حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
مهر ۹۳

دوستان، مخاطبان، خاموشان و نور افکنان، بی معرفتها و با مرامها و ای تمامِ کسانی که هنوز در این خانۀ نیمه ویرانه رفت و آمد میکنید ، طی درخواستِ مکررِ دوستان :) بر آن شدم که یک نوبتِ شما دور هم برگزار کنیم و شما با فرستادنِ عکسهاتون چراغ این خونه رو دوباره منور بنمایید ...


موضوع این بار :

عکسهای دورانِ کودکیِ شما...

هر چند این موضوع بارها و بارها در وبلاگهای مختلف اجرا شده اما همیشه جالبی و شیرینیِ خودش رو حفظ کرده.... پس بدویید یکی از عکسهای بامزۀ بچگیاتون رو بر دارید واسه من بفرستید.... 



یا آپلود بنمایید و تو وبلاگ واسه من کامنت بذارید

یا به آدرسِ

bihefaz@gmail.com

ایمیل کنید

در اینباره هر گونه پیشنهاد و یا انتقاد شما را تا قبل از رونمایی از نوبتِ شما پذیرا میباشم...توجه کنید تا قبل از گذاشته شدنِ پست...بعدش که پست رونمایی بشه هر کی بیاد پیشنهاد جدید بده در دم کشته خواهد شد خخخخخخخ خشنم خودتونید :)) هر کی هم بذاره دقیقه 90 پیشاپیشش خره :))))))))))))))))))))))

حالا زود ، تند سریع دست بکار شید تا دور هم یکم صفا کنیم مث قدیما :)


+از امروز تا جمعۀ هفتۀ دیگه وقت هست که عکسهاتون رو بفرستید :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۸)

۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۵ مهندس جون
سلام سلام سلام
اول آقای همکار و خودت آزیتا عکس هاتون رو بذارین! :))))))))))))))))
خیلی مشتاقم عکس شما دو تا رو ببینم :)
همچنین مستر لهجه :))
بعدا من میذارم ^_^
پاسخ:
ما هم عکسامون رو تو پست میذاریم شما هم باید بفرستی قبلش بعله :|
تازشم عکس مسترلهجه تو ویلاگ هست ، دو تا هم ست از بچگیاش
باچه عقششش:)))
پاسخ:
افرییین :**
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ حسین ت.نیا
چشم همین الان ارسال میشه :))
پاسخ:
اوه چه سریع السیر :)
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۵ حسین ت.نیا
رو حرف مدیر بی حفاظ نمیشه حرف زد که :)))
پاسخ:
خخخخ
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۹ زهرا بانو و مسترش و ..
فرقی نداره چن ساله باشه؟؟؟ 1 ساله خوبه؟
پاسخ:
نه عزیزم یه ساله عالیه :)
فرستادیم!
آزی ادرسمو داری یا بزارم؟ فک کنم گم کردی اخه!
پاسخ:
آدرست رو بذار، هر دفعه بذار :) عکساتم رسید مرسی :*
بزودی میفرِستم:****
پاسخ:
آخجووووووووووون مرسی :)
چه خوووب و چه عالی:)))
من الان موخام برم میمونی شب که اومدم به چشششممم میرم میگردم تو آلبوم بچگی:**
پاسخ:
خوش بگذره :**
اخه هردفعه نمیشه دی:

بفرمایید:

http://alonegirlinsky.blogfa.com/

آزی یادم میاد قالبم تیره بود
سال پیش
اهنگ بارون داش رو وبم
الان هیچکدومش نیس :)))))
تو یادته؟؟؟ دی:

+خب فقط عکسای خودمون باشه؟
پاسخ:
اره عزیزم عکسای خودتون دیگه
مرسی 
اره یادمه :)
الان منوتشویق کن زود فرستادم دی:
پاسخ:
دمت گرررررم آوررررررین یه کف مرتب به افتخارت :))
بوسم میخوام :|
عکس کفشام فقط اون موقع دیر شداااااا


+اون یکی کامنتمو بلاگ خووووووووووورد؟؟
پاسخ:
نه عزیزم اومد کامنتت :****
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۴ مثلث برمودا
برای پست قسمت آبی سفر هم نظر گذاشتم

شاید بدردت بخوره نظرم
پاسخ:
کامنتی نداشتم همون کامنتت رو میگی که راجع به هشتپا گذاشتی؟ دیدم تایید کردم مرسی
سلام..منم واسه اولین بار شرکت نموییدم..منتظر روز موعود هسدیم..

