حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۱
بهمن ۹۳

رادیو روشن بود، بخاری هم! هوا گرم و بد بو و دم گرفته! تاکسی در حال حرکت... به فکر این بودم که صندلی عقب پراید برای سه تا آدمه لاغر جا داره! کسی که ماشینش پرایده غلط میکنه چاق باشه! دو تا آدم چاق عقب و یه آزیِ نیمه له شده که کمرش کج شده و داره درد میکنه... مغازه ها حراج زدن! رو همهء شیشه ها نوشته sale... از مغازه های ارزون فروش بگیر تا همین برندها با قیمتهای سرسام آورشون، مردم جلو درِ نمایندگی salomon صف کشیدن! میگن کتونیای ٦٠٠ تومنیش شده ٣٠٠ تومن... مردم برای اینکه ٣٠٠ هزار تومن یه کتونی بخرن صف کشیدن! ولی من با همین کیسهء تو دستم خوشحالم! منم یه مانتوی زمستونیه خوشگل رو خریدم ٣٩ تومن!چیه مگه!؟ به درک من که کتونی دارم. موسیقیه رادیو قطع میشه، خانومه خوش صدایی با تاکید و انرژی خاصی که مجبوره تو صداش داشته باشه ، میگه:


دنیا از آنِ آدمهایی است که در کارهاشون ، انرژی و حرارت دارند.


دوباره موسیقیه شادی پخش میشه! من لبخند میزنم! دنیا از آنِ آدمهایی است که حرارت دارند، حرارت دارند، حرارت دارند، یاد کتابهایی که چند روز پیش خریدم میفتم، باید با حرارت بخونمشون ، باید بعد ده سال به خودم و بقیه ثابت کنم که میتونم! خانم چاق کنار دستم از تاکسی پیاده میشه... آخییییی... حالا همراه با فکر کردن میتونم نفسم بکشم! دنیا از آنِ کسانی است که در کارهاشون حراررررررت دارند! حررررررررارت.....

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۱۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

مانتوی زمستونی خوشگلتون مبارک:)
پاسخ:
ندیدی خوشگل که ولی مرسی :))))
دنیا از آن کسانیست که توانایی حرکت را بعد از پیاده شدن فرد چاق مذکور بغل دستی پیدا می کنند!
پاسخ:
البته اگه فلج نشده باشن تا اون موقع :)))
اینو که میگی یاد خاطرات خودم میفتم
بهمن ماه تهران یه حال دیگه ست!
یا ایضا شهرهای دیگه...
پاسخ:
بهمن تولد داداش منه میتونه بهترین ماه دنیا باشه حتی :)))
حررررررررراج دووووووس دارررم:)))
منم یه پالتو خریدم و یه مانتو ازونا که همیششه دوس داشدم بخرم بالاخره پیدا کردم فقد۳۸تومن اونم:)))))
 موووبارکت باشه که فصل حراجی خعلی حال میده-_^

منم هفت ی دیگه برمم دانشگاه حتما واست از دوستان سراغ میگیرم کتاب^_^ 
پاسخ:
مبارکت باشه عزیزم :)

فعلا وضعم در کتاب خوب شده :) 
من دچار دوگانگی شدم 
هی بین اینجا و ایستا سرگردانم نمیدونم چی مال کجاس :دی 
آغا مانتو 39 تومن؟! O_o آزی از کجااااااااااااااا منم میییییییییییییخوام :دی
پاسخ:
پاساژ قائم تجریش ... حراج توپی زدن :) 

چرا نمیدونی چی ماله کجاست معلومه قشنگ که :)
خدا از این حراجا تو کاسه همه بذاره خخخ

پاسخ:
الهی آمین :)))))
بهمن و بیشتر از اون اسفند رو خیلی دوست دارم
پاسخ:
اسفند هر چند کمی استرس زاست ولی ماهه منه مگه میشه بد باشه :)
مام بریم کفش حراجی بخریم از قافله عقب نمونیم :)))) البته نه ازین گروناش ها ما به کفش 30 یا 40 تومنی هم قانعیم :)))
کتاب چی میخونی؟بوش که درسیه ها؟

پاسخ:
من اواسط پاییز یه نیم بوت چرمه مصنوعی خریدم 80 تومن بعد الان دیدم نیم بوت چرم حراج شده 80/90 تومن و خیلی سوختم خیلی :(
بعله کتاب درسی کاملا غیر مرتبط با رشتهٔ خودم... میخوام کنکور بدم :)
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۳ ساماناماسان
مِوارک باشه بِوَم تو اصن اِصالِتَن هِمِدانی اشتباه میانه تهران بدنیا امِدی خخخ :)))
پاسخ:
:)))))))))))) 

