حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
آبان ۹۳


شما آنچه که میخورید، هستید

سریع، ارزان ، آسان و درجه دو نباشید 

:)

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۳/۰۸/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۱)

خخخخ چه لو کوالیتی بوده ایم پس تا به حالا!!!!
پاسخ:
خخخخخ :))))) انگلیسیت تو حلقم شما اصله اورجینالی :*
این انقلاب تغذیه ای را دوس میدارم :)))
پاسخ:
الو الو دستا بالا! بیلاخ به فست فود شستا بالا خخخخخخ
بفرما نیمرو با خیارشور :)))
پاسخ:
نوش جان :)
خیارشورشم محصول خودمه خخخخخ :))))
پاسخ:
این دیگه عالیه :)
ای بابا :| ای بابا :|
پاسخ:
بعله آقا بعله آقا :)
اوفچ عادم خوبیم من پس دی:
پاسخ:
بفرما یکم تحویل بگیر خخخخخخ
بسیارتعمق برانگیز
باید بیشتر به خودمون بهابدیم...
پاسخ:
Yes yes :))))
والله آدم خیلی وقتا فکر میکنه به اینایی که این طوری هستند بیشتر داره خوش میگذره :| حالا هی ما بیایم بگیم اخه (به فتح الف) ایه (به همون فتح :)   ) . نمیدونم والله :|
پاسخ:
خوش موقتی دارن عزیزم وگرنه از اضافه وزن و دیابت و چربی خون و غیره بزودی در رنج خواهند بود :)
:))) اصن فکرشو نمیکردم انقدر شلم شولوا باشم.
بفرما سیب زمینی آب پز با مربا هویج
پاسخ:
خودت فکر نمیکردی ولی ما ب وضوح مشاهده میکردیم خخخخ
تازه میخواستم بگم چ ادم باکلاسیم من چون معدم ی چیزایی دیده:))
دیگه تف تو ریا
پاسخ:
بفرما نوشابه پپسی خخخخخ
@ خیلی فلسفی بود این جمله : « شما آنچه میخورید هستید »
@ همچین هم ارزون نیستن ها :))
@ ما که به ندرت فست فود می‌خوریم . کلا غذای سنتی و خونگی میخوریم که البته فکر کنم ضررش بیشتر از فست فود باشه . هر چی مامانم میپزه متاسفانه یه وجب روش روغن داره . اصلاح شدنی هم نیست
@ من به فرمان سرکارعالی لبیک گفتم و صبحها آب و سیب میریزم توی معده ام و شبها هم نیم ساعت ورزش میکنم ( نگو کمه که همون نیم ساعت خیلی خسته ام میکنه خخخ) . باز بگو امّت من حرف گوش نمیده و مستوجب عذابه :))
@ ببین آزی این جمله شماره 1 بود . منتظر قسمتهای بعدیش هستیم :))
پاسخ:
وااااااو یه وجب روغن :| من کلا روغن روی غذا میبینم اشتهام کور میشه اصن نمیتونم یه غذای چرب رو بخورم
عالیه همون روزی نیم ساعت فعلا عالیه تا وقتی که بدنت عادت کنه و دیگه اون نیم ساعت خسته ات نکنه اون وقت تایمش رو بیشتر کن، آفرییییییین کلی خوشحالم کردی ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">