حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
دی ۹۳
مامانم همیشه میگفت از وقتی که سر تو حامله بودم ، دردش شروع شد و بخاطر سنگینی و فشاری که بهش اومده ، اینجوری شد! درست کِی؟ همون ٢٢-٢٣ سالگیش ! اما من چی؟ من که  حامله نشده بودم که درست تو همون سن درده منم شروع شد...

نگفتم دردِ کجا؟ دیسک کمر ! آخ آخ دیسک کمر... از همون سن بود که منم کمرم شروع به درد گرفتن کرد البته مال منم بعد از انجام یه اسباب کشی خودش رو نشون داد ، دو هفتهء تموم در حالی که اتفاقا تنها هم بودم افتادم توی خونه و تا دستشویی هم چهار دست و پا میرفتم! این دردهایی که هیچ رقمه آروم نمیشن دردهای وحشتناکی اند! دردهایی که هر حالتی داری احساس آرامش نداری ، خورهء جون میشن ، آدم رو فرسوده میکنن! ایستاده و نشسته و خوابیده درد همراه آدمه! دردی که از یه مهره تو کمرم شروع میشه به سمت چپ متمایل میشه وارد پام میشه و گاهی دو تا از انگشتهای پام یا کف پام احساس گِز گِز و بی حسی میکنم! از اون سالها که این درد شروع شد هر چند وقت یبار با یه فشار خیلی کم  که گاهی اصلا نا محسوسه و نمیدونم چی بوده شروع میشه و چند وقتی منو میندازه و حسابی داغونم میکنه تا آروم شه! مامان من الان ٢٨ ساله که داره این درد رو تحمل میکنه دکترها هم نتونستن کاری براش بکنن گاهی وقتی فکر میکنم لابد منم باید سالها این درد رو تحمل کنم ، مخم سوت میکشه! و به مامانم بخاطر همهء بداخلاقیهاش و بی اعصاب بودنهاش حق میدم! اما امروز صبح هم وقتی داداشم که تقریبا بیست روزه دیگه ٢٣ سالش تموم میشه،  گفت که اونم کمرش درد میکنه و اتفاقا میزنه تو پاش :| به اینکه این کمر درد ارثیه و دقیقا از سن ٢٣ سالگی شروع میشه ایمان آوردم :|
یادمه پارسال با هزار بدبختی از یه ارتوپد خیلی سرشناس وقت گرفتم و رفتم پیشش ، خیلی سَر سَری و بدون اینکه جدی بگیره معاینه کرد ، بعدشم با یه حالته بی مسئولیتی بهم گفت : برو هر وقت فلج شدی نتونستی راه بری، بیا عملت کنم. :| بعد هِی همه به من میگن چرا از دکترها خوشت نمیاد! بنظرتون با این اوصاف بعد از کلی انتظار و نشستن با کمر درد تو مطبش و سُرفیدنِ ٣٠ تومن  ویزیتِ بی زبون باید خوشم بیاد؟ نه باید خوشم بیاد؟ :(
دوباره چند روزه که کمر درد کذاییِ من عود کرده و در حالی که من اومدم تهران ، خونه نشین شدم و کلا قدم برداشتن هم برام سخت شده... حالا چراغها رو خاموش کنید میریم که داشته باشیم ..... هعیییییی هعییییییی کمر.... کمرِ شکسته آزی.... چی میکشه آزززززی... هعیییی هعییییی...
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

۲۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۲ مهندس جون
این روزا دیسک کمر مد شده انگار هر کیو میبینیم میناله ازین قضیه...دو سه نفر از خونواده ما هم به این مشکل دچار شدن...معلوم نیست علتش چیه خدایی...
مواظب خودت باش اگه مراعات کنی و زیاد جدی نباشه دست از سرت یه مدت برمیداره ولی باید هوای خودتو داشته باشی بار سنگین تعطیل حتی حرص و جوش خوردن هم تعطیل فعالیت سنگین نکنی خصوصا تو که مرتب باشگاه میری
پاسخ:
خواهر مال من ماله این روزا نیست الان پنج شیش ساله :( من کلا هم پیرو مد نیستم عرررررر
همون دیگه یه مدت منو میندازه بعد یه کوهی برم یه کاری کنم یا مث این دفعه تو باشگاه دوباره بر میگرده! خیلی هم طاقت فرسایت مخصوصا که کسی هم نباشه اب دستت بده :(
آزی حتماتو هم کانال نخاعت تنگه٬من فعلا این یه دردو ندارم اما یه همسره دیسکووو دارم که هر چند وقت ی بار کمر درد کلافش میکنه
پاسخ:
://// نمیدونم هر چی هست وحشتناکه :/ خدا رو صد هزار مرتبه شکر که تو این یه دردو نداری :*
از دکتر حرف نزن که واقعا من نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار بکنم. یجورین! -اینجا دکتر نداریم که؟ :D-
پاسخ:
چرا اتفاقا یه دونه دکتر داریم که شبیه هیچ دکتره دیگه ای نیست، خیلی ماهه
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۰ تنهاترین دختر دنیا...
چه پزشک گستاخی بوده،این چه طرز رفتار با بیمار هستش؟بعضی هام الکی سرشناس شدن،خوبه آدم یه ذره تعهد هم داشته باشه،بخصوص پزشک که برای شروع کارش قسم هم یاد میکنه،من خیلی با این درد آشنایی ندارم،کسی هم اطرافم این بیماری رو نداره،اما بیماری از هر نوعش بده،خیلی بد،خدا همه ی بیمارها رو شفا بده،من رو هم شفا بده:(((
همسر دیسکوووو!!!آخه آدم به همسرش میگه همسر دیسکوووو...چه بگم والا...
پاسخ:
اتفاقا تو پزشکهای گنده و سرشناس اینجور رفتارها زیاد دیده میشه :/
درده وحشتناکیه امیدوارم که تا حالا ندیدی زین پس هم نبینی

