حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
آبان ۹۳

خب مهلتِ یه هفته ایِ نوبت شما (6) که تموم شد هیچی دو روزم بیشتر شد... استقبال بی سابقهٔ شما واقعا منو داغون کرد آقوووو اصن لهِ له شدم خخخخ

خیلیها گفته بودن عکس میفرستن اما نفرستادن، خلاصه که اگه که دوست دارید عکس بفرستین تا آخر همین امشب این کار رو بکنین... 

در ادامه اسم همون چند نفر معدودی که عکس پدر بزرگ و مادربزرگاشون رو فرستادن گذاشتم... خواهش میکنم، عاجزانه خواهش میکنم، اگر عکس فرستادین و من اسمتون رو اینجا نیوردم بیاین بگید ، چون ممکنه که کامنتتون لای یه عالم کامنت دیگه از دید من پنهان مونده باشه... مث یکی از عکسها که مال نوبت شمای قبلی بود و من تازه امروز کامنتش رو دیدم :| و خودشم هیچی به من نگفته بود :'( خب این درست نیس دیگه من غصه میخورم

  1. آرزو
  2. هشت حرفی
  3. توکا
  4. لادن
  5. مثلث برمودا
  6. آقای همکار
موافقین ۳ مخالفین ۳ ۹۳/۰۸/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۸)

اسم من که هست:))
پاسخ:
شما تاج سری
من همچین عکسی ندارم اصن
مامان بزرگ و بابا بزرگم نه با هم عکس گرفتن نه با من :)))))))
پاسخ:
واقعا هم ممنون خخخخ :|
منم میخام شرکت کنم.تو آلبوم خودم عکس ندارم بزار شب رفتم خونه مامانم آلبوم اونا رونیگا کنم ببینم اگه عکس پدربزرگم اینا،بود واست میفرستمش حتمأ
پاسخ:
حتما بفرست منتظرم :)
آزیتا به ایمیلت فرستادم
پاسخ:
رسید عزیزم :)
الان دارم این سالاد میوه دست تو رو میخورم :))))
پاسخ:
نوش جونت :))
کی عکسارو میذاری؟

پاسخ:
فردا :)
ایفل :)))))))))))
پاسخ:
:***
۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۹ خانم هموستات
میشه پس فردا از عکس ها رونمایی کنی که منم به فراخوان برسم؟
پاسخ:
ببین عجیجم حالا ١٠ روز اعلامیه زدم باز اومدی یه روز تایم خواستی :| خخخ
باشه چون تو خیلی در سالم خواری کوشا هستی باشه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">