حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
بهمن ۹۳

به افتخار همهٔ روزهای بدی که بودند 

اما

رفتن!

به افتخار همهٔ روزهای خوبی که نیستند

اما 

می آیند!

جلو آینه بایستیم و لبخندی نثار خودمان کنیم! 

انسان بی اندازه تنهاست ، چه در آسمانها چه در زمین! 

پس

خودتان را کنار اخمهایتان تنها نگذارید!


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۱)

آزی :( 
لبخند سخت
پاسخ:
بزن! :)))) انجام کارهای سخت هنره! 
به افتخار آزی جان با این لبخندزیباش :)
پاسخ:
متچکر فراوان :))
:)))))))))))))))))))
به قول اون خواننده، بخند به روی دنیا؛ دنیا به روت بخنده :))))
پاسخ:
آری آری...
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ ساماناماسان
خب خانم مقانلو یه هوا پررنگتر میخندیدی 😀
پاسخ:
لبخند اسمش با خودشه نگفتم خنده تا بتاگوش که :))))
چشم:)
پاسخ:
اورین :)
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۲ ساماناماسان
ببین عزیزم به این میگن لبخند ، عکس شما فرم معمولی لباته :)))))

پ.ن : جنگ نشه صلوات :)))))))
پاسخ:
عزیز من شما چرا فرق لبخند با خنده رو متوجه نیستی؟ هوم؟ چرا واقعا متوجه نیستی!!! 

شما اگه متوجه باشی جنگ نمیشه خخخخ
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۲ آقای همکار
والا ما هر موقع شما رو دیدیم لبخند به لب بودید شما :) تو شرکت هم که معروفید یه این لبخندهای معروف :)
گوشواره حلزونیتم که انداختی :) 
این هم لبخند ما ---->  :)))))

پاسخ:
به جز مواقعی که گریه بقیه موقعها لبخند میزنم :))))

بعله گوشواره حلزونیمو بسی دوست میدارم :))

عجبی شما لبخندی زدی!!! کاش شما هم مث من همیشه لبخند به لب باشی :)
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۰ آقای همکار
خب سخنی که از دل برآید بر دل نشیند! از بس ادبی و پراحساس گفتی لبخند بزنید، که آدم بداخلاقی مثل من هم لبخند زد! :)
پاسخ:
چاکریم :) 
سلام خانم اجازه ما روشن شیم؟؟؟؟
یا همون خاموش بخوانیمتان :))))))
پاسخ:
روشن شدن شما افتخار ماست خخخخ
گوشواره ی خوشگلیییییییییییی :))))))
لبخنده دلنشینی
اصن آدم هوس میکنه لبخند بزنه
پاسخ:
مرسیییییییییی
:) 
^_^
لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبخنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد!
پاسخ:
آ باریک الله :))
سلام...
لبخند آزی چه زیباست :*
فک میکنم پست قبلی بود که عکست رو گذاشته بودی و احساس کردم آزی الان هم دقیقا همون قیافه ی بچگی هاش رو داره، این لبخندم نشانه ش
پاسخ:
ممنون چشاتون قشنگ میبینه ! از بچگیام ژذاب ترم البته خخخخخخخ :)))))))
ما لبخند بلد نیستیم. یا اخمیم یا همچین میخندیم که صداش تا سر کوچه میره. اساسا لبخند در شأن مرد نیست. سوسولیه

:-)
پاسخ:
البته که مردان واقعی همیشه تبسم به لب دارن ولی حالا عب نداره شما بلد نیستی همش قهقهه بزن، بهتر :)))
جییییییییییییییییییییییییییییییغ دسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست هوووووووووووووووووووووووووووووورا
دیگه لبخند کمه باید خنده کرد :)))
پاسخ:
بچه ها مهندس جون انرژی مضاعف داره بدویید بیاید ازش قرض بگیرید :)))

دیدنه اون بالا مالاها ارزوست:))))))))9

ازی میگم یه نوبتِ شما بزار همه عکسِ لبخندشونو بزارن بد اسقبال میشه هاااااااااا:))))) خیلی باحال میشه

پاسخ:
دیدم که میگم :))))))))

پیشنهاد جالب و خوبی بود چشم :)
این همون شکر خر؟شکر خند؟همون شکر چیزه معروفه
نه؟
پاسخ:
قبلا هم بهت آموخته بودم ای دانش آموز تنبل خخخخخخ شکرخند ، فکر کنم تو یه فایل صوتی هم به همکار آموزش دادم خخخخخ اره همونه خخخخ
اَ‌  اَ  اَ  اگه به اون ژست ضایعی که میاد روی لبای ما میگن لبخند، پس به این چیزی که توی این عکسه هست چی میگن! انگار ما نخندیم سنگین تره :))

+ ببخشیدا ولی چرا یکی از این لبخندهای خوشگلتون رو به جای اون عکس کنار گلها نمیزاری
پاسخ:
اووووو ممنون از تعریف بسیار زیر پوستی و نغزی که از لبخند بنده کردین :)))

