومده هنوز ببخشید :(
اِه.....پس گل من این شکلیه!!!!!خودم نمیدونستم گلم چه شکلی هست...
ما خر سواری بر روی سرعت گیر های زندگی که گاها دمار از روزگارمان در می آورد را میپسندیم...تکبیر:))
پاسخ:
یعنی آدم اسمش لادن باشه خودش ندونه چه شکلیه؟؟؟ واویلا شرم باد خخخخخخ
تکبییییییییییییییییر :)
اینقد تو وبلاگا از نا امیدی نوشتن که باورم نمیشه یه جا پیدا شده از زندگی شادی و امید میخاد. لایک دارم برای خط به خط این پست و مخصوصا اون قسمتایی که در مورد خوردن غذاهای سالم و رسیدگی به پوست و مو هست.
پاسخ:
ممنون از لایک ممنووووووووووووووووووون :)
فدات بشم که داری به خدت روحیه میدی:**
بعلهههه همینجووری خوبه:))
همینجووووووووووووری به درک ک زندگی خر است، تو اسب باش:)) تک شاخ و بالدارش تازه خخخخ
پاسخ:
تک شاخ و بالدارش رو خوب اومدی من که
جیگرم
جیگررررررررررررررم
جیگرررررررررررررررررررم
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ای جووووووووووووونم به اون پل ارتباطی با اینستاگرامی که اون گوشه گذاشتی :)))**********
پاسخ:
مرسی از توجه شما داشتم کمبود محبت میگرفتم کم کم :******************************
چقد حسای خوب داره این نوشته
خیلی خوبه آزی
امیدوارم همیشه شاد و پرانرژی و سرزنده و پر از امید بمونی :*
گل لادن رو سالها بود که ندیده بودم دلم براش تنگ شده بود مررررررررسی:*
پاسخ:
منم امیدوارم تو همیشه خوبه خوب باشی و شادی از سر و کولت الا و پایین بره :))))
:*
اخی.... پس با لادنم دیدار کردی اینجا تو جنوب زمستونها زیاده :)
عالی بود آزی!!!! امروز به یه بمب انرژی نیاز داشتم که تو بهم دادیش :)
مرسییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
چاکریییییییییییییییییم :))
ها ای خوندم فقط بگم از گل بدلیل حساسیت متنفرم :/ خخخ
پاسخ:
شما باید مشکل حساسیت رو حل کنی تا از چیز به این زیبایی متنفر نباشی :|
مرسی انرژی :)
من یه آدمیم که از دیوار راستم بالا میرم
الان با خوندن این نوشته انرژیم ‍× 1000 شده :))
فکر وبت رو نکردی که دیواراش بریزه از دستم ؟ :))
پاسخ:
دیوارای وبلاگ من ضد ضربست شما بترکون ما خوشحال میشیم :))
انگار این باد شرطه آخر شروع به وزیدن کرده! آخه احساس میشه یواش یواش این کهنه کشتی به گل نشسته داره تکون تکون میخوره!
همین احساس‌های خوب هم دست و دل ما رو به نظر دادن باز کرده
پاسخ:
اوهوم درست احساس کردی... حالمان خوب است :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">