دیسکوووو که حرفه بدی نیس :) دیسکو یعنی کسی که مدام با دیسکش درگیره :))
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۸ آقای شوژ
ای بابا :(
پاسخ:
:(
ن اصلا ازش خوشت نیاد:)
ژنهای شما چه وقت شناسن !!
پاسخ:
خیلی واقعا دقیقا به موقع عمل میکنن
خخخخخخخخ!
دیوونه!
میدونم درد داشت ولی من خندم گرفت...!
منه بیچاره از 17 سالگی دارمش!!!!!!
البت واس من از گودی کمره.....
شمام برو ی تست گودی کمر بده....!
اگ از اون باشه درد کمرت.... باس طرز نشستن و خوابیدن و کلا هرچی ک ب کمرت مربوط میشه رو اصلاح کنی.....!

ک خیلییییییییی ام سخته!!!!!!!! :(
مخصوصا وقتایی ک شدیدا خوابت میاد و از درد کمر نیتونی بخوابی..........!
پاسخ:
نه من گودی کمر اصلا ندارم ، طرز خوابیدن و نشستنم هم کاملا صحیحه منتها تو وایسادن گاهی خراب میکنم اما نه زیاد :))) مشکل من چیز دیگه است حالا هی بخند...
اره موقع خواب :/ مث الانه من :(
۲۵ دی ۹۳ ، ۰۰:۴۷ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
ازی یه دکتر خوب واست سراغ دارم حاضره مجانی درمانت کنه خخخخخخ تعارف نکن جون من : D
+ خودتی !
پاسخ:
اونم که گذاشت رفت آمریکا :( تا ه بلدم نبود درمانم کنه فقط میخواست عملم کنه! 
۲۵ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۵ ساماناماسان
خب منم مثه همه نمیگم آخی خوب باشی ولی ته دلم گفتم پس به سبک خودم کامنت میدم که بیمار این چه وضعه تیتره من گفتم نکنه خیلی خوش رقصی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))))))))) آیکون جر خوردن از خنده بعدشم سلفیدن بچه تهرون نه سرفیدن
من چشم درد اکثر اوقات امونمو میبره الانم که چند روزیه خوبه پلک بالای چشم چپم پرش داره اعصاب خرد کن !
ولی جدی جدی ایشالا که راهی داشته باشه و خوب شی مامان من و خالم و دامادمون و یکی از دوستان نزدیکم دقیقا همین مشکل رو دارن و میدونم خیلی سخته 
پاسخ:
اولا که در حالته عامیانه و گفتاری سلفیدن گفته میشه دوما که اینجا رو ببین مخصوصز به بخش اخرش توجه کن که گفته در تداول عام
سوما چرا چشمت درد میگیره؟ :(
:(
۲۵ دی ۹۳ ، ۰۳:۴۷ زهرا بانو و مسترش
من الان کاملا حاله مادر گرام رو درک میکنم..:(
پاسخ:
اخی حتما نینی گنده شده تو هم کوچولویی :|
الان باید همگی بگن این کمره یا شاه فنره.....................
پاسخ:
این فنریه که در رفته :))))))))
آخییییییییییییییییی ://
بد دردی کمر درد، اصلا خر است عررررررررررر :(
ایضا منم گاهی دچارش میشم :(((

پاسخ:
خیلی کلا از همه چی میندازه آدمو از نستن و خوابیدن و راه رفتن و ... :(( عررررررر
ای داد بیداد کمر درد گرفتی??!!!
دیسک کمر خیلی خره! چون لامصب هیچ درمانی نداره و فقط مدارا!!! 
من به جاش دیسک گردن دارم و دست و شونه چپم همیشه فلجه!!! اصن انگار نیستن همه کارامو باید ی دستی انجام بدم!!! از وقتی هم واسه ارشد نشستم درس خوندم دردش بدتر شده!!
پاسخ:
آخ اخ...این مدارا خیلی مسخره است :((( اصلا معل.م نیست مرزش کجاست :|

