حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
دی ۹۳
چیز جدیدی است، محکم است، سفت است... تیره و سنگین به نظر میرسد..نوعی رسوباتِ لایه لایه است که روی هم مدتها جمع شده است و جسم سختی را تشکیل داده است! قبلا اینجا نبود... چیزِ جدیدی است... دوست نداشتنی است! جا تنگ کن است! جای خیلی چیزها رو گرفته! جایِ چیزهایی که باید آنجا باشند اما حالا جایشان را داده اند به این جسمِ قُلمبۀ سیاهِ بد ریخت و قیافه...
 درمانِ سنگِ کلیه، خوردنِ مایعاتِ فراوان است... خانوادۀ پدری ام اکثرا کلیه های سنگ ساز دارند.. میدانم آنقدر باید آب خورده شود تا سنگها از کلیه دفع شود... اما برایِ جسمِ سختی در قلب چه؟ این همه آبِ روان شده از چشم، سنگِ قلب را دفع میکند؟ نه! نمیکند... اتفاقا بر عکس هر چه بیشتر اشکهایم جاری میشود، آن جسمِ سختِ سیاه بزرگتر میشود... انگار که پایِ گیاهی را آبیاری کرده باشی... هر بار که بیشتر گریه میکنم بزرگ و سیاهتر میشود، سخت تر میشود.. چیز جدیدی است، قبلا آنجا نبود!



عکس از روی نقاشی
گالری فرهنگسرای نیاوران
23 آبان 93


تا بحال نفرت را از نزدیک دیده اید؟ منم ندیده ام! اما به گمونم این همان نفرت باشد... نفرت که نمیرود در مثانه جمع شود که با آب دفع شود! نفرت میرود آن تهِ تهِ قلب نطفه میکند.. اولش نمیفهمی تا وقتی که بشود یک قلمبۀ سیاهِ سفت! بعد قلب درد میگیری... آن موقع است که تازه میبینی اش! میبینی جایِ خیلی چیزها را پر کرده است! متنفرم از همۀ آنهایی که در قلبِ دیگران تخمِ نفرت میکارند! تخمِ نفرت وقتی سبز شود و آن جوانه هایِ سیاه و زشتش سر در بیاورند، قلب درد میگیری بعد هم که بزرگتر میشود قلبت را پاره پاره میکند... متنفرم از همۀ آنهایی که تخمِ نفرت میکارند، آنها همه قاتلهای بالفطره هستن، قاتلِ قلبهایِ ساده ای که بی گناه ، بسترِ تخمِ نفرت شده اند!
موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۳/۱۰/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

نمیدونم چرا یاد ی تیکه از آهنگ شاهین افتادم!!!
خخخخخخ حرفی ک میخواسم بگم یادم رف...!
فقط اون تیکه رو مینویسم!
شاید بعدا اومدم نظرمو گفتم خخخخخخخ!

فرقی نداره جاده ی چالوسو راه قم
من مستی ام ک خوش داره رانندگی کنه
ی ماهی ک تو آکواریوم زار میزنه
تا توی اشک های خودش زندگی کنه....

میدونم بی ربط بود ...
خخخخخخ آزی دعوام نکن!!!!!!! :)
پاسخ:
:( یه ماهی که تو آکواریوم زار میزنه تا تو اشکهای خودش زندگی کنه! کاش میتونست زار زدن رو متوقف کنه و راحت شه از این زندگی
خدا نکنه دیوونه......
هه بعد از عمری بالاخره اول شدم!!!!!! اونم با ی کامنت نسبتا بی ربط!

