حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
مهر ۹۳
یادتون میاد من خیلی پررنگ بودم؟ منظورم اینه که خیلی فعال بودم هر روز تند تند پست میذاشتم...اصن انگار یه انرژی عجیبی داشتم واسه آپدیت کردنِ اینجا...تازه تو عرصۀ خوندنِ وبلاگهای بقیه هم بسیار کوشا بودم..اصلا از خوندن نوشته های بقیه خسته نمیشدم از کامنت جواب دادن خسته نمیشدم و خلاصۀ همۀ اینا میشه همون پررنگ بودن که گفتم... و چه شد که کم رنگ شدم...دقت کنید من ازونا نیستم که به این زودیا جا بزنمُ بی رنگ بشم اما اعتراف میکنم که کم رنگ شدم..
دقیقا اون روز رو خوب یادم میاد اون روزی که یهو خیلی چیزها فرو ریخت... همچین این وبلاگ و حواشی اش از چشمم افتاد که میخواستم همونطور با همون چشمهای پر اشکم که خوب نمیتونستم مانیتور رو ببینم دکمۀ حذف وبلاگ رو بزنم! میخواستم بدون مقدمه بی خدافظی بی نشون دکمۀ حذف رو بزنمُ خلاص! اما خب ...دیدم خیلی نامردیه...بخاطر همۀ آدمهایی که دوسم دارنُ دوسشون دارم..
یه کسایی هستن که از آدم بدشون میاد ...خب این دسته زیادم بد نیستن چون تکلیفشون با خودشون و تو روشنه! یه سری هستن که منفعل از کنارت رد میشن...مث یه رهگذر بی فکر و بی واکنش...خب این دسته هم آزاری ندارن... بود و نبودشونم فرقی نداره... یه سری هم هستن که بودنِ آدم ، حالِ آدم واسشون مهمه، به هر طریقی و به روش خودشون دوسِت دارن... اینا همونایی هستن که هر چند مجازی اند اما یه جایی تو زندگیِ آدم دارن..یه قسمتی رو به خودشون اختصاص میدن.. اینا خیلی خوبن...و اما ...اما یه دسته ای هستن که دورو و دو رنگن، از یه طرف از تو خوششون میاد از طرفی یه حس بد نسبت بهت دارن! از یه طرف ادعای دوستی دارن از یه طرف تو خفا بهت خیانت میکنن... تو ظاهر کمرنگن اما گندش که در میاد میبینی هر جا میچرخن نُقلِ مجلسشون حرف زدن راجع به تو با دوست و دشمنات بوده...سوالی اگه دارن جای اینکه بیان از خودت بپرسن میرن راجع بهت تجسس میکنن! اگه اتفاقی میفته جایِ اینکه بیان به خودت بگن میرن به اطرافیانت میگن!...اینا همونایین که نه تنها دنیای واقعی رو به گند کشیدن بلکه این دنیایِ مجازی هم برای آدمهاش تلخ میکنن...اینا مث ویروسهای خطرناکن...اینا همونایی هستن که عشق این وبلاگ رو تو دل من کمرنگ کردن...اما خب قدرتِ اون دوست داشتنیها واسه من خیلی بیشتر بود ، چون ما هنوز اینجاییم! من وشما :*



رود کرخه
91.03.11


فکر نمیکردم که به این خوبی از نوبت شما استقبال کنید مرسی از همۀ شمایی که عکس فرستادید و میخواین بفرستین...
 با وجود شماها آزی حتما دوباره پررنگ میشه حتما :*


+ در ادامه، اسم تمام کسانی که تا این لحظه عکسشون بدستم رسیده میتونید ببینید... اونایی هم که هنوز میخوان شرکت کنن..یالّا دست بجنبونن :)))

  1. حسین ت.نیا
  2. گوجه سبز
  3. Elahe
  4. نگین
  5. هشت حرفى
  6. لادن
  7. ریان
  8. مریم گلی
  9. توکا
  10. بانو :)
  11. بانو.ن
  12. eli
  13. فرانک
  14. زهرا بانو و مسترش و ..
  15. اشوان
  16. lotus
  17. مهدی خان یا همون دل زنده که من دل زنده رو خیلی بیشتر دوس داشتم
  18. مهندس بهشت
  19. خانم هموستات
  20. ماهک
  21. مستر لهجه
  22. آزی
  23. آقای همکار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

عکس آزیم به دستت رسیده؟:)))) 
پاسخ:
گفتم که بدونین آزی هم هس :)
۱۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ مهندس بهشت
هی بابا از این آدما زیاده
بله هر کس به روشی دوست داره
منم سر میزنم ولی کام نمیذارم دستم خیلی نمیره
پاسخ:
چاکریم :)
والاع به شخصه باید اذعان کنم نبودت پرنگ تر از بودنت بوده!
پاسخ:
کم لطفی نکن دیگه قبلا روزی دو تا پست میذاشتم الان چند روز یبار :) کم لطفی ننما
به کوری چشم اون بعضیا دوباره پر رنگ شو تا ما تحتشون بسوزه :) 


پاسخ:
Yeeeeees خخخخ
آزی یادم رفت بگم. این عکسه خودتی؟! آخه حس میکنم توپولی افتادی :دی 
پاسخ:
بعله خودم، تی شرت مردونهء گشاد تنمه واسه اون فکر میکنی چاق افتادم وگرنه تو اوج لاغریم بودم :)
۱۱ مهر ۹۳ ، ۰۸:۲۲ مهندس جون
آزی من که هنو عکس نفرستادم چرا اسم من تو لیسته!!!!؟؟؟؟

