حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
بهمن ۹۳

دیروز یجایی یه نفر یه مطلبی نوشته بود که اتفاقا رمزی بود، نمیدونم چرا بدون اینکه من رمزی ازش بخوام اومده بود رمزش رو به من داده بود، منم از سر کنجکاوی رفتم و مطلب رو خوندم!!! تو دلم واسه اون مطلب یه مثنوی هفتاد من ، کامنت داشتم، اما صد بار نوشتم و پاک کردم... آخر سر میخواستم کلا کامنت نذارم... ولی گفتم بذار یه کامنت بذارم که متوجه بشه مطلب رو خوندم و به طور مختصر نظرم چیه... همون کامنت هم با سانسور نوشتم و مطمئن بودم خیلیها که اونجا رفت و آمد دارند با خوندن کامنت من خیلی قضاوتها تو دلشون خواهند کرد !!! قضاوت کردن عادته آدمهای حق به جانبه... تا وقتی هم که تو دل بمونه ، جوابش با ما نیست که با همون خداییِ که اون بالا نشسته! اما وقتی تبدیل به درافشانی میشه... قضیه اش فرق میکنه... خب مطمئنا شخص کامنتر از همون کامنت من، راهیِ اینجا شده، چون در کامنتهاش اشارتی به حرفهای من تو اون کامنت کرده... که البته نه دقیقا منظور من که تصور ذهن مریض خودش از کامنت من رو گفته ، نه بیشتر! 


فکر نکنین که من کامنت خصوصی کم میگیرم و هر کامنت خصوصی ای میگیرم ، بدو بدو ، میام عمومیش میکنم! اما بعضی از این خصوصیها ، دردهای بزرگی رو به یاد آدم میندازن که گریبان گیر جامعهٔ ماست! دردهایی که من نه تمام روز که حتی تو تمامِ طول شب هم ازشون رنج میبرم... و افسوس و صد افسوس که کاری از دستم بر نمیاد حتی در مقیاس کوچک!! و هزار افسوس که این روزها با ساختن یه قایق هم نمیشه از این شهر و دیار و خاک غریب دور شد... خوش بحال سهراب سپهری که تو عمر کوتاهش کل دنیا رو گشت... زودم قایقش رو ساخت و خدا هم اجابتش کرد و از این خاک غریب بردش... 


قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت به آب

دور خواهم شد از این خاک غریب

که در آن هیچ کسی نیست که در بیشهٔ عشق،

قهرمانان را بیدار کند...



5 صبح واسه نماز صبح بیدار شده بوده؟؟ کسی که نماز میخونه، یعنی عاشق خداست! و عاشقی نه در نماز تو که در رفتار توست!


اگر روزی فقط اجازه داشته باشم از خدا تنها یه چیز بخوام ، حتما اون چیزی نخواهد بود جز ، گشودن عقده ها... برای همهٔ آدمهای این کرهٔ خاکی، از خودم بگیر تا بقیه و اون سر دنیا! 

حرفی نمیزنم جوابی نمیدم که 

" گوش اگر گوش تو و ناله اگر ،نالهٔ من            آنچه البتّه به جایی نرسد فریادست" 


+عنوان از خودم!

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۳/۱۱/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

هعی.........
اینجور آدما داغونم میکنن ینی....
خو تو عاشق خداتی اونم عاشق توئه دیگه ...
برو خوش باش با ملت چیکا داری آخه!!!!!!!!!!1
پاسخ:
:|
طرف زیادی هم خودشیفته بوده والا...
بعدشم بنده خدایی که کامنت دادی تو خدایی که قضاوت میکنی؟ از کجا میدونی زیارت و خلوص همین آدمایی که تو غربیل زده اسمشونو میذاری مقبول تر نباشه در درگاه خدا؟
با لاکش افکارش نمازش مخالفی مث آدم نظرتو بگو توهین چرا؟
اینم یه نمونه از افراطی گریه...خودبزرگ بینیه...زیاد به خودمون ننازیم خدا زود داشته هامونو میتونه بگیره
پاسخ:
:|
آزی این :/ ینی چی؟ وات هپند؟ پلیز لف! اوکی؟ یو شودنت بی سد!!!!
:)))))))))))
انگلیسی رو بردم زیر سوال :)
پاسخ:
آیم اوکی، بی شور :))) ایت دازنت هَوْ ایمپورتنت مینینگ خخخخخخ  سی! آیم لفینگ :)))



۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۸ آقای همکار
   با نظر مهندس جون موافقم:
"زیاد به خودمون ننازیم خدا زود داشته هامونو میتونه بگیره "
از من که همه چیزم رو گرفت.  خیلی زود هم گرفت. آرامش، سلامتی، زندگی، فکر، شجاعت، پول، همه چیز! تنها چیزی که واسم باقی مونده یه پلاستیکه! یه پلاستیک پر از قرص!!!
این بنده خدا هم که اینجا کامنت گذاشته فعلا جوونه و بی خبر از همه دنیا حسابی داغه. وقتی سرش به سنگ بخوره بیدار میشه! فقط امیدوارم شدت برخوردش مثل مال من شدید نباشه که بره تو کما !
همچنین امیدوارم اینجا زیاد بهش توهین نشه چون نباید یادمون بره که هر نظری محترمه و باید یاد بگیریم که به نظرات هم احترام بگذاریم. ایشالا این خانوم کامنت گذار هم از ما احترام گذاشتن به نظرات همدیگه رو یاد میگیره.
پاسخ:
:|


۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۸ هَشت حَرفی
که اینطور :) طرف از سبک نگارشش مشخصه که اصلن حتا در حدی نیست که جواب بگیره. شایدمم دیگه نیاد این طرفا.
فقط در حد چند خط، چون واقعن سکوت جایز نیست ...
دوست عزیز منم یه آدم معمولیم از همین جامعه ی درب و داغون. سبک زندگیم با آزیتا خیلی متفاوته. اعتقاداتم هم خیلی باهاش فرق داره. هر کدومم اعتقاداتمونو دوست داریم. من حق ندارم به جیزی که آزیتا یا هرکس دیگه ای معتقده حرف بزنم و بخوام ایشونو سرکوب کنم که بگم خودم بهترم و اون چیزی که من میگم درسته. وقتی یک نفر دلش پرمیکشه واسه زیارت یه جا یعنی صاحب همون مکان خواسته که بیاد. برگردی آرشیو وبلاگ رو هم بخونی میرسی به پست های سفر مکه. همین که چجوری اسمش در اومده خودش خیلی جالبه :) اصلن جای بحث نمیذاره دیگه. 

اینکه بعد از مسخره کردن و زخم زبان زدن میای خدارو شکر میکنی، اینکه تو نوشته هات ریا موج میزنه، اینکه سرزنش بی مورد میکنی، اینکه بدزبانیت کاملن مشهوده جزو هفتاد مورد گناهان زبانه. چه مسلمون باشی چه نباشی دور از انسانیتم هست :) 
میدونی دلیل اینکه خصوصی دادی کامنتتو چی بوده؟ به ناخودآگاهت مربوطه. ترسیدی :) ترسیدی از اینکه کسی بفهمه داری چه کار کثیفی میکنی. اون من واقعیت ترسیده از اینکه آدمای دیگه نوشته هاشو بخونن و گناه هاشو ببینن :) 

خیلی حرفای دیگه م هست که بهتره زده نشه :) 
پاسخ:
:)

ولااُقسمُ بالنفسِ اللوّامة (آیه ٢ سوره قیامت) دلیلی که بهش اشاره کردی واسه خصوصی بودن کامنت
احمق برازندته:|
پاسخ:
:|
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۳ خانم هموستات
بی خیال آزی حرف مفت ، غار غار کلاغه نباید اهمیت بدی.
ناخنای من بی نیاز از مانیکور محشر ِ:)))))) وای خدای من مردم معرکه اند.
نمیدونم این عقده ها از کجا منشا می گیره اما آلما راست میگه انگار واقعا 33% مردم اختلال روانی دارند
پاسخ:
من از حرفش ناراحت نشدم... اصن از این ناراحت نشدم ... من فقط وقتی این چیزها برام تازه میشه میشینم از هخامنشی تا الان افسوس میخورم! مشکلم اینه فقط :|