خعلی باحال بود....
و کاملا با مضمون جمله موافقم :)))))
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۱ خانم هموستات
دقیقا حسی که من اینروزها دارم.به درک هر کی هر چی داره من الان با تمام وجود خوشحالم.آزززززززززززززززززززی امروز تموم شد بالاخره.هموشو تو یه پست گذاشتم.بالاخره روزگار ورق خورد
پاسخ:
آمدم گشتم تا از این کامنتت سر در بیارم اما نشد که نشد لطفا راهنمایی کن و بنده را از این کنجکاوی برهان :))))
این حراجی ها هم داستانی شده ها!!
یکی از دوستان میگفت واسه اینکه امسال زیاد سرد نیست تمام مغازه ها لباسای زمستونیشون رو دستشون مونده حراج زدن :|
البته تو شهر ما اینجوری بود بقیه جا ها رو نمیدونم
پاسخ:
خب دقیقا همین اتفاق افتاده ولی این یه نفعی داشت... که ادم بفهمه که این مغازه دارها تا چه حدی تو پاچهٔ ادم فرو میکنن لامصبا :)))
مردم برای اینکه ٣٠٠ هزار تومن یه کتونی بخرن صف کشیدن! ولی من با همین کیسهء تو دستم خوشحالم! 

برگرفته از bihefaz.blog.ir
+
مث این دیالوگای فیلم.هنریا بود 
خیلی حال کردم
بیگ لایک 
پاسخ:
چاکریم (:
کنکورچی آزیتا؟نکنه تجربی؟
پاسخ:
چرا واقعا فکر کردی تجربی؟ :| دو گوله رو بکار بنداز نوشتم میخوام نقاش آکادمیک بشم
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۷ مهندس بهشت
همه پس حراج زدن
لامصب بعضی وقتا تو حراج یه پیزای خوبی گیر آدم میاد
پاسخ:
امسال اساسیه حراجش واقعیه خیلی خوبه :)
خب بهمن برای منم ازین ببعد نوستالوژیک میشه!
پاسخ:
اوهوم :))
حرارت همون ذوق و شوقه تو کارا. واسه همینه میگن کارایی رو که دوست دارید انجام بدین. خیلی خوبه. (اصلا معلوم نمیشه پیرو تهدید پست قبلی کامنت گذاشتم :) ) 
پاسخ:
خخخخخ

اره همون انرژی داشتن تو کارهاست... 
باز هم حس خوب از یه پست خوب از یه وبلاگ خوب نویسنده خوب :)
پاسخ:
و یه مخاطب خوب با یه کامنت خوب :)
یه سوال: چی را و چرا میخوای به بقیه ثابت کنی؟
از نظر ما خوانندگان مجازی که آزی در هر کاری به صورت دیفالت اثبات شده هست. یعنی یه همچین چیز ساده ای رو هنوز اطرافیانت بهش پی نبردن؟ واقعا متاسفم براشون :))
پاسخ:
ولی از نظر خانواده مخصوصا مادر گرامم کاملا برعکسه ! بذور دیفالت من هیچ غلطی نکردم ، نمیکنم و نخواهم کرد :)))) میخواهم ثابت کنم کاری رو که در دوران نوجوانی به من اجازه شو رو ندادن و مسیر زندگیم رو تغییر دادن انجام دادم و اونا چقد اشتباه کرده بودن
دنیا از آن آدم هایی است که در کارشون ، ........ و ........ دارند.
خودت باشی با چی جاهای خالی رو پر میکنی؟ لطفا جوابت به دور از شعار گرایی باشه.
پاسخ:
پشتکار و شانس دارند... این نظر منه
یس یس حواسم نبود بعدش یادم اومد به نقاشی علاقه داری آخه این روزا خیلیا رو دیدم سودای کنکور تجربی و پزشکی رو گرفتن واسه همین گفتم تازشم سبزی فروشه یا میوه فروشه بت گفته بود خانم دکتر ؛)
پاسخ:
مرا هرگز تب چیزی  نگرفته... مرا هرگز موجی نبرده.... مرا هرگز با جوگیری میانه ای نبوده :))))
ببوف آه ای آزیتای شاعر بی حفاظ آه ای نقاش آه ای شاعر فی البداهه دم شما گرم ثبات شخصیتیت توپ
پاسخ:
این همه لطف مزید بر من راهی مدار خخخخخ
موبارکه خانوم :)
پاسخ:
مرسی
چی مبارکه ؟ خودم این پست رو یادم رفته از بس ازش گذشته... اون مانتومم کهنه شد از بس پوشیدمش والاع خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">