حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
بهمن ۹۳

خب من همیشه حافظهٔ فوق العاده ای داشتم، اما بر خلاف حافظم هیچوقت آدم کینه ای نبودم! ولی... یه دوستی دارم که همیشه میگه به جمله هایی که آخرشون به ولی و اما ختم میشه ، مشکوک باش! داشتم میگفتم، ولی... به ندرت پیش اومده که از کسی کینه به دل بگیرم! این مسئله منجر میشه به اینکه من اونقدر حالم از اون طرف بهم بخوره که حتی وقتی به این فکر میکنم که داره نفس میکشه ، کهیر بزنم! اما خب معمولا یک در 1000 هم این اتفاق نمیفته! اما نمیشه گفت که هرگز اتفاق نیفتاده... و دیده شده که کسانی را که من نامشان را همراه با آه سینه سوزم صدا کردم و از ته ته قلبم خواستم که خدا جوابشون رو بده! خدا بدجوری تو کاسشون گذاشته بـــــــــــدجوری! شاهد هم در این باب زیاده...

چند وقتی حالم از چند نفری بهم میخوره... که در حقشون هیچ بدی ای روا نداشتم... اصلا چرا بگم بدی، در حقشون هیچ چیزی روا نداشتم! اصلا پرم هم از کنار پرشون رد نشده... اما اینکه کسی ندانم کار در را باز گذاشت و اونا هم مث خرمگس اومدن و اینجا  و جاهای دیگه زندگی من جولون دادن و هر غلطی دلشون خواست کردند و فرض رو بر این گذاشتن که پشت گوش من مخملی ست ، حال مرا بهم میزند... 



سالهاست سطح توقعم را اندازه سطح شعور افراد پایین آوردم... عقل حکم میکنه از آدمهای چیپ ، رفتارهای شایسته رو انتظار نداشته باشی! اما افراد چیپِ اطرافت که تعدادشون بالا بره، اون وقته که حس میکنی چه محیط منزجر کننده ای دورت رو احاطه کرده... تهدید کردن و انتقام گرفتن و به نوعی خود را جر واجر کردن ،کار خیلی چیپی است... کار آدمهایی که وسعت روحشون اونقدر کوچیکه که تا نسیمی دامنشون رو میگیره ، طوفان میکنند! نه ... درون من اقیانوسی ست که هر چند حضور بعضیها کمی آب متعفن درونش سرازیر کرده، اما آرام یک گوشه مینشینم و با رفیق قدیمی ام گپ میزنم و بهش میگم تو که اون بالا نشستی ، قشنگتر همه چیز رو دیدی و میبینی، من که باکم نیست تو خودت همیشه خوب انتقام دل شکستهٔ منو گرفتی... دمت گرم.. 



موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۱۱/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

این جمله ت خیلی خوب بود :
از آدمای چیـــــــــــپ نباید انتظار رفتارهای شایسته رو داشت.
این انتظاره خیلی حرص دراره! خعــــــــــــلی.
پاسخ:
تازه وقتی انتظار نداری باز غافلگیرت میکنن چه برسه انتظارم ازشون داشته باشی
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۲۸ خاموش تنها
چی شده آزی جون ؟ بی خیال این آدما متاسفانه تعدادشون زیاده و واقعا انرژی میگیرن از آدم ..... به قول خودت خدا خودش میدونه. ... آزی لبخند 
پاسخ:
شما الان کدوم خاموشی؟ من جدیدا به کلمه خاموش خیلی آلرژی پیدا کردم، لطف کن از خودت نام و نشون بذار لدفن 
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۰۵ فهیمه (مامان محمد سپهر و ؟)
آزی جان بعضیا از سر بیکاری و بی آری باید به یه جای زندگی مردم گیر بدن .اینا مریضن باید مثل روانیا باهاشون برخورد کنن . :)))))))))))))))
پاسخ:
اخ اخ بیکاری و بی عاری رو خووووووب اومدی... از سره این دو تا چه گ.ه ها که نمیخورن :/


+ الان میگم دوباره حامله ای عایا؟ :)
آدمای گوه خوره دو زاری زیاد هستن که ب داشتهای دورو وریاشون حسودی میکنن،تو اعصابتو واسه ی مشت کثافت ب هم نریز عزیزه مادر،
پاسخ:
:\ 
دقیقا!!! 
نه اعصابم که ارومه منتها خواستم بفهمن ما خر نیستیم
هرچقدر آدم کمتر پیشرفت کنه (در هر زمینه ای) حسادت و حقارتش نسبت به افرادی که پیشرفت کردند بیشتر میشه و اگر عزت نفس نداشته باشه به جای بالا کشیدن خودش میخواد بقیه رو پائن بکشه
نه تنها اینجا بلکه تو هر مکانی این  صادقه

وووووی چقده فلسفی شد^__^

پاسخ:
بلی بلی ممنون که فلسفی در کردی :))
عالی بود........
ولی غمش ناراحت کنندس.....
این ک آدم بخاطر رفتار اطرافیانش عذاب بکشه خیلی تلخه.........!

