حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
دی ۹۳

کلاغهای خبر چیــــــــــــــن ، میان هزار تا دسته ، با بالهای شکسته.... میگـــــــــــــن که عاشق تویی... نور حقایق تویی... (با صدای زیق و بی حاله لیلا فروهر خوانده شود لطفا)


19 اسفند 92

پارک ملت مشهد


خب این چیزی است که این روزها تا کلاغ میبینم تو سرم میپیچه :)))) بعد تازه بقیه اش هم بلد نیستم زین رو ادامه پیدا نمیکنه و میره رو مخم... بعد میگم ، حالا آهنگ قحطه ، این چیه رفته تو مخت... اما باز وقتی کلاغ میبینم ، دوباره پیداش میشه خخخخخ حالا یه بندۀ صالح خدا بیاد بقیه اش رو واسه من بنویسه لدفن.. که دفعۀ بعدی که کلاغ دیدم اینقدر رنج مضاعف نکشم خخخخ هر چند اینجا در جنوب کلاغ بسیار کم رویت کردم و آنچه فراوون است گنجشکه بی پدر ،مادر است که اگه تیرکمون داشتم حسابشون رو میرسیدم خخخخخخ،که اسفناجهای نازنینِ درونِ باغچه را تار و مار کرده و حتی دریغ از یک برگ که به ما برسد ،نرسید که نرسید :|لطفا نیاین مامور محافظت از حقوق حیوانات بشید ها... من خودم دلم قدِ گونگشکه (همون گنجشکه) تیرکمونم داشتم هیچ غلطی نمیکردم و همچنان گنجشکها به خوردنِ سبزیهایِ ما ادامه میدادن صد درصد :)))

یه چند وقتیه اونقد دلم هوایِ جک و جونور کرده که نگووو... همش دلم واسه طلا تنگ میشه، بعد واقعا نمیدونم چه جونوری بیارم تو خونه که دردسرش کم باشه و دیگر اعضای ساکن در خانه نیز توانِ تحملش را داشته باشن! اگر کسی پیشنهاد و تجربه ای از نگه داشتن یک حیوانِ خانگیه کم دردسر دارد لدفن بشتابد و آن را اینجا به اشتراک بگذارد تا باشد که مستفیض گردیمو حس مادریمان کمی آروم و قرار گیرد :)))...

+( موسیقیِ متن این پست چیزی نبود جز صدای زیق و بی حاله لیلا فروهر که میخوند کلاغهای خبرچیــــــــــــــــن) خخخ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۴)

مگه بهتر از لاک پشتم هس؟!:)
پاسخ:
لاک پشت :|||| با ادم ارتباط برقرار نمیکنه هیچی حالیش نی :(
یه شعری بود بچگیا میخوندیم درباره ی کلاغ و قار قار و پاییز بود
یادته؟؟
هرچی فکر میکنم یادم نمیاد عررر
اونم خیلی بامزه بود :))))
پاسخ:
راجع به پاییزش رو یادمه ولی توش کلاغ نداشت :)))
همین خنگ بودنش دلبری می کنه دیگه:دی 
من خودم با پرنده ها ارتباط برقرار نمی کنم به خاطر کثیف کاریشونو عضلاته نرمشون :دی 
لاک پشت داشتنو امتحان  کن اقا ضرر نمی کنی:)) 
پاسخ:
نموخام :/ خونسرها به محبت ادم ری اکشن نشون نمیدن من اصن ارضام نمیکنه :| تازه صورتشم زشته خخخخ
منم طلا موخواآآآآآآآآآآآم!!!!
البت از طلای شما!!!! :l
پاسخ:
طلا دیگه نیست عررررررررررر
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۲ یه گوریل
بسمه تعالی
گوریل
پاسخ:
حالا از کجا باید بخریم؟ گزینهء هیجان انگیزیه، خیلی هم ری اکشن داره :)))
کلاغای خبر چین
میان هزار تا دسته
با پرهای شکسته 
میگن که عاشق تو 
تو انزوا نشسته
کلاغای خبر چین
میان هزار تا دسته
با پرهای شکسته
میگن که عاشق تو 
تو انزوا نشسته
میگن که عاشق تویی 
نبض شقایق تویی 
صدای خواهش منم
روح حقایق تویی
میگن که عاشق تویی 
نبض شقایق تویی 
صدای خواهش منم
روح حقایق تویی

