حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
آبان ۹۳
رژیم گرفتن چه برای چاقی چه برای لاغری و حتی چه برای ثابت نگه داشتن وزن و سالم موندن ، راه درستِ خودش رو داره! بدترین چیز ممکن رژیمهای من در بیاری ، بدونِ آگاهی و به عبارتی هردمبیلیه... لطفا با شنیدنِ کلمۀ رژیم  ذهنتون سمت کم خوردن نره! رژیم یعنی اجرای یک متُد خاص برای خوردن، حالا میخواد کم باشه یا زیاد... ماها عادت داریم تا اسم رژیم میاد یاد گشنگی و یا حذف مواد غذایی بیفتیم... یکی از اشتباه ترین کارها همینه... حذفِ یک وعدۀ غذایی بطور کامل ... این که مثلا شما شام یا ناهار نخوری و خیلی هم با خودت حال کنی که داری رژیم میگیری یعنی داری بزرگترین ظلم رو به بدن و خودت میکنی...



آزی در حال خوردنِ عشقش کرفس

من متخصص تغذیه نیستم اما سالهاست که راجع به متد تغذیه ای و ورزشی مطالعه میکنم و از همه مهم تر اینکه بیشترشون رو موردِ آزمایش قرار دادم... و این یعنی میتونم بگم کدوم بهتر جواب میده.. و کدوم نه :) اینکه آدم یه شبه بخواد عادات و ذائقۀ غذاییش رو تغییر بده ، عملا غیر ممکنه اما اینکه آدم تصمیم بگیره و بخواد که تغییر بده، قدم اول رو برداره و آروم آروم پیش بره شدنیه... بدن انسان رو ، مغز انسان اداره میکنه..پس برایِ ایجاد این تغییر اول از همه باید سراغ مغزتون برید وفتی فرمانده دستور بده بعد از یه مدت سیستم همونی میشه که فرمانده گفته...بعد از یه مدت شما ممکنِ از خوردنِ چیزهایی که ازشون متنفر بودید ، لذت ببرید و از اون چیزهایی که دیوونشون بودید کاملا زده بشید..
و اما چه شد که من واردِ این وادی شدم!؟ خب جونم براتون بگه که چند تا دلیل داره، یک، اینکه آفرینش بدنِ من بطور ذاتی بسیار حساس خلق شده! و اینو نه تنها من میگم بلکه تمومِ کسانی که منو از نزدیک میشناسن بهش باور دارن یعنی اینکه وقتی خوراکیهای ناسالم و مضر برای طبیعت بدنِ انسان ، میخورم سریعا بدنم واکنشهای شدید نشون میده و این مسئله از بچگی همراه من بوده... دو، اینکه من بطور بسیار وحشتناکی استعدادِ چاقی دارم و از اون طرفم از چاقی بطور وحشتناکی بیزارم :))) البته که پر واضحه من تو کل زندگیم هرگز چاق نبودم و امکان نداره که اجازه بدم این اتفاق بیفته و همونطورم بعد از سنِ بلوغم هرگز لاغر نبودم :)))) سه اینکه من همیشه عاشق ورزش و فعالیتهای بدنی بودم و لازمۀ یه بدنِ سالم، متعادل و قوی حفظ یه رژیم غذاییِ سالمه... اوووووووووووووووووووووووف چقد فَک زدم

