حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
بهمن ۹۳

نوشته بود،زنان و مردان ترکیب" بهترین دوستان" رو به یه صورت تعریف میکنن. میگن بهترین دوستان کسانی اند که همیشه هستن، درست وقتی بهشون احتیاج داری" . گفته بود که بهترین دوست شما کسی است که شاد بودن شما رو افزایش میده و خودشم شاد میشه، نگران شما میشه و از نگرانی رنج میبره و سعی میکنه که غم و اندوه شما رو کاهش بده. همونطوری که یه آقایی گفته بود که بهترین دوست کسی که تو وقتی ساعت سه صبح ، تو اتوبان ، لاستیک ماشینت پنجره میشه بهش زنگ میزنی ، موقعی که مجبوری ساعتها بایستی تا یه ماشین جرثقیل بیاد تا ماشینت رو ببره و دوستت بهت میگه: دقیقا کجایی؟ من میام میبرمت!

گفته بود عوامل مختلفی میتونن باعث شکل گیری بهترین روابط دوستی بشن ، مثل سن افراد ، نحوه آشناییشون با هم دیگه و اینکه چجوری خواسته های هم رو ارضا میکنن... اما گفته بود مهمترین فاکتوری که بین همه روابط بهترین دوستان مشابه بوده، امنیته! امنیت واژه ای که بارها و بارها تو تحقیقاتش شنیده بود. بهترین دوستان باعث میشن که کنارشون حس امنیت و آسایش رو تجربه کنی! شما هیچ وقت مجبور نیستین خودتون رو برای بهترین دوستتون توضیح بدید چون اون خوب شما رو میفهمه ، میتونین دقیقا همون کسی باشین که هستین ، دقیقا خودِ خودتون... میتونین کنارشون زار بزنید یا بلند بلند قهقهه بزنید ، بدون اینکه نگران باشید که اونا  چی فکر میکنن! اونا اگه لازم داشته باشی راهنماییت میکنن ، یا اگه بخوای تشویقت میکنن اما هرگز قضاوتت نمیکنن و از رفتاری که داری شرم زده ات نمیکنن. یه دوست خوب ، عشق بی قید و شرط رو به آدم میده که یعنی عشقیکامل بدون محدودیت!


دوستان خوب ، وفادار و صادقند و شما میتونید شرم آورترین اسرار شخصیتون رو باهاشون در میون بذارید. و مطمئن باشید که اون به کسی نخواهد گفت. اونا بهترین خواهرها و برادرهایی میشن که همیشه میخواستین اما نداشتین.

گفته بود یه مردی رو میشناخته که وقتی مادرش داشته میمرده ازش پرسیده: چی مهمترین چیز زندگیت بوده؟ و پسرش کاملا انتظار داشته که مادرش بگه ، شوهرم ،بچه هام ، خانواده ام! اما بجاش بدون لحظه ای مکث مادرش خیلی  ملیح گفته : دوستام!!!


و حالا من از شما میپرسم... اگر محقق از شما میپرسید ، بهترین دوستان کیا هستند؟ چی جواب میدادید!!؟


+طوفان زده بود رادیو رو از پشت بوم پرت کرده بود پایین، تا همین لحظه اینترنت به فنا بود تازه فهمیدیم! خخخخ وگرنه این پست رو ساعت 10 صبح نوشته بودم :)

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

ی دوست خوب کسیه ک:
 + ازادیتو ازت نگیره!
+ حتی اگ کل دنیا راجبت بد بگن بهت ایمان داشته باشه!
+ از نقطه ضعفات استفاده نکنه و بلای جونت نشه!
+ بدون هیچ نگرانی ای بتونی هر وقت ک خواسی باش کات کنی!
ینی کسی نباشه ک بعد تموم شدن رابطه تازه بدبختیات شرو شه!
+ باهات رو راست باشه و دروغ نگه هرگز!
+ حتی اگ عقایدش 100 درصد مخالف بود ب عقایدت توهین نکنه!
+ حرفاتو بفهمه!
+کسی باشه ک بتونی ب جای سیگار اونو انتخاب کنی وقت تنهاییات!
+همیشه باهات نباشه ولی انقد خوب باشه ک در نبودشم
با حرفاش و یادش و خوبیاش خوش باشی ..........
+مغرور باشه
+ با معرفت باشه
+ جاهل و عرب و افراطی نباشه
+ و........... خیلی چیزای دیگه!