من قصه ساز تب تو بودم
فریاد خشک لب تو بودم
هم سونه تو تو پیچ و خمها 
سرود خواب شب تو بودم
میگن که عاشق تویی 
نبض شقایق تویی 
صدای خواهش منم
روح حقایق تویی

کلاغای خبرچین
زیر هزار تا پرچین 
میگن که از غم تو 
شکسته قلب زمین
میگن که تو سکوتو
به جای من نشوندی
معنی تنهایی رو 
به انتها رسوندی
به انتها رسوندی
میگن که عاشق تویی 
نبض شقایق تویی 
صدای خواهش منم
روح حقایق تویی
میگن که عاشق تویی 
نبض شقایق تویی 
صدای خواهش منم
روح حقایق تویی


پاسخ:
خخخخخخخ مرسی 
همونم که یادم بود کلی داغون یادم بود ها خخخخ
:)
پاسخ:
میخند؟ :)
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۵ آقای شوژ
یه کلاغ بگیر! :)))
پاسخ:
:||| بخوام پرنده باشه که این همه پرندهء جیگر هست 
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۶ بانوی دریا
اتفاقا الی راست میگه لاک پشت قشنگ ترین حیوون خونگیه
درسته آرومه و هیچ نمیگه اما خودت هر وقت دلت داغونه میتونی بزاریش روبروت و باهاش حرف بزنی فقط نگاهت میکنه و گوش میده
لاک پشت من ماهی خوار بود هر وقت بوی ماهی به مشامش میخورد سریع میومد تو آشپزخونه منم توی یه لگن میزاشتمش و براش ماهی تیکه تیکه میکردم میدادم یه روز از بس گرسنه بود دستمو گاز گرفت
اما یه روز خواهرم کلی ماهی برام آورد، منم یه ریزشو دادم به لاک پشت که ماهی سمی بود و لاک پشتم مرد
لاک پشت کوهی هم قشنگه اونا خیلی بزرگ میشن اندازه یه خروس
قیافشون اول برام چندش بود مثه مار و مارمولک اما کم کم بهش عادت کردم
پاسخ:
خب میدونی من از موجودی که فقط به حرفهای آدم گوش بده و عکس العمل نداشته باشه و مث منگولا نیگا کنه خوشم نمیاد :( دیدی بعضی از آدمهام اینجوری اند ؟ :||
بابت مرگه لاکیت هم تسلیت عرض میکنم ، اون ماهیها از کجا اونده بودن که سمی بودن؟
نه اخرش این بود
همه باهم یک صدا قار قار قار :)))
پاسخ:
خب مال بچگیای شما بوده نه من :)))
آزی آزی؟
این اهنگه مال کیه؟؟؟
کی خونده اسمش چیه؟

http://s5.picofile.com/file/8157966050/music11.mp3.html

دوستان شما میدونید عایا؟
پاسخ:
من در حال حاضر نمیتونم بگوشم :)
خخخخ آزی ازین موشای سفید بگیر...
فک کنم اسمش همستره!!!!
کثیف و حال بهم زنم خودتونید!!!!

یا من خودم عااااااااااااشق سگای پا کوتا و پشمالو ام!یکی از اونا بگیر!!!

یا خرگوش.... سنجاب....
پاسخ:
همسار دوست ندارم :/
خودم خیلی سگ دوست دارم ولی نمیشه اینجایی که هستم بیارم :(((
خب در حال حاضر کی گوش میدی؟؟؟ :|

+بابا این شعره فسیله بابای منم یاد داشت :)))
+خوبی؟
پاسخ:
والا من شعر رو یادم نیست خب :|



نمیدونم کی گوش میدم
نوبت شما 8 رو راه نمیندازی آزی؟ ^_^
پاسخ:
ایشالا :) به زودی امتحانای ملت تموم شه
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۰ بانوی دریا
لاک پشت وقتی باهاش حرف میزنی معلومه گوش میده و عکس العملش هم معلومه یعنی وقتی غصه داره تو چشماش پیدان
متاسفانه از دریا گرفته بودن و خودش میدونست این ماهی سمیه یعنی زنده اش نیشش ادمو میکشه ولی نمیدونست من نمیدونم وقتی فهمیدیم که لاکی خون بالا اورد
پاسخ:
نمیدونم شایدم اینجوری باشه