حالا همۀ اینا رو گفتم که بگم از این به بعد میخوام لایف استایلی که خودم رعایت میکنم رو اینجا بیشتر ازش بگم البته که قبلا هم جَست و گریخته اینکار رو انجام دادم ، ولی قصد دارم کمی منسجم تر انجامش بدم... شاید که بدردِ بعضیها بخوره شایدم حالِ بعضیها رو بهم بزنه :) اما مهم اینه که من رسالتم رو انجام داده باشم :))))))))) هر چند که شماها این روزها بشدت بی معرفت و مسکوت شدین، اما آزی بیدی نیس که با این بادا بلرزه... تاریخ نشون داده هیشکی از اُمتش خیر ندیده خخخخخخخخخخ الان تیکه سنگین بارتون کردم که برید حالشو ببرید!
قبلا هم گفتم الانم باز میگم ، ممکنه خیلی از نکات اول بنظر آدم رژیم  سختگیرانه  یا یه برنامۀ اجباری باشه اما بعد از یه مدتی اگه آدم خودش بخواد تبدیل میشه به لایف استایل و عادتهای هر روزۀ آدم و تنها نکتۀ لازمش اینه که شما به این قضیه باور،اعتقاد و علاقه کافی رو داشته باشید...اون وقتِ که مث من ممکنِ 10 سال به نوشابه لب نزنید و اصلا هم هیچ اشتیاقی نداشته باشید که ازش لب بگیرید.... :)) من استادِ خوراندنِ سالم جات در قالبِ خوشمزه جات به دیگرانم... تا حالا کلی آدمِ بد غذا رو خوش غذا کردم :) و همچنین کلی متد جدید دارم برای سالم طبخ کردنِ همۀ غذاهایی که میخوریم :)) که سعی میکنم اینجا بیشتر ازشون بگم ...... حالا هم اگه گفتنِ این چیزها اینجا خیلی حالتون رو میگیره همین الان یه انتقاد تو صندوق بندازید البته طبق روالِ عادیه همه جا صندوقِ انتقادات هر 100 سال یه بار درش باز میشه خخخخخخخ
سالم بودن یعنی زیبا تر بودن، کمتر بیمار شدن، قوی تر بودن ، روحیۀ بهتری داشتن، بهتر فکر کردن و همینطور حس بهتری به زندگی داشتن.... یه کفِ مرتب بزنید تا من از بالا منبر بیام پایین ... وگرنه تا فرداصبح مختون رو میخورم، خود دانید :)))

+ راستی اینجا میتونید سن بیولوژیک بدنت رو تخمین برنید... اابته تو یه سوالش که باید محل زندگیتون رو انتخاب کنید  چون خاور میانه نداره، چین رو بزنید :) در ضمن سوالاتش انگلیسیه........ اما سن بیولوژیک بدن من رو 11 سال تخمین زد..ببینید چقد جوون موندم :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

من آماده ام برای یادگیری خانم لایف استایل:))
از نوشابه شروع کردم دوبار تونستم بگذرم ولی یه بار نتونستم!!!
ارشدم که تموم بشه موخام آشپزی رو شروع کنم اونم هلثی:))
پاسخ:
هیبیــــــــــــــــــــــــــــــــــب هوووووووووووووووووووووووووووووووووورا به افتخار توووووووووووووو :****
دو بار از سه بار در نوبۀ خودش عالیه...... یعنی تو میتونستی سه بار نوشابه بخوری اما فقط یه بار خوردی این عالیه عالی :)
شروع کردنِ آشپزی هم عالی...... آشپزی پر از عشقه نوکا پره زندگیه...حتما یادش بگیر :) مهم نیس آدم چاقه یا لاغر مهم اینه که به قول تو هِلثی (healthy) باشه
خخخخخخخخخ مث اینکه مث خودم استعداد چاقی داری از چاقی بیزاری خخخخخخخخ
دمت گرم آشپزی عشقه حال میکنه آدم باهاش
برات یه کف مرتب میزنم با این پستای توپپپپپپپپپ
آزیتا شدیدا مشتاقم برنامه رژیمیتو بدونم فک کنم به دردم بخوره
 از فردا صبونه ناهار شامتو مینویسی باشه؟خخخخخخخخخخ
+این دستور کاپ کیک نگین منو دیوونه کرده  خدایی با این متد جدید فردا درستش میکنم :))))))))))))


پاسخ:
اخ اخ نگو من از کنار غذا رد میشم چاق میشم :)))))))))
مرسی مرسی من متعلق به شمام :))))
باشه باشه حتما میخوام برناممو نشر بدم دوستا استفاده کنن خخخخخخخخ
بخاطر تو یکی هم که شده مینبیسم :)))))))))))))
اره اره درستش کن :)))
سراپا گووووشیم
پاسخ:
گوش میدی اما عمل یُخ.......... تو رو میشناسم عشقم :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) الهی فدات شم:***
منم هستم آزییییییییییییییییییییییییییی
منتها قبلش باس یچیزی بگممممممممممممم

