حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
مهر ۹۳

یادتون میاد یه قرن پیش یه مسابقۀ صدا تو وبلاگ آقای بنفش  برگزار شده بود و من توش شرکت کرده بودم ! خب به خاطر همۀ کسانی که منو دوست داشتن و بهم لطف داشتن من تو اون مسابقه اول شدم... به افتخار این اول شدن...نفر سوم این مسابقه که آقای مجید شدن با من مصاحبه ای صوتی داشتن که الان انتشار پیدا کرده....:) این مصاحبه رو میتونید از وبلاگ آقای بنفش یا از همین جا دانلود کنید ...البته اگه حوصله ، وقت و علاقه دارید.... ولی فکر کنم خالی از لطف نباشه :)))




دریافت
حجم: 15.9 مگابایت

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

اون پایین گذاشتم کامنت
ازی محشر بود از دیروزه تا الان 4 بار گوشش دادم  :))))

:*
:*
پاسخ:
اوهوم تو خیلی به من لطف داشته بیدی :*** پیش پیش هم رفتی دانلودش کردی :))))
وای این مصاحبه...
برایِ چهارمین بار گوشش دادم...
:)))))))
موقع ناهار خوردن گوش دادم هی غذا میپرید تو گلوم...
:))))
پاسخ:
الهی خخخخخ! ما راضی به خفه شدن شما نمیباشیم مواظب باشید :))))
ای جوووووووونم من اولشم دارم می گوشم^_^
پاسخ:
^_^
جووووووونم به خنده هات^_^
جووونم که آقای صدا رو خیط کردی:)))))))
پاسخ:
خخخخخخ جون به خودت عزیز دلم :*
گل لوووز:))))))
گل کوووووز :))))))))))
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخ خیلی باحال بود از خنده مردم با این سوتیش :)))
جوووووونم به مادربزرگ ورزشکار:******
پاسخ:
ها :) خخخ
خخخخخخخخخخ
وایییییی خدا 
مسنننن مسنننننننننن بدو بیا بریم بدویم
پاسخ:
مسسسسسن مسسسسسن :))) فکر کن آزیه پیر در حال دوییدن :))))
ای خدا عجب چالشهایییی :))))))))))))
پاسخ:
چه سربلند از چالشها بیرون اومدم :))))
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۲ مثلث برمودا
مصاحبه جالبی بود

حیفه این صدا بخواد بدون پیشرفت بمونه ، اگه دوس داری برو تئاتر عروسکی خیلی صدات بدرد بخوره

من همیشه تو تئاتر عروسکی بخاطر صدام نقش غول دارم خخخخخخخخخ

خراب آباد زندگی خانوادگیته یا دانشجویی ؟؟؟؟

البته جای زیباییه همونی که بش میگی خراب آباد
پاسخ:
دوست که دارم ولی کو کجا موقعیت؟ :)
تئاتر عروسکی کار میکنی؟ خانم یا آقای غوله ؟ :)))) خب دست ما هم بگیر
اگه بیشتر با من آشنا میبودی میدونستی خراب آباد مشغوله چه زندگی ای هستم! دوران دانشجوییه منو خدا بیامرزه خخخخ
مگه شما میدونی اینجا کجاست؟ ما که همه گوشه کناراشم گشتیم جای زیبا نیافتیم جز خاک بسر شدنهای مداوم 
تاریخ اصن نوشتنی داره!!!!!!!!!!!

کره الاغ  میتونهههه جوجه رو غذا بدهههههه!!!!!

خخخخخخخخخخ
پاسخ:
والاع بغرعان :))))) اخه این چ معلمه خنگیه؟ خخخخ
قهررررررررررررررررمان مسابقه:************
پاسخ:
خخخخخخ قهرمان پنبه بر وزن پهلوان پنبه :]
وای عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود عااااااااااااالی بود محشر بووووووود من حرفی ندارم (^_^*)
پاسخ:
:))) مرسی
خیلی خوب بود!
مخصوصاً اون تیکه ی مشخای تاریخ!!!
پاسخ:
نه جون من تاریخ مخش داره؟ :)))
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ خانم هموستات
دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااااااااا به افتخار بانوی صدا
پاسخ:
قربون همتون ... مرسی مرسی !!! من متعلق به همهء شمام خخخخ آیکون جو گیر شدن :))))

سلام

دعوتید بشعر

پاسخ:
ها؟
باوووشه :))
عااااااااااالی بود مخصوصا اونجا که آهویی رفته بود خرا تا بخراند بچه را خخخخخخخ:))))))
حیف این استعدادت خخخ
خوب آقای صدا رو خیط کردی:)))))
چقدم خوش خنده ای الهیییییییییی
پاسخ:
تا بخراند بخه را :))))))))
اوووو اره اونقد میخندم که :)) همیشه همینم :)
مرسی مرسی :*
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۰ مهندس جون
قشنگ بود
خوشمان آمد
منم یه دوستی دارم صداش خبه برا کار کودک آزیتا بیا با هم برین تو کار برنامه کودک:)))))))))
پاسخ:
والا من از خدامه... اگه بند پ داشتم تا الان کلی معروف بودم :)
اصنم من دیشب کنترلمو از دس نداده بودم,اصلن اصلن:))))))))
پاسخ:
مشخصه :))))) مث رگبار ما رو به کامنت بسته بودی :))))):*******
نمیدونی هروقت من اینو گوش میدم باصدای بلند میخندم ینی :)))
یمااااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
:*
:*
:*
پاسخ:
اخیییییی خوشحالم که خنده میکنی :*******
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۰ مثلث برمودا
دختری با صدای غول خخخخخخخ

