حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
آذر ۹۳

اونقد که این چند وقته پرسیدن این آقای همکار میخواد با کی ازدواج کنه و کی و چیه و چکاره است که راهی برام نموند جز اینکه جزئیاتش رو از مستر لهجه بپرسم... این شما و این لیست کامل اطلاعاتِ زن آقای همکار (البته کاملا بی اجازۀ آقای همکار خخخخ )



دریافت
حجم: 3.42 مگابایت


صداپیشگان:

مستر لهجه

آزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

خخخ من یادم نیست الان چی کامنت داده بودم!!:))))))
خودت کپی پیستش کن عمومیش کن:دی
پاسخ:
خخخخخخ

خعلی باحال بود خانم مگانلو :))))

خوشــــــــــــــــــــمان آمد,خوشــــــــــــــــــــمان آمد:))))

حالا واقعا چجوری مخ دختره رو زده?? ;))

ااین بوود :)) 
مستر لهجه گفت چجوری دیگه 
واقعا چرا خَصوصی شده بود!! 0_ o خخخ
پاسخ:
نمیدونم والا :)))
۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۵۹ خانم هموستات
همون که خیلی نایسه سر کوچه واینمیسته؟!:)))))))))))
پاسخ:
خخخخخخخخ عاره
خیلی عالیییییی بود......مستر لهجه ایولاااااااااااااا داره بخدا...........
کمر آه...اونجاش آه...اینجاش آه........خخخخخخخ
خوشبخت بشن ایشاللهههههه
پاسخ:
خخخخخخ
ایشالا ایشالا :)))
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۹ حسین ت.نیا
آقای همکار دوره آموزشی هم برگزار می کنه؟ :دی
پاسخ:
فکر نکنم :))) تدریس رو کنار گذاشته خخخ
مستر لهجه معلوم کااااااااملا زن آقای همکار رو ورانداز کرده خخخخ
بی حالی شهلا خانم تو حلقم :))))
پاسخ:
خودش اقرار کرد خیلی چیزهاشو دیده خخخخخخ
شهلا منم کشته :)))
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۷ masi همون بی اعصاب السلطنه

مبارکه...؛)))
آقای همکارم رفت قاطی......ها
بیشتر خوشال شدم صدای خوشگلع آزیو شنیدم
پاسخ:
قربون تو منم خوشحال شدم کامنت تو رو دیدم :))
یه جیگریه که نگو:-))))

مستر لهجه حرف نداری:-))
پاسخ:
خخخخ
مستر لهجه جیگر است اصلا ☺️☺️
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۵ مهندس جون
به مبارکی خخخخخخخخ
پاسخ:
:)
خب من که گوش نداده ام ولی تبریک میگویم از همین جا به آقای همکار.
آزی من خیلی دلم میخواس توی نوبت شمایی که گذاشته بودی شرکت کنم ولی به چند دلیل نشد یک این که اصلا نت نبودم بابت فشار درسی آخر ترم بعدش هم وقتی دیدم یه روز وقت داشتم ولی لپ تاپ به طرز وحشتناکی ویروسیه با گوشی عکس بگیرم وصل کنم به لپ تاپ، گوشی خواهد ترکید! ایشالا سری بعد :**
پاسخ:
کامپیتر ویروسی خر است :))
خخخخخخخخخ هاهاهاها!
فتبارک الله ایشالا کوفتش شه!!! این تیکه ش با حال بود!!!!
 خخخخخخخخ!
هاهاها!
مخسی دم شما گرم.......!
پاسخ:
خواهش فوکولم 
دم شما چیز :)))
ازی جون به اطلاع اقای همکار برسونید که شیرینی هم نداد . این رسمش نیست همش وعده همش وعید.اخه چرا ؟؟؟؟؟
پاسخ:
اینجوری باید یه ایل رو شیرینی بده ها :)))) توجه کردی؟
۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۴ آقای همکار
:|
پاسخ:
ها؟ خخخخ
الان فک کنم اقای همکار رو لعبت جان غیرتی شده باشه :))))))
پاسخ:
یحتمل :)))
مستر لهجه خیلی خوبه! خیلی! :)))

پاسخ:
عااااااااااااااااره... :)))
آقای همکار کجا رسیده به این ملکه انگلیس؟!!
لهجه ترکی مسترلهجه هم واقعن حرف نداره.خخخخخخخخخ :)
چه،دیدی زده این مسترلهجه :)
پاسخ:
دیگه نمدونم والا خخخخخخ

:))))
مبارکش خب خخخخ
مستر لهجه رو هم باس زنش بدین آزی ..:))))
پاسخ:
ای بابا... مستر لهجه زوده الان :)
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۹ فرزانه ...
سلام
چه صدای خوبی دارید شما!
پاسخ:
نظر لطف شماست :)
عاغا من در حال هلیکوپتری زدن :)))))
وای خدا دلم!!! دارم میمیرم ینی از خنده
عالی بوووووووووود :)))
پاسخ:
خخخخخ :) 
به هلیکوپتری ادامه بده مصرف مالریش بالائه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">