حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
آبان ۹۳

موقع شام خوردن اجبارا در حال تلویزیون دیدن هم بودم ، بعد کانال رو تبلیغات بود! 

- خانم دارین چکار میکنین؟

- مشغول ظرف شستن بودم ( بعد یه کوووووووه طرفهای گُه گرفته تو ظرفشویی)

- خانم از پریل راضی هستین؟

- بعله عااااااالیه با یه قطرش میشه شونصد هزارتا ظرف چرب رو شست از بس که کف میکنه !!!

بعدشم هفتصدتا سکانس دیگه که زنها مشغول ظرف شستن بودن :| 

به سوالی برام پیش اومد !؟ یعنی کلا هیچ آقایی از مایع ظرفشویی استفاده نمیکنه؟ :| هیچ مردی تا حالا تو تاریخ ظرف نشسته؟ کلا نمیدونم اینا تبلیغ مایع ظرفشویی و پودر لباسشوییه یا تبلیغ کلفتیِ زنها :| یهو همهء اینها فرت ریخت تو مخم :||

من همون قدری که عاشق آشپزی ام از ظرف شستن بیزارم :/ جالبیش اینجاست وقتی دارم ظرف میشورم همه غم و غصه ها و بدبختیام یادم میاد! هیچ دلیل منطقی ای واسه این قضیه وجود نداره اما این اتفاق واقعا میفته! بارها اتفاق افتاده من پای سینک ظرفشویی زار زدم مث همین چند روز پیش بعنی جمعهء هفتهء پیش که داشتم ظرفهای صبحانه رو میشستم ، یه گریه اسفناک کردم ! 




اما چند ساعت بعدش هدفون به گوش موسیقی گوش میکردم پای گاز و مشغول درست کردنِ قلیه ماهی واسه ناهار بودم که با شنیدن یه آهنگ به وجد اومدم و شروع کردم به غذا درست کردن همراه با قِر :)))) یه همچین آدمِ خُل و چِلی ام من بعله خخخخخخخ






موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

من برعکسم آزی. از غذا پختن متنفرم ولی عاشق ظرف شستنم:)
پاسخ:
فکر کنم این نشئت گرفته از تفاوت شخصیته منو توئه :)))
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۴ خانم هموستات
اصنشم خل و چل نیستی.هر آدمی یه جوریه.
نگاه من به خونه داری یه ذره متفاوته مثلا اتو کردن منو آروم میکنه مثل گوش دادن به یک موسیقی فرانسوی، آشپزی خوشحالم میکنه مثل شنیدن آهنگای آذری،جاروبرقی حس شلوغی و عقب موندن کارها رو بهم میده و....

پاسخ:
خخخخ منم لباس شستن و اتو زدن رو دوس دارم ، به جارو برقی هم دقیقا حس تو رو دارم :)))))))) آشپزی هم که عشقمه ولی اینکه ادم در یه ساعت هم زار بزنه هم برقصه خل و چل بازیه دیگه خخخخخ
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۱ خانم هموستات
آزی فرشته یه وبلاگ جدید پیدا کردم .شاید به درد شما هم بخوره
http://chi-napooshim.blogfa.com/
پاسخ:
مرسی عزیزم حتما نگاش میکنم :)
خیلیم خوبه
خیلیم عالیه
خل و چل اونان بااون تبلیغاتشون
پاسخ:
خخخخخ تکبیییییر اصن
بنده از جفتش بیزار و گریزانم:-)
پاسخ:
مثل خیلی از آقایون تنبل دیگه...
تو کارهای خونه هیچ چیزی بد تر از ظرف شستن، جاروکردن و  لباس شستن(حتی انداختن لباس تو ماشین) نیست...آشپزی رو قبلا دوست داشتم ولی الان فقط در حد تجربه کردن و درست کردن غذاهای جدید...
با ابن حرفت موافقم که موقع ظرف شستن هوش و حواست همه جا هست بجز روی ظرف ها...اینقدر کارهایی که گذشته انجام دادی یا میخوای انجام بدی میاد تو ذهنت که اگه یه کوه ظرف هم جلوی روت باشه حاضری یه تنه همه رو بشوری ولی همچنان به فکر و خیالت بپردازی... که بعضیهاش هم باعث میشه یه لبخند ناخودآگاه بیاد رو لبت..که بعدش هم کنجکاوی اطرافیان و اینکه تا دلیل اون خنده ی ناخوداگاه رو پیدا نکنن ول کن نیستن..

