حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
آبان ۹۳

صبح جمعه است دیگر، صبح جمعه همیشه امیدوارنه شروع میشود! که شاید این جمعه، جمعهء خوبی باشد... امید به خوب بودن خودش نصف مسیرِ خوب بودن است :) بیایید رویِ جمعه هایمان را کم کنیم.. لطفا از دلگیری جمعه ها آه و فغان نکنید... صبحتان را با یک نوشیدنیِ توپ شروع کنید بگذارید انرژی عصاره ها واردِ بدنتان شود ... بروید جلوی آینهء دسشوییتان شکلک مضحک در بیاورید بعد به خودتان بخندین ، ترانه ای که دوست دارید را بلند بلند بلغور کنید حتی اگر شعرش را درست و حسابی بلد نیستید... جمعه است دیگر ، بگذارید روح و روانتان هم کمی خُلبازی در آورد ! این برایمان خوب است... قول میدهم این برایمان خوب است :)


آویشن ، نعناع فلفلی 

تیز و تند و خننننننک کننده 

بزن :)






موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۳)

بله باید روی صبح جمعه را کم کرد و فرستادش به ته دره ناخوشی..
آویشن و نعنا فلفلی رو خوب اومدی:*** من هروقت دمنوشآویشن میخورم تا ماتحتم میسوزه انقد که تند:)))
پاسخ:
من کلا نمیسوزم :) هی همه میگن تنده ولی من حس نمیکنم :)
:))) خوب است خوب است من از صبح که بیدار شدم صدای آهنگ تو خونه میاد :))) از صبحه اسپیکر روشنه :)))
پاسخ:
به به چه عالی چه خووووب :*
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۷ خانم هموستات
به قول آزی فرشته سعی کنید شاد باشید تا شادی بیاد سراغتون.کاری که من این روزها زیاد انجام میدم و زیاد هم جواب میده.
اینم بوس سر صبح جمعه از اون دور دورا:*:))
پاسخ:
آورین ، بعلههههههه همیییییینه، اصلش همینه اصن ، مرحبا بر تو :*
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۷ حسین ت.نیا
من امروز سر کارم اما همینجا هم چایی سبز با طعم لیمو خوردم
خیلی هم مزه داد
پاسخ:
نوش جان 
آفرین :)
از بس بهمون گفتن شاید این جمعه بیاید شایددددددد...کلااااااا امیدوارانه از خواب پا میشیم.......یعنی در واقع مجبوریم..دیگه چکار کنیم....خخخخ
با نوشیدنی های تند و تیززززززززز بشددت موافقم...

پاسخ:
ها از اون لحاظ خخخخ
؛)
این پست همه اش عالی بود به جز طعم چای ذکر شده 
ما با تندی میونه خوبی نداریم :D
در کل آفرین به این انرژی مثبت دهی :)
پاسخ:
والا ما ک تندیشو حس نکردیم :)))
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۸ آقای همکار
آزی به دوستات گفتی چطوری شکلک در میاری؟ مخصوصاً ادایِ آقایِ رئیس را؟!!
دوباره رفتی حاجی حاجی مکّه؟ پارتیت کلفته ها که تا حالا اخراج نشدی!!! پروژتون مگه استارت نخورد؟؟
پاسخ:
عاغا مگه شما در جریان نیستی؟ بنده دیگه با پروژه همکاری نمیکنم بعله
در ضمن من کلا ادا کسی رو زیاد در نمیارم فقط واسه خودم شکلک در میارم :)
از این هفته که گذشت، هفته دیگه امتحان می کنیم ببینیم با این روش شما میشه با جمعه کنار اومد یا نه:-)
پاسخ:
ایشالا امتحان میکنید و میشه :))
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۱ مثلث برمودا
من صبح زود از ترس امتحان بلند شدم
از این اداها که گفتی بلد نیستم یعنی کلا آدم جدی هستم
بعدش هم کلاس دارم
پس فعلا جمعه خر است
میگم نعناع خودش تنده فلفلیش جداست؟؟؟ عجب چیزایی میخوری
پاسخ:
شما نیتونی جدی باشی و کلا با جمعه های خر هم دست و پنجه نرم کنی :)))
نعناع فلفلی از همون گونهء نعناع است منتها اسانس تندتر و قویتری داره
من از سه کلمه تیز و تند و خنک کننده فقدددد همون کلمه ی تند رو چشام میبینه:)) و همین یعنی من تندی حتی به قاعده ی یه اپسیلونم نمی تونم تحمل کنم:)))) 
من شب جمعه رو هیچ وقت دوس نداشتم عوضش!! چون تازه یادم میفته که وای تعطیلی تموم شده و فردا باز شروع همه چیزه!!!

کپسول انرجی تو هم در ضمن عشقه:))
پاسخ:
تندی ، عادتیه 
منم قبلا یه اپسیلون نمیتونستم بخورم اما الان سر میکشم :)))
شنبه.
شنبه شد..
شنبه شده...
صبح جمعه رو ول کنید ملّت که شنبه خان اومده!!! :)
پاسخ:
مرسی از اینکه اعلام کردی خخخخخ تاریخ انقضای پست جمعه بود :)))
به به :)

آزی جمعه بیا بریم مشهدددددددددددد :)


پاسخ:
نه نه خخخخ فعلا فعلا ها مشهد نه :)))))
سفر خوش التماس دعا :)
ن بیا بوریم پیش زهره :|
+سفرم کاریه
بیا بریممم :|
:(((
پاسخ:
عذر تقصیر والا خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">