حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
دی ۹۳
چِش سفید چیست؟ یا بهتر است بگویم کیست؟ یک وقت نپندارید که منظورم از کیست جسمی بسته و بخشی کیسه مانند که پر از ماده ای مایع ، گاز یا نیمه جامد است و جز ساختار بافت اصلی حساب نمیشود... نه نه اصلا ذهنتان به آن سمتها نرود... منظورم از کیست، چه کَسی است، هست! مبحث خیلی علمی شد بهتر است از آن خارج و دوباره به قسمت اصلی دخول کنم!! زین رو چش سفید کیست؟
چش سفید شخصی است که مثلا دوست تو است و اتفاقا از نوع صمیمی و اتفاق تر اینکه از نوع خیلی خیلی صمیمی، این نوع دوستی یعنی چه؟ یعنی دو نفری که اونقدر باهم دوست هستن که بقولِ معروفِ چالِ میدانی اش از تو ک.ونِ هم نیز با خبرند (بر من ببخشایید، برای رساندنِ لپ کلام واژۀ بهتری نیافتم) باز از بحث دور شدم، اوووووم ... ها چش سفید کیست؟ چش سفید شخصی است که مثلا دوستِ تو است از نوع خیلی خیلی صمیمی و یکباری بیخود و بی هیچ جهتی به تو بزرگترین خیانتِ تاریخ را میکند، نه اینکه منظورم این باشد که این حادثه بزرگترین خیانت تاریخ بوده ، نه! منظورم از نظر جنس خیانت است، در تاریخ بشریت انواع و اقسام خیانتها مشاهده میشود اما این یک قلم خیانت بدترین نوع خیانت به حساب میرود، دیگر وارد جزئیاتِ چندش آورش نمیشوم ، لطفا آن قسمت از ذهنتان را که حسابی منفی گرا است روشن کنید و حدس بزنید که چه خیانتی این وسط صورت گرفته! پس تا اینجا چه شد ، لطفا تکرار کنید ببینم یاد گرفتید؟
چش سفید کیست؟ چش سفید شخصی است که مثلا دوست خیلی خیلی صمیمیِ تو است و بزرگترین خیانت تاریخ بشریت را به تو میکند و تا قبل از اینکه تو بروز دهی که متوجه شدی که او چه غلطی کرده است انگار نه انگار میپندارد و به روی خودش نمی آورد اما به محض اینکه از آگاهیِ تو نسبت به قضیه مطمئن میشود ، شروع به شیون و زاری و ابراز پشیمانی میکند و مدتهای مدیدی این حالت شرمساری را در گفتار و کردار خویش و در هر جمعی با خود حفظ میکند، اگر چند ماه یکبار در جمعی میبینی اش سرش را پایین می اندازد و بخود یک حالت بغض مانند میگیرد، آنقدر این روند را پیش میبرد که تو ناگهان به خودت می آیی و میبینی دلت برایش تنگ شده است و عین احمقها یکهو تمامِ نفرتی که از او به دل داری ، آب میشود و عین احمقتر ها زارت هم میروی بهش میگویی که من بخشیدمت! Never Mind و دیگه غصه نخور... و در یک اقدام حماقت جویانه دیگر وقتی یک روز در جایی بهش بر میخوری و باز هم چهرۀ شرمنده اش را میبینی برای اینکه احساس بهتری پیدا کند و مطمئن شود که تو، او را بخشیده ای، میروی و مثل قبلترها صمیمانه باهاش حرف میزنی و او عین ابر بهار گریه میکند و گوله گوله اشک میریزد و ابراز میکند که چقدر کؤدن بوده است که بخاطر هیچ و پوچ بهترین دوستش را از دست داده است، بعد تو دستت را روی شونه اش میگذاری و میگویی، خیلی خب ، حالا گریه نکن! اما اینجا پایان کار نیست، پایان کار وقتی است که تو میفهمی در اولین فرصتِ پیش آمده بعد از این گفتگو مثلا دوستِ مثلا گرامیِ به ظاهر بسیار پشیمان، درصددِ تکرار خیانت خود برآمده و عین آب خوردن میخواهد رنگ قهوه ای بزند به تمامِ این معانیِ عمیق از جمله ،رفاقت و بخشش و پشیمانی و از این دست...

