حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
مهر ۹۳

عاشق اینم که از اقصی نقاط کشور واستون پست در کنم ، اینجوری احساس میکنم هر جا میرم شما هم همراهمید :) امید که یه روز از اقصی نقاط دنیا براتون پست در کنم :)

اینجا مشهد ، صدای آزیتا را میشنوید،

آی لاو یو 



همین الان 

اتاق هتل

:*

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

۱۵ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۵ مهندس بهشت
خوج بگذره بهت آزی
پاسخ:
مرسییییی
منم عاشق این مارکوپولو بودنتم
سفر بهت خوش بگذره 

پاسخ:
قربونت برم عزیزم
ایشالا شما هم همیشه به سفر :*
جونم...آزی ...
زیارت قبول ....برای منم دعا..کن...بگو امام رضا فرزانه سلام میرسونه..گیر کارشو باز کن...آزی بگی ها
مرسی
پاسخ:
مرسی 
چشم ، دیروز تو حرم همه بچه های بی حفاظ رو دعا کردم :)
خوشم میاد مارکوپلویی. زیارت قبول خوش بگذره.
فک کنم منو میشناسی. گاهی اوقات میخونمت. وبتو دوس دارم.
پاسخ:
ممنون :)
بعله میشناسم اول خودم وبلاگت رو پیدا کردمو میخونمت ، نمیدونستم منو میخونی ؛) 
خوش بگذره خانوم :)
پاسخ:
موتوشکر، جای همه خالی :)
:) دالیییییییییییی
پاسخ:
:)))
آزی تو چند روز مرخصی داری؟ 😆 هر چی نگاه میکنم اسما تو خراب ابادی رسما در گردش آبادی😉
پاسخ:
خخخخخ حالا شما رییس بازی در نیار ؛))))
آدم مجردکه باشه پول کافی هم که داشته باشه میتونه همه جابره خوش باشه ایشالا شماهم خوش باشی هرلحظه از زندگیت عزیزم
وامبدوارم چراغ بی حفاظ هم همیشه روشن بمونه یوقت دوباره کم رنگ نشی که حال ما بدجور میگیره:*
پاسخ:
بعله پول کافی رو خوب اومدی خخخخ البته من دوستانه مهربانی دارم که زیاد منو این ور اونور مهمون میکنن وگرنه پول کافی کجا بود ؛)
مرسی :*
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۳ حسین ت.نیا
پس بالاخره به مشهد رسیدی خوش به حالت سلام برسون
پاسخ:
آره 
چشم میرسونم :)
خوش باشی آزی جون
پستات خیلی باحاله سبک نوشتنت رو دوست میدارم
پاسخ:
مرسی عزیزم
لطف داری:)
به آقا سلام ما رو هم برسون
بگو خیلی وقته منتظر طلبیده شدنیم از جانبشان
پاسخ:
ایشالا میطلبه :)
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ مهندس جون

خوش به سعادتت مارو هم دعا کن :)

پاسخ:
به روی چشم :)
شما مدیونی بری مشهد و واسه این پسر هشت حرفی دعا نکنی :| واسه امیرحسین خان گل گلاب منظورمه ها :| دعا کن بزنم به هدف :)
پاسخ:
عاقا چشم احتیاج به تهدید ارعاب نیس خخخخ
چقده خوب! خوش بگذره :)
اینجوری ما هم همش حس میکنیم با تو توی سفریم :) 
پاسخ:
چه خوب اگه اینجوری حس کنید منم نیتم همینه :))
خوش بگذره مارکوپولو
پاسخ:
موتوشکر عزیزم 
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۱:۵۴ زری بانو و مسترش
سلام ازی جونی...خوبی؟؟مشهد خوش بگذره
مارو فراموش نکنیا

قربونتتتتتتتتتتت نفسی


پاسخ:
مرسی
بیاد همه بودم :*
آخی جوون دلم:***
میدونم که خوش گذشته:)))))
پاسخ:
:***
hamishe shad v khoshhal bashi
پاسخ:
ممنون :)
همچنین شما :))
** لقب مارکوپولو واقعا شایسته و لایقته آزی . 
** اقصی یعنی چی؟ :)))
** زیارتت قبول :)
** من که چهارده پونزده سال هست نرفتم مشهد . هر بار میخوام برم نمیشه
** آره واقعا . با این پستها و عکسها حس بودن در اون مکان بهم دست میده :) 
** فکر کن از نیویورک و سواحل قناری و ونزوئلا و جزایر فارو و گینه بیسائو برامون پست بذاری . خیلی باحال میشه نه ؟؟ :)))
پاسخ:
اقصی یعنی جاهای مختلف :))))
مرسی
اوه ... چقد طولانی... من اولین بار ١٣ سالگی رفتم و اتفاقا زیادم خوش نگذشت اون موقعها خیلی بد اخلاق بودم واسه شرایطی که داشتم ولی از سال ٨٨ تا الان خیلی تند تند مشهد قسمتم میشه :)
*** خدا از دهنت بشنفه.... ای خدا رود بشنووووو خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">