اون تیکه ش معرکه بود
کار ادم هایی ک اونقدر کوچیکن ک تا نسیمی دامنشون رو میگیره طوفان میکنند....!
موافقم...................!

خخخخخخ البت امیدوارم من یکی از اون آدمایی نباشم ک عذاب دهندس
واست!!!!!!!!!! :(
آزی خودت اعتراف کن!!!!!!!
پاسخ:
نه عزیزم واسه چی باید از تو بدم بیاد تو دوست کوچولومی
صحبت از پژمردن یک برگ نیست!
وای جنگل را بیابان میکنند !
دست خون آلود خود را پیش چشم خلق پنهان میکنند....
هیچ حیوانی ب حیوانی نمیدارد روا...
آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند......!

صحبت از پژمردن یک برگ نیست
فرض کن مرگ قناری در قفس هم مرگ نیست
فرض کن یک شاخه گل هم در جهان هرگز نرست
فرض کن جنگل بیابان بود از روز نخست!!!!
در کویری سوت و کور.....
در میان مردمی با این مصیبت ها صبور
صحبت از مرگ محبت ، مرگ عشق
گفت و گو از مرگ انسانیت است........! :)

فریدون مشیری رو دوس میدارم.........! :)
پاسخ:
واقعا هم همینه :( روح فریدون شاد
اه وقتی تو قسمت مدیریت هستم بلاگ خر نمی ذاره اسممو پاک کنم بنویسم خاموش یخده اذیتت کنم P:
بی خیال باو.. روزگاره می گذره.. هر چند این آدما عین فضله موش روی یه دیگ بزرگ برنج هستن! 
پاسخ:
عایا شما آزار داشته بیدی؟ :))))
امیدوارم هر کی اذیتت کرده ملانوم بگیره.
پاسخ:
اوه ببین کی اینجاست؟؟؟؟ خیلی وقته نبودی نیلسون :))) حالا این ملانوم چی هست؟
انسان با دیدن بعضی ها عنش می گیرد.

+ خدا به شوهر عمه شما هم عمر با عزت بده:-)
پاسخ:
یعنی دیشب با خوندن این کامنتت خیلی خندیدم خیلیییی :)))
اه گندشون بزنن..
دقیقا همین بلا توی وبم سرم اومد دیگه! اون مزاحمه معلوم نبود کیه چه مرگشه. اصلا بی دلیل فحش میداد چرت میگفت :(( خب این یعنی که بدبخت و عقده ای بود دیگه. وگرنه من اینجا نشستم دارم وب می نویسم چه آزاری دارم برای کسی؟؟
وبم هم همش روزانه نویسیه دیده که. نه عقیده ای بیان میکنم نه چیزی. چه دلیلی داره ایییییییییینقدر یکی بد باشه باهام؟؟ چیزی جز عقده و حقارت و حسادته؟؟
پاسخ:
نچ نیست :| تازه اون یه مزیت داشته که غریبه بوده... ولی اگه بخودت بیای ببینی پای یکی اینجا باز شده که از صد تا غریبه غریبه تره ولی توسط یه ندانم کار از زندگیت باخبره و وارد حریم شخصی شده دیگه واویلاست
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۱۹ ساماناماسان
اصن میگن جمله هایی اما داره هرچی قبل اما هست دروغه مثلا طرف میگه تو خیلی خوبی اما ... میخواد حرفشو بزنه اونو میگه که اول نرم شی ... فدای سرت بخوای فکرتو درگیر اینجور چیزا کنی دور از جون اول جوونی پیر میشی
پاسخ:
ولی جمله قبل امای من دروغ نیست... در ٩٩٪ مواقع صحت داره :)
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۲۵ ساماناماسان
در حالتی کاملا شکاک ما نیستیم خانوم :/ خخخ
پاسخ:
خخخخخ در حالتی کاملا مطمئن شما نیستید :)))
قهر کردن بیخودی از ملت هم آیا جزو رفتارهای چیپ است؟
طرز برخورد با این سبک انسان ها را چگونه ارزیابی میکنید؟
آیا باید از دل قرکننده درآورد یا گذاشت به همان سبک بماند؟
پاسخ:
خب بستگی داره که طرفت رو بشناسی یا نه! قهر کردن بیخودی معمولا نشات گرفته از یه سوء تفاهم یه طرفه یا حتی دو طرفست یا از یه انتظار بر آورده نشده یا یه دلخوری کوچیک که زیادی کش اومده... به نظر من اگر شخص قهر کننده برای ادم مهم باشه بهترین کار اینه که باهاش گفتگو کنی و ببینی چرا قهر کرده ... تو کارهای چیپ قرار نمیگیره معمولا تو زودرنجیها قرار میگیره :)
آرام یک گوشه مینشینم و با رفیق قدیمی ام گپ میزنم و بهش میگم تو که اون بالا نشستی ، قشنگتر همه چیز رو دیدی و میبینی، من که باکم نیست تو خودت همیشه خوب انتقام دل شکستهٔ منو گرفتی... دمت گرم.. 

برگرفته از bihefaz.blog.ir

دمش گرم تو هم باکیت نباشه :)))
پاسخ