+کیک پختی؟
پاسخ:
مرسی...... که دستت بالاست


+آره کیک پخنم اما نه کیک تو رو .... کیک سیب پخنم :)
دمت گرم اینقد هوامو داری خخخخخخخخخخخخخ
:))))))))))))))))
پاسخ:
دم خودت گرم خخخخ
فقط این دستور غذایی که میدی توش ماکارونی باشه پلیز :))))))))
( من اعتیاد دارم به ماکارونی....ماکارونی خورم خوبه خخخخخخخخ)
پاسخ:
ماکارونی هم هست اما به اندازش
سیب و گردو؟؟؟

خوشمزس:)
پاسخ:
نه گردو نریخدم سیب و دارچین :) 
من اندازشو کم کردم نگران نباش :)))))))
قبلا دوبشقاب رو شاخش بود :///////
الان سه کف گیر :))))))))
پاسخ:
ایمیلت رو چک کن :)))))))))))
دو بشقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب؟ استعداد چاقی ام داری اون وخت؟ خخخخخخخخ
ورنتم برام ایمیل کن
شماها چقد گرمی جات میریزین تو غذاهاتون:)))))
من ازینا بریزم هر روز صورتم میزنه بیرون :////
پاسخ:
گرمیجات رو از کجا دیدی؟ عوضش سردیجات هم میخورم تعدیل میشه
الان چک میشه :))))))
در مورد ماکارونی اینجور بود :///////
پاسخ:
خخخخخخخخ
خیلیم عالی نووووووووووش:*

آزی؟؟
من الان خصوصی بدم حال داری جواب بدی؟ براهمین پسته :|
پاسخ:
اره عزیزم خصوصی بده فقط آدرستم بذار خخخخخخخخخخ :)))))))))))

اقا من این مهندس رو میشناسم؟؟
آدرسشون کو؟
پاسخ:
نه فک نکنم بشناسی وبلاگ نداره :)
نگین جون من وب ندارم :))))))))))
پاسخ:
:)
دارچین و زنجبیل و بقیه چیزا که قبلا میگفتین استفاده میکنین اینا همش گرمه....
پاسخ:
وقتی کبد کسی داغه اینجوریه و سریع جوش میزنه و الرژی میده کبد که خنک شه هر چی دلت میخواد میخوری که البته راه داره خنک کردنش :))
آزی منننن مننننن منننن مشتاقمممممم مشتااااااااااااااااااااااااااااااااااااقممممممم بذار بذاااار بذاااار پیلیزززززززززز!!!

من به شدت به غذای سالم و ورزش و سالم بودن اهمیت میدم. رسالت من توی زندگیم صبحانه خور کردنه آدمایی بوده که لب بهش نمیزدن :دی
از بچگی ورزشای مختلفی میکردم و میکنم صرفا هم دلم خواسته بدنم سالم باشه.
غذاهای ناسالم هم ولی میخورم. با اینحال حجم زیادی از میوه و سبزی هم استفاده میکنم!

لطفا برامون بذار از تجربیاتت :)
پاسخ:
آفرین بر تو ، حقا که دوست خودمی :))) :*****
آفرین آفرین آفرین 
اره چشم آروم آروم میذارم :)

من البته که غذای ناسالم خیلی کم میخورم یا بطور تصحیح شدش رو میخورم چون معدم جواب نمیده 
اینم نتیجه ی من:

Well done your Biological Age is 7

Congratulations! You knocked 14 years off 

میگه به من که استرس کمتر داشته باش! خو نمیشه فعلا با این درسای سنگین و مسخره! و گفتش که دوستای بیشتری داشته باش که اینم باز نمیشه. اصلا نمیتونم آدمای اینجا رو تحمل کنم! یا خیلی بسته فکر میکنن یا خیلی ولو :|

