حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
آذر ۹۳

هیچوقت چیزی رو که حس خوبی نسبت بهش ندارید ، نخورید!! حتی اگه یکی از گرانبهاترین غذاهای دنیا باشه. نمیدونم شاید این خیلی احمقانه بنظر بیاد... یا شاید شما اصلا از اینکارها نمیکنید... اما من چند باری برام پیش اومده که صرفا بخاطر اینکه خوراکی ای در دسترسم بوده و مثلا جز لیستِ خوراکیهای مورد علاقۀ من هم بوده ولی تو اون لحظه حس خوبی بهش نداشتم اما به هر دلیلی خوردمش... و اتفاقا بعدش هیچ حالِ خوبی بهم دست نداده...شاید این قضیه از شکمو بودنِ من نشأت میگیره، اما هر چی هست اخلاق بسیار بسیار ناپسندیه و من باید به همین زودیها ترکش کنم :|

حالا همۀ اینا رو گفتم که بگم دیروز که بابام با یه سطل کله پاچه اومد خونه ، نه تنها خوشحال نشدم که خیلی هم ضد حال خوردم ( خب مطمئنا کله پاچه جز لیست غذاهای هوسیه من قرار میگیره) بعد بهش گفتم ، پدر گرامی من تازه بیرون رویم خوب شده واسه چی رفتی اینو گرفتی؟ نگو ایشون، خودشون هوسِ کله پاچه کرده بوده و تنهایی رفتن نوش جان کردن، اون وقت گفتن یه حالی هم به منو داداشم بدن و برای ما هم آوردن... خلاصه که اصرار داشت من همون شام ازش بخورم اما من زیر بار این یکی نرفتم... گفتم باشه فردا صبح گرم میکنیم ، میخوریم. اما از قضا صبحم که شد هیچگونه میلی به خوردنش نداشتم :/ و اما درست در همین موقع بود که همون رفتارِ ناپسند از من سر زد و با اینکه نه میل داشتم و نه حسی خوبی بهش داشتم ، نشستم همراهِ برادرم کله پاچه خوردم :||| درست از لحظۀ خوردنش یه حالِ بدی شدم ، بعد واسه اولین بار این غذا کاملا به نظرم چِندش میومد.. بعد  به برادرم گفتم واقعا وقتی هوس کله پاچه دارم ، اصلا بد به نظرم نمیاد اما امروز هیچ از قیافه و طعم و بوش خوشم نمیاد... یه مدتیه احساس میکنم اصلا دارم وِجِتِریَن (گیاهخوار) میشم! حالا نیاید بگید باز از کلمات بیگانه استفاده کردی و اله و بِله ها!! 4 تا کلمۀ انگلیسی رو بر من ببخشایید لطفا :) ها داشتم میگفتم جدیدا کلا میلم بیشتر به غذاهای سبزیجاتی میبره و مثل قدیم از خوردنِ کباب لذت نمیبرم.. خلاصه که همین روزهاست که آزی، کم کم وِجی شود! :)

از نیم ساعت بعد از خوردنِ اون صبحانۀ نطلبیده، همچین به قول خارجیا DOWN شدم...به قول خودمونیا سست و بی حال شدم که نگو و نپرس... بعدم رفتم تو هوای بسیـــــــــــــــــار تمیز و نظیف تهران و حالم همچین خیلی بدتر شد... تا عصر همینطوری سنگین و داغون بودم... تنها جمله ای که تونست منو به طرف کافه لمیز بکشه همون جمله ایه که بزرگ رو دیوارشون نوشته بود وروی لیوانش هم نوشته  ... آخرین تلاشم برای اینکه احساس بهتری پیدا کنم خوردن یدونه قهوه لاته بود..



اما این جمله با اون قهوۀ داغ  هم حالم رو بهتر نکرد که نکرد... تا همین الانش نه اصلا احساسِ گشنگی میکنم و  نه با خوردن نبات، چای نعناع و حتی قرص زنجبیل این حالت تهوعِ که به حالتِ تحمل تبدیل شده هم دست از سرم برنداشته... هیچی دیگه پشتِ دستمُ داغ کردم روش نوشتم، هر چیز نطلبیده ، مراد نیست... آزی جـــــــــــــــــــان ، نخــــــــــــــــــور... نخــــــــــــــور.. کارد رو واسه اینجور مواقع ساختن...بزن به اون شکم.. نخـــــــــــور :|



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

منم امروز روز چتی داشتم!!
امیدوارم فردا اینجوری نباشه!
پاسخ:
امروز خر بود :| تمــــــــــــــــام


خخخخ


tomorrow never die :)
 کلا من چیزای خوردنی رو طلب نمیکنم ولی امان ازروزی که چیزی طلب کنم.میشه نایاب ترین چیز توی دنیا :(((
حالاهم قضیه امروزت منو یاد این اتفاق در مورد خودم بندازه :))
برعکس امروز واسه من تا الان خوب بوده (آیکون دختری در حال زبون درآوردن)
پاسخ:
باشه دیگه واسه من زبون در میاری؟ :))))))))) در بیار بیار خخخخخخ
خدارو شکر واست خوب بوده .. :)
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۶ آقای همکار
تو کلا عادت داری سر به هوا بازی در بیاری!
این یک یادآوری دوستانه بود !!!
پاسخ:
:|
الان میخواستی بگی من خرم؟؟؟ عاااااااااااااااره؟ خخ
بعلـــه زبون درمیارم :)) خخخخ
پاسخ:
بسیار ممنان :))
آزی جان سلام
احساست را میفهمم من هم گاهی همچین حسهایی بهم دست میده در مورد خوراکیا ...آدمها حتی! حرفهایی که میزنم که نباید میگفتم مثلا...

