حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
آذر ۹۳

خب واسه اینکه جو وبلاگ از این تلخی و زهرماری و اینا خارج بشه ، رفتم تو آرشیو فایلهای صوتی ای که خیلی خیلی قبلا ضبط شدن اما تا حالا پخش نشدن گشتم ، یه چیزی پیدا کنم شاید یه لبخندی به لباتون بیاره :)





دریافت
حجم: 330 کیلوبایت


ای اونی که بر خود واجب کردی هر روز بیای همۀ پستهای منو dislike بزنی... میخواستم بگم خودتو اذیت نکن..ما میتونیم کلا پیش فرض رو روی این مطلب که شما از همۀ این وبلاگ و پستهاش متنفری تنظیم کنیم... اینقد به خودت سختی نده بری تا پستهای دو ماه قبل حتی تا dislike بزنی :)))
take it easy baby

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بخ بخه دو عالم شدD=
پاسخ:
خخخخخخخخخخ با فاک فنا یکسان شد خخخخ
سلام آزی!خخخخخخ خیلی خنده دار گف اقای همکار خخخخ لحنت خیلی باحال بود عقشم "نقشه گنجه:/ " خخخخخخخخ [ایکون شاد شدن روح و روان اصن یه وضییییییD= ]
پاسخ:
خخخخخخخخخ
از شادیه روحتون بسیور خرسندیم بسیووووووووووور :)))
اصن حال کردم با اون نخشه گنجت خخخخ
ته صدات یه شیطنت بود که حس میکردم خیلی خوشحالی که آقای همکار به فنا فی الله رسیده :)))
عخش میکنم با صدات:***

پاسخ:
دقیقا خخخخ فهمیدی چقد حال کردم خخخخخخخ
مرسی :****
احتمالا جناب رییس میخواد از آقای همکار بپرسه بقیه ش کجاس:-))
پاسخ:
اقایون خوب همدیگه رو میشناسن خخخخ
دم رئیس گرم که از همون اول رفت سراغ گنج اصلی....خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ
عه وا خاک عالم :)))))
قبل دانلود:
کیبوردا مشکل داره با حرفِ (خ)؟
بعد دانلود:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
انگشت تو فکر کنم مشکل داره خخخخخ
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۲ مثلث برمودا
رئیستون کار من رو میکنه اولین کامی که میاد دستم میرم قسمت سرچ *.jpg وای که چه عکسایی میاد

دیگه کار آقای همکار از توبه و غلط کردم باید گذشته باشه
پاسخ:
عه وا خخخخ تجسس؟ در کام ملت؟ :)))))))
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۱ خانم هموستات
نقشه گنجو خوب اومدی:)))
پاسخ:
:))
خخخخخخخ فک فنا رفت :))))))))
نخشه های گنجش بر باد رفت:)))))))))))))

جدی یکی همه رو دیس لایک موکنه??0_o عژب بیکاریه!!!
عژب مخ تعطیلی داره خخخخ

پاسخ:
عاره دیگه :) خودت دقت کن... یکی هست یجاییش بد سوخته خخخخ
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۳ حسین ت.نیا
:دی
بیچاره آقای همکار :))
پاسخ:
خخخخخ
حقشه :))
وااای دمتون گررم عالی بوووود
پاسخ:
:)
من چقدررررر وای این وای ازی بیچاره و بدبخت شدم های اقای همکار تنگ شده بود:)))))
ازی خوب اگه این همه فایل صوتیه پخش نشده هست چرا پخششون نمیکنی?
من دلم برای فایل صوتی ها هم خیلی تنگیده است:))
برای خاطرات فخرالملوک برای نظرات مساهدین الوبلاگ برای اینکه ببینم توکا الممالک چه موگویه خخخخخخخخ
پاسخ:
ایشالا پخش میکنم :)
جالب بود....
پاسخ:
مرسی
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۳ مهندس جون
خوب ضایع شده این آقای همکار خخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخ
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۴ مهندس جون
این لایک و دیس لایک را شفاف سازی میکنی؟:))))))
من تو عالم وب نویسی نبودم نمیدونم چه تاثیری داره :////
پاسخ:
تاثیری نداره، فقط نشون میده چند نفر خوششون اومدن چند نفر بدشون اومده :)
سلام
سلام به همه
سلا م به ازیتا-گوجه-توکا-حسین و همه ی بی حفاظی های عزیز
تو این مدت که نبودم هر روز بهتون سر میزدمااا فقط ابراز وجود نمیکردم
حتی از غیبت چند روزه ی بعضی ها هم غصه میخوردیم بسی فراوان خخخخ
اینارو میگم که بدونین اون روزا فراموش نمیشن
الانم خیلی سعی کردم که نظر نزارم ولی نشد خخخخ


پاسخ:
سلام
مرسی که میخوندی و مرسی که کامنت گذاشتی الان
راستی عروسی کردی؟
ازی خوب اگه کلی فایل صوتیه پخش نشده هست خوب بازم بزارشون:)))))))
من اینقدر دلم واسه ازی بدبخت و بیچاره شدم گفتنای اقای همکار تنگ شده بود:))))))))))))
پاسخ:
:)
هاهاهاهاها......!

خخخخخح خئلی باحال بود....! دمت گررررررررررم.......!
عکسشم چوخ چوخ جالبه.....! :) مخسییییییییی........!
پاسخ:
چوخ چوخ ممنون :)
شمام که همش آتیش میسوزونید :)))

پاسخ:
:))
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۹ حورا رستمی
خیلی بامزه بود
 :)))))))))
مرسی واقعاً
پاسخ:
خواهش واقعا :)))
سلام
ازیتا عقد کردیم فعلا.تاریخ عروسی مشخص نیست فعلا.به توافق نرسیدیم هنوز خخخخ
راستی اومدی همدان یا نه؟
پاسخ:
میارک باشه
نه نیومدم
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۹ آقای بیکار
الان این که آقا الاغه داره میخنده، بازدید کننده های وبلاگتون هم میان میگن
:))))))))))))))))))))))
معنی خاصی میده؟
اگر کسی در جواب عکس شما بگه خر خودتی ناراحت میشید آیا؟

پاسخ:
الان واقعا چ ربطی داشت؟ 
عکس واسه این بود ک پست فایل صوتی جذابتر بشه
شما هم اگه با گفتنه خر خودتی حالت کمی بهتر میشه عب نداره بگو
موگوم حالا بعدش چکار رفت ؟D:
پاسخ:
هیچی متاسفانه هنوز زنده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">