اونم فکر بدی نییت منتها لبخند با کیفیت هنوز نیافتم خخخخ
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۵۸ خاله دخملی ها
هی هی هی
باشه چشم بخاطر گل روی شما لبخندم میزنیم
پاسخ:
ممنان و مچکر بسی فراوان خخخخ
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۷ عرفان رسولی
عمری را سپری کرده ام
اکنون
به تاوان تمام عمرم
کنج سلولی انفرادی نشسته ام.
هروقت که تنهاتر میشوم
قلم بدست دارم و مینویسم
از عاشقانه هایی که
بود، رفت و مُرد...
عجب پاییز دلگیری را دیدم
و چه زمستان تلخی را.
امروز را گر میگیرم
این مجازات تابستانیست
که برایش ساختم.
حال دیگر
گریختن از ریزش برگ ها سودی ندارد
درخت من کال و نرسیده است.
خسته ام از تکرار بیهوده ی وابستگی
چه عشقی بود
ولی...
بود، رفت... و مُرد!
پاسخ:
 ممنون شاعر جوان :)
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۷ خانم هموستات
هنر جنگیدن و لبخند زدن.چیزی که میتونه آدمو نجات بده
چه لبخند خوشملی:*
پاسخ:
اری... تنها سلاح ما در مقابل زندگی :)

چشات خوشگل میبینه :*
:)
اینم از لبخندِ من! امید آنکه ملاحتش مورد قبول واقع بشه!! =)
پاسخ:
خوب است خوب است... :)

با سلام.

با رمزِ "روشن میشویم تا رستگار شویم" کامنت خود را ارسال مینُماییم!

عجب لبخند نازی داری...

 

بیا اینم لبخندِ من :)

پاسخ:
رمز خوبی بود خخخخخخ

باریک الله لبخند
نازی از خودتونه :))
:)
چییییییییز
پاسخ:
پرتی پلیییییییییز 

خخخخ
آزی من توی صورت تو لباتو دوست دارم!! من اصن خوشم نمیاد الکی تعریف تمجید کنم, ولی این عضو از شما را میپسندیم :-P 
پاسخ:
یعنی بقیه صورتم بوق دیگه فقط لبام خخخخخ دستت درد نکنه :))))
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۵۶ مهندس بهشت
عجبا کارای سخت ازم میخوای من دندونمو جراحی کردم الانم درد داره لبخندینا حالیم نیست دی
پاسخ:
شما تو دلت لبخند بزنی هم قبوله :)
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۳ هَشت حَرفی
آقا این حقیر معتقد است شما لبخند دیپلماتیکی ندارید :))
لبخند صحیح که چند سالیه تو کشورایی مثل ژاپن آموزش داده میشه اینجوریه که یه خودکار میذارید بین دندوناتون تا فاصله ی لباتون از هم موقع لبخند درست بشه:| یعنی فاصله ی دندونا از هم به اندازه ی فطر لوله ی خودکار :|

حالا شما زیاد توجه به این دری وریایی که خدمتتون عارض بودم نکنید :)) لبخند بزنید اونجوری که دوست دارید :| گور پدر ژاپن و چین و ایناهم :|

و البته بازم خوبه که شما تعادل دارید مثلن جلو آینه لبخند میزنید :| من هر هر کر کر به خودم میخندم تو آینه :)) چندتا فحش مشتی پایین هیژ ده هم میدم که نمکش کامل شه :)) بعدم میام بیرون فکر میکنم استیو جابز خدا بیامرزم :))
پاسخ:
ژاپنیها بخاطر اینکه فقدان طنز و خنده تو کشورشون دارن از این متدها اختراع میکنن... بسیار زیاد آدمهای جدی ای هستن و همین باعث شده... 
نه مث ما ایرانیها که بزرگترین معضلات فرهنگی اجتماعی اقتصادیمونم جک میکنیم و هر هر بهشون میخندیم... بعد هم من دیگه نخواستم وبلاگ رو به ابتذال بکشم... همین یه خنده ملیح بسه... فحش و محش هارو واسه اینه خودتون نگه دار خخخخخخخ
لبخندتان مستدام ٬بسیارزیباست:)
پاسخ:
ممنون 
زیباست انشالا همیشگی باشد
پاسخ:
ممنون
اون لبخندم یه ذره پهن ترش بکنیم بشه خنده بیتره :))))
پاسخ:
نور علی نوره
آورین آورین .........
عااااااااالیه!
:)
پاسخ:
مرسی 
ی چی میگم ولی ناراحت نشیا..........!
من عاشق زهراامیر ابراهیمی بودم و هستم!
این عکسی ک از لبخندت گذاشتی منو ید اون انداخت!!!!!!!

(بازم میگم خیلیا از ایشون خوششون نمیاد و اگ شمام خوشت نمیاد از حرفم ناراحت نشو لطفا)

این پستتو خیلی دوس داشتم آزی.............
پاسخ:
نه ناراحت نشدم :) اتفاقا من وقتی ایران فیلم بازی میکرد دوسش داشتم صورتش خیلی نازه :) الانم حس خاصی ندارم بهش... دلیلی هم نداره از بیچاره بدم بیاد :)

لطف داشتی به این پست مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">