ولی اون تیکه از آهنگشو خئلی دوس دارم!!!!!!!!1
پاسخ:
تبریک میگم اول شدی ، تو چ پستی هم اول شدی :)))
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ مهندس جون
عجقم بخوابونم دهن اون یارو تخم نفرت کاریه؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
بخوابون، با تمامِ قواااااا :))))) عاشق این کامنت دادنتم واسه پست غمگین :)))
:(
پاسخ:
:(
‌کو کجاست اونی که تخم نفرت کاشته تو دل آزیییییییی؟؟؟!!!!
[آیکون دختری در حال خشانت]
پاسخ:
اوه اوه دوستام همه می تی کومونن :)))
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۵ آقای همکار
"مهندس جون" اگه میخوای بزنی تو گوش کسی باید بزنی تو گوش من. حاج خانوم آزی از گند کاریای بنده نسبت به زندگیم حالت تهوه گرفتن!
پاسخ:
حالت تنفر... از کارهای تو و اونایی که دست از سرت بر نمیدارن :(
مهندس جون یکی از موارد خودش اومد فعلا اولیشو به این بزن :(
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۵ خانم هموستات
کاش میتونستی خودت و اطرافت رو ببخشی.کاش این تخم نفرت رو از ریشه در میاوردی و مینداختیش دور و با تمام قوا دور میشدی.تو فقط یکبار 27 سالگی رو تجربه میکنی عزیز دلم
پاسخ:
و همانا من ٢٤ ساعته در حاله بخششم و همانا دیگران در حال بذر افشانی.... تو دیگه چرا اینو میگی تو ک میدونی من چجوری میبخشم :) یکی از بدترین سالهای زندگیم همین ٢٧ سالگی بود :/
آقای همکار خودت ب زبون خوش بیا تا ازت درس عبرت بسازیم واسه بقیش!!!
پاسخ:
خودش که اومده چطور درس عبرت میسازی توکا جان خخخخ
ورای موضوع پست
چقد متن شو قشنگ نوشتی :)
پاسخ:
مخلصیم ... :)
نه بیاد واسه کتک خخخخ ع او لحاظا :))))))
پاسخ:
:))))
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۲ آقای شوژ
یکی تهویه رو بزنه بوی نفرت رفته تو حلقم...آها حالا بهتر شد!
همکار جان یه عود روشن کن فضا ضدعفونی شه!
خانمای باشگاه مشت زنی...بر طبلِ شادانه بکوبن!
من اومدم چی چی آوردم؟ ادکلن شادی با صدای چی؟ نه جداً با صدای چی؟ آخه ادکلن غیر از پیس پیس چه صدای دیگه ای میتونه داشته باشه؟!
اونایی که بعداً میان نظر بدن...اونا بعداً بیان نظر بدن!
خب دیگه فضا تلطیف شد.فعلاً خداوند یار و نگهدارتان باد :)
پاسخ:
خخخخخخ خیلی باحالبود 
میگم این اسپری شادی بخشت رو نبر بذار همینجا بمونه هر وقت لازم شد یه دو پیس بزنم هوا تلطیف شه :))))
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۶:۳۹ ساماناماسان
با عرض پوزش نظر خاصی ندارم فقط حاضری زدم :)))))))))
پاسخ:
:| 
باشه برو سر جات بشین خخخ
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۷ مهندس جون
آقای همکا ر  الان شدت ضربه رو حس کردی؟
آزی از طرف من یه لگد به ماتحتش بزن سفففففت 

حضار عذر میخوام من دیشب دچار دردگولو بودم وگرنه این لگده رو زودت ارسال میکردم :))))))))
پاسخ:
والا من کمرم درد میکنه نمیتونم پامو بیارم بالا لگد بزنم خخخخ