مختصر بگو چرا خراب آباد رفتی ؟؟؟

آخه آخرش نمیدونم خرابه یا آباد برای همین گفتم خرابی که آباده باید جای قشنگی باشه

باید آبادان باشه ؟؟؟
پاسخ:
کارم خراب آباده... 
خراب آباد یه ترکیبه تمسخر کننده است یعنی جایی که مثلا باید آباد باشه اما خرابه ای بیش نیس... آبادان در مقابل اینجا سانفرانسیسکو حساب میشه :))
بسیار بسیار مصاحبه ی جالبی بود لذت بردنم
آزیتا بانو خوبی؟امیدوارم خوب باشی:-) 
پاسخ:
:)
خوبم بعله مرسی، تو خوبی؟
# به نام خدا :)
# با این انگیزه که آقای صدا رو خیط کنم :))
# بالاخره همیشه یه سری بیشعور پیدا میشن :))))
# من یکمی خجالتیم :) !
# آقای قاضی برای بار آخر میپرسم ، نمیشه نخونم ؟؟ :)
# با مادربزرگ همذات پنداری ندارم .... خیلی دوره بابا .... خیلی دوره :))
# مادربزرگ ورزشکار :)
# حبیب باحالتر بود ها :))
# بیا بریم با هم بدوییم :))
# الان میگن دختره دیوونه شده :))
# آخه کدوم خانوم ، باتری قلمی میفروشه ؟ :)
# رزهای هلندی دارم :))))
# باید برم شلم رود تا حسش بیاد :)
# نه من برم دیگه ! نه من الان مرغ کاکلی تپل مپلی منتظرمه :))
# خداحافظ شما ( با دال مشدد ) :)))
# نه خود خرید نه بخه را :))
# گنده دماغ :))
# حسه دیگه ، میاد :)
# تازه بچه ها رو صدا کرده بودم :))
# هان :)) ( دانش آموز تنبل محشر بود ) 
# مخشو میگی ؟ :))))))
# اظهار پشیمونی :))
# تاریخ نوشتنی داره ؟؟ نه ، تاریخ نوشتنی داره ؟ :))
# جوجه :)) ( تلفظش خیلی باحال بود . مخصوصا دفعه اول )
# کره الاغ آخه جوجه غذا میده ؟ :))
# من اصلا نمیخوام تو معلمم باشی :)))
# بالاخره شد که بشه :)


@@ اون آهنگی که خونده بودی چرا رد شد ؟؟
@@ با بچه ها موافقم . خنده هات خیلی عمیق و باحاله  . آدم ناخودآگاه خنده اش میگیره . دوره بعد یه ترک ضبط کن فقط بخند . باز هم اول میشی :)))
پاسخ:
اوه چه خلاصه نویسی ای کردی خخخخخخ مخشاتو خوب انجام دادی ها :)
اون ترانه قبول نشد چون بعضی دوستان تو دوره اول به خانمی که ترانه فرستاده بود عنایت داشتن و تهدید و ارعاب و فحاشی نسبت بهش کرده بودن! زین رو تو دور نهایی گفته بودن که خانمها اواز نخونن و منم از این موضوع اطلاع نداشتم اول ترانه فرستاده بودم:)

یه ترک فقط با صدای خنده :))))
آزی دمت گرم ینی:+++))))))
ینی یه دونه ای:****
صداشُ....ببین آزی اگه بخوای یکی هس که بدجور دستش بنده تو رادیو معروفم هس...خواستی بگو ردیف کنه..بخدا حیفی:))
پاسخ:
قربون تو :^***
واقعا آشنا داری؟ من مجدانه خواستارم خیلی دوست دارم کار کنم تو این زمینه اگه مورد ازار و اذیته بیش از اندازه قرار نگیرم، لطف میکنی اگه منو معرفی کنی و حتی اگه میتونی نمونه کارمو بهش بدی :)
اره دوست داداشم صداش محشره علی ضیا دستشو بند کرده رادیو...ببینم اگه بهونه نیاورد بهش میگم ....ولی آزی صداتو من عاشقم یعنی...اگه قبول کرد خبرشو بهت میدم نفسی:***
پاسخ:
واااااااای مرسی :******
منم گوش دادم، خیلی خوب بود، نمیدونستم اینقد خوش خنده و باانرژی هستی، بیشترتر دوستت دارم
پاسخ:
واقعا تو نوشته هام معلوم نبود با این همه علامته اسمایلی :)))))))))
مرسی عزیزم
:)))))))))))))))))))))))))
چقدر شما فوق العاده اید، واقعا می گم :)))
پاسخ:
نظر لطفتونه ممنوووووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">