٣٣٪ درصدش یکم پایین نیست؟؟؟؟
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۶ هَشت حَرفی
پیشنهادیم که واسه دوستمون دارم اینه که سری بزنه به ادبیات عاشقانه ی پارسی :) مثل ابیات حافظ، سعدی،رودکی، اسعدی گرگانی، مولوی، زاکانی، هاتف،طبیب اصفهانی :) 
پاسخ:
:)
والا من کامنتتو اونجا خوندم! یعنی چیز خاصی نگفته بودی! به نظرم درست هم گفتی.
اصلا خوشم نمیاد از این آدما. شاید پرشون به پر منم گیر کنه! اما خب آدم باید راستشو بگه.
آدم حرصش میگیره به خدا که شاید به خاطر حرفای یه عده ...
هووف. منم سانسور میکنم حرفامو
حالا ربطی نداره ها اما اعتراف میکنم
من لاک زدناتو دوست دارم. 2 هفته پیشم که مثلا میخواستم رو ناخونام طراحی کنم و نتونستم به توانائیت ایمان آوردم :)))
پاسخ:
الان  به تواناییهام ایمان اوردی ، رستگار شدی :))))))))))
وه. حرصم گرفته اما چی بگم آخه!!!!!!
پاسخ:
:) 

هیچی نگو ولش کن

ولش کن بانو ، گناه داره .

 

پاسخ:
ولش نکردم عایا؟ به نظر شما :)
جی میلم ترکید.
رمزشو عوض کردم .توی یازده رقم فقط یه رقمو نمیدونم چند نوشتم و چندمیه .
لذاست که رفت هوا
پاسخ:
الان یعنی باید تسلیت عرض کنیم خدمتتون؟
یه پژوهشی هم باید انجام بشه ببینیم چند درصد مردم این سرزمین حداقل عقل و شعور و درک ممکن رو برای ادامه حیات دارن
پاسخ:
شاید هم
چقدر با آقای همکار موافقم
پاسخ:
:)
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۸ خاموش تنها
عجب موجود ابلهی!  فقط همین!  اول اینکه ببین چقدر براش مهم بوده که دنبال میکرده و حتی پیام فرستاده از شدت عقده هاش !!! دوم لاک زدن یک بحثه و زیبایی ناخن های طبیعی چیز دیگه!  اتفاقا مثل لباس که به ادمای خوش اندام بیشتر میاد و زیباتره. لاک هم رو دستهای خوش فرم بسی جذابتر! مگه هرکی لاک میزنه حتما مشکل داره دستاش؟ ؟؟؟  خخخخخ! خدا بهش نظر کنه بلکه شفا پیدا کنه..... 
پاسخ:
:)
اهههم اههههم 
حاج خانوم اومد روسریتون رو بکشین جلو😂😂😂
فک کنم دیگه نظرم من روشن من خودم با این جور آدماا مشکل دارم
نباید به اینجور آدما توجه کرد 😊
پاسخ:
حاج خانوم بفرما ... نمیدونستیم شمام نامحرمی باید روسریمونو بکشیم جلو خخخخخخ
پوووووووووووووووووووووووووووووووووووووفففففففففففف
پاسخ:
:|
:/
آدم انگشت به دهن میمونه! 
حالش خوبه این خانم؟!!!!
پاسخ:
فکر کنم خوبه خخخخ
:)
پاسخ:
:)
آزی من وب بعضی از بلاگرها که میرم حالم حسابی بد میشه

حس میکنم روحم کثیف شده بس که حرفاشون

چندشه

و باخوندن متن هاشون حس میکنم مریخی ان و از

یه جای دیگه اومدن

همه چیز سیاه همه چیز پلید دین وآیین

موجبات دست و پاگیر بودن

خدا فقط به دل نگاه میکنی و تو میتونی تو

زندگی تو لجن غلت بزنی

ولی تو اینطور نیستی میام وبت اون حس

بد و چندش بهم دست نمیده

شما به خودت احترام میذاری و برای خودت

اهمیت قایلی

شما در هر حالی زندگی میکنی وتو

متن هاوعکس هات زندگی موج میزنه

عقاید خودت رو داری و به دیگران که عقایدشون

با شما نمیخونه احترام میذاری والکی

سر این که عقیده کی بهتره بحث نمیکنی

در کل خواستم بگم وب رنگی رنگیت حس

خوبی بهم میده :))))