پاسخ:
سرعت عملت در کامنت گذاری تو حلقم خخخخخخ

یه مدت نبودی کجا بودی دختر؟ :)
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۱ آقای همکار
سالهاست که فکر میکنم دوست خوب وجود نداره و دیگه به این باور رسیدم که درست فکر می کنم. ولی میشناسم افرادی رو که واسه تو دوستای خوبی هستند. مثلا خانوم دکتر! یادم نمیره وقتی داشتیم کلی زور میزدیم تا اون بدهی کذاییت رو به مادرت برگردونیم، خیلی خواهرانه دست یاری به سمتت دراز کرد. ولی از طرفی هم دیدم اون دسته از دوستات رو که بهشون راز زندگیت رو گفتی و میرن پشت سرت اون راز ها رو با دیگران پچ پچ میکنن. بخاطر همین دسته دومه که همیشه ترجیح دادم که هیچ دوستی نداشته باشم و هر کسی خواست به من نزدیک بشه با بداخلاقی فاصلمون رو حفظ کردم. راستی آزی حتی تو هم دوستم نیستی، در جریانی که؟
پاسخ:
منم سالها بود طعم داشتن دوست رو نچشیده بودم ... دیگه هم از داشتن دوست ناامید شده بودم تا بالاخره چشیدمش همون دوستی که گفتی و چند نفر دیگه از همین وبلاگ وارد زندگیم شدن که واقعا دوست هستن....

من از دوست بزرگترین خیانتها رو هم دیدم اما این باعث نمیشه که بگم هیچ دوست خوبی تو دنیا وجود نداره.

والا تا الان در جریان نبودم که دوستت نیستم ولی الاندر جریان قرار گرفتم... چرا اون وقت؟؟؟ 
بهترین دوستان در یک کلام افرادی هستند که حصار من و تو را شکسته اند و به یک «ما»ی واحد رسیده‌اند، مثل تار و پود یک قالی.

پاسخ:
خیلی شعاریه ولی بله همینطوریه :))) 
دقیقا واژه ی امنیته که یک دوستی رو پایدار و عمیق میکنه ! لایک داره حرفش :)
من دوستای زیادی دارم ولی از بینشون فقط دو نفر هستن که به معنای واقعی بهشون اعتماد دارم : یه دوست دوران دبیرستان که مصداق خواهریه که دوست داشتم داشته باشم! و یکی از دوستای دانشگاهم که همدیگه رو با خوبی ها و بدیهامون قبول کردیم و هر دو بهم اعتماد داریم :)
پاسخ:
خیلی خوبه که دو تا دوست خوب داری... خیلی شانس میخواد که تو این دنیا ادم دوست خوب پیدا کنه و روزگار اجازه بده ک موندگار بشن :)
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۱۳ ساماناماسان
قطعا دوستان اینترنتی زیادی بودن که بدرد مشورت میخورن چون نه قضاوت میکنن نه بعدا میزنن توی صورت آدم و دوستان واقعی هم بودن فقط اپشن قضاوت رو دارا بودن ( خیلی کم پیش میاد دوستانی باشن که قضاوت نکن ) 
 به نظر من قاعده دوستی اینه که دوستت رو شریک لحظات شادیت کنی و نه فقط خیلی درگیر بودی بری سراغت برای هر درخواستی . البته دوست انست که بگیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی
به نظر من طرز فکرت و سطحت باید به دوستت بخوره البته میتونی دوستتو رو با خودت بالا بیاری سطحشو 
من دو تا دوست خوب تو واقعیت دارم که واقعا خوبن و سعی هم نکردیم خودمون رو درگیر بحث و جدل و ... کنیم . همش خاطراته خوبه 
در جنس مونث یک مورد وجود داشت که الان سالهاست ایران نیست و ازش خبر ندارم فوق العاده خوب بود . دوست خوب جای خالیش تا ابد تو قلب آدم حس میشه .
پاسخ:
خیلی مهمه که دو تا ادم حرف همو بفهمن و به طرز فکر هم احترام بذارن.... یکی از خصیصه های دوست خوب اینه که اگه شرایطشون هم تغییر کرد یا سرشونم شلوغ شد بازم دوست خوبت باقی بمونن نه اینکه کلا حسشونم با حالضون عوض بشه و یادشون بره قبلا چه حرفهایی زدن!