پاسخ:
تو دیگه از منم کوچولتری خخخخخخ
البته که سن واقعیتم کوچولتره :))
به منم گفت بیشتر مرغ و ماهی مصرف کن :)))) منم گفتم نمیشه بیشتر از این خخخخ
پلیز راه:))))))))
پاسخ:
نصف لیوان عرق کاسنی با نصف لیوان شاطره رو صبحها داغ میکنی اما نمیذاری بجوشه بعد میریزی رو یه قاشق غذاهوری خاکشیر ٥ مین بمونه بعد همشو سر میکشه ! ناشتا هر روز میخوری 
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۶ خانم هموستات
هیپ هیپ هوراااا.
کلا بحث های اینجوری رو دوست میدارم مخصوصا تبدیل آدم بدغذا به خوش غذا
پاسخ:
قلفونت برم ... تو که دختره شکلاتی هستی :))))))
خعلی ممنونم :))) کلا وضعم عوض نشه؟؟؟
پاسخ:
دیگه خود دانی، این درمانه کبد داغه کبد رو متعادل میکنه و اگه زیاد حساسیت فصلی میشه ١٠٠ ٪ خوب میشی
من یکی که بی صبرانه منتظر چنین پستهایی هستم.
از اون تخم کتانی که معرفی کردی، خیلی خوشم اومد. و استفاده کردم.
همیشه باش
 