پاسخ:
سلام مرسی ایمیلت رسید :)
آخ جون بازم عکس بازی..
*^_^



















:-*
پاسخ:
آخجون این بار شما هم بفرست نه مث اون دفعه که کفشاتو آخرشم ندیدیم :))
غیر از پست هایی که با اقای همکار حرف میزنین و ببخشیدا بشدت لوس و بی مزه ست بقیه نوشته هات روح زندگی درش وجود داره . نمونه یه زن جذابی.
پاسخ:
خب اون فایلها صوتی که شما بشدت لوس و بی مزه میدونین خیلی ها دوست دارن بالاخره سلیقه ها فرق میکنه... به هر حال مرسی که منو نمونۀ یه زن جذاب خطاب نمودندی :)
آزی یه پیشنهاد. وقتی دیگه مهلت عکس فرستادن تمام شد اعلام کن که دیگه عکس قبول نمیشه. بعد عکسا رو بزار تو وبلاگ و بعدترش هر کسی که عکس فرستاده اجازه داره سه عکسی رو که به نظرش قشنگترین یا بامزه ترین یا جذاب ترین عکسا بوده به ترتیب الویت انتخاب کنه. مثلا بگه آزی اول . مستر لهجه دوم و ..... . خوبه؟؟؟
پاسخ:
اوکی پیشنهاد رای گیری خوبه باشه... :) اما طبق کامنت بعدی بهتره رای دادن برای همه آزاد باشه چه شرکت کنندگان چه ناظران :))))
مرسی از پیشنهادت...
آزی نظرم عوض شد همه بتونن رای بدن . نه این که فقط اونایی که شرکت کردن :)
پاسخ:
منتظر عکس خودتم هستم هاااااااااااااااااا :))

باید از روش عکس بندازم خخخ

میفرستم حتما

پاسخ:
مرسی حتما :)) خخ
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۸ مهندس جون
عکسای تو و همکاار و مستر لهجه که تو وبلاگ هست از پشت سره خخخخخخخ من از نمای جلو میخوام فیث تو فیث خخخ
عکس بچگیای مستر لهجه کو کجاست؟تو کدوم قسمته؟:)))))))))))
پاسخ:
اینجا خودم:)
اینم خودمو داداشم
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۶ بنای با ثوات
یکی از فانتزیام اینه یه بار تو این نوبت شماها ی وب ازی شرکت کنم..:))))
+این بارم نمی شه متاسفانه..:(
پاسخ:
چرا نمیتونی خوب شرکت کن عزیزم
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۴ حسین ت.نیا
رسید؟

پاسخ:
بله رسید
من ایمیل کردم آزی
هرکار کردم از تو گوشی نشد آپلود کنم:(
دیگه ایمیلشون نمودم_ببین رسیده بید یا نه?
پاسخ:
آره عزیزم رسید مرسی
چه کار خوبی. بریم ببینیم در دوران طفولیت کسی از ما عکس گرفته یا نه:-)
پاسخ:
:)
منتظرم هااا
http://www.picofile.com/content/images/filetype/JPG.gif
سلام
لینک درسته؟
من و داداشم:)
پاسخ:
فایلت خرابه
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۸ مهندس جون
تنکس آزی وری ماچ ماچ :)
خوشگل بودیا
مرسی
پاسخ:
:) خواهش
الانم خوشگلم :))) خخخخ
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۳ مهندس جون
آزی داداشت هم سن منه :)))
فک میکردم حداقل 25-26 سالش باشه!!!!!!
بسیار تعجب نمودم دیدم متولد هفتاد هست....
پاسخ:
تعجب چرا خب :) ٥ سال از من کوچیکتره دیگه :)
منم گاهی اینورا میامو میخونم اینجارو منم میتونم بفرستم عکسمو آیا؟
پاسخ:
بعله چرا که نههه مرسی ممنون فرستادی :)
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۶ خانم هموستات
بالاخره تنبلی رو گذاشتم کنار و تو یه مسابقه شرکت کردم:))
پاسخ:
باریک الله تشویق بلـــــــــــــــــــــــــند :))
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۱ مهندس جون
آخه صدای داداشت خیلی بیشتر از سنش نشون میده خخخ
پاسخ:
مگه به صدائه؟؟ :)) صدای منم کمتر از سنم نشون میده :)
اوم! کامنتم رسید؟خوندی؟
پاسخ:
بعله
پیگیری کردم
جوابتم تو وبلاگت دادم :)

خوشحالم که هنوز هستی و هستن و مهم نیست که نیستم

میشه من عکس الانمو بفرستم؟؟؟؟ آخه همو بچم

پاسخ:
خب شما هم باش... چرا غر میزنی در اینجا به روی همه بازه
نه از پذیرفت عکس بچه های بالای ده سال معذوریم :))
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۲:۵۵ زهرا بانو و مسترش و ..
عسکم رسید بانو؟؟؟؟؟/
پاسخ:
بعله عزیزم
بیا وبم بینم آزی بانو :)
پاسخ:
آمدم
خواندم
رای هم دادم :)
واییییی من دل تو دلم نیست:))))
عسک بقیه رو ببینم, وایییی:)))
پاسخ:
آخییییییییییی. ار بس دلت کوشولوئه
مرسی! :*
راستی 7 سالگی رو هم بفرستم؟؟؟ دی:
پاسخ:
دوست داری بفرست :)
فرستادم خوش اخلاق جووون   بوس
پاسخ:
مرسی رسید :)
بزار دیگه عکسامونو ....گولمون زدی گرفتی ...میخواستی توی نت ترویج بدی


;-)   :-*


آزی ما هممون داریم قاشق و چنگال می کوبیم تو بشقاب و داد میزنیم و میگیم آزی عکس بزار یالا
پاسخ:
قاشق ، بشقابها شکست نکوب پاشو بیا گذاشتم :))))
سلام 
منم عکسامو ایمیل کرده بیدم!
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">