و یه عالم غم رو روی سرم آوار نمیکنه :/

آزی راز های خوب بودنت رو به ماهم بنما

ما هم بادیگران اینقدر خوش برخورد باشیم:))
پاسخ:
ممنون که از خودمو و وبلاگم تعریف کردی :) اونقدرهام که شما نیست ،من فقط سعی میکنم که خوب باشم... هر حرفی که میزنم اول فکر میکنم... مزه مزه اش میکنم... خیلی وقتها جواب یه کامنت رو با یکم تندی جواب میدم اما قبل تاییدش یهو میکم بی خیال ... پاکش میکنم... سعی میکنم به هر نوع نظری احترام بذارم حتی اگه خلافه نظرم باشه و مسلما به آدمهایی نزدیکتر میشم که با من هم عقیده ترند... کلا هم از کَل کَل و بحث متنفرم... هر وقت میبینم کسی میخواد بگه که درست میگه ... میگم باشه تو درست میگی حتی اگه فکر کنه که من کم اوردم! چه اهمیتی داره که اون چی فکر میکنه :)
کامنت قبلی هم گفتم آزی جان محل نده.
در ضمن ناخونت واقعا خوشگلن، من همیشه فکر میکردم کاشته
پاسخ:
مرسی ممنون :)

نه هیچوقت ناخونامو نکاشتم .. هر وقتم یکیشون بشکنه بقیه رو هم از ته میگیرم :)

اولش باید بگم آقای همکار عزیز لازم نیست همه جا تجربیاتت رو برای ما خرج کنی داداش! بذار توی کنجینت بمونه!!


بعدم اینکه آزی تو چی فکر کردی؟ اینا نماز نمی خونند اینا عین خوارج هستند از حضرت علی هم جلو افتادند اینا ابوبکر و عمرند که از پیامبر جلو افتادند اینا همون داعشن که دارند با تفکرات غلطشون روحیه دیگران رو نسبت به همه چیز تخریب می کنند. تو قویتر از این حرفهایی که حرفهای این احمقهای بوکوحرام روت تاثیر بذاره. بخند دختر:)))))))))

پاسخ:
:)))))))

خوبه؟ 

تاثیر؟؟؟ نه! منتها گاهی غصه میخورم که مجبورم جایی زندگی کنم که از این آدمها کم نیست 

ما را به کامنتت سر فراز کردی :)
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۰ خاله دخملی ها
من واقعا گیج و ویجم
مردم یه چیزیشون میشه هاااا :/
پاسخ:
:)))
اخی طفلی...
دلم سوخت 
خدایا من بیخیال ارزوهام شدم این طفلیو بذار تو نوبت قبل من
کنار کپ و گفت یه دار المجانینم بزن :)
پاسخ:
فکر کن.... دل زنده بیخیال ارزوهاش بشه اخ اخ خخخخخخخ


:))))))))
گپ و گفت که از رونق افتاد شاید دارالمجانینه رونق بگیره :)
ازی دقت میکنم میبینم از چشماتم ب لنز و کلی ارایش چیزی در نمیاد خوش ب حال خودم با این چشمای شهلام ک بینیاز از هر چیزی ام 
خخخ
+
طرف خشم بچه ببرو ندیده ها
پاسخ:
:)))))))))))))))) ای چشم شهلا ای چشم خمار ... من سه تا لنز رو هم میذارم باز چشام مث تو نمیشه :))))))))))))))) خخخخخخ

خخخ بچه ببر الان دیگه ببره بالغی شده ها خخخخ

نذاشتن لاک عروسی و بساط عروسی به خوبی و خوشی تموم بشه ...