پاسخ:
عه چه خووووووووب خوشحالم خوشت اومده استفاده هم میکنی، وااااای الان انگیزه گرفتم اخجون باشه باشه :) :*
منم مشتاق رژیم غذایی سالم هستم اما بسیییییور آدمِ بدغذا هیچ نخورِ هستم که بعضی وقتا مامانم بهم میگه الهییییییی یه دختر مثه خودت داشته باشی:))))
گوشت قرمز اصلا لب نمیزنم؛مرغ هم به علت گرمی مزاجیم تا میخورم کهیر میزنم؛ از خوردن انواع ترشی و شور هم معذورم چون جوش میزنم؛انار و گردو و کیوی و گوجه هم مثه مورد قبلی باعث جوش زدنم میشه:(((((
نوشابه و فست فود و اینچیزا و سوسیس و کالباس و ایناهم چی بشه که شاید سالی یه بار اونم شاید بخوریم..
فقط من موندم چجوری با این سبک غذا خوردنم56 کیلوام؟؟!!!!!!://///
حال عاجزانه از شما خواهشمندیم بسی ما را راهنمایی فرمایید تا بلکه رستگار شویم(با تچکر از منبر رو عزیز آزی بانو)خخخخخخ
پاسخ:
شما گرم مزاج نمیباشی شما کبدت داغه و الرژی زائه ... وگرنه طبع گوشت مرغ سرده و کسی رو گرمی نمیکنه!!! یا گوجه فرنگی مزاجش سرده منتها هیستامینش زیاده باعث الرژی و جوش میشه، اول اون کبد داغونتو درست کن بلکم بتونی چیزی بخوری خخخخ بهتر بود چیزایی که میخوری رو بگی وگرنه تا اینجاش که هیچی نمیخوری خخخخ
درمان کبد داغ هم :  نصف لیوان عرق کاسنی با نصف لیوان عرق شاطره رو صبحها داغ میکنی اما نمیذاری بجوشه بعد میریزی رو یه قاشق غذاخوری خاکشیر ٥ مین بمونه بعد همشو سر میکشی ! ناشتا هر روز میخوری 
خخخخ آره راس میگی من باید لیست معدود غذاهایی که میخورم بنویسم:))
اگه بدونی که الان۲سال که آرزو به دل موندم فسنجون و سالاد شیرازی بخورم:((((((( 
من رفتم سن بیولوژیکم تست کردم دیدم ۱۴سالم یعنی ۶سال جوون تر:|||
پاسخ:
پیر شدی رفت... خخخخ
عزیزم تو مشکلت همونه که گفتم ولی پیش یه دکتر طب سنتی برو حتما بهتر میشی اگه دکترش خوب باشه من قول شرف میدم که خوب میشی ، نمیشه که اینجوری زندگی کرد :|
دکتر مدرن نه هااااا این گره فقط بدست دکتر طب سنتی باز میشه ولاغیر
دخی کسی که نوشیم زیاد  میخوره باید چه دمنوشی استفاده کنه که  ب کبدش اسیب نرسه
پاسخ:
اگه میخواد به کبدش اسیب نرسه کلا نباید بخوره راه دیگه ای نداره اما یه سری خوراکیجات هست که واسه کبد و سم زداییش خیلی خوبن 
صبح ناشتا آبلیموی تازه تو یه لیوان آب ولرم یا همدما با محیطه
خوردنِ نصف لیوان عرق کاسنی صبحها
خود جعفری یا دم کردهء جعفری
سیر و پیاز خام زیاد بخوره
زرشک و مشتقاتش مثل آب زرشک مربای زرشک زیاد استفاده بشه
آب تره هفته ای یبار مصرف بشه
یه معجون پاییزی هم هست که معجزه میکنه و کل بدن رو تصفیه میکنه من خودم یه سال استفاده کردم عالیههعهه آب سیب، هویج و چغندر خام(لبو) به نسبت ١، ٢، ١ با هم مخلوط و هر روز یا یه روز در میووون خورده بشه! هم خوشمزست هم خوشرنگ 
امیدوارم حداقل چندتاش بدردت بخوره :*
آزی یک سوالی ذهن منو مشخول کرده ازهوچکیم نتونستم بپرسم!!
خانوم ِ هموستات چرا وبلاگشو حذفید :(
:(((((
پاسخ:
نمیدونم والا عزیزم.... منم ناراحت شدم
سلام
فکر کنم اولین نظری باشه که اینجا میزارم...پس اول یه تشکر میکنم بایت این پستی که گذاشتی خیلی جالببببببببب بود...در مورد غذاهای ناسالم هم فکر کنم چون خوردنشون به نوعی عادت میشه پس یه ذره هم ترک کردنشون سخته...اما کار نشد نداره...واقعا جای تبریک داره  که تونستی نوشیدنی مثل نوشابه رو بمدت 10 سال مصرف نکنی..هر چند خودمم حدود 3 ماهی میشه ترک کردم ...خخخخخ و  هیچ اتفاق خاصی هم نیافتاد و دیگه تمایلی هم به خوردنش ندارم .. تنها چیزی  که فکر کنم هم باعث شادابی جسم و هم روح میشه همین ورزش کردنه.البته چون خودم حدود 2سالی میشه به صورت منظم انجام میدم این نظر رو دارم چون واقعا تو زندگیم خیلی تاثیر گذاشته.بازم ممنون بابت این پست...
راستی این داستان قلیه ماهی با نیمرو چیه؟؟؟؟؟ چون خودمم جنوبی هستم ولی تا بحال نه اسمشو شنیدم نه امتحان کردم...

پاسخ:
سلام
WoW خوشحالم که خانمی که به سلامتیش اهمیت میده اینجا کامنت گذاشته... تبریک میگم که نوشابه رو سه ماهه نمیخوری... بعدم واسه اون ورزشه دو ساله هم خیلییییییییییییییییییییییییی تبریک میگم :)
امیدوارم که همینطور به این روند ادامه بده و هر روز بهتر و بهتر کنی :)

اون قلیه ماهی با نیمرو هم قضیۀ خاصی نداره... اون یه ناهار ترکیبی بود خخخخ یعنی یه مقدار کم از قلیه ماهیِ دیروز مونده بود و از اونجایی که من برای فیتنس غذاهای با پروتئین بیشتر مصرف میکنم تخم مرغ نیمرو کردم و با قلیه ماهی خوردمش که واقعا هم خوشمزه شد :) البته دوتا سفیده با یه زرده :)))
آزیتا من امروز منتظر کامنتت بودم قرار بود برام بنویسی!! :|
چیشد وقت نکردی؟؟؟ :|