و مهمترین اینکه دوستهای خوب نمک نشناس نیستن... هیچوقت یادشون نمیره که دوستی حرمت داره :)

احساس میکنم که با دوستهات خوشی اما عمق دوستیتون خیلی زیاد نیست... 

دوستهایی هم که روزگار از چنگمون در میاره هم که نگو
دوستام...چقدر ازم دورن الان! دلمان یهویی تنگ شد :(
پاسخ:
آخییی....
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۳ خانم هموستات
من دوست زیاد دارم اما دوستی که جلوش خودسانسوری نکنم یا وقت ناراحتی و غم عمیقا بتونه منو شاد کنه کمه.نه تنها من که خیلی از آدم های دیگه هم این جور دوستا رو ندارند یا اگه شانس بیاری یکی یا دو تا از این دوستا داری.معمولا دوستایی که تو جلوشون راحتی و موقع غصه و ناراحتی می تونی بدون دو دوتا چهارتا روشون حساب کنی عمق دارند یعنی آدم هایی هستند که درونشون محیط اطراف رو تحت تاثیر قرار میده نه اینکه محیط اطراف درون اونها رو شکل بده.
برای اینجور آدم ها بعد مسافت یا حتی زمان هم چیزی رو تغییر نمیده یعنی ممکنه شما از دوستت دور باشی یا یک مدت طولانی ازش سراغی نگیری اما همیشه هستند،در قبال کنش شما واکنش نشون نمیدن و یک الگوی ثابت رفتاری دارند که معمولا اینجور رفتارها محبت و فداکاری میطلبه.

یکی از بزرگترین شانس های من داشتن دو دوست با این ویژگی ها در بین گروه های دوستیمه: آزیتا - سحر
پاسخ:
تو همیشه منو با حرفها و صفاتی که به من نسبت میدی منو خوشحال و خجالت زده میکنی... مرسی... خوشحالم که تونستم این حس رو بهت بدم :*
بهترین دوستا کسایی هستند که لحظه هایی که با اونا میگذرونی بهترین لحظه هایِ عمرت باشن
بهترین دوستا کسایی هستند که کنارشون پر بشی از ارامش
کسایی هستند که کنارتن از تک تکِ اتفاقا زندگیت با خبرن
هر روز اس میدنُ حالتُ میپرسن
حواسشون بهت هست و براشون مهمی

پاسخ:
خیلی کمن دوستهایی که هر روز اس بدن من که نداشتم تا حالا واقعا نداشتم :))

ازی هستن ولی خیلی کم

و خداروشکر از اون کمش بعد این همه مدت نصیبه من شُده

پاسخ:
خوشا بحالت :) سفت بچسبشون :)

اونم باس منو سفت بچشبه

.

.


.

.

.

.

.

