حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
بهمن ۹۳

از وقتی که صفحهٔ اینستاگرامم رو خصوصی کردم و حتما باید ملت فالو کنن بعد من اکسپت کنم تا بتونن همه عکسهامو ببینن، یه گونه فالوِر  جدید کشف کردم! این گونه از فالورها موجوداتی نیستن جز همانها که با دیدن یکی از عکسها به پیج آدم آمده تا مابقی عکسها را ببینند اما ناگهان با پیغام this user is private مواجه میشن، وانگهی پیش خود فکر میکنن این دختره که بالا پیجش نوشته کمی بی حفاظ تر حتما پشت این صفحه خصوصی چه عکسهای آنچنانی و سوت سوتی ای و بوق بوقی ای گذاشته و همانا بنده را فالو میکنن!!! منم همی اکسپت میکنم.... اما فرقِ اینگونه از اینجا شروع میشود و آن ، این است که زارت فالور مثلا محترم چیز خورده (بر وزنِ یه چیز دیگه خورده) و نشیمنگاه مبارکش سوخته و همانا شیشَکی از دهانِ خود خارج ساخته و نه تنها از آن دست عکسها که دنبالش آمده بوده است نمیابد، بلکه با خود میگوید ، دخترهٔ ابله نوشته کمی بی حفاظ تر ، اون وقت حتی عکس قیافهٔ منحوسشم نذاشته ، فقط وقته ما رو تلف کرد!!! و اینگونه است که همراه با فحش ناموسی به صاحبِ پیج که من باشم دکمهٔ آنفالو را فشرده و رهسپار وادیِ دیگری از اینستاگرام میشوند تا بیابند از آن دست عکسهایی که میپسندند! هان که اینها همان فضولان هستند که دوست دارند ملت از همهٔ سوراخهای زندگیشان عکس در دنیایِ مجازی گذارند و اینها بروند یا مَدح گویند یا ناسزا.... و این چنین است که مدام تعداد فالوِرهای من بالا میره بعد چند ساعت بعد پایین میکشه... امید است کِشِ تُمبونش به این زودیها با این بالا ،پایین رفتنها شُل نشود و گرنه واویلا.... خخخخ 



*شیشکی چیست؟ همانا خارج کردن باد از دهان است به طوری که صدایی تولید کند شبیه خارج شدنِ باد از یه سوراخ دیگر در جایی دیگر که در مواقعی برای خیط کردن یا مسخره جلوه دادنِ کار ِطرف مقابل استفاده میشود! لطفا الان که یادتون افتاد چیه، امتحان نکنید ، کار قبیحی است خخخخخ همچنین معادل کلمهٔ زرشـــــــــک نیز میباشد!

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۱ خاله دخملی ها
سلام
عنوانتون عالی بود(درجستجوی سوراخ خهای شخصی),باعث شد در اوج ناراحتی کلی بخندم
ایشالا همینجور که من بخاطر متنتون شاد شدم خدا هم شما رو شاد کنه خیلی زیاد(یه آن حس کردم شبیه مامان بزرگ ها دعا کردم)

پاسخ:
سلام... نبینم غم شما رووووو ... همیشه لبتون به خنده باز بشه... و ممنون از دعای خیلی خوبتون... دعا کلا خوبه چ مامانبزرگی چه غیره خخخخ
خوب این اکتشافتم با موفقیت به پایان رسید.
کی میری سر کشف بعدی :)))
اون کش تمبونش رو هم خیلی خوب اومدی خخخخ
پاسخ:
من دیر به دیر اکتشاف میکنم! اکتشافه ها نیمرو درست کردن نیست که :))))
اینجا خونواده رد میشه ها!!! خخخخ
پاسخ:
خب بشه... ناراحته نشه! والا خسته شدم زیاد اوتو کشیده بودم این چند وقت :))))
با خودم میگفتم خدایا؟چرا این دیگه عکس نمیزاره :|
پاسخ:
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فقط یه دیروز رو عکس نذاشتم که :|
عه میبینمت که!
خب واقعا چرا کم عکس میزاری؟
پاسخ:
مننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟ کم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگین :|
من کجا کم عکس نمیذارم من هر گاه سوژه ای باشه عکس میگیرم و میذارم :/ چی میگی؟
:))))))) 
عنوانت منو کشته دقیقا با آدمایی که ازشون حرف زدی میخوره خخخخخ 
شیشکیذمعادل پیییییف و پوووووووف نیز می باشد غلیظ بخوانید خخخخخ
پاسخ:
نه نه نه نه اصلا نمیباشد :/ 
پیف و پوف با شیشکی تومنی چند زار فرق داره! پیف و پوف صدایی است که بر اثر افسوس و خستگی در میاد اما شیشکی صدای گوزی است از دهان که برای حقیر کردن فرد مقابل در میاد ... خلط موضوع نکن دخترم :)))
اووووووووونایی حرص منو درمیارن که فالو میکنن بعد هیییچ وقت هییچ رخی هم حتی نشون نمیدن !! 
از اینستا دلم پرره:دی بعضی ها انگتر میخان صدقه بدن لایک کنن:|
پاسخ:
اونا ک فراوونن خیلی فراوون... دخترم اهمیت نده :)))
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۱ ساماناماسان
ملت کلا نمیدونم چه جذابیتی دست از زندگی سلبریتیها کشیدن میرن دنبال کسی که دیگه نمیشناسن و وای از اون روزی که طرف یه نمه قیافش خوب باشه ازش خدا میسازن !
پاسخ:
اونا تکراری شدن خخخخخ
محل نده اصن ;)
پاسخ:
نمیدم :)
جوری که من و دوستم میگیم تو بگی همون شیشکی میشه خخخخخخخخ
پاسخ:
اها از اون لحاظ:)))
همانا حقشونه :|
بهتره که در مکان های دیگه ای دنبال بی حفاظ تررررررر ترررراش بگردن!
پاسخ:
آری آری خخخ
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۱۱ نداریم.. فقیریم.. به کی بگیم؟
همانا بخشی از دوستان که گوشی مایه داری ندارن رو از دیدن عکس هات محروم کردی اینجوری. 
پاسخ:
همانا از دوستی آشنایی یک عدد موبایل اندروید را برای دقایقی قرض کرده اکانت اینستا ساخته و از ان پس در کامپیوتر همی استفاده کنید... آنچنان عکسهای انچنانی ای نیست که قصد محروم کردن شما را داشته باشیم
چه قشنگم حسشو منتقل میکرده : )))


الان من دارم به رستگار شدن نزدیک میشم :))))))
پاسخ:
به این زودیها که ادم رستگار نمیشه باید یه عمر ریاضت کشید خخخخ
:))))))))))))))))))))
آزی خدا بهت صبر بده :)))))))))
کش تمبون خیلی بجا بود :))))))))
پاسخ:
خخخخخخ.... ما را کلا در صبر افریدند :))))

اوووووووووووووووف چه عنوانی:)))))

من چرا زودتر ندیدممممم

پاسخ:
بی توجهی خب :))))
حقشونه! :)
شما یه وخ  پیج  ما نیای:| 
پاسخ:
چی کجا؟ من اصن نمیدونم پیجت کدومه تو کی هستی منو لایک میکنی... والا...خخخ
ینی نمیدونی من تو اینستا کدومم یا کلا منو از یاد بردی؟ به هر حال اینجانب z___ah___ra هستم:/
پاسخ:
یوزرت رو فراموش کرده بودم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">