اخی الان گلوت چطوره؟
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۶:۵۰ مهندس جون
تو اینستا هم حس خشانتتو خوب نشون داده بودی آززی خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ خشانت نبود ها استیصال بود :))))
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۱ یه گوریل
تخمشو بکش ...نفرتو
پاسخ:
بنده مدام در حاله ریشه کن کردنم منتها اینجور علفهای هرز زرت زرت بذرافشانی میکنن 
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۲ یه گوریل
تلفظ "بکش " به ضمّ یا کسر "ک" آزاد.
پاسخ:
:)
همین به اطلاح آدمها ما را از باشگاه روانه بیمارستان قلب میکنن (ببخشید خیلی ببخشید )عوضییییییییییییییییییییییییی های نفهم
پاسخ:
اوهوم دقیقا .... :( الان قلبتون خوبه؟
کسی که تخم نفرت میکاره و قلب مهربونت را میشکنه و اون گوهر زیبای محبت را کدر و گاها سیاه میکنه ارزش بخشش نداره طرف را بنداز دورررررررررر ازی جونم
پاسخ:
گاهی نمیشه! گاهی یه فرده نزدیکه که زندگیت باهاش گره خورده از خواهرم نزدیک تر
سلام گویا خوب نیستین ولی بهتون توصیه میکنم

مراقب قلبتون باشین چون یه مطلب میخوندم نوشته

بود وقتی کسی قلبتون رو میشکنه یک سری واکنش هایی

رو رگ ها و سلول های قلب رخ میده

مثل این که هر بار یه خراش بندازی

رو قلبت :(

این خراش ها به مرور زمان دور از جون

باعث سکته میشه:/

آی کسایی که دل میشکونین ببینین چقدر بده

کارتون طرف مقابل رو ذره ذره

به سمت مرگ نزدیک میکنینT_T

ببخش پر حرفی کردم آزی شب امتحانه و

پر حرفیاش:)

امیدوارم بهتر شین دوست عزیز ;-)

پاسخ:
منم اون مطلب رو خوندم تازه از یه دکتر سنتی شنیدم که میگفت قلبی که خیلی میشکنه و توش غصه است واسه محافظت از خودش دور خودش چربی جمع میکنه و اینجوریه که گاهی میبینید یه ادمه خیلی لاغر سکته غلبی میکنه :( بیچاره قلبه من! تقریبا پاره پاره است
۳۰ دی ۹۳ ، ۰۶:۴۹ مهندس جون
خخخخخ بگو بشینه بعد بزن خخخخخ 
خوبم عجقم 
استیصال خوع همون 
اصن بیخیال آزی حیفه کوت انرژیتو هدر بدی خواهر یه پست دیلام دالام بذار:)
پاسخ:
دارم سعی میکنم یه پست دیلام دالام بذارم :)))

اِ برنامه دیلا دالامه :)))))))))))))

عاغا من لباس چی بپووووووشم:))

مخلطه، زنونه مردونه قاطییییییییییی!!

دی جی چی؟؟ دی جی نمیاری؟؟؟

خوردنی موردنی چی؟؟؟؟

خشک و خالی که نمیشه!!

:)))))))))))

پاسخ:
بابا من خودم الان دو ساله در حسرته یه مهمونی ام :)))))) جوگیر نشو
:))))))))))))))
پاسخ:
:)))
ازی کوجایی من از دیروز صبح منتظر دیلام دالامم
پاسخ:
من شرمنده اخلاق ورزشیتم :)
به نظر من عشق از نفرتم بدتره...
کاشکی دل نبود اصلا
احساس نبود... 
ایش! :|
پاسخ:
همه چیز زیر سر عشقه ، اول عشق میاد که بستر رو اماده میکنه واسه تخم نفرت از بس که دل رو رنجور میکنه :(
liar
پاسخ:
:|
:(
ای بابا... پس چرا هیچ کمکی از دست ما بر نمیــــــــــــاد؟؟؟؟؟؟
 این خیلی بده. 
یک سری مشکلات با صبر و بخشش و این چیزا حل نمیشه. واقعا انگار باید نشست و فکری اساسی کرد. مساله رو باید حل کرد قبل از اینکه زمان از دست بره. 
پاسخ:
کاش بشه حلشون کرد ، کااااااش! زندگی خودش یه مسئلهء حل نشده است :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">