«اینجا عکس یک "مار" بود که به علت چندش آور بودن حذف شد»

و در نهایت از دانشمندان محترم بی اندازه خواستارم تا دستگاه چش سفید سنجی را اختراع بنمایند تا احمقهایی مثل من بتوانند به راحتی ،قبل از اینکه تا این درجه از حماقت پیش بروند، مورد چش سفید را شناسایی و قبل اینکه شخص مذکور با اقدامات چش سفید جویانۀ خود ما را به فا...نه چیر  ف..  به فنا بدهد ، او را از لیست دوستانِ خود خط زده و خود را از شرش برهانیم، پیشاپیش تشکر خالصانۀ خود را ابراز میدارم...
حالا که خوب فهمیدین "چش سفید کیست" تا برنامه و دروس آموزشیِ بعدی شما را به خدای بزرگ میسپارم، خدانگهدار!!!!!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

چیییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعاً یعنی چی میتونه باشه اون چسی چه تو گفته بوده بودی !! ؟؟ :O: O
پاسخ:
خخخخ همون، همون دیگهههههه :))))
الان ک گفتنت تو حلقم ، بگو ک : چچچچ خخخخ
عجب آدم پست کثیف بیشعور الاغ و آشغال و نمک نشناسیه!!!اصن چش سفید کمشه,والاع!!! 
بیشعووووووورررررررر@:
ولش کن استاد این بار مشروطش کن و بوگو ازین پس هر ترم خودم همین درسو ارایه میدم و هر ترمم موخام بندازمت خلاصه که بهش بگو بچرخ تا بچرخیییییم!!
خیلی میخامت استاد,لدفن مارو پاس کن [آیکون پرتی پلیییز] :)))
پاسخ:
خخخخخخ فحش دادنت منو نابود کرد اصن :))))
کلا از دانشگاه انداختمش بیرون ، تو محوطه هم راهش نمیدم حتی خخخ
این پستت رو دوست ندارم چون به نظرم به جای نوشتن پست در مورد چش سفید باید یه پست در مورد احمق کیست مینوشتی. احمق همون نفری است که به چش سفید اعتماد کرده است . مشکلات از چش سقید سرچشمه نمیگیره از احمق میگیره asshole
پاسخ:
نه نه ، نه نه .... درسته که میشه راجع به احمق کیست هم چیزهایی نوشت ، اما انسان باید بطور دیفالت روی معانیه عمیقی از جمله اعتماد، دوستی، محبت و بخشش و ... تنظیم شده باشه نه روی خیانت و عناد و دودره بازی ... پس اگه اینا رو با احمق بودن یکی میکنی کلا انسانیت احمق است!
همیشه گفتم و میگم :
همه ی محبتتو ب پای دوستت بیرز نه همه ی اعتمادتو!!!!
من دوستای خیلی زیادی دارم ....!
ولی در کل حتی رفقای 10 - 12 ساله م هم چیز خاصی راجبم نمیدونن!!!!
:)
خخخخخخخخ اصن نیدونم چی شد اینارو گفتم!!!!!
ولی هیچ وقت ب کسی بیشتر از اندازش بها نده...............! 0_0

خخخخخخ احتمالا بنده استادیار این پست میباشم!!!!!! :)
با وجود این ک پستت طنز داشت!
ولی از نظر من خیلی تلخ بود!

پاسخ:
ربطی به اعتماد نداشت، بالاخره وقتی با یه نفر دوستی خواه نا خواه وارد زندگیت میشه! حالا اینکه طرف خائن از آب در میاد مشکل اخلاقیه اونه ! خائن سنج هم که نداریم :)))

بعله دقیقا پسته تلخی که پشت طنز پنهان شده
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۸ آقای شوژ
مار مار مار![آیکون یک ترسیده از والپیپر ریسمان سیاه و سفید]

+یکی از دوستام چش سفید بود، لیزر کرد چشاش درست نشد.لنز انداخت چشاش درست شد!
پاسخ:
از بس جیغ زدی مار رو برداشتم خخخخخ

+ وات؟ ها عی که گفتی یعنی چَ؟
akh akh akh!az dast in chesh sefida!yekare dg ham ke baziashon  mikonan ine ke vaghti daran ghargh mishan hamaro ba khodeshon ghargh mikonan yani mn yeki az ina ro atrafam daram cheshmash az shedaye sefidi dare bebirangi mizane dg valla
پاسخ:
وای وای وای
نسل چش سفیدان منقرض شه صلواااات :)))
چقدر تلخ بود این شکلات طلایی

پاسخ:
اوهوم :| تو زر ورق پیچیده بودمش که زیاد اذیت کننده نباشه
مرگ بر چِش سفید جماعت

