حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
آبان ۹۳

باران که میاید قرار است تو بیایی! 

همان قراری که فراموشش کردی و من همیشه سر وقت آمدم



همین امروز همین حوالی


اینجا چند روزی هوا خنکتر شده بود ، اما دیشب باز کولر را روشن کردیم اما امروز صبح صدای رعد من را بیدار کرد! باران بارید، همه جا گرم بود اما تو نیامدی! 

صدای رعد مرا به وجد میاورد، صدایش ، صدای عشق است! خوب که گوش بدی میفهمی... محکم، سهمگین ، اما پیام آور شادی، مملوء از انرژیِ مثبت! صدای رعد صدای عشق آسمان است به زمین...

کسی مرا صدا کند ، رعدگونه مرا فریاد کند


امروز

ساعت ١١:٤٠ صبح

یه کوچه اون ورتر :)



باران که میبارد آدمها عاشق ترند! 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵)

هوای بارونی روح آدمو تازه میکنه
به جای منم استفاده ببر
پاسخ:
اوهوم مخصوصا اگه یه مدت طولانی فقط خاک از آسمون بیاد :)
خب بارون که تموم شده کولرم الان روشنه خخخخ ولی عوا ابریه :)
صدای بارون و رعد و برق که واسه من صدای زنده بودنِ.
خوش به حالتون که بارون دیدین ما که فقط ابرش میبینیم فعلا:/
پاسخ:
اوهوم
ماهم اولین بارمون بود البته خیلی هم زود تموم شد و تبدیل شد به ابر خالی :)
@ « من هنوز هستم فقط صدایم کن » . چقدر زیبا ! :)
@ توصیفت از صدای رعد فوق العاده بود . بخدا کلی کیف کردم 
@ باز هم زیبا : « کسی مرا صدا کند . رعد گونه مرا فریاد کند » 
@ « باران که می‌بارد ، آدمها عاشق ترند » 
@ عکسها هم قشنگ بود مثل همیشه . مخصوصا اولی :)
@ این روزها خیلی شاعرانه و عالی مینویسی . دم شما گرم :)
پاسخ:
دم خودت گرم با این کامنتهای با حال و انرژی بخشت :)
چه جالب که اونچا بارون اومده:) و چقدرررررر خوووووووب^_^
پاسخ:
اوهوم :)
باران میبارد امشب دلم غم دارد امشب....خخخخ معین هم دستی تو کار باران داشته...بوی نم بعد بارون رو خیلی دوست دارم خیلی قشنگه به خصوص اگه تو روستا باشی بوی کاه گل نم گرفته محشره حس زندگی میده
پاسخ:
وااای کاهگل نم گرفته دووووووس دالم :)
میدونستی معین خوانندهء مورد علاقه منه؟ :)))) 
انصافا معین قشنگ خونده منم آهنگاشو دوست دارم چه جالب که تو هم دوس دالی :)))
من یه تابستون با آهنگای معین زندگی کردم :)))))))))
پاسخ:
منم خیلی با آهنگاش گریه کردم خیلی :|
آخی ... ولی عخشول من گریه نکن بخند :***
پاسخ:
باشه :)
"باران که میبارد آدمها عاشق ترند"
خیلی موافقم 
دیروز بعداز ظهر فکر کردم بارون میاد 
با ذوق و شوق رفتم پشت پنجره دیدم صدای شلنگ آب خونه روبروییه
ضایع شدم برگشتم 
خوشحالم که واسه شما بارونش واقعی بود
پاسخ:
اخی بچم چ ضد حالی خوردی :***
پاشو این هفته میرم رشت باهام بیا بفهمی بارون یعنی چی :| سه روز تموووووووووووووووووووم بی وقفه عین شیلنگ بارون میاد همچین جونت تازه شه :| از در خوابگاه درمیام تا برسم سر خیابون که 3 دقیقه طول میکشه تمااااام جونم خیییییییییس میشه نمیتونم بشینم روی صندلی در این حد یعنیااا :|
 عین سه روز رنگ آفتاب رو هم نمیبینی. وای خدایا شکرت که هر هفته برمیگردم خونه :|
پاسخ:
رشته و بارونش دیگه :)
تو شعر دزد و مرغ فلفلی میگه: 
از اونجا رفت به شهر رشت ، این ور و گشت اون ورو گشت نه مرغُ دید نه دزدُ دید از بس که هی بارون اومد از اونجا هم بیرون اومد... و ادامهء ماجرا خخخخ
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۷ مثلث برمودا
فک کنم امید شعر باران و خونده نه معین
پاسخ:
شاهَتَم :)))
غیر قابل باور و تصوره اونجا هنوز کولر روشنه خخخخخ
اینجا که سوووووزناکه بسی و دیشبم تا صیح داشت بارون میومد^_^
پاسخ:
بهله اینجا فعلا روشن میشه گهگداری هم خاموش میشه باز روشن میشه خخخ
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۰ حسین ت.نیا
اینجا هم داره بارون میاد
تند و دوست داشتنی
پاسخ:
دمش گرم :))
این نوشته های زیبات رو که آدم میخونه چشمه ذوقش فوران میکنه و دلش میخواد یه چیزی هم خودش بگه، به خوبی خودتون ببخشین اگه خوب نبود:
عاشقم؛
عاشقِ وقتی‌که به دل خون دارد و از ظلمت سرتش کاسته می‌شود.
عاشق آن لحظه‌ام که فغانش در گوش عالم می‌پیچد و نمی‌تواند به سکوت کر کننده‌اش ادامه دهد.
و عاشق‌ترم؛ عاشق‌تر آن دم که رامشگر ترنم عشقی بی‌بدیل می‌گردد و جان تازه به پیکر بی‌رمق خاکیان ‌می‌بخشد.
آری، عاشق شب‌های بارانیم.
پاسخ:
ممنون که طبع لطیفت رو اینجا جاری کردی :) لذت بردم
این یه کوچه اونور تر رو خیلی خوب اومدی. کف کردم :))))
پاسخ:
این کفی که کردی جنسش چیه دقیقا؟ خخخ
تُف(بزاق) برات مهمه؟ :))
پاسخ:
از این بیشترم انتظار نمیرفت خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">