حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
بهمن ۹۳

یه بار بچه بودم با مامانم رفته بودیم امام زاده صالح، اون موقع مثل الان نبود که برای ورود به حاشیه اش هم مجبور باشی چادر سرت کنی، حتی تو حیاط هم میشد بی چادر رفت ،فقط برای ورود به حرم باید چادر سر میذاشتی! من و مامانم رسیدیم اونجایی که کفشها رو تحویل میگرفتن، بعد هم اگه چادرِ عاریه میخواستی بهت میدادن که بری داخل! وقتی رسیدیم دیدیم یه خانمه بند کرده به آقای مسئولِ مربوطه که من نمیتونم چادر بپوشم به هزار و یک دلیل، که یکیش اینه که خیلی وسواسی ام و حالم بد میشه چادرهایِ اینجا رو بپوشم و تو رو خدا بذارید بی چادر برم داخل! حالا آقاهه هم میگفت نمیشه باید حتما سر کنید.... خانمه میگفت نمیتونم آخه من پزشک هستم! آقاهه خندید گفت خب باشید، چه ربطی داره خانم محترم؟ مگه پزشک چادر سر نمیکنه؟ بعد خانمه دوباره با تاکید گفت آخه من وسواسی ام! آقاهه هم میگفت خب برید ، چادر خودتون رو بیارید...  تو این مدت هم من و مامانم هم که چادری رو که از خونه آورده بود ، سر انداخته بود ، منتظر بودیم آقاهه کفشامونو تحویل بگیره تا بریم تو!! و جفتمون زل زده بودیم به خانمه که هر چیزی به قیافش میخورد جز وسواسی بودن! از روسریِ نخ کش شده اش بگیر تا اون لاکهای قرمز گوجه ای که رو ناخنهای آتا و اوتاش(چندتاشون بلند و چند تاشون شکسته و کوتاه و سوهان نکشیده) بود و معلوم نبود چند هفته پیش به ناخنهاش زده و همشون تا نصفه لب پر شده بودن و صحنهٔ ناهنجاری ایجاد کرده بودن!!! هِی با غلظت میگفت آقا میگم ،من وسواسی ام!!! وَس وا ســــــی!!!! آخرم آقاهه عصبانی شد و گفت خانم هر چی میخواهی باش، به من مربوط نیست! نمیشه برید داخل و کفشهای ما رو گرفت و ما رفتیم به زیارتمون برسیم، جالبیه قضیه این بود که الان که خوب فکر میکنم لاکهای خامه هیچ مانعی واسه ورودش نبودن و فقط مشکلش چادر نپوشیدن بود.. ولی الان از این خبرها نیس :|

 بعد از اون ، این خاطره به دایره لغات من و مامانم یه کلمهٔ جدید اضافه کرد اونم این بود که هر وقت لاکهامون لب پر و بهم ریخته میشد که البته برای من و مامانم زیاد تو این حالت باقی نمیموندن ، میگفتیم که خب دیگه لاکهام وسواسی شده باید عوضشون کنم خخخخ یا مثلا حالا ببین من همیشه لاکهام مرتبه ها ، الان که وسواسی شده ، مهمونی دعوت شدیم و الی الآخر :))))  

حالا دو سه روز بود لاکهام وسواسی شده بود و هی میخواستم عوضشون کنم که حوصلم نمیشد و از اونجایی که یکی از خوانندگان خاموش اینجا که منت بر سر اینجانب نهاده و دو بار لطف نموده روشن شدن ، چند وقت پیش یه درخواست جالب و کمی عجیب از من کرده بود و اون این بود که اگه من بخوام واسه عروسیم لاک بزنم چجوری لاک میزنم :) خب خدمتش عارضم که البته خیلی به مود اون روزهام وهمچنین فصل عروسیم و لباس عروسیم و ... بستگی داره و اما علی ایها الحال (اوه چه عربی خوندن روم تاثیر گذاشته) این لاکی که دیشب زدم رو داشته باشید :) راستش موقع انتخاب رنگ و طرح همچین استرسی گرفته بودم که انگار واقعا عروسیمه خخخخ یکی هم نبود بگه بیشین بینیم باوووووووو استرس کیلو چنده؟ خلاصه که اول یه طرح زدم و اصلا از فرجام کار راضی نبودم ، زان سبب نصف شبی پاکش کردم و این یکی رو زدم... خب این به نظرم طرح کلیش اوکیه فقط اگه واقعا برای جشن عروسی باشه در فرصت بهتر و با دقت بیشتر انجامش خواهم داد :) شایدم یهو نظرم عوض بشه... نمیدونم... عه... اصن ولم کنین! لاکِ عروسی خره اصن :)))



موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

وااااااااااااااااااای ممنووووووووووووووووووووووون ...