و اما در مورد این غذایی که خوردی...
بهر حا کاریه که شده دیگه تا این غذا دفع نشه همین حس باهاته.. :))


پاسخ:
سلام :)
آره در واقع این حس تو خیلی از موارد اتفاق میفته که ممکنه عوارض اونا جسمی نباشه و روحی باشه
فک نکنم حالا حالا قد یکی دو سال هوس این غذا به سرم بزنه :))
ایییییی....... من اصن با گوشت و کباب و این چیزا میونه ی خوبی ندارم...
گیاهخوارم!

خخخخخخخخ ای جان!
عجب چیزی شده!
توصیه میکنم دیگه کله پاچه نخور!!!!!!
کله پاچه خر است!
پاسخ:
خیلی خر است موافقم اصن :)))
:(
پاسخ:
عاقا ناراحت نباش ، خوب میشم :)
امان از کلّه ای که پاچه بگیرد! پاچه ی معده ، یا پاچه ی حال!! "(
پاسخ:
یک : جمله عالی بود:) معرکه
دو : بدبختی کله ها رو خودش خورده بود پاچه هاشو واسه ما آورده بود، یه همچین بابایی من دارم خخخ
منو نیگا. یه سطل کله پاچه? یعنی تو این ساعت روز هرگز انقددر نخندیده بودم. لگن. ‎:D‎‏))) ببین دله جان! مشکل کله پاچه نیست. تو کلا گوارشت نقص فنی داره. گیاهخواری هم یه اصول قوائد داره. بی اصول میشه خر خوری. اونم وقتی رم میکنه میفته به جون جالیز. از من گفتن بود. (خودتی) عمه. ‎:p‎‏
پاسخ:
پ چی؟ نشنیدی تا حالا؟ یه سطل ماست؟ یه سطل حلیم؟ گوشاتو شستشو بده ، میشنوی
بعد میگم ، تو رو خدااااااا!!! جانِ تو؟؟؟؟؟؟ جون عمت؟ اصووووول داره؟ ععععععععع !!!!! خوب شد گفتی و گرنه داشتم پا میشدم بیام جالیز ور دل تو ... دیگه منتفی شد ، تو یادم دادی اصول داره!
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۷:۲۰ مهندس جون
نبینم غمتو
کله پاچه خوبه تو مزاحت یرجاش نبوده 
هنو خوب شده بپدی کاملا نباید میخوردی عجقم

پاسخ:
مهندس جون معلومه هنوز خوابت میومده ها:)))) چقد غلط تایپی داری :)))
منم گفتم ک کله پاچه تو لیست. غذاهای محبوبم هست یعنی گفتم خوبه منتها من حسش رو نداشتم نباید میخوردم، گفتم یا نگفتم؟ گفتم یا نگفتم؟؟؟؟؟؟ گفتم یا نگفتم؟ ( با لحنه جیگر خوانده شود ) :))
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۸ مهندس جون
گفتی گفتی خخخ
هم خوابم میومد هم با گوشی اومده بودم نمیتونستم درست تایپ کنم...خواننده باید عاقل باشه ایشششش خخخخخخخ البته بگم نویسنده عاقل بوده ها ولی با زحمت مینوشته :))))
پاسخ:
بعله واقعا خسته نباشید عرض مینمایم
باهات موافقم . و زمانی که یه غذایی رو تو خواب ببینی که خوردی من که متنفر میشم
پاسخ:
تو خواب؟ من زیاد خواب خوردن نمیبینم :))
ای جونم به اون انگشتر بندانگشتی ات :*
پاسخ:
اوخی...:*
ممنون از توجه بی شائبۀ شما :)
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ خانم هموستات
نبینم مریضی دختر :*
اگه بخوام هر چی رو میلم میکشه بخورم بعد از دو روز بخاطر سوتغذیه راهی بیمارستان میشم چون من به اکثر غذاها بی میلم ولی اگه مشکلی واسم پیش نیاد مکتب قورمه سبزی ایسم رو بنیان گذاری میکنم:))
در عرصه تغذیه انقلابی رخ میده و انسان ها از لحاظ تغذیه به 3 دسته گوشت خوار ، گیاه خوار یا قورمه سبزی خوار دسته بندی میشن.اونوقت من مشهور میشم پولدار میشم باهم میریم دور جهان عشق و صفا.اصن وضی:)))

پاسخ:
من که عمرا از مکتب تو پیروی نمیکنم.... قورمه سبزی تو لیست غذاهای مورد علاقۀ من اون آخر ماخرا جا داره :)))
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۱ هَشت حَرفی
پیشنهاد من به شما پشتی طبی باراد و  عینک تروکالر با جایزه و یک جفت کفش لاغری تن تاک است! موفق باشید :))
پاسخ:
خخخخخخخ
خیلی خندیدم :))
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۸ مثلث برمودا
همیشه هم توی بحث های سلامتی میگن : به چیزی که علاقه ندارید نخورید البته توی اون لحظه اگه بدتنون میاد چون بیماری میاره

منم گاهی وقتها اینجوریم
پاسخ:
دقیقا همینطوره :|

۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۱ دست و پا چلفتی
دوباره داری به روزای اوج برمیگردی

انرژیک و شاد

موفق باشی
پاسخ:
موتوچکر :)
جای شمز خالیه ها
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۷ هنس کریستین اندرسن
این پست فقط یه جواب داره که بقیه درک نمیکنن..

"من مجبورم... میفهمی؟؟ من مجبورم " :)))
پاسخ:
دقیییییییقااااااا :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">