پاسخ:
نه من لباس شستن رو بدم نمیاد البته به وسیلهء ماشین وگرنه با دیت شستن که عذابه الیمه از پهن کردن لباس خوشم میاد :) 
ولی خدمتت عرض کنم من معمولا هنگام طرف شستن یا بغضم میگیره یا اشکم جاری میشه چون فقط فکرای بد و ناراحت کننده به مخم حمله میکنن خوبه که فکرهای لبخند آور تو کلهء تو میان
در مورد اون تبلیغ هم باید بگم لابد مردا رو میبرن واسه تبلیغ ایزززززززززی لایف...خخخخخخ
پاسخ:
خیلییییییییی خوب بود :)))
البته کلا تبلیغات ما عادت دارن به تبعیض رو پررنگ کردن
کلأ بعضی کارها خیلی حالگیره!والبته تنها راهش اینکه چند تا ازموسیقی های مورد علاقتون رو از قبل آماده کنیدوموقع انجام دادن  کارها موسیقی هارو پلی کنید...ودیگه اینکه تا چشم رو هم بزاری همه ی کارها رو انجام دادید :)
پاسخ:
که البته من معمولا اکه تنها باشم صدای موزیک از تلویزینم بالاست هنگام کار خونه و اگه تنها نباشم هدفون در گوش! ولی بازم مانع من نمیشه واسه اشک ریختن در پای سینک خخخخ
بعد مواقع دیگه رو هم میگفتی ،مثل جاور کردن ، غذا خوردن، لباس شستن و...:دی
پاسخ:
چیشونو میگفتم؟ به کدوم قسمت علاقه داری که بگم ؟ :/
۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۸:۳۰ حسین ت.نیا
منم خوردن غذای پخته شده رو دوست دارم :))))))
پاسخ:
شما واقعا خسته نباشی... اخه نه که بقیه بدشون میاد 
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۷ مثلث برمودا
به به قلیه ماهی هم بلدی درست کنی ؟؟؟؟

من عاشق آشپزی و ظرف شستنم البته ظرفای گنده نه . بیشتر بشقاب و اینجور چیزا

اگه توی تبلیغاتشون مرد نشون بدن دیگه هیچکی پریل نمیخره
پاسخ:
من تقریبا همه غذایی بلدم :))) اگرم بلد نباشم راهشو یاد میگیرم :)


ظرفهای کوچیکشم بیزارم چ رسددددددد به گندش :||||| خخخخخ


اتفاقا چرا همه خانوما میخرن بلکه آقایون یاد بگیرن زندگی تعامله خخخ
کارخونه یه اجباره ک هیچ خوشایند نیست...
من غداخوردن رودوست ندارم چون برای پرکردن شکم باید مشقت زیادبکشی مثا کارکردن خریدکردن شستن پاکدکردن پختن خوردن وبعدشستن وجابه جاکردن و...
همیشه به این فکرمیکنم چی میشد انسانهاهم مینونستند انرژی لازمشون رو مثلا ازخورشید ویا اب واینطورچیزای بگیرن اونوقت کلی زمان داشتیم تا به کارامون برسیم واونو صرف امور غذا ومخلفاتش نکنیم
مثلا میرفتیم وبه جای شارز میشدیم....
پاسخ:
خخخخخخ من آدمهایی رو میشناسم که اونقد کم غذا میخورن انگار که از انرژ خورشیدی استفاده میکنن :)
ولی خب تو بدت میاد چون مجبوری همهٔ اون آماده سازیها رو خودت انجام بدی اگه یه نفر به قشنگی برات انجام میداد و تو فقط نوش جان میکردی شک ندارم خوشت میومد :) هر چند من از آماده سازی هم خوشم میاد حس زندگی بهم میده ولی از کارهای بعد از خورن اصلا و ابدا :D
خدا وکیلی راستشو بگو چقدر پول گرفتی از پریل اینطوری تبلیغاتشو کردی؟

