حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
مهر ۹۳

امروز تو باشگاه که بودم یه چیزی رو کشف کردم... این خانمهایی که کلی اضافه وزن دارن و میان باشگاه که وزن کم کنن یا قوی بشن و هزار سال ثبت نام میکننُ میانُ میرن ولی آب از آب تکون نمیخوره و همچنان اون چربیهای انباشت شده سر جاشون هستن، کم که نمیشن یهو میبنی اضافه ترم میشن ... دو دلیل داره:

1. اینکه میان باشگاه دو ساعت هستن ولی تنها کاری که میکنن اینه که دسته دسته وای میستن با هم حرف میزنن تازه چی... سد معبرم میکنن، حوصلۀ یکی هم مث منو ندارن که مدام سعی میکنه از وسطشون بدوئه ....  جدی هم تمرین کنی با تعجب و چشمانی چپ چپ نیگات میکنن خخخخخخ

2. چون فکر میکنن روزی دو ساعت دارن باشگاه میرن، وقتی میرسن خونه با خیال راحت هر چی دلشون میخواد میخورن ... چون ورزش میکنن دیگه.... هه! و چه ورزش کردنی......

از نظر من یا آدم نباید کاری رو انجام بده یا اگه میده ، درست انجام بده حالا هر چی که میخواد باشه... هر چــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :درســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت .... خخخخ



* ها راستی یه چیزی... با این استقبالِ وحشتناکی که از نوبت شمای (6) دارین میکنین :| احتمالا کلا منتفی بشه... چون 113 تا بازدید داشته ولی کلا سه یا چهار نفر دستاشون رو بردن بالا.... تو رو خدا اون دستها رو بالا نگه ندارید خسته میشید بخداااااااااااااا :))))))


* امروز تو جایی که جز خاک و آشغال و گرما و بوی گند چیزی نیود و من داشتم تند تند قدم بر میداشتم که زودتر از شر اون خیابونه مزخرف رها بشم .... یه پروانه دیدم به چه زیبایی......... بالهای بزرگ...خوش خط و خااااااااااااال خیلی زیبا خیلی زیبا.......



اگه حس میکنید تو خاک و خُله زندگیتون گیر کردید ، حنما چشم چشم کنید ... مطمئنا یه پروانه همون طرفها هست...


* تا وقتی زنده ایم ، محکوم به زندگی کردنیم پـــــــــس طوری زندگی کنیم که اون تنونه بلند شه و جاشو با ما عوض کنه!!!!!! بزرگترین انتقامی که میشه از این شرایط لعنتی گرفت اینه که شاد ، سالم و زنده بووووووووووووووود ! فقط نفس نکشیم، بیایم زنده باشیم...

همه یک ، دو ، سه بگن سیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب 




موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵)

پروانه را پروانگی زیبا کرد و...

انسان را آدمیت!!!