الهی... دیسک گردن هم خیلی بده چون منم دبیرستان که بودم یه مدت دچار بودم ولی زود به دادش رسیدم و با بستنِ کمربنده مخصوص و اصلاحه وضعیت نشستن و خوابیدن خوب شد... یه ورزشهایی هم مخصوص گردن که خیلی موثرند اگه مداوم انجام بشه
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۷ بانوی دریا
عزیزم علائمت کاملا دیسک کمر یا تنگی کانال نخاعی هر دوش یکیه
مامانم دوسال پیش عمل کرد ولی رعایت نکرد و بازم دوباره کمردرد گرفته که اینبار براش آمپول تجویز کردن خداروشکر خوب شده ولی باز رعایت نمیکنه
صاب کارم دیسک کمر داشت اصلا هم کارش زیان آور نبود یعنی پشت میز نشینی ولی دخترش پزشک بود و از فرانسه مدرک داشت و میگفت دیسک کمر اصلا نباید عمل کنی مگر خیلی حیاتی باشه که فرد فلج بشه و با تکنیک هایی مادرش رو خوب کرد
زیاد نشستن و زیاد ایستادن خیلی بده باید وقتی روی صندلی میشینی سینه ها جلو باشه و گودی کمر با یه بالشت پر بشه هر یک ساعت بمدت 5 دقه بلند شو و قدم بزن
پیاده روی فقط با کفش طبی
ورزش هایی مثل شنا و بدنسازی بسیار مضر هستن براش
و تا میتونی کلسیم و امگا3 به بدنت برسون
پاسخ:
:(
حاالا ما تکنیکهای فرانسوی از کجا پیدا کنیم :(

اخ اخ... کلا همه ورزشی با این اوصاف واسش بده دیگه :((((((
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۱:۰۷ فرزانه ...
مامان منم دیکس دارن آزی!:((
دیکس کمر خیلی بده
یه سری کمربندا هستن که گنده ن و دکترا میدن؛ازونا نبستی؟!
میگن تاثیر گذاره!
پاسخ:
:| این روزها همه از دیسک کمر رنج میبرند شما چطور؟ عررررررر

نه نبستم... ولی نوجوان بودم واسه گردنم از اونا میبستم اسمش میل واکی بود
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۶:۳۷ ساماناماسان
نمیدونم :/ 
پاسخ:
عه وا....
دکتر نرفتی خب؟
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۶ رونیکا بیانی
شما باید بری پیش متخصص طب فیزیکی عزیزم 
پاسخ:
یعنی واقعا فکر میکنید موثرند؟ من که خیلی به این متخصصهای کایروپرکتیک مشکوکم.. خیلی هم پول میگیرن :|
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۶ بنای با ثوات
هعییییییییییییییییییییی گنا داری خداییش..:))
پاسخ:
اره بخدا خیلییییی :(((
۲۷ دی ۹۳ ، ۰۳:۰۶ ساماناماسان
چرا خب چرت میگه میگه وقتی تلویزیون می بینی یا پای کامپیوتر بیشتر پلک بزن ارادی ، اشک مصنوعی و ژل و ... این آخری هم که عصبیه 
ولش کن ... یه مدته بهتره :)
کمر سرکار بهتره ؟ :)
پاسخ:
اتفاقا منم وقتی همدان بودم چشم درد زیاد داشتم و همشم از خشکیه چشم بود و راه تسکینشم چیزی نبود جز اشک مصنوعی... همیشه و همه جا هم همراهم داشتم تو خونه تو کیفم تو دانشگاه! نگاه کردن به مامیتور و همینطور مطالعه طولانی هم بدترش میکرد! چرت نگفته انجام بده :)
نمیدونم چه جوری میشه که هر چی نخواستنی هاست ارث میرسه 
حالا ویژگیهای خوبشون عمرا به ما برسه ها :)))))
امیدوارم با پیشرفت علم راههای تازه ای پیدا بشن و آزی درد نکشه :*
عکس جدید بکگراند وبلاگت مبارک 
پاسخ:
همیشه ژنهای معیوب قالب هستن متاسفانه :/ 
منم امیدوارم ممنون
مرسیییییییی ^_^
همه کمر درد دارن آزی. منم داشتم و دارم و خواهم داشت. همش هم برمیگرده به نحوۀ نشستن و درازکشیدن و ... که رعایت نکردم و الان باید تاوانش رو پس بدم. 
دیدن درد کشیدن آدما جدا ناراحتم میکنه. امیدوارم مواظبت کنی از خودت و روز به روز بهتر شی تا کلا این درد دست از سرت برداره بره خونشون :)
پاسخ:
من خیلی مواظب نشستن و خوابیدنم بودم همیشه :( سزاواره یه همچین دردی نبودم... امیدوارم که هم من درد نکشم هم تو :)

در حاله مراقبت هستم، مثثثثثلا :)))
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۲ ساماناماسان
چرت میگه چون ادم دیگه از تماشای فیلم و کتاب خوندن لذت نمیبره :)))))))))))))))))))))
پاسخ:
:/ 
ما که میبریم شمارو نمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">