حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
مهر ۹۳

اگه تا الان هنوز نرفتید فیلم "شهر موشها ٢" رو ندیدید، هر چه زودتر اینکارو بکنید! از نظر من یه شاهکار بود، با اون همه نکات ریزی که بهش توجه شده بود و با اون کیفیتِ بالا به تصویر در اومده بود، اون همه حرفهایِ نغزی که به زبونِ موشی گفته میشد و هر کدومش خودش درس زندگی بود، امیدوارم نسلِ اینجور هنرمندهای واقعی تو کشورمون منقرض نشه! من که از ته قلبم هم خودشون هم طرز فکرشون و هم هنرشون رو عاشقانه دوست دارم :)


دیروز

سینما هویزه 

من بهمراه گوجه سبز :)



موافقین ۳ مخالفین ۳ ۹۳/۰۷/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

آزی دو تا عکس گذاشتی. خانم گوجه سبزی ندیدم !!! طبیعتا اون اقا مسن گوگولیه که نیستن :) آیا اون دست بدون لاک ایشونه؟
پاسخ:
بهله دست ایشونه :) خب عکس دونفره نداریم :)
اُه اُه اونجا بلیط ٢٥٠٠ ؟؟!!
یعنی از اینجا هم ارزونتره..؟؟
اینجا ٣٠٠٠
تازه تهران که ٦٥٠٠  0_o


خخخخخخخخ
دیدی چی به چشمم اومد..؟؟
چقدرم برا من مهمه این چیزا..!!!


+ خوش بگذره..  :)














:-*
پاسخ:
عاره باران اصن قیمت بلیط رو دیدم انگار به خر تی تاپ دادن :)))))) باور کن :)))
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۶ حسین ت.نیا
چرا پشت موشه سنگر گرفتی؟خخخ
پس حسابی داره خوش میگذره خیلی عالیه
پاسخ:
از دست شما سنگر گرفتم خخخخخ
برعکس من نظرم داره به خانم برومند برمیگرده!
بس که جدیدا چرت و پرت میگه :|
خیلی هوچی شده :|
پاسخ:
چرت و پررررررت :||||| تو به اون فیلم میگی چرت و پرت :///
من کی گفتم فیلم!؟ :|||| O_o
مرضیه برومندو اظهار نظراشو گفتم.....
پاسخ:
من حرفهاشو نشنیدم ! ولی کارش که عالیه :)
خخخخ :))
منم جام خالی بوده ارون
جهت ک تولدم بود :))
اصن 15 مهر چ تاریخ خوبیه:))))
کادو من کووووووووووووو؟؟
پاسخ:
تولدت مبااااارک خانم ایشالا امسال بهتر از پارسال :)
من از وقتی نینی دار شدم سینما نرفتم. ماه پیش اومدیم مدرسه ی موشها رو بریم که اونم بلیطش تموم شده بود. دیگه هم همت نکردیم بریم. خیلی دلم برای سینما رفتن تنگ شده.
پاسخ:
آخیییی.. کاش بتونی بری، سینما خوبه مخصوصا با فیلم خوب
من بچه که بودم مدرسه موش هارونمیدیدم اصلن ازش خوشم نمیومد:///
ولی خوبه ها قیمتِ بلیطش.شهرما که سینماش دره پیت ترین سینمای جهان:(((( بلیطش ۲۰۰۰تومن..
پاسخ:
:) در پیت ترین خخخخخ از خراب آبادم بدتر ک اصلا سینما نداره :)
میخوام لینک کنم وبلاگتونو!
البته با اجازه:)
پاسخ:
خواهش میکنم نظر لطفته
عالی بوووووود عالیییییییی^_^ چون تو بودی یه عااااالیهههههه دیگم بود خخ:****
پاسخ:
خخخخخ :***** عمو جانم عمو دل بی قرارم عمو :))))
2500? چقد کم! ینی چی چرا بینِ مردمِ ایران تبریز قاعل میشن .. 
آزی این همه راه کوبیدی رفتی مشد ک بری سینما؟ :))
پاسخ:
فقط واسه سینما نرفتم اما سینما رفتن با یکی از بهترین دوستهای ادم چیزیه ک همیشه محقق نمیشه 
در ضمن خراب اباد دو تا سینما داشت که الان یه ساله هر دو تعطیله
قیمت بلیطم شامل تخفیف ساعت شده بعنی چون ساعت ١٤:٣٠ هیت ارزونتره و تازه سه شنبه بوده و نصف قیمت :)
قیمت بلیطو دیدم یه لحظه فکر کردم شاه برگشته:-)