الکی مثلا من خیلی اعتماد به نفسم بالاست:)))

پاسخ:
اعتماد به نفس نیست که به سقفه ...خخخخ
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۰۵ آقای همکار
چرا نداره. وقتی دو نفر به درد هم نخورن پس با هم دوست نیستن دیگه !
پاسخ:
باز چرا داری دری وری میگی؟ بزنم تو فرق سرت؟

برووووو باوو تو هم که همش فکر میکنی من اعتماد به نفسم بالاست:))

من چه جوری بهت ثابت کنم خب:)



پاسخ:
هر بار یجوری ثابت میکنی بالاست خب :))))))
دوست خوب چیزیه که من خوب هیچ وقت نداشتم!!
ولی به نظرم دوست خوب کسیه که:
غمهات هرچقدرر هم مسخره باشن رو مسخره نکنه!!
دوست خوب دوستیه که بتونی باهاش راجع به شرایط خاص خونواده ات و محدودیت هات حرف بزنی و محدودیت های تو از دیدش مسخره و تحقیرآمیز نباشن!!
دوست خوب کسیه که نخوای جلوش حفظ ظاهر بکنی!!
کسیه که بتونی تا ته ته ته توی دلتو بهش بگی!!
کسیه که رازهاشو بهت بگه!! نه اینکه تو همیشه کسی باشی که هیچ وقت چیزی نمیدونه!!
کسیه که وقتی تو به خاطرش کارایی که مورد علاقه ات رو نیستن رو انجام میدی یا شرایط سخت متحمل میشی تا خوشحالش کنی حداقل اونم خوشحالت کنه یا واست تلاش کنه!!
و در آخر دوست خوب کسیه که کنارش احساس غریبه بودن نکنی!!
هر دوستی که من تا حالا داشتم احساس متضاد این چیزایی که گفتم رو بهم منتقل کرده:(

پاسخ:
من همیشه سعی و ارزوم این بوده که بتونم دوست خوبی واست باشم عزیزم :* تو که واسه من هستی
هه .......!
کلا سرعت چیز خوبیه!!!!!!!!!
:)

اوره ی مدت اعصاب معصاب نبود!
گفتم دیگه بقیه رو تو بی اعصابیم شریک نکنم!
وقتی حالم خوب شد بیام! :) :) :)
کلا گوشی و  کامپیوترو گذاشته بودم کنار!
پاسخ:
خوشحالم الان خوبی :)
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۱ مهندس بهشت
با خیلی از نظرات این پست موافق بودم
به نطرم امینت واقعا مهمه
من دوست خوب یه چندتایی دارم
درک طرفین خیلی خیلی مهمه
اما به نظرم دوستت باهات هم عقیده نباشه گاهی خوبه
پاسخ:
اره شاید خوب باشه یکم اختلاف نظر اما نه در عقاید اساسی
من این رادیو و نت و نفهمیدم :|
اینو بگو تا بگم دوست خوب کیه :))
پاسخ:
ببین مااینجا اینترنتیمون ماهواره ای یعنی یه آنتن پشت بوم داریم که اسمش رادیوئه یعنی گیرنده است بعد امواج رو میگیریم...
دوست خوب اینه که همه جوره قبولت کنه 
با خوبی و ها و بدی هات
قبول کنه اونا جزعی از رفیق و رفاقتشه!


پاسخ:
اوهوم شاید..و عایا شما چطور؟؟ شما خودت اینجوری هستی؟

برو بابا با اون لاکات:))))

.

.

.

.

.

.الکی مثلا الان حرفم اصلا بی ربط نبود

پاسخ:
خخخ دیوونه

نمیدونم دوست خوب چه جوری باشه ولی می دونم گاهی آدمی که از طبقه اجتماعی تو نیست می تونه دوست خوبی باشه:)

پاسخ:
یعنی تو با این "طبقه اجتماعی " آخر منو .. می... چیز مینمایی :))))
:) خانم محقق چطوری؟
دوست خوب؟؟؟ راستش از وقتی شرو کردم متن و کامنتا رو خوندم همش به این فکر میکردم که دوستایی که من دارم خوبن؟ کدوم یکی از حرفایی که بچه ها گفتن درسته کدومشو من قبول دارم البته اکثرا حرفای درست و بی نقصی گفتن؟ دوستای من این ویژگی ها رو دارن؟ معیارای خودم چیه؟

