حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
بهمن ۹۳


+برای دیدن تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیلک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۳)

قبل و بعدِ خوابیدن خواب آلو باشید. -شوژ :))))
پاسخ:
هوم؟ ربطش در بی ربطیش یعنی؟
به جرگه طراحان عسک نوشته پیوستی :)شعر از کیه؟ر
پاسخ:
پیوسته بودم خیلی وقته :)))
فریدون مشیری
دست خطتم که خوجگل :**
من این شعر فریدون خعــلی دوز دارم :))
پاسخ:
چشات خوشگل میبینه

منم منم :)
قشنگ بود:)
میگم ساقی نمیخای, بخوای من موتونم:))))))))
یه کاری میکنم خوابت ببره , به زووووورم که شده حتی:))))))
پاسخ:
مگه می و ساغر اصن به ساقی میشه! کی بهتر از تو :)))))
خیر؛ یکی از جملاتِ پیشنهادی بود برای نوشتن به خط نستعلیق و نصب آن بر درِ اماکن و ادارات و وبلاگ ها.گوینده ی این جمله ی خیلی پر معنی هم منم!

+چجوری دستخط به این شکل خوب میشه؟ #جدی
پاسخ:
شما برو در وبلاگ خودت نصبیده کن :))))

دستخط با مشقت و تکرین فراوان خوب میشه! از اهل فن بر میاد فقط :)))
هان ای عقاب عشق
آنجا ببر مرا
که شراب هم نمی برد!
پاسخ:
اوهوم اوهوم .... این خوب بود
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۱ ساماناماسان
تحسین می کنیم شما را ای ادیب فرزانه :)))
راستی پیر فرزانه هم امروز ساعت 9:33 تشریف فرما شد ، آهان بی ربط بود ! :)))
پاسخ:
پبر فردانه کی بید اصن؟
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۱ ساماناماسان
تیتر همانا مترادف واژه بیخوابیست :)))
پاسخ:
ممنون از ترجمهء سلیس شما :| خخخخ
40 ساله شدم .به همین راحتی .یه گوریل 40 ساله.
در نقش یه گوریل نسبتا ً با تجربه عرض میکنم شراب رو بی خیال ، عرق کشمش گیرتون اومد از دست ندین .اصلا نیاز نیست بری کنار بسترخواب .بستر خواب خودش میاد پیشتون
پاسخ:
من خودمم خیلی با شراب حال نمیکنم منتهی فریدون مشیری شراب دوست داشته اخه خیلی شاعرانه تره :)))))

عرق کشمش نااااب هم بسیار نایابه :))))
آزی خوش خط :* 
خوش خطی هم علاوه بر آشپزی و عکاسی و تقلید صدا و ... به هنرهات اضافه شد :دی 

پاسخ:
موتوچکریم :)))))))
پُر کن پیاله را
کاین آب آتشین،
دیری ست ره به حال خرابم نمی برد ...

آوازشو شجریان خونده
شنیدین؟
پاسخ:
بعله یه بار شنیدم :)

هعییییی دیری ست ره به حال خرابم نمی برد....
متن پست به کنار...
چه خط زیبایی!
بح بح^_^
پاسخ:
موتوشکر ^–^
راستی که چه ضرورتی داره بعضیا خطشون اینقدر خوب باشه؟ :D
پاسخ:
ضرورتی نداره همینطوری عشقیه خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">