+ شما ر به ر در سفری یه برنامه اصفهانم بذار. پاییزش خوبه من ضمانت می کنم:-)
پاسخ:
سه شنبه ها بلیط سینما نصف قیمته ها ؛)
وای خیلی دوست دارم اصفهان بیام چون تا حالا نیومدم جز یه شب اقامت بین راهی ولی انگیزم پایینه :))))
سلام آزی جان .چقدر شبیه زبل خان شدی آزی ! آزی اینجا آزی اونجا آزی همه جا .:))))))))))))))) چه کنیم از دست تو آزی جان با این شخصیتای کارتونی زیاد نگرد یه دفعه مارکوپولو ،یه دفعه هم زبل خان .حرم رفتی التماس دعا .
پاسخ:
عاشق کارتونم، اگه ادمها همه کارتونی زندگی کنن هیچوقت غمگین نمیشن :)
سلام چه جالب کفش هات با کفش های صورتی

ست شده:)

خخخخخخخخ هوای مشهد همچنان سرد:(
پاسخ:
ممنون از حسن توجه شما :) سرد خوبه دیگه
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۳ کافه اسب آبی
یه سینمای درست و حسابی با صدای خوب و جای خوب هم توی این شهر نداریم که لذت دیدن این فیلم رو درک کنیم....
پاسخ:
خراب اباد یه داغون داشت که اونم بستن من به همونم راضی بودم بخدا
اینجا بلیط سینما ۴۰۰۰ تومنه!!! اونوقت اونجا ۲۵۰۰۰!!!!!!!! عژبا!!!!!
اوا سینما رفتی!!اوا شهر موشها دیدی!!!ا اصن مشهد مگه رفته بودی خخخخ [آیکون من از هیچی چرا خبر ندارم]:))))))
پاسخ:
خخخخخخ
عزیزم سه شنبه بود و نصف قیمت :)
من چقدر نبودم اینجااااااااااااا :(((( آزی درسام وحشتناک سخت شده همزمان رو پروپوزال و پایان نامه اینا هم دارم کار میکنم :(( سرم خلوت شه میام باز مدام بهت سر میزنم :****
پاسخ:
ایشالا سبک بشن درسا و من اینجا تو رو بیشتر ببینم
همیشه به شادی:*
پاسخ:
مرسی :)
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۹ حسین ت.نیا
خخخخخخخخ
از دست ما؟!!!مگه چی کارت کردیم؟ :دی
پاسخ:
گوجه پرت میکنین خخخخ
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۰ حسین ت.نیا
نه بابا همش شایعست گل پرت می کنیم
خخخ
پاسخ:
خخخخ
من یادمه بچه که بودم مدرسه موشها رو دوست نداشتم . کلا از همون بچگی ، بزرگ فکر میکردم :)) . ولی عاشق فیلم و سینما ام . یه مدت هر هفته میرفتم سینما و مسحور جادوی سینما میشدم :)) ولی یکی دو سالی هست که نرفتم . وقتی میگی خوبه حتما خوبه دیگه :)) . فقط کاش گرگان هم اومده باشه :)
پاسخ:
سینما عشقه من هر چی هم که فیلما خوب نباشن سینما رو از دست نمیدم... مطمئنا گرگان هم اومده به سرچ بزن به یاد من برو ببین و به نکات ریزش خووووووب توجه کن :))))
* سینمای خراب آباد که شش ماهه کلا بسته است /:
سلام
+وااای اولین نفری هستید که منو درک کردید که شهر موش ها و نکاتش خیلی خیلی دقیق و عالی بودن!^__^
اصن ذوق کردم ^__^
++من حدودا سه برابر پول بلیط دادم :| کی پاسخگوئه؟!
پاسخ:
سه شنبه میرفتی ساعت ٢ ظهر تا مث من نصف قیمت میدادی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">