حقیقت امر اینه که هر چی قیاس کردم دیدم یه جای کار لنگ میزنه قبلا هم بهت گفتم یادته؟ من یه دوست دارم که هر وقت خودش کارش گیره من حرفاشو میشنوم در مورد همه هم خبر داره و حرف میزنه( کلا رادیو بی بی سین:) ) اما وقتی به من میرسه چندین و چند بار تمسخرشو دیدم الان یاد گرفتم باهاش چجور برخورد کنم
یه دوست دیگه هم دارم کلا آدم رو راستیه احساس راحتی بیشتری دارم کنارش اما بازم نمیتونم اجازه بدم از همه چیزای من خبر داشته باشه
از نظر من هر چی هم که رابطمون با یه نفر خوب باشه باز هم اعتماد نمیشه کرد
یاد بچیامون بخیر همه چیو به دوستامون میگفتیم و عین خیالمون هم نبود دو تا دوست داشتم که از اول دبیرستان تا آخر راهنمایی با هم بودیم بعدش دبیرستان هر کدوممون رفتیم به یه سمتی اما از حال هم باخبریم...ولی بازم اگه الان نار هم بودیم شاید زیاد صمیمی نبودیم چون طرز فکرامون عوض شده نگاهمون به زندگی شدیدا تغییر کرده دغدغه هامون عوض شده نمیتونیم مث قدیما رو راست باشیم
یادمه تو دبیرستان با هیچ کدوم از بچه ها نمیتونستم صمیمی شم حتی با یکی که از اولین روز دوست بودیم به سا دوم که رسید به هم پشت کردیم طوری که تا آخر دبیرستان فقط دو تا همکلاسی معمولی بودیم اون موقع من خیلی داغون بودم خیلی چون دوستم از حسودی پشتمو خالی کرد الانم میبینمش دایم در حال فخر فروختنه میخواد بگه من از تو بهترم باهوش ترم حالم ازین رفتارای مسخره به هم میخوره...همه ماها یه امتیازاتی داریم که دیگری نداره پس هیچ وقت به دوستمون فخرفروشی نکنیم

الان هر چی فک میکنم بازم یه دوست که  آزیتا به قول تو بتونیم شرمسارترین رازهامونو بهش بگیم ندارم!!!
 فقط یک نفر هست که من همه چیمو بهش میگم همه حس و حالمو چه شاد چه ناراحت اونم همه چیو بهم میگه به جز چیزایی که خیلی براش خصوصی میشن :)... اما این آدم گرفتاره و ازم دوره اما برام خیلی عزیزه نمیدونم اسمشو بذارم دوست همدم سنگ صبور همراه؟!
ولی خوبه که هست حداقل تا اینجا برای هر دومون خیلی خوب بوده امیدوارم ازین به بعدشم خدا کمکمون کنه...
راستی آبجی خرمم دوست خوبیه ولی خوب ابجیه نمیشه باهاش همه چیو مطرح کرد گزارش میده گاهی خخخخخخخخ

چقدر حرف مفت زدم!!! بیا یه پست دیگه هم به این پست بلند بالات اضافه شد!! الان به این نتیجه رسیدم که یه وبلاگ بزنم این دری وریامو اونجا بگم خخخخخخخخخخ(شوخی هرکی گفته من دری وری میگم خودش دری وریه!!=کوت اعتماد به نفس)
آزیتا!!!!!!!!!!!!!!!!! یه چیز دیگه من خودتو که ندیدم و از نزدیک ارتباطی باهات نداشتم ولی وبلاگت دوست خوبی برام بوده حسایی که دارم توشه :)
پاسخ:
بله بله بله بله بله.... این یعنی همشو خوندم خخخخخخ با این قسمتش که گفته دوستها گاهی اونقد تغییر میکنن که اگرم بودن دیگه صمیمی نبودم خیلی موافق بیدم