پس اصن چرا اون ماهیها رو داده بود بهت؟ :/
آی این آهنگیاییه که میفتن سر زبون ادم و ول کنم نیستن رو مخه ها!!! من خودم روز کنکور کارشناسی آهنگ آهای فریاد فریاد عزیزم داره میاد با این عشق خداییش انگاری قلبموووو میخااااد از امید افتاده بود سر زبونم :||| خخخخخخ

پاسخ:
خخخخخ فکر کن روز کنکور :)))) تازه یادتم مونده
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۹ آقای همکار
عاخه حیوون هم شد آدم؟ ;)
پاسخ:
عاااااره ، حیوونا اونقد آدمهای خوبی اند نمیفهمی تو این چیزارو خخخخخخ ؛)
۱۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۴ آقای همکار
شاید !!!
پاسخ:
یحتمل :)
هفته پژوهش بچه های دامپزشکی دانشگامون همه جور جونوری رو آورده بودن از انواع پرنده ها تا چرنده ها و خزنده ها... همش میگفتم کاش آزی اینجا بود..مطمئنم اگه بودی ساعت ها مشغول میشدی!! یه پرنده ای هم بود خیییلی شبیه به طلا خانوم  بود اما مطمئن نبودم...کاش بودی!! فکر کنم تا چند ساعت مشغول میشدی اگه بودی.
یه چیزی بود شبیه به موش ولی اونا میگفتن خوکچه هندی...انقدی این گوگولی بود که من که از حیوون جماعت متنفرم عااااشقش شده بودم!! ینی در این حد:)))
پاسخ:
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه باحال واقعا جای من خالی ... دلم میخواد :(
آره خوکچه هندی تو مغازه های دیدم انگار خرگوشیه که موهاشو بلند کرده و صاف کرده :))
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۸ عرفان رسولی
سلاسلام آزیتا خانوم. خوبی؟ سلامتی؟ امیدوارم سرمای زمستونو بتونی با گرمای وجودت به خوشی سپری کنی
سال جدید میلادی نیز مبارک
و در اخر عروس هلندی را پیشنهاد میکنم. خیلی خوشگله و ری اکشنشم بالاس بعلاوه خیلی وابستگیش ب صاحبش نیز زیاده
پاسخ:
سلام
قبلا خودم عروس هلندی داشتم ندیدی عکسشو طلا خانومو... اما خب بقیه اذیت میشدن دادم رفت :| وگرنه عاشقش بودم عررررررررررر
اگه میخوای بی آزار باشه ماهی فوق العاده اس .اصن یه آرامش معجزه آسایی بهت میده.
ولی اگه میخوای ری اکشن داشته باشه برو کروکودیل بگیر لامصب ری اکشناش خیلی سریعه :)))
مار کبری هم ری اکشنای خوبی داره :)))
ولی شما فعلا برو یه جوجه کرغ یک روزه بگیر کارت راه می افته و کاملا حس مادرانت حال میاد :دی 

پاسخ:
خخخخخخخخخخ... ماهی خوببه آره ... ولی خب بی خاصیته دیگه ترجیح میدم جاش گیاه نگه دارم :))

:)))))

به جوجه مرغ راضی ام به خدا خخخ
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۵:۵۷ فرزانه ...
همستر ^_^
آزی طلا چی شد؟!
پاسخ:
گونۀ موشیان را دوس ندارم :|

دادمش به دوستی :(
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۲۷ ساماناماسان
آقای همکار خودش دست کمی از جک و جونور نداره ( آیکون از خنده رودبر شدن ) والاع 
این سری دیدی براشون بخون :
کلاغ دم سیاه قار قارو سر کن 
مسافرم میاد شهرو خبر کن 
برم باغ بچینم سبد سبد گل 
سر راش راه و نیم راه بزنم پل خخخ
عشقت کجاس گوجه ؟
مهدی اگه دیدی پایه ای میگه شادی بلاگ اومده پایین بعد از این سر هر متنش سی تا کامنت بدیم همه هم اسپم ! خخخ مثه : سلام ! عه وا ! چطور خخخ
آزی مثه پلنگ صورتی دور گردن یه سنگ نخ ببند ببرش اینور اونور :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
راستی این دوستمون گفته بود نوبت شما جان اجدادت این سری نگو لنگه جوراب محبوبتون رو بفرستین :)))))))))))))