پاسخ:
گفتم تشویق شی بفرستی خخخ
آخی منم یادمه اون روزای پرررر رنگ اینجارو:))))
و میفهمم وقتی میگی یه چیزی واست کمرنگ میشه و دیگه آدم دست و دلش بهش نمیره ولی این کمرنگی هم میگذره:)) 
همین نوبت شما میشه یه شروع واسه پررنگی:))
من که دل تو دلم نیست تا زودتر عکسای بقیه رو ببینم:))))
پاسخ:
امیدوارم بشه :)))
:***
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ حسین ت.نیا
من باز هم اول شدم
:)))
+من هم بی حفاظ و بی حفاظی های واقعی رو دوست دارم
پاسخ:
:)

این تویی خوشحالم که شادی هرچند جدیدا چغر شدی ;-)
پاسخ:
من؟؟؟؟ چغرررررر؟ هه هرگز
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۹ مهندس جون
خخخخ تشویق شدم ولی عکسامو پسر داداشم برده خونشون گذاشته تو اسباب بازیاش :(((((((((((((
پاسخ:
:|
خیلی ممنون واقعا 
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۰ مهندس جون
آزی این عکسه چاقه ها مطمینی خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اینقد ظاهر بین نباشید، لباسم بسیار گشاده تو کامنتهای قبلی هم گفتم
کی عکس ها رو میزاری ببینیم آزی جون؟
پاسخ:
ایشالا یکشنبه روز عید :)
گور بابای بعضیا اصن....والااااا + ای جونم چه عکسه پرانرژییییی^_^ +عکس زشتوکه منم که رسیده الحمدلله خخخخخ
پاسخ:
خخخخ عکست خیلی خوشمله :)
عشقم عزیزم هلثی من ,باربی من ,مانکن من, کیم کارداشیان من,شکیرای من:******
من به تو افتخار موکنم که با یک عدد تیشرت مردونه ی خیس شده که دوبرابر ترش کرده بازم خوشگلی و عزیزی:***
پاسخ:
واااای الهی قلبونت برم، تیز بینیت تو حلقم :)))))) و همچنین کامنت پر انرژیت :))) خخخخ ، تو خوبی منو خوب میبینی :*
پاقدم ما بود فکر کنم. اومدیم بساط بی حفاظ رو ریختیم بهم
پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه، اتفاقه دیگه میفته :)
منو کم لطفی! چه حرفا :))
اشتباه برداشت کردی، اصلاً حرفم ربطی به تعداد پست نداشت چون صرفا تعداد پست نمیتونه ملاکی بر بودن باشه. یه پست دلی می ارزه به هزار تا پست الکی. ولی امان از وقتی که دل دخیل نباشه... اون بودن هم بی معنا میشه
در کل میخواستم بگم پس از اون مدت حضور فعالت این کسلی خیلی تو ذوق میزد، انقدر زیاد که میشد گفت این نبودت پر رنگ‌تر از اون بودنت به چشم میومد.
پاسخ:
خب من هیچوقت پست غیر دلی اینجا نذاشتمو نمیذارم، هر وقت دلم چیزی رو میخواد میذارم اینجا، وقتهایی هم که نمینویسم ینی چیزی از دل ندارم برا نوشتن! کلا هرچی اینجا هست از دل بر آید! حالام دیگه دست از گِله بردار، من الان هستم و خوبم :))
چغر خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)
اها این ali.a خیلی گل گفته........منم دقیقا همین نظرو دارم "
در کل میخواستم بگم پس از اون مدت حضور فعالت این کسلی خیلی تو ذوق میزد، انقدر زیاد که میشد گفت این نبودت پر رنگ‌تر از اون بودنت به چشم میومد.

پاسخ:
حالا هی گیر بدین، باشه؟؟؟
این کم لطفیه آدمهاست که نبودنهای ادمها رو بیشتر از بودنشون حس میکنن :)
سلام عرض میشود
با وبلاگت خیلی حال کردم...
منم وبلاگم تازه به دنیا اومده
خواستی سر بزن :)
شاید چون زیادی متعصب هستی رو عقایدت
پاسخ:
اینم نظریه
یعنی اگه اون دکمه کذایی رو می‌فشردی ، آه من یکی که بدجور تو رو میگرفت . آه من بدجور میگیره ها . حواست جمع باشه :)

به هر حال وبلاگ خودته و اختیارش دست خودته . ولی خب من کلی حس خوب میگیرم میام اینجا . وقتی توی فید ریدرم میبینم که حرفهای شاید بی پرده آزیتا آپدیت کرده چشمهام برق میزنه . حالا میخوای باور کن ، میخوای  باور نکن :)))

هر چند کمرنگ بودی ولی کیفیت پستها خیلی خوب بود . خودت گفتی دیگه که چون از دل برآید ، لاجرم بر دل نشیند :)

اگه یه روز خواستی دیگه ننویسی لطفا اینجا رو حذف نکن . بذار بیایم سر بزنیم و یاد قدیما بیفتیم و انرژی بگیریم . البته اگه ننویسی که خیلی نامردی . ته ته ته نامردهای دنیا :))))))

آزی میگم سه تا دست داری ؟ :)))) 

و در پایان باید بگم که عکسهات همچنان فوق العاده ست . کی میگره این عکسها رو ؟ پر از حس زندگیه 

خوب میری اینور اونور کیف میکنی ها . کوفتت بشه :)))) . عه ببخشید شوخی کردم . ایشالا همیشه به سفر و خوش گذرونی و شادی :)))
پاسخ:
اوه اوه سانس اوردم نفشردم ها :)))))
ته ته نامردی ام فهمیدیم چیه خخخخخخ
چشاتو خوب وا کن ببین دست دوستمه خخخخ
عکسا که هر بار یکی میگیره ولی چون خودم بمبه انرژی ام عکسا اینجوری میفتن ؛) 
بابت کوفتم موتوچکر خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">