مرسی... که به وبلاگم لطف داری :))))
کامنت بلند بالام اومد؟ تف بر نت ایران !!
پاسخ:
اره عزیزم اومد
بهترین دوستا اونا هستن که میتونین ساعت ها و ساعت ها با هم حرف بزنین و باز هم حرفاتون تموم نشه .
براشون حرف بزنی بدون اینکه بعدش پشیمون بشی !
پاسخ:
اره :)
قبول دارم،حرفم شعاری به نظر میاد ولی این چیزی رو که گفتم به تحقیق و در واقعیت بهش رسیدم؛ بخصوص وقتی رفیق فابم 2 ساله کاردانیش رو شهر دیگه بود و توی اون مدت لااقل 2-3 بار شد که به صورت همزمان در یک وقت خاص دلمون برای همدیگه تنگ شده بود و میخواستیم بهم زنگ بزنیم. وقتی دو نفر از ته دل بهم نزدیک باشن از این دست اتفاقا براشون میفته.
+با توجه به نظراتی که دوستان داشتن میشه سوالاتی پرسید مثلا چقدر خودشون رو یک دوست ایده آل میدونن؟ چقدر خودشون رو عامل شکست یه رابطه دیدن؟برای چی فکر میکنین دوست واقعی وجود خارجی نداره؟ بزرگترین ایراد ماها اینه که فقط یکطرفه به قضیه دوستی نگاه میکنیم و درک متقابلی از این جریان نداریم.اکثرا هم میخوایم نقش گیرنده انرژی رو بازی کنیم تا دهنده‌اش را. حالا شایدم خواستیم نقش دهنده رو بازی کنیم ولی انقدر بد اینکار انجام شده که قضیه رو لوث کردیم. توی یه دوستی باید به تعادل در این جریان رسید. نه دهنده مطلق بود و نه گیرنده مطلق. جدا از این موضوع اغلب مواقع خودمون هم اون ایده‌آل هایی که انتظار داریم رو نداریم!!! در کل به نظر من خیلی از انتظارات دوستان بیشتر جنبه فانتزی داره تا واقعی.
پاسخ:
دقیقا با حرفت موافقم 
چند نفر از ما خودمون حاضریم اون چیزهایی که از دوستمون انتظار داریم براشون انجام بدیم... چند نفرمون حاضریم شروع کننده و دهندهء انرژی باشیم ... به نکته خوبی اشاره کردی :)
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۲۲ ساماناماسان
نه خیلی عمیق نبوده و همون عمق به نظر من باعث میشه که طرف بچه پیغمبرم نباشه قضاوت میشی ، دخالت میکنن ردخورم نداره . سعی میکنم اکثرا فاصلمو رو با افراد حفظ کنم چون چوبشو خوردم از اعتماد زیاد به امین ترین و نزدیک ترینها
پاسخ:
منم خیلی ضربه خوردم اما بازم نمیتونم اعتماد نکنم :\
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۴۰ هَشت حَرفی
یه دوست خوب کسیه که جلو بقیه مسخره ت نکنه :) بقیه ش قابل حله...
پاسخ:
عه واااااا.... خخخخخ اون دیگه از اساسه اخلاقه... یه ادم خوب کلا کسی رو مسخره نمیکنه اونم تو جمع
من خیلی خوشبختم چون تا حالا دوست بعد نداشتم،خدا ب من گلچینی از بهتریناشو داده کسای که ب داشتنشون افتخار میکنم،یکیشون خود تو آزی تو واسه من همون فرشته کوچولوی که خودت بهم هدیه دادی
پاسخ:
تو خودت خوبی چون دوستهای بدت رو فراموش کردی یا اصن بدیهاشون رو نمیبینی ،، تو خودت فرشته ای :*
من تو زندگیم هیچ وقت دوستی نداشتم
همیشه هم دلم میخواست یه دوست تو زندگیم باشه 
تا اینکه با همسرم آشنا شدم. اون جای همه ی اون دوستای نداشتمو واسم پر کرد
دیروز هم این مطلبو تو یه وبلاگ خوندم واسم خیلی جالب و دوست داشتی اومد
 اگر در زندگی‌ات فقط یک دوست واقعی پیدا کنی، از همه ثروت‌مندتری. اگر آن دوست شوهرت باشد، دیگر خوش‌بختی.
از یکی از کتابای میچ آلبوم