پاسخ:
بعله... از جمله جملاتِ نغز :)
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۴ مهندس جون
:))))))))))سیبببببببببببببببببب
پاسخ:
دمتتتتتتت گرم :)))))
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۵ مهندس جون
باشگاه رو خدایی راست گفتی خخخخخخخ میرن اونجا دو ساعت هم حرفای خاله زنکی بزنن اطلاعات خاله زنکیشون بره بالا ایششش :))))))))
پاسخ:
دقیقاااااااا... چقدم رو مخن خخخخ
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۶ مهندس جون
اون عکسه که روش نوشته اومدم وزن کنم نه روز کم کنم انصافا جمله پر معنایی بودددددددددددددددد
پاسخ:
نه عزیزم اون نوشته من میرم باشگاه که وزنه بزنم نه واسه قرار (دیدار):))))
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۷ مهندس جون
اون جمله خاک و خول رو برا آقای همکار هم تو یه کامنت بذار تا یه کم امیدوارتر به قضیه بنگره:)
پاسخ:
اونو ولش کن با یه جمله کارش راه نمیفته من بطور تمام قد جلوش رژه میرم بی اثره جمله که دیگه سوکسه خخخخ
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۷ مهندس جون
زبانمو زیر سوال بردی:((((((((((( منو شطرنجی کن
پاسخ:
اکشال نداره ، من فقط موندم چطوری اونو اونجوری معنی کردی :))) اینم خودش هنریه :*
زنده باد آزی که بمب انرژی ِ :-))
پاسخ:
چاکرییییییم :)))
# باشگاههای آقایون اصلا اینجوری نیست . آرزو به دل موندیم که ببینیم خانومها  یک کار رو درست درمون انجام بدن خخخخخخ 
# منم زیاد میخورم و تند تند میخورم . حالا چه ورزش کنم و چه نکنم . فکر کنم دلیلش اضطراب باشه . میگن هر لقمه رو باید 30 یا 40 بار جوید . ولی هر کار میکنم نمیشه :))
# شاید باورت نشه آزی ، از اون روزی که پستت رو خوندم و شروع کردم به ورزش کردن ، دو بار مریض شدم و ورزشم نصفه نیمه موند اونم منی که در سال معمولا یه بار مریض میشم :)))) . الان هم تب و لرز هی دارن جاشونو عوض میکنن . ولی خب اگه بشه میخوام از فردا شب دوباره شروع کنم . بله! به این راحتی جا نمیزنم :))))
# آره باید دقت کنیم تا پروانه ها رو ببینیم :)) ضمنا پروانهه هم خیلی قشنگه :)
# اینقدر نگو شرایط لعنتی ، اینجوری میره توی ناخودآگاهت و باورت میشه که خوب نیست خخخخ . 
# اطاعت میشه .... سیـــــــــــــــــــــــــــب :))))
# عکس آخری هم خیلی باحاله . ناخودآگاه آدم خنده اش می گیره با دیدنش خخخخ
# ببخشید اگه حرفهام خیلی بچه گونه ست ..... متاسفانه عقلم هنوز ناقصه ..... ولی من خودمو همینجوری که هستم دوست دارم خخخخخ
پاسخ:
اره اقایون معمولا جدی تر هستن اما ارزو به دلت نمونه درسته کم هستن ولی هستن خانومایی که اتفاقا از اقایونم کارها رو درست درمونتر انجام میدن، هستننننن به همین برکت اینترنت :)) 
من سر سفره همیشه اخر میشم ، قبلا که دانشجو بودم خیلی تند غذا میخوردم اما الان حسابی ترک کردم، نتیجه میگیریم که شما هم میتونی ترک کنی
ضعیف شدن سیستم ایمنیه بدنت رو گردن تصمیمت ننداز خخخخ چای کوهی بگیر بده مامی واست شب به شب دم کنه تا دیگه مریض نشی :))
شرایط من بسی لعنتیه شما که بی خبری پ نسخه نپیچ خخخخ ناخودآگاه من بچه ای ٥ ساله در حال ورجه وورجه است نگرانش نباش :))))
آورین سیییییب
حرفات عالیه، عاشق نظرهای تو هستم، پر از ریز بینی و دقت خوشم میاد میبینم بالاخره یکی هس که اینقد با دقت بخونه و اینقد با حوصله نظر بده، کی گفته بچگونه است، هر کی گفته خرهههههه :)))) منم شما رو همینجوری با همین نظرهایِ پر از جزییاتت دوست میدارم :) 
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۶ مهندس جون
خخخخخخخخخ من کلمه اخر رو day خوندم واسه همین فکر کردم معنیش اون میشه حواسم نبود date هست!!!!!
پاسخ:
بهله بهله :)))

سییییییییییییییییییییییییییییییییییییییب :))))))
 
آره مامان منم تعریف میکنه راجع به باشگاه که همشون فقط واسه غیبت کردن و نشون دادن کتونیه جدیدشون و تاب و شلوارک جدیدشونو و ست طلای جدیدشونو و...... خلاصه که میگه بعضیها فقط واسه این کارا و شهین جون اینا و اقدس جون اینا میرن خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ مرسی

اقدس خانوم اینا خیلیییییی باحال بود :))))))
والله آزی یه وقتایی هست که میشه مصداق این شعر شاعر ماهک (ره) از خاک و خل ملولم و کلاغم آرزوست . که اونم باز پیدا نمیشه حتی :|
پاسخ:
سوکس چی؟ سوکس پیدا میشه :))))
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۴ حسین ت.نیا
هلـــــــــــــــــــــــــــــــــــو
:))
پاسخ:
بگی هلو لبات قنچه میشه جانم
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۸ خانم هموستات
تو هوای گرم میری باشگاه؟!
بابا ایول حوصله
پاسخ:
اینجا همیشه هوا گرمه اگه بخوام بهش توجه کنم ک نمیشه :)
۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۶ حسین ت.نیا
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بعله ممنون واقعا
سیییییییب ترش :))))
پاسخ:
خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">