پاسخ:
یه میلووووووون خخخخ
آزی اتفاقا من پریل استفاده می کنم و خیلی هم راضی ام! واقعن پوز "گلی" رو به خاک میماله این مایع!
:))
ضمن اینکه ظرف شستن رو هم نسبت به کارای دیگه بیشتر ترجیح میدم! :))
حس میکنم درصدی از وجودم زنونه شده از بس مجردی زندگی کردم! فااااچ! 
پاسخ:
منم پریل استفاده میکنم میبینی که :) منم نگفتم مایعش بده که گفتم تبلیغای ما خره خخخخ گلی که خیلی مزخرفه پوست دست رو مث سمباده میکنه :)
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۳ مهندس بهشت
والا چی بگم خودت آرین جمله عرض کردی دیه دی
من از جارو برقی کشیدن متنفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم اه
پاسخ:
از لطف مزیدت ممنون :D
منم عااااشق آشپزیم البته نه به صورت اجباری.
از ظرف شستنم بسیور متنفرم جوری که دیگه همه فامیل میدونن خخخ
سبزی پاک‌کردن رو هم دوست ندارم..فقط یه بار مامانم‌خونه نبود ومجبور بودم سبزی پاک کنم که دادمش بابام و گفتم کمکم کن حوصله سبزی پاک کردن ندارم:))
آها من از میز جمع کردن هم بدم میاد..
پاسخ:
خخخ سبزی پاک کردن خیلی انرژی گیرو خسته کننده است... دست بابات درد نکنه
هیچ کاری اجباریش لذت بخش نیست :)
اگه بحث خل و چلی باشه من که از همه داداغووون ترم خخخ
به قول شاعر که میگه:
بزن به سیم آخر دیوونه شو مثل ما:))))))))
پاسخ:
تو عشق منی خیلی هم خوفه ... دوست جونه خودمی من دیبونه دوس دالم :))))
وای خیلی دوست دارم قلیه ماهی بخورم یه بار :(
پاسخ:
خودم برات درست میکنم خخخ
غذا درست کردن عخشه...ظرف شستن زود باید انجام بدی بره پی کارش زیادی طول بکشه عصبی میکنه
جارو کشیدن وای نگو تو خونه ما که پدر در آره ...خونه نیست لامصب متراژ کامل میکردن والا!!!
یه تبلیغ!!!! ما از مایع ظرفشویی جام استفاده میتونیم غلیظ و با صرفه :))))
اعتراف میکنم از انداختن لباس تو لباسشویی هم احساس بدی بهم دست میده!!:))))))
پاسخ:
منم قبلنا جام استفاده میکردم :)
لباس تو ملشین انداختن که خیلی دیگه آسونه بابا :D
من هر وقت مهمون داریم شستن ظرفارو تقبل می کنم. اونم چون ظرفا زیاده مجبورن بذارن وگرنه در شرایط دیگه میگن تو خوب نمی شوری نمیخواد بشوری :دی
پاسخ:
بابا بازم به مرام تو ;)
هر چند من از آماده سازی هم خوشم میاد حس زندگی بهم میده ولی از کارهای بعد از خوردن اصلا و ابدا

برگرفته از bihefaz.blog.ir
د قی قاً.واقعا خرید، آماده سازی و آشپزی یه کیف عجیب میده و کوه ظرفها برا شستن یه زجر غریب!