اخه ادم اینقده حسووووووووووود ... :((((

واسه من لاک زده به تو چه که میای نظر میزاری !!!

پاسخ:
:))))) 
اخی کلی به جمله اخرت خندیدم! بازم واست لاک میزنم اصن از این به بعد همه لاکهام تقدیم تو بااااد خخخخ
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۶ آقای همکار
ببین آزی،
مثلاً الان من و این "فیروزه ای" از لحاظ تفکرات سیاسی با هم 180 درجه متفاوت هستیم ولی جفتمون حرف های همدیگه رو میفهمیم و به نظرات هم احترام میذاریم.

آزی از این دوستت 7660 بپرس "کنجین" یعنی چی؟ تلفظش چطوریه؟! آخه من مثل ایشون ادیب نیستم و فوق لیسانس ادبیات ندارم و سواد ادبیاتیم پائینه و کل دایره لغات فارسیم رو جمع کنی 200 تا کلمه به زور بشه که باهاش صحبت های روزمره ام رو پیش میبرم!

آزی به قول "8 حرفی" مجموعه سفرهای حج رو نوشتی و استفاده بردیم، یه "مجموعه سفرهای مشهد" هم بنویس که هر سال امام رضا میطلبه و میری! فکر کنم طی 4 سال اخیر هر 4 سال رو رفتی! امامزاده تجریش دیگه پیش کش!

این "خانوم پ" هم که هر وقت تشریف میارن ما آقایون هم باید حجاب اسلامی رو رعایت کنیم ;) همونطوری که قبلاً گفتم در دینداری "شخصی" حرف نداری حاج خانوم پ :)

با سخنان hunest هم در مجموع موافقم! حداقل این بخشش رو خوب اومد که اینجا "سوزناله" کمتر رواج داره!

در آخر هم از "خاموش جان" به دلیل برقراری مراسم بزم و پایکوبی و بزن و بکوب و قر بده، تشکر ویژه به عمل آورده و از ایشان خواهانیم که در "پیشنهاداتِ آتی" نیز شرکت فرموده و مجداً ما را مستفیظ (مستفیذ و ...) بفرمایند.

و من الله التوفیق
آقای همکار
الخمیس، پانزدهم ربیع الثانی سنۀ هزار و چهارصد و سی و شش
(تاریخش هم واقعیه! باور نداری تو گوگل سرچ کن ;) )
پاسخ:
آزی ببین یعنی چی؟ یعنی من یه چیزایی رو نمیدونم داری میگی بدونم یا منظورت اینه که دقت کنم به حرفات؟ اینا مفهومش تومنی دو زار فرق داره! 

اون کنجین نیست همکار جان دلبندم ، گنجینه ات است که خوب سهوا سرکج گ از قلم افتاده! به بقیهء دعوای شما دو تا هم کاری ندارم ، والاع

اره این چند ساله اونقد مشهد رفتم و طلبیده شدم که بعضیهاشو دستی دستی رد کردم حتی :))) حالا شاید نوشتم

Hunest  اون همه در مدح من گفته موافق نیستی؟ فقط سوزناله کمتره موافقی؟ ( ایکون نگاه عاقل اندر سفیه)

همکار جان دلبندم اونم مستفیض میباشد هم خانوادهء فیض! خخخخ

تاریخم خوب بود ! ولی با توجه به خط بالا تو با این وضع عربیت تاریخ میلادی میزدی بیشتر بهت میومد 
سلام
من از طرف خودم بابت داشتن این مخاطب بی تربیت عذرخواهی میکنم.
دایره دوستان رمزدار محدوده و این آدم قابل شناسایی،
اما به نظر من ( و مطمئنم به نظر خودت)
ارزش نداره این کار انجام بشه.
دیدی که خیلی چیزها رو خصوصی برات نوشتم
که اگر عمومی میکردم میکشتنم به ضرس قاطع!

اتفاقا بهش فکر کرده بودم که اصلا نظرات رو کلا خصوصی کنم.
و الان که این رفتار باعث ناراحتی شما شده
دارم فکر میکنم کاش اینکارو میکردم. :(
پاسخ:
اصلا مهم نیست که بخوای شناسایی کنی و من اصلا بابت حرفهای ایشون ناراحت نشدم! مهم نیست برام! تو هم اصلا افسوس نخور ، خیالی نیست ! 