تنکیوووووووووووووووووو وری بووووووووووووووووووووووس

خیلی خوشکله ... مبارکه اقا دوماد باشه خخخخخخ

 

از اینکه واسم لاک زدی و پست اختصاصی گذاشتی کمال تشکر  رو دارم خانومی ...

اولا که وبت می اومدم واسه لاکات بود خخخخخخخخخخخخ اما خب بعدش واسه متنات ... حالا هم واسه مرامت :)))))))))

دمت جیییییییییز

 

پاسخ:
اوه ... چه آنلاین چه سریع چه زبل خخخخخخ

یور ول کام.... حالا شمام بیا مرام بذار زین پس بیشتر روشن شو :) آقا دوماد کجا بود؟ خخخخ
من از لاک خوشم میاد....
ولی مثل شما بلد نیستم هنرمندانه بزنم
یه پست مفصل درمورد ابزار و وسایل لاک کاریتون بذارین لطفا:))
پاسخ:
با تمرین و ممارست یاد میگیری :)

ایشالا وقت شد چشم
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۰ خانم هموستات
لی لی لی لی عروسی عید شما مبارک.چه طرح خوشملی شده :*
کِل بکشم؟!:))
پاسخ:
بابا بی خیال چرا همه رو جو گرفته خخخخخخ
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۲ آقای همکار
آزی حالا که همه رو جو گرفته، من رو هم واسه عروسی دعوت کن :)
پاسخ:
شما که جاتون خیلی خاصه :))))))))

میدونم جو یه بیماریه مسریه خخخخ
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۵ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
فکر کنم در این لحظات عروسی باید برم به دکتر خودمون بگم: "دکتر جان کمی اعتدال العقول داشته باش"
پاسخ:
نه بابا دکتر دیگه بی خیال شده... اون وره دنیا داره حالشو میبره مطمئنم :) خخخخخ اعتدال العقول


بابا دلم برات تنگ شده بود خل و چل 
ملن کِل میکشن
لطفا نفرات بعدی بیان وسط ^___^
آزی بگو ـهنگو عوض کنن. داماد خجالتی رو هم یکی بیاروندش!!!!!!!
پاسخ:
حالا هی جو بدید اگه واقعی نشد از ما گفتن خخخخخ
ایشالا یه روز بیام ببینم عکس لاکی گذاشتی که واقعنی واسه عروسیت طراحی کردی :******
ایشالا طرحای خوجگل خوجگل بزنی رو ناخنات واسه عروسی خودت و مسترلهجه :))
 ایشالا یه روز بیایم کِل بکشیم برات :))
پاسخ:
عووووووع... نمیدونم بکم ایشالا یا نه!!! حقیقتا عروسی کردن و عروسی گرفتن و لباس عروس پوشیدن تو لیست آرزوهام اون ته مه هاست :) ولی بهر حال موتوچکر
دست دست دست دوماد مرخص مجلس زنونه س :))))))))))
دخترای وبلاگ همه وسط :)))))))))
طرحش تو حلقم منو گرفت انصافا خصوصا با اون لیوانه که ست شده رنگی ملایم و دل پذیر می باشد :*
آخ دلم میخواد عروس شی از ته به آرزوهات برسی خیلی هم حال میده :)
پاسخ:
دیوونه ها... ببین چه بساطی راه انداختن هااااا خخخخخخ


مرسی عزیزم :*
بنده هم به سهم خودم این پیوند خجسته رو خدمت شما تبریک عرض می کنم.
:-)
پاسخ:
ممنون از توجه شما واقعا به متن و خاطرهٔ گفته شده! از شما بعید بود بغورعان خخخخ
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۵ خاله دخملی ها
کلیلیلیلیییییی
عروس چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد
کوچه تنگه بعله
عروس قشنگه بعله

خیلی خیلی خوشگل لاک میزنید
به امید روزی که من بتونم بدون خط خوردگی و صاف و صوف لاک بزنم