پاسخ:
منم منتظر تو بودم بیای پست به این مفصلی رو بخونی و یه چیزی بگی اما....
من  روزها واقعا سرم شلوغه نگین شبهام بعد 12 بیهوشم خب الان این پست این همه نکته داره که بدردت میخوره ! نداره عایا؟

میام میام :)
# من کل عمرم در حال تست کردن رژیمهای هردمبیلی بودم که خیلی مقطعی فایده داشته فقط و دوباره روز از نو . اسم رژیم که میاد سریع ذهنم میره سراغ بیحالی و کم خوری و رنج کشیدن و لذت نبردن و استرس .
# تا حالا کرفس خام نخوردم . یعنی اینقدر خوشمزه ست که شده عشقت ؟ :))
# خوبه که بیشترشون رو تست کردی . اینجوری دیگه ما از تست کردن روشهای مختلف خلاص میشیم :))
# من قدم اول رو بارها برداشتم و گاهی هم قدمهای بعدی رو . ولی بعد از مدتی خسته و دلزده شدم متاسفانه . امیدوارم بالاخره بتونم راه درست رو پیدا کنم و خسته نشم 
# « بدن انسان رو مغز انسان اداره میکنه » . این خیلی عالی بود:)
# یعنی میشه این ولع خوردن بعضی چیزها توی من از بین بره و دیگه سراغشون نرم ؟ اگه بشه که محشره 
# خودم با غذاهای ناسالم و چرپ و پرکالری خیلی حال میکنم متاسفانه :) . البته نمیدونم چرا تری گلیسیریدم یهویی رسید به سیصد و خورده ای :)
# منم از بدو تولد استعداد چاقی داشتم :(
# چه جوری عاشق ورزش شدی آزی ؟ واسه من ورزش مثل خوردن یه داروی تلخه که باید به زور بخورمش . الکی موقع ورزش مسخره بازی درمیارم که قابل تحمل بشه :))
# من عاشق اون لایف استایلتم :))) . عکسهاش که قشنگه ، خدا کنه عمل کردنش هم حال بده :) 
# خوبه با این که استعداد چاقی داری ولی هیچ وقت نذاشتی چاق بشی . بارک ا... :))
# درسته .مهم اینه که آدم رسالتش رو انجام بده خخخخ
# من یهو تصمیم گرفتم چند هفته ای از فضای وب دور باشم ولی بیشتر از چند روز بیشتر نتونستم تحمل کنم . البته فعلا فقط اینجا رو میخونم . پس هنوز مسکوت نشدم :))
# « تاریخ نشون داده هیشکی از امتش خیر ندیده» . تووووپ بود خخخخخ
# کفففففففففففففففففففففف . حالا بودی اون بالا . چرا اومدی پایین ؟ :))
# « سالم بودن ...... یعنی بهتر فکر کردن ، یعنی حس بهتری به زندگی داشتن » :)
# سن بیولوژیک من 4 سال از سن واقعیم بیشتر بود :(
# این راهکارهایی که برای درمان کبد داغ و سالم موندن کبد به بچه ها گفتی هم خیلی خوب بود . مرسی . ببینم چقدرشو میتونم رعایت کنم :)
# آزی نمیدونی چقدر حس خوب میدی با این پستهات . خدا خیرت بده :)
# درسته من زیاد حرف میزنم ولی بخدا ، به پیر ، به پیغمبر راضی نیستم از کارات بزنی و جواب طولانی بدی . باور کن عذاب وجدان میگیرم می بینم اینهمه وقتتو گرفتم :)
# دوباره مرسی :))
پاسخ:
- رژیمهای هردمبیلی دو تا ضرره گنده دارن یک، بدن شما رو نسبت به کاهش وزن در مقابل ورزش و رژیمهای درست چقر و بد جواب میکنن! دو، خودتون رو مایوس و دل زده میکنن
- من طعم کرفس رو خیلی دوست دارم مخصوصا خامش رو ... وقتی گازش میزنی یه عطر جنگلی و زنده میپیچه تو دهن آدم... من همیشه ساقه های جوان و سبز کمرنگ و ترد رو نگه میدارم برای خام خوردن و تو سالاد... بقیه رو و برگهاشو با سیر بخارپز میکنم و با ماست میخورمشون البته میشه سیر هم نریخت.. کرفس طعم سالاد رو زنده میکنه به نظر من
- البته که من از بچگی عاشق ورزش بودم... اون موقع آرزو داشتم یه ورزشکار جهانی بشم خخخخ ولی خب ورزش کردن یه پروسه ای داره که اگه اونو طی کنی شدیدا بهش وابسته میشی که بعدا تو یه پست کلش رو دقیق توضیح میدم ایشالا
- زیادی فک زدم فکم خسته شد خخخخ
- ای وای چه بد ... پس نشون میده که سیستم و روش زندگیت داره تو رو پیر میکنه... بهتره هر چه زودتر تغییرش بدی :) اون وقت شروع میکنی چپکی رفتن 
- خخخخ کامنتهای تو رو همیشه اخر سر جواب میدم چون دلم نمیخواد موضوعی میس بشه... اما قول میدم خودمو اذیت نکنم :)