پاسخ:
تکبییییییییر :)))
۰۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۲ آقای همکار
حالم از این پستت به هم خورد! من رو یاد یه چیزهایی انداخت که نباید مینداخت! اصلا حالم از خودم هم به هم خورد! بار آخرت هم باشه که کسی رو اینجوری میبخشی !!!
پاسخ:
اتفاقا بد نشد که یادت افتاد :| بعضی چیزها رو شاید بشه بخشید اما نمیشه فراموش کرد :/
سعی میکنم بار اخرم باشه ولی قول نمیدم ، من یه احمقم اخه :||
خندیدیم خدا خندونت کنه همیشه دمت گرم
ضمنا در استفاده از هجو برای لطیف کردن متن استعداد شگرفی داری
در حد دهخدا!
گفتم بگم حقی بر گردنم نباشه!
پاسخ:
مرسی ، خندهء شما آرزوی ماست :)

واووووو اگه بدونی این قباسی که کردی هر چند اصلا درخوره من نبود ولی چه انرژی ای به من داد ، ممنون :)) نظر لطف شماست، ما کجا دهخدا کجا هعیییییی 
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۰:۰۷ یه گوریل
سلام
چش سفید چاره داره بانو.
باید سفیدی چشمشو قهوه ای کرد .نمیتونم راجع به جزییات این فرآیند توضیح بدم ولی چاره اش همینه .

مدتهاست به جز یه نفر به هیچ آدمی اعتماد نکردم .
پاسخ:
سلام
البته خیانتی که صورت گرفت هیچ ربطی به اعتماد یا عدم اعتماد من نداشت! ولی احتمالا زندگی بدون اعتماد کردن سخت میتونه باشه
1. به یگانه بگو دفعۀ بعد فارسی تایپ نکنه کلا کامنت نذاره! :| والاع. 
2. من فکر می کردم چش سفید کسیه که هیزه! حیزه؟ حیظه؟! حیضه؟! و الی آخر. پس لطفا به اختصار تفاوت این دو مشخص کن استاد. 
3. با ناشناس موافق نیستم که احمق کسی است که به چش سفید اعتماد می کند. 
.
پاسخ:
١. اتفاقا منم با مشقت کامنتشو خوندم خخخخ
٢.محسن :| آخه هیز چه ربطی به چش سفید داره !؟؟؟ هیز آدمیه که زیاد به دیگران نگاه میکنه و به قول معروف با چشاش ملتو سوراخ میکنه اما چش سفید به رفتار یه نفر اتلاق میشه و اصلا به چشماش ربطی نداره، به آدم بی چشم و رو و پر روووو و نمک نشناس و از این قبیل میگن چش سفید 
٣. :)
اِ اِ اِ
یا شیخ تا دیروز میپنداشتَمیدَندی چَشم سپیدی تنها دلالت بر لجاجت یک شخص داشتندی ولی حکایت مذکور همچون تابشی در تاریکی بودندی که موجب گشتیدندی چشمانم به روی حقایقی بدیع باز گردیدندی و آگاه از معانی متفاوت این اصطلاح بشَوَمیدندی
اکنون اندیشَمیدندی که دیگر به قسمت مریدان خشتک ها بدریدندی رسیدندی و باید سر به بیابان‌ها بگذارمیدندی:))
پاسخ:
این روزها خشتک گران است لطفا تا دروس بعدی ندرانید که معانیه بسی سخت تر در راهند خخخخخخخ
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۶ زهرا بانو و مسترش
از دوست ب شدت ضربه خوردم..چندین بار..اما باز بخشیدم..
سخته خیلی سخت...
شدم باهاش مثه ی اشنا..فقط سلام و احوال پرسی .همین
پاسخ:
اوهوم 
اونم سلام احوالپرسیه اجباری :|
کآش ادم هیچ وقت کار بد کسی رو‌ حتی بهترین دوستشو نبخشه‍
هی ازی این قدر این چیزآ واسم پیش اومده ...نه از همه فقط یه دوست 
کسی که ۴سال با بودنش من فقط عذاب کشیدم
ولی یه روز دلم خواست بهش بگم که از همه چیز خبر دارم
گوشی رو برداشتمُ یه متن طولانی از همه کارایی که کرد ومن بخشیدم نوشتم ُ فرستادم
خیلی دلم پر بود....هنوزم پره ...هنوزم میخوام فقط دیدمش دوباره حرفامو تکرار کنم
نبخشیدمش...فراموشش نکردم...هنوزم هر وقت یادش میفتم حالم بد میشه‍
ازی من همیشه بدی اطرافیانمو ..خیانتاشونو نا دیده میگرفتم...میگفتم حالا هر کس اخلاقی داره...یا شایدم یه‍ مریضی....
ولی دیگه کم اوردم منم ادمم دیگه‍ ...تا ابدم که بشه کاراشو...خوبیایی که بهش مردمو...فراموش نمیکنم و نمیبخشم
وقتی قلبت از یه دوست بشکنه دیگه نمیتونی حتی با تلقین درستش کنی
تو هم سعی کن آخرن بارت باشه که از رو دلسوزی کسی رو میبخشی:(

پاسخ:
سعی میکنم آخه من دست به بخشیدنم خوبه نمیدونم چرا :|

متاسفم بابته رنجی که کشیدی :/
خدا خیرت بده
اون روز ک پستو گذاشتی ب ماره ک رسیدم صفه رو بستم رفتم! :|
همش فکر میکنم صدای فیس فیس مار میاد :|
پاسخ:
تو دیگه خیلی لوسی خخخخ
حالا میفهمم چرا مهناز بهم میگفت چش سفید! :)))
کاش زودتر این پست رو میذاشتی من روزگارش رو قبل رفتنش سیاه و کبود می کردم! 
پاسخ:
از این به بعد بدون دیگه :)))
مار رو چرا برداشتی? بیشتر چششش سفید بودن رو القا میکرد!!! خخ
پاسخ:
اره القاش خوب بود ولی یه سری زیادی لوسن عکسم میبینن حالشون بد میشه خخخخ
عحب این ماره کجاست انگار چیز جالبی رو از دست دادیم
از مسولین خواهشمندیم یه فکری هم به حال ما مشتاقین مار ندیده هم بکنند
پاسخ:
ماره پوستش سفید بود و عکس زیادی با کیفیت بود خخخخ
راستی چراهمه اینجا انقد زخم خورده رفاقت هستن خخخخ

پاسخ:
:)
نمیدونم والا :)
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۰۰ فرزانه ...
به نظر من باید رو اون احمقا کار کنیم که دیگه خام چش سفیدا نشن...
اه اه اه
واقعا هدفشون چیه؟!
حالم بهم خورد ازشون برای بار هزارم! عووووووووق
پاسخ:
حالا بیا رو من کار کن :|

:/
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۲ آقای همکار

ﺧﺴﺮﻭ ﺷﮑﯿﺒﺎﯾﯽ ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﮔﻔﺖ:
ﮔﺎﻫﯽ...!!
ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ،
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ
ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ...
ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ.!!
ﮔﺎﻫﯽ...!!!
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩ،
ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ...
ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪی،
ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ‌ای!!!
ﮔﺎﻫﯽ...!!!
ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻫﯽ،
ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ...
ﺗﺎ ﺁن‌ را ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ!!!
ﮔﺎﻫﯽ...!!!
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ،
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ:
ﻓﺮﻕ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ نمی‌فهمد..

پاسخ:
خسرو شکیبایی خوب گفته باشد که آویزۀ گوشم کنم :|
تمام این پست همش اعصابم خورد شده بود. من خوشبختانه تا حالا چنین چیزی رو تجربه نکردم ولی وقتی یکمی خودمو گذاشتم جات دلم ریش شد این حس ولی با خوندنه جوابت به کامنت Ali.A پرید :))) آزی بعضی وقتا یه چیزایی توی جوابا میگی که من میمییییرم از خنده :))
پاسخ:
عه خوب  شد فضات عوض شد :)
حالا دقیقا به کدوم قسمتش خندیدی؟ :))
به همین قسمت که بهش گفتی خشتک گرون شده بیخودی ندرش :-D:-D وااااایییییییی الان باز خنده ام گرفتتتت :-D :-D
پاسخ:
خخخخخخخ ها :)))))))) 
۱۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۳ یه مامان
سلام آزی جان برای این پستت کامنت گذاشته بودم ولی نیستش ظاهرا پریده من اون یه مامانیم که قبلا هم برات می نوشتم ظاهرا تکثیر شدیم من از این به بعد با این عنوان برات پیام میذارم .فهیمه (مامان محمد سپهر) تا دیگه باعث سر در گمی شما نشیم .
پاسخ:
عه ! نیست کامنتت :(
باشه ، ولی جفت مامانا کلا کم کامنت میذارین :)
۱۴ دی ۹۳ ، ۰۸:۰۴ فهیمه (مامان محمد سپهر)
خدای نکرده آزی جان مامانیم :))))))))))))))) نمیرسیم .
پاسخ:
خدای نکرده؟ خخخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">