پاسخ:
:))))))))))))))))))) خخخخخخخ
اره این شعره هم خوبه :)
نوبت شما چی بذارم شما بپسندی؟ من کجا لنگه جوراب گذاشتم.... وسایلمورد علاقه بود استاد :||||
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۲۹ ساماناماسان
این آقا هه یا شایدم گوریله حاضر نمیشه بیاد به عنوان جک و جونور :)))

پاسخ:
خخخخخ
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۳۲ ساماناماسان
یا حتی ماهی بخری کلا همه جام میتونی ببریش 
یا حتی لاک پشت 
یا حتی سوسک ! :))))))) نه غذا میخواد نه مراقبت فقط پاتو نذاری روش کافیه ! :))))))))

پاسخ:
دیواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه :)))))))))

خزندگان و جوندگان نباشه لطفا
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۰ سامانا ماسان
آقا من هورام الان یا باز کامنت کنم ؟ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
این دوستمون سوز غلیظ ( شوژ ) راست میگه کلاغ سفید بخر ! واقعا داریما :)))))))))))
اونوقت طلا بود چرا طلا سفید بود ؟ :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
بعد این سارا خواسته بگه خواهر لیلا فروهره یا نه تخریب شده تا دو خط شعر بجوره خخخخخخخخخخخخخ
لعنت بهت نیاد انقدر راجع به کلاغ نوشتم تو گوشم صدای قار قار میاد .
ما بریم 4 تا فایل از دیشب زدیم دان شن بیدار شدیم ببینیم دانیدن یا نه اگه باز چیزی به ذهنم برسه مدیونم اگه دریغ کنم
یعنی یه کاری کردم بگی خدایا این نبود چقدر راحت بودیم خخخ
یه چنین حرفایی به آدم میزنی بعد توقع داری آدم بازم بیاد :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
همون میشه که دنبال خرید جک و جونور میگردی دیگه :)))
یه میلیچی بسان خیال خودته راحتکون خوعاروم :)))))))))))))))))))
مدیونی فک کنه اول صبح کله پاچه خوردم :))))))))))))))
پاسخ:
طلا سفید بود ؟ یعنی چی؟
تو فضول سارایی؟ :))))))))))
مگه مجبورت کردم اینقد واسه این پست کامت بدی که صدا کلاغ بدی؟ :))))))))))))
من؟من؟من؟
آره باید یه ملیچ بگیرم آخر :)))
کله پاچه نخور واسه وزنت خوب نیست :)))))
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۱ ساماناماسان
بعد انقدر پشت سر کلاغاحرف زدی تیترت حیوونکیه :/
پاسخ:
من پشت سره کلاغ حرف زدم؟ کوووووووو؟
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۲ ساماناماسان
در ضمن اینستاگرامتونم پیج نات فوند میزنه باشد که رسیدگی و من الله توفیق ما رفتیم فعلا
پاسخ:
یوزرنیمم عوض کرده بودم خراب شده بود الان درست شد :)
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۳ ساماناماسان
این فعلا رسیدگی یادم رفت انگار :))))))))
پاسخ:
:|
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۳ ساماناماسان
وای منظورم فعل بودی جدی جدی فعل نه فعلا خخخ
پاسخ:
:|||
خخخخ
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۴ ساماناماسان
آخیش چقدر حرف برای گفتن داشتم دو ماه بود جایی کامنت نداده بودم جز بلاگ سانی
پاسخ:
حرف بزن که اینجوری ننشی خو :)))
۱۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۵ ساماناماسان
و تو و مهدی :/
نزنین خب میدونم الان میزنین تو مهدی
پاسخ:
:|||
سلام از حیوون خوشمان نمی آید حیوون حیوان کثیفی است

اصولا.

آزی اینستا رو حذفیدی؟

چرا نمیاد؟!!

خخخخخخخ انگار بحث لاک پشت حسابی داغه.منم لاک پشت

دوست ندارم از پرندگان بیزارم از سگ و گربه

هم چندشم میشه

یه چند روز یه نی نی از در و همسایه

قرض بگیر کلا حس مادری ات خاموش میشه

شدید.