سلام.خوبید؟ما یه سوال داشتیم همیشه به برنامه غذاییتون پایبندید؟ینی گاهی استثنا قائل نمیشید؟
والبته یک سوال دیگه شما باشگاه میرید؟
باتشکر :)
پاسخ:
خوب اگه بگم ١٠٠٪ دروغ گفتم اما ٩٥ درصد صحیحه... معمولا تو مواقعی که سفر هستم کمی از خط سیر تغذیه ایم خارج میشم اونم فقط کمی، یعنی همیشه به اصولش پایبندم :) هر رژیمی یه روز وعدهء تقلب داره که اون روز استثناست تو هفته البته بازم نباید ترکوند ها فقط باید چیزی رو که دوست داری بخوری رو کمی بخوری :)
بعله باشگاه میرم :) و البته نه برای ایروبیک برای تمرین با دستگاهها
این پست رو دوست دارم 
از اینا بیشتر بنویس من مشتریشم [چشمک]
منم هی در تلاشم واسه سالم خواری و سالم پزی و ... [نیشخند]
پاسخ:
شما دمت گرم کارت درسته :)
آژیتا من دوسه هفته پیش رفتم باشگاه برا همین دستگاها ثبت نام کنم خانمه برداشت گفت باید زیر نظر مربی باشی از ایروبیک بری اعصابم خورد شد والا:)))))))))) من به این خوبی خو موخوام خودم کار کنم مربی نوموخوام :(((
پاسخ:
عزیزم بدنی که اصلا ورزش نکرده و اماده نباشه نمیشه یهو بره با دستگاه کار کنی حداقل باید یه ماه تو خونه یا باشگاه امادگی جسمانی کار کنی بعد بری سراغ دستگاه بعدشم باید برای دستگاهها برنامه داشته باشی نه سر خود ... حالا برنامه رو یا یه نفر متخصص از بیرون بهت بده یا خود مربیه بدنسازیه باشگاه!!! حالا ایروبیک دوس نداری ولی امادگی جسمانی رو حتما یه ماهی انجام بده
من 14 سالمه :) 
پاسخ:
خوفه :) یه سال از من بیشتر :)))
من 19 سالم بود خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
مواظب باش ها :)
من شدم 13 سال:)
ده سال از سن خودم کمتر. بد نیستا !
پاسخ:
ها بد نیست :)))
ماشالله به آن لب های پر از آتش 
برات دعا می کنم 
با  لب هات روزهای زیادی چیزه خوشمزه را گاز بگیری البته با عشق 

..........
برداشت بد نکنید 
مردمان ما انحراف زیاد داران 
حتی شما خواننده و نوازده محترم !!!
البته اگر فکر بد هم بکنی بیراه نبوده 
شاید فکر من از همه منحرف تره 
والله...
پاسخ:
بالاخره برداشت بد کنیم یا نکنیم؟ :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">