حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
آبان ۹۳


همین الان نوشته شده

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۴)

ضجه زدم برات وقتی اینو خوندم. سینه دریدم. چنگ به صورت انداختم. فنا شدم
پاسخ:
پودر شدی دود شدی 
خوب نشد دل آشوبت?? 
:(
کاش رد شدن ما از خیابون دلت خوبش میکرد!!! 
هعی!!
امان از آشوب!! امان از درد!!
پاسخ:
نه دیشب حاله خرابی داشتم خرااااااااب
در حدی که ساعت دو شب ٢٠٠ متر خونه رو جارو زدم ظرفا رو شستم اشپزخونه سابیدم دسشویی شستم ولی راه بجایی نبرد :)
این شعر رو دیدم خوشم اومد. تقدیم به تو...

هیچکس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهاییم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

: گریه ی پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مأنوس بود

لحظه ی پایانیم را حس نکرد

پاسخ:
ممنون محسن جان
خیلی قشنگ بود و حسابی درخوره حالم
خدا نکنه عزیزم دلت عاشورا باشه...اینو نگو من گریه م گرفته
پاسخ:
گریه نکنی ها راضی نیستم اشکات بچکه :*
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۶ مهندس بهشت
هی
پاسخ:
:|
الان خوبی آزیتا جان؟ :***
پاسخ:
ای بهترم :)
من مرض رفرش کردن صدباره ی این جارو پیدا کردم خخخخ  :| O_0
پاسخ:
خخخخ مرض خوبی دوس دالم :))))
۱۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۵ هَشت حَرفی
بیخیال آزی بانو :|
بخوابون دهنش ! چارتا بزن تو سرش یه مشت بخوابون زیر چشش :| بزن بمیره این غمه رو که یه وقتایی میاد یه نمه خودشو نشون میده میره. مگه بارون بهاریه ؟مسخره کرده خودشو :| بزنش سر سیخ بفرستش رو آتیش دماغو رو! 
پاسخ:
الان همه اینایی که گفتی یهووووو به ذهنت رسید خخخخخ
چشم بی خیال :)
۱۳ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۶ خانم هموستات
نبینم غصه داری :(
پاسخ:
:(
خوب میشم من زود خوب میشم :)
نبینم غمتُ آزی من.
خدایا!!! حس های ناخوش این آزی گلمون ازش بگیر و به جاش دونه های خوشی توی دلش بکار که هیچ وقت این حال بد نیاد سمتش.
همگی بگید آااامین:))
پاسخ:
واااای مرسی چه قشنگ دعا کردی :)) مرسی :**********
نمیدونم.....
پاسخ:
چیو دقیقا؟ مگه من سوالی پرسیده بودم عایا؟
آمییییییین 
برا دعای لادن جون:***

پاسخ:
:) :****
عزیزدل خوبی؟؟؟؟
پاسخ:
والا چ عرض کنم ، شکر
به به عجب شعری
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">