پاسخ:
زجر غریب رو خوب اومدی :))))
یا این تبلیغ پودر لباس شویی که یک آمفی تئاتر زن با مشکل لکه های روی لباس ها نشستن و منتظرن تا یک آقای کارشناس با برند اختراعیش از پشت پرده دراد و مشکلشون رو حل کنه.
من هم دیشب موقع شستن ظرف های شام زدم زیر گریه
پاسخ:
:| تبلیغاتِ خر

پس تو هم این شکلی هستی 
کامنت الهام :)))
پاسخ:
خخخخ
Mn ghaza pokhtan doost daram vali moshkel ine ke balad nistam chizi  bpazam:D nesbat b zarf shostan ham hesi nadaram;)))
پاسخ:
به شما واقعا خسته مباشید عرض میکنم :)))))
من عاشق قلیه ماهیم! 
و عاشق آشپزی نیز!

ولی تا حالا ظرف نشستم :) 
پاسخ:
تو واقعا خوشبختترین موجود دنیا بحساب میای که تا حالا ظرف نشستی، فکر نمیکردم زنی وجود داشته باشه که تا این سن ظرف نشسته باشه خخخخ
@ ببین فقط تو دیوونه نیستی . همه‌مون یه جورایی مجنونیم :)))
@ آخه یک آقا چرا باید از مایع ظرفشویی استفاده کنه ؟ چرا میخواین شأن آقایون رو زیر سوال ببرین و کوچیکشون کنین ؟ پس زن نقشش چیه این وسط؟ خخخخخ . ببین ما نمیذاریم این جنبش غربی فمینیسم ، توی ایران به بار بشینه ! خخخخ . 
خارج از شوخی ، واقعا ظلم زیاد شده به خانومها . شماها کم کم دارین به حقوق خودتون آشنا میشین و بهش می رسین . تحصیل می‌کنین ، شاغل می‌شین ، توی خیابون بلند بلند می‌خندین ، شاغل می‌شین ، به میل خودتون ازدواج می‌کنین ، زیاد بچه به دنیا نمیارین ، خیلی هاتون دیگه همه‌ی کارهای خونه رو انجام نمیدین و....... ( تا همین چند دهه پیش ، خیلی این کارها واسه خیلی از خانومها یه رویا بود ) . ولی بالا غیرتاً حواستون باشه به حقوق ماها تعدی نکنین خخخخخخخ
@ عه منم مثل توام . وقتایی که مامانم نیست اصلا حوصله ندارم غذا بخورم و موقع غذا خوردن خیلی ناراحتم . دلیلش هم اینه که بعدش باید ظرف بشورم 
@ من موقع ظرف شستن بیشتر اضطراب دارم تا حس غم 
@ گفتی زار زدی :( گفتی گریه اسفناک کردی :( . تصورش هم سخته و ناراحت کننده :(((((
@ عه چه خووووووب . چند ساعت بعدش آشپزی کردی اونم با قِر خخخخ ؟ ایول که نذاشتی حالت بد بمونه :))
@ ما که تا حالا قلیه ماهی نخوردیم فقط اسمشو زیاد شنیدیم . توی عکس که ماهی نمی‌بینم ولی لابد بعداْ بهش اضافه کردی دیگه :)) . یالاخره با یکی از ناهارهای شما هم آشنا شدیم :)
پاسخ:
من اشپزی میکنم پای لرزشم میشینم چون اگه اشپزی نکنم مجبورم غذاهایی رو بخورم که نمیپسندم :)
اون قلیه ماهی هم ماهی توش داره منتها ماهیهای ریز ریز و خرده! یه مدل دیگه هم قلیه ماهی هست که با ماهیه تیکه ای درست میشه که من دوست ندارم در ضمن این قیله ماهیه آزی پزه کم روغن و بخار پز شده وگرنه قلیه ماهی ای که جنوبیا میپزن رنگش سبز نیست از فرط سرخ شدگی سبزیش سیاهه و یه وجبم روغن روشه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">