:|
پاسخ:
:|
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۱۹ ساماناماسان
یه شعری بود شاید نمیدونهم شعر بود : میگفت الله اکب از این فتنها ها که در سر ماست ... موسی به دین خودش عیسی هم به دین خودش ! چرا باید دلم مردم رو بشکنیم به اسم دین یا هر کوفت دیگه ای ! تاسف خوردن برای چنین آدمایی کمه اینا باید تحت نظر 24 ساعته روانپزشک باشن .
آخه جالبه اینا امل هم نیستن که بگیم عقب افتادن . حیف کلا نظرات وبلاگمو پاک کردم وگرنه کامنتای اغلب تهدید آمیز و همراه با فحش کنایه که دخترایی به اصطلاح امروزی که توی خواننده های مشترکمون هم هستن و با اسم خودشونم مینوشتن نه مثه اینجا با اسمای مستعار که : فلان فلان شده به تو چه ما اصن آزادی تو پوشش نمیخوایم چادر و روسری رو در بیاریم توی هیز دلی از عزا در بیاری ما اصن خوشحال حق انتخاب نداریم و الخ . ولشون کن آزی جان اینا موندن تو قرنها پیش اینجور کامنتا رو نخونده پاک کن 
پاسخ:
واویلا :/ یه بار دیگه هم اشاره کردی به اون افراد :|
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۲ مهندس بهشت
متاسفم این آدما خشک مذهب هستن
من نمیخوام از اعتقاداتم طرفداری کنم ولی میخوام بگم منم بعضی جاها مخالف آزی هستم اما دلیلی نمیبینم بیام کسی رو تحقیر کنم همون طور که آزی به اعتقادات من کاری نداره
چرا نمیتونیم قبول کنیم هر کسی یه نطری داره و میتونه هر جوری که دوس داره زندگی کنه
بعدم زیارت برای همه هست خدا که مال من یا مال آزی نیس برای همه هست اونجام یه مکان مقدس برای همه
شما که فکر میکنی خیلی آدم خوبی هستی بدون از 100 تا ادم بدم بدتری چون انقدر باد به گلوت انداختی که یه روز همون باد خفت میکنه والا

پاسخ:
:|
ممنون از کامنتت
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه..ایشون رو بیشتر
اون تعریف از ناخناش منو کشته:))))
پاسخ:
خخخخخ
خودشو ناراحت نکن:)
پاسخ:
نارحتی کجا بود؟:))
اگر روزی فقط اجازه داشته باشم از خدا تنها یه چیز بخوام ، حتما اون چیزی نخواهد بود جز ، گشودن عقده ها... برای همهٔ آدمهای این کرهٔ خاکی، از خودم بگیر تا بقیه و اون سر دنیا! 

برگرفته از bihefaz.blog.ir
فاصله بین ما(منظور همه آدمهاست) همون فاصله‌ی درک ماست. اگه من جات بودم از خدا میخواستم که این فاصله رو از بین مون برداره. چه فایده داره عقده‌ای رو وا کنی و مثل همین دوست عزیز، کسی حرفت رو نفهمه و تازه زخمی جدید رو به زخمهات اضافه کنه.


پاسخ:
وقتی کسی عقده ای نداشته باشه حتی اگه حرفت رو نفهمه باعث رنجشت نخواهد شد... بیشتر رفتارهای ناشایست ماها بخاطر عقده هاییه که درمون وجود داره..کم یا زیاد
جنگل نیست که اینجا یه محیطِ اجتماعیه خوب هرکسی هم نظری داره واقعن ادم تاسف می خوره برای بعضی از این کامنترها شما خودشو ناراحت نکن لدفن
+ اما راجع به لاکات آزی نمیشه یه کلاسی ویدئو کنفرانسی چیزی بذاری ما هم یاد بگیریم :|
پاسخ:
خخخخ کلاس ویدئویی خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">