پاسخ:
خوشحالم که خوشبختی... ارزومه خوشبخت بمونی تا ابد :)
وای به حالت اگه تا آخر نخونده باشی خخخخخخخ
پاسخ:
خخخ خوندم بوخدا خوندم :)))
با دیش نت میگیریننن
عااااااا
چه خفنگ 
شنیده بودم قبلنا 
میگفتن غیر قانونیه ک!!!
ی بار مفصل توضیح بدیااااااا خب؟
+
من؟اومممم
نه اونجوری نیستم 
سحته اونجوری بودن...
پاسخ:
نخیر دیش نیست ! وسیله ای است بنام رادیو و کلا یه دایره است به قطر ١٠ سانت که بالایه میله وصل میشه ... افتاد؟؟؟؟:)))


+ خب اگه خودت اونجوری نیستی نمیتونی توقع داشته باشی کسی هم در حق تو اینجوری باشه! این یه قانونه :))
دوست خوب کسیه که همیشه همراهت باشه فِرطی \فرتی دلتو نزنه دلشو نزنی صادق باشه بتونی بهش همچیو بگی و از همه مهم تر مسخرت نکنه که البته تو نسل ما خیلی زیاده متاسفانه:/
پاسخ:
بلی :\
نیفتاد!قانونی بید؟بعد اونوقت فقط اونجا اونطوریه؟
برو رو بوم ی عکس بندا ازش خخخ
خیلی جالبع واسم!
+
گفتی دوست خوبو تعریف کنا
نگفتی خودتونو تعریف کنید!
پاسخ:
پ نه پ غیر قانونی بید :\ نخیر همه جا همینطوریه... وقتی خط نشه روش ای دی اس ال گرفت یا باید وای مکس داشته باشی که اینجا نداریم یا از این نتها


خب وقتی خودت با تعریف خودت جور نیستی... :|
این پستت رو برا یکی از دوتا دوست واقعیم خوندم و اونقدر به اون قسمت اسرار شرم آور خندیدیم که خدا میدونه. تمام اسرار شرم آورو دوباره گفتیم و هر هر خندیدیم!
من کاملا با قسمت امنیت موافق بودم! و این درسته که مهم ترین قسمتش همین امنیته.
اصن حال میکنم با این پستا که به اصطلاح"جانا سخن از زبان ما میگویی " اند.
پاسخ:
خخخخخ چه باحال :))) دوستیتون مستدام :*
من توی اینهمه سال و اینهمه آدمایی ک باهاشون در ارتباط بودم فقط و فقط دو تا دوست خوب دارم و بین دو هم فقط یکیشونه که من واقعا باهاش راحتم و بهش میگم دوست صمیمی!
من خیلی دیر میتونم به کسی اعتماد کنم. و جالب اینجاست که به کسایی که اعتماد کردم واقعا آدمای خوبی بودن برای همین درک نمیکنم آدما چجوری میگن دوستشون بهشون خیانت کرده!!
دوست واقعی از نظر من کسیه که که تو بتونی بهش اسرارتو بگی. بتونه بفهمه و درکت کنه و حتی اگه احمقانه ترین تصمیم رو اگه گرفتی بهت اون لحظه با خرده گیری و لحن بد حرف نزنه! 
و این که آدم فروش هم نباشه!! بعضی از دخترا وقتی مثلا پای یه پسر میاد وسط از این رو به اون میشن! 
من برام همین یه نفر کافیه. 
پاسخ:
خیلی خوبه که تا حالا خیانت ندیدی و ارزومه که تا ابد هم نبینی :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">