حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
آبان ۹۳


سلولهای بدن شما به هر چیزی که ذهنتون بگه ، واکنش نشون میدن! 

منفی نگری و احساسات منفی ، سیستم ایمنی بدن شما رو ضعیف میکنه



موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۹ هَشت حَرفی
خدا لعنتش کنه خب :|
پاسخ:
الان یعنی به خودت فحش دادی عایا؟ :))))
واقع نگری چی؟
پاسخ:
چون واقعیته اطراف ما این روزها زیاد اوضاش خوب نیس توصیه میکنم مثبت اندیش باش اینجوری راحت تری.. گاهی هم ادمها فک میکنن واقع نگرن در حالی که منفی نگرن :)
نه عزیزم ...واقع نگرم...نمیگم که منفی نگر نمیشم...اما بیشتر واقعی می بینم...راستی جواب نوشتم برات
پاسخ:
گفتم بعضی ادمها 
به جنلهء اولمم لدفن توجه بفرما
جوابتم خوندم
دوستت دارم آزیه عزیز
پاسخ:
می تو :*
# عکسها و جمله هایی که انتخاب میکنی خیلی عالیه . هر کدومشون واسه من یک تلنگره که توی اون لحظه خیلی نیاز داشتم بهش :)
# واقعا خیلی به موقع بود که یادآوری بشه که کنار تغذیه سالم باید مواظب فکرمون و احساسمون هم باشیم و گرنه جسممون هم آسیب می بینه
# واکنش سلولها به افکارمو تجسم کردم . باحال بود :)
# من تا چند ماه پیش ، عِند منفی نگری بودم ولی دارم روی خودم کار میکنم . الان خیلی بهتر شدم :)
# معنی immune رو هم یاد گرفتم :)

پاسخ:
اینو چند بار گفتم ولی بازم میگم خیلی خوشم میاد که اینقد دقتت بالاست :) مرسی
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۲ خانم هموستات
یاس و ناامیدی باعث میشه تو بدن کورتیزول ترشح بشه تا کمی آرامش و شادی پیدا کنید.از اون ور شما خودخواسته به افکار منفیتون ادامه میدید بدن طفلکیتون فکر میکنه غم عظیم و بزرگیه وکورتیزول ترشحی کافی نبوده پس میخواد شما رو سر پا نگه داره دوباره کورتیزول بیشتری ترشح میکنه و بیشتر و بیشتر.
خب کورتون رو که میشناسید؟کورتون همون داروی صنعتی کورتیزوله.میدونید که مصرف طولانی کورتون چه بلایی سر آدم میاره دیگه.ضعف سیستم ایمنی،پوکی استخوان ، کاهش فعالیت بدن ،کاهش امید به زندگی ،تنبلی دستگاه گوارش و...
کورتیزول زیادی هم همین بلاها رو سر آدم میاره
* این فرآیند اگه ما آدما بذاریم خیلی هم خوبه یعنی شما اگه در هنگام مرگ عزیزی کورتیزول ترشح نکنید اصلا دووم نمیارید ولی ما آدما خودخواسته با ناامیدی بدنمونو مجبور میکنیم کورتیزول ترشح کنه و نمیذاریم بدنمون آروم شه چون دوباره ناامیدی و تکرار چرخه
* صرفا جهت پاسخ به آقای واقع نگر
پاسخ:
اووووو ممنون از توضیح مبسوط و علمیه این قضیه :))
فقط اومدم سریع بگم که خیلییییییییییی خیلی ممنون بابت پستای مفیدی که میذاری درباره ی غذا و همشون رو میخونم و حواسم هست :****
پاسخ:
چاکرم قابل شما رو نداره :)
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۴ هَشت حَرفی
واقعیتی وجود نداره که بخوایم بهش نگاه کنیم.
پاسخ:
اینم یه دیدگاهیه! جهان هولوگرافیک :)
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۶ مهندس بهشت
به شدت موافقم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">