دیگه عمرا فیلت یاد هندوستون کنه؛)
پاسخ:
اینستا درست شد :)
ای وای چقد واقعا حیوان دوست خخخخ

بدیش اینه کسی بچشو به من قرض نمیده خخخخ
لاک پشت،بود و نبودش فرقی نمی کنه تو خونه!!!فقط یه وقتایی گم میشه که باید کل خونه رو زیر و رو کنی آخرشم پیداش نمی کنی:))) بعد یهویی وقتی بی خیالشی مث ...جلو چشات ظاهر میشه!!!!.

بعدشم من آدم خرافاتی نیستما ولی شنیدم لاک پشت اومد نیومد داره!!!!حالا که فکر می کنم می بینم تو دو دفعه ای که ما لاک پشت خریدیم دو تا از بدترین اتفاقای زندگیم به فاصله چند ماه بعدش اتفاق افتاد...شاید ربط داشته باشه...
پاسخ:
دقیق منم همینو میگم انگار نه انگار که هست :/

عه وا نشنیده بودم لاک پشت اومد نیومد داره :/

اوهوم
سلام بآنو :)

مارو یادت میاد؟ ;)

از شما چه پنهون ماهم از مدتها قبل رفتیم توی همین مود...

هِی به والدین میگم مـــن یه موجووود میخوام، اِهه اِهه :((

1روز به پدر میگم جوجه بخره، میگن باشه! (وعده سر خرمن)

روز بعد میگم اُررردک میخوام! بازم میگن باشه حتما!

روز بعدتر میگم من سنجاب میخوام! میگن اوهوم باشه!

روز بعدترتر میگم من کانگورو میخوام! میگن چشم!

روز بعدترترتر میگم من دلفین میخوام!
میگن باشه شما فقط امر بفرما! (کیه که گوش کنه! ;) )

روز بعدترین میگم عامو من اصن نَهننننگ میخوام! :|
میگن: باشه برو اتاقتو خالی کن اوردمش جاش بشه! :/
.
.
.
اینه که ما همچنان فقط 2عدد ماهی داریم! :))
یکی فایتر، و دیگری گُلی... :)

پاسخ:
سلام :)
بعله من شما رو یادمه شما چطور؟ ما رو یادته؟ خخخخ

خخخخخ
خخخخ
خخخخ
خخخخ
خب تقصیر خودته... یه روز برو بخر ، بردار بیار خونه تا دیگه اینجوری پیچونن :))))
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۹ بانوی دریا
شوهرش لنج داره گونی گونی ماهی میاره توش انواع ماهیها و حیوونای دریایی بود منم از اون ماهی خوشم اومد هم کوچولو بود دادم بهش .اون احتمالش میداد داخلش ماهی سمی باشه ولی به من نگفت
قسمت بود لاکی از پیش من بره. لاکی منو میشناخت میدونست من کسی هستم که بهش غذا میدم
پاسخ:
وای چه باحال :))) لنج  ...
آها پس اینجوری بود:/
آخیییییییییییییی
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۸ ساماناماسان

میلیچتانه میگم دیه سفید بوده خخخ

کوالا نه جونده اس و نه خزنده آروم همش میخوابه :)))

خانوم مقانلو ما وزن خود را بسیور کاهش دادیم هنوزم رجیمیم ( رژیم )

نوبت شما : سریال یا فیلم مورد علاقه . دوست دارم .

پاسخ:
سفید نیست که :| خاکستری بود لپاشم گلی بود :(
آفرین آفرین به رجیمت ادامه بده :)
خخخخ سامسونگ کی برگشته?? همون سامسونگ خودمونه??
پاسخ:
اره همون علیه خودمونه :)
۱۲ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۶ تنهاترین دختر دنیا...
سگ خوبه،اما شما که میگی شرایط نگهداریش رو نداری،یادمه یه سگی داشتیم،بدون اینکه من یا کسی ازش بخوام تا در مدرسه منو میبرد،اسمش ببری بود،یعنی من نصفه های راه برمیگشتم،میدیدم ببری پشت سرم هستش،بعد ساعت 12 هم که تعطیل میشدم،میومد در مدرسه دنبالم،همینجوری پشت سرم راه میومد تا خونه،انقدر مهربون و باهوش بود،بعد دیگه پدرم و عموم بردنش یه بیابون رهاش کردن،یعنی چند بار بردنش،راه خونه رو یاد گرفت برگشت،اما یه بار که بردنش یه جای خیلی دور،دیگه نتونست برگرده،میدونی من یکی رو میشناسم که از شدت تنهایی با پشه و مورچه و حلزون هم ارتباط برقرار میکنه،بستگی داره عمق تنهایی آدم چقدرباشه،خواهرزاده ام رومیگم،هشت سالشه،نیست مادرش که خواهر من باشه،خیییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی روشن فکر و باکلاسه،حوصله ی بچه رو نداره و خیلی واسه بچه اش وقت نمیذاره،این طفلی هم مجبوره خودشو با جک و جونورا سرگرم کنه،حالا یه تعداد عکساشو واسه تون میفرستم،خواستین نگاه کنین،متوجه میشن خودتون که میشه با پشه و مورچه و حلزون و ... دوست شد،خواهرزاده ی من نه تنها باهاشون دوسته و باهاشون ارتباط برقرار میکنه،که بهشون حس برادری هم داره.

http://s5.picofile.com/file/8161109376/image1.jpg

http://s5.picofile.com/file/8161109492/image2.jpg

http://s5.picofile.com/file/8161109576/image3.jpg

http://s5.picofile.com/file/8161109650/image4.jpg

http://s5.picofile.com/file/8161109768/image5.jpg

http://s5.picofile.com/file/8161109850/image6.jpg

پاسخ:
اتفاقا هیچ عجیب نیست من خودم بچه بودم با مورچه ها و ملخها و پروانه و گلهام حرف میزدم هر چند هنوزم میزنم :) آخی خیلی نازه این خواهرزاده ات میگم اگه خواهره خیلییییییییییییییییی روشن فکرت حوصله نداره بده من براش با کماله حوصله بزرگ کنم :))) شما هم تا میتونی واسش خالگی کن :)
آزی یه  پیشنهاد دیگه اصلا بیا یه گیاه بافهم و شعور

بگیر از اینایی که باید باهاشون حرف بزنی

تا بهشون بر نخوره.
 
خیلیم شیک و مجلسی وتمیزه:)))))
پاسخ:
اره خودمم تو فکره گیاهم، دیگه راهه آخره :( اسم اون گیاهه چیه؟ بونسای؟ خیلی گرونه
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۲ تنهاترین دختر دنیا...
من که خداییش خاله ی خوبی هستم[آیکون یکی که خیلی خودش رو تحویل میگیره]مشکل اینه که ازش دورم و چند ماهی یکبار میبینمش،ولی تلفنی خیلی زیاد باهاش در ارتباطم،انشاالله روزیه خودتون از این پسر بچه های خشگل و ناز نازی،اون لیوانی که دستشه تو عکس،کلی مورچه و پشه توش داره،نگرانشم یه وقت از این حشرات بیماری بگیره،خواهرم از خداشه شوهرش و بچه اش بده به یکی دیگه و خودش بره پی خوشگذرونی:)))
پاسخ:
خخخخخخخخ خب اگه خیلی ناراحته شوهرشو دو دستی تقدیم کنه به یکی دیگه :)))))))
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۰ تنهاترین دختر دنیا...
اگر آبجیم بفهمه من عکسای بچه اشو گذاشتم اینجا و این حرفها رو در موردش گفتم منو به دو نیم- تنهاترین دختر دنیای -مساوی تقسیم میکنه:(((((
باز خوبه عکسا سانسور شده است:|
پاسخ:
عب نداره مطمئن باش نمیفهمه :)))
سلام تنها ترین دختر دنیا...

چرا وبلاگتون اینطوری شده؟؟؟؟

حذف کردین؟

اومدم ولی کد نمیده که بتونم نظر بذارم:(
پاسخ:
عه وبلاگ داشت؟ ما که خبر نداشتیم... چون ما بوقیم اینجا البته خخخخخ
خدمت scalzo  عزیز عرض کنم 
همستر یکی از دوست داشتنی ترین و بی آزار ترین موجودات خونگیه 
کثیف و حال به هم زن به پرنده هایی که سر تا سر خونه جیش میکنن و همه چیرو خراب میکنن و صداهای ناهنجار از خودشون در میارن بیشتر میاد....
فقط به درد آدمی که کاراشون یلخی باشه نمیخوره! چون حساسه توجه و مراقبت میخواد 
پاسخ:
من کلا از خانوادهء موشیان خوشم نمیاد ولی حتما همینطوره که شما میگی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">