پاسخ:
خخخخخخخ

مرسی عزیزم... شما هم با تمرین و بالا بردن مهارت دستتون میتونید! رو ناخن مصنوعی تمرین کننین :)
وایییییی خیلی قشنگه دخیییییی
پاسخ:
مرسییییییی :*
منم بیام وسط دختر نیستم :(
یعنی مامانها نمیرقصند:((((
در هر صورت مبارک باشه لاکها را میگم بابا
پاسخ:
عه معلومه که دخملی... منظور از دخمتر ، خانوما بوده هر چند من با جنسیتی کردن مجالس ٥٠٠٪ مخالفم خخخخخ
ای بابا! یه عروسی افتاده بودیم که تا رسیدم مجلس تموم شد :'((

عیب یوخ ده! برای لهجه جان ایشاللا جبران کنیم (لاک نزنه یه وقت!خخخخ)

دوماد چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد!
عروس چه لاک قشنگه ایشالا مبارکش باد!

دی ری ری ری رام، دی ری ری را رام، دا را را دای دا را را، دا را را را رای را رام!
پاسخ:
خخخخخخخ والا مجلس بی ریا و خوجوشه مث اینکه هنوزم تموم نشده :))))) 

عروس چه لاک قشنگه رو خوب اومدین خخخ

شما نماز نمیخونی که همیشه لاک میزنی به ناخن هات؟!!!

پاسخ:
سوال شما تکراریه....

حالا من از شما یه سوال میپرسم، شما تو این مملکت زندگی نمیکنی؟ آیا این همه ناخن کار و ناخن کاشته و ناخن لاک زده را نمیبینید، اگه میدیدین و تعقل میکردید لازم نبود پاشین بیاین این سوال رو از من با این لحن و بدون گذاشتنه اسم بپرسید و همانا خدا کسانی را دوست میدارد که هُم یتفکرون!!!
خب منم از این لاکا میخوام خب خسته شدم از بس یا لاک ساده زدم یا رفتم آارایشگاه . آزی چطوری یاد گرفتی ؟
پاسخ:
دقیقا یادم نیست چطوری یا گرفتم ولی یادم از یه لاک طراحی شروع کردم از کشیدن خطوط ساده و ترکیب خط و نقطه... :) و مداومت
طرحش خوشگله 
ولی من زیادی که لاک لایه لایه میاد رو ناخنم حس میکنم سنگینه نمیدونم چرا :دی
پاسخ:
زیادی لایه لایه بیاد که اصن خوش نمیشه این کلا سه لایه است... اگه لاک یه لایه باشه یه روزم رو ناخن نمیمونه از فرداش وسواسی میشه :)))))
داشتم رد میشدم دیدم حرف عروسیه؟؟؟
ازی ؟؟؟؟
بلاخره یکی پیدا شد بیاد تو رو بگیره هاااااااا
منم دعوت کن قول میدم عروسبت بترکونم اصن
با این که وقتم پره ولی روتو زمین نمیندازم^_^
اوووووووف لاکشووووو
عروس شدی یه دستیم به سره ما بکش-_-
پاسخ:
منو که آدم زیاد هست بگیر تو نگران خودت باش :)))))) عروسی مروسی هم خبری نیست همین مجلس خودجوش اینجا هستیم در خدمتتون! خوشکل کن بیا شاید یکی پسندیدت :))))))))))
گیلیلییلیلیلییییییییییییییییی :)))))))))))
مفارکهههههههه
:)))))
عروس چخده  خشنگه ایشالا مبارکش باد :))))
پاسخ:
خخخخخ
اگه واقعا خبر عروسیمو میدادم شماها چه میکردید عایا؟ :))))
یحتمل من خوشگل کنم قابل شناسایی نیسم-_-
بعد اون وخت خر بیار باقالی بارش کن °_°
میگم حالا خودمونیم کیو میخوای بدبخت کنی؟؟؟
پاسخ:
شما با این اعتماد بنفسه کاذبی که داری اصن نگران نباش... روت بر چسب میزنیم شناسایی بشی... امان از دست این زبان گزندهء مشهدی جماعت اماااااان... این همه دوست مشهدی دارم هنوز عادت نکردم بوخودا :))
خخخخخخ بدجنننننس:)))))
از مشهدیا گل تر عشق تر تو دیدی اصن؟؟
تاریخ به خودش ندیده چه برسه به تووووو
همه خوبا اصن مشهدین....-_-
یه نمونش خودِ من :)
پاسخ:
دیگه کل ننداز... واقعا اعتماد بنفست کاذبه... هعیییی خدا.... من سکوت میکنم که شمام فیتیله غیرتت رو بکشی پایین... من زیاد از جوگیریهای قومیتی و ایضا جنسیتی حمایت نمیکنم :)
سلام آزی جان...
مثل اینکه قضیه خعلی جدی شده همه تبریک گفتن خب منم تبریک میگم آزی جان...به پای خرزو خان پیر شی ایشالله ;))
کلا طراحی هات تو حلقم اما میشه بگی الان اون گل مَنگُلی ها رو مثلا با چی چیِ لباست یا شایدم با چیه چیه لباسِ خرزو خان جان ست کردی؟؟
خخخخخخخخخ
کلام آخر اینکه طرحش قشنگه ولی واسه عروسیِ خودت وسواسیه :دی
پاسخ:
من کلا به اصل ست کردن از دید همرنگی ارج نمینهم ... کلا زندگی را به دید سورئال مینگرم... حالا کلهاشم میشه با رژ قرمزم یا گل رز قرمزی که به موهام میزنم یا حتی دسته گل ست کرد غصه نخور :) 

بعد میگم این خودش از عکسش خیلی بهتر شد اما نوشتم که نصف شب زدم ... :))   


از تبریک خورزو خانیتون هم ممنون
آزی چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد ، دوماد چه شوخ و شنگه ایشالا مبارکش باد :))))
از اتفاق از اون موقعی که خاموش جان ، این خواسته رو مطرح کرد منتظر این پستت بودم ، خیلی قشنگن مرسی :)
پاسخ:
خخخخخ مرسی ... عجب... چه خواسته ای مطرح کرده خدایی... از کجاش در اورده اصن خخخ
والا از پسِ زبونه تو هیچ کس برنمیاااااااددددددد
:)))))))))
پاسخ:
پس نه انرژی خودتو حروم کن نه ماله منو بگیر :)))))
واااای چه ناخنای خشگلیییی!
^_^
پاسخ:
ممنون... چشات قشنگ میبینه
نماز خوندن یا نخوندن آزی چه دردی رو از دردایه بی درمونه شما دوا میکنه که هی میتی میپرسی  هاااااا؟خدارو شکر اسمم که نداری
پاسخ:
خون خودتو کثیف نکن عزیزم... :)
آزی شما زبون نداری عزیزم سواده جواب دادن داری اینم از هوشه زیادته
پاسخ:
شما به من لطف داری :) اونم مزید 
ایول آزی، چقد حس شادی و عروسی داشت . انتخاب رنگا عالی بود، ظرافتشم خوبه که 

پاسخ:
مرسی... روحیه شادی طلبه توئه که اینا رو درک میکنه :*
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۴۶ ساماناماسان
حاضر :)))
پاسخ:
بعله مچکر
ببخشید ما به عروسی نرسیدم، پاتختی کی هست کادویی رو تقدیم کنیم؟
پاسخ:
همین الانه... برای کادو دادن ، هیچ آداب و ترتیبی مجو :)))
خخخخخخخخ آخ جووووووووووووووون عروسی!!!!!!!!!!
:)
هووووووووووووووورآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ...........!
لی لی لی لی اوووووووووووووه اوووووووووووووه............!
خخخخخخخ موج مکزیکی....!
موج ایرانی....!
موج انگولایی!!!!!!!
پاسخ:
واسه عروسی مث من بهترین موج همون انگولاییه... خخخ
چه گشنگه:)
پاسخ:
:)
به به خیلی هم خوب. منتظر یه پست کامل از ابزار و روش هات برای لاک و مانیکور هستیم. واقعا لاک عروسیت رو خودت میخای بزنی؟ ریسکی نیست؟ :)
پاسخ:
اتفاقا این که بدم دست یکی دیگه خیلی ریسکی تره! هر بار بیرون لاک زدم پشیمون شدم و فهمیدم که خودم از ٩٠٪ از ناخنکارهای بیرون بهتر لاک میزنم :)
:))  اما من بلد نبستم لاک بزنم ...تا حالا به لاک عروسی هم فکر نکرده بودم ...چقد ک بی ذوقم من 
پاسخ:
عب نداره آرایشگاه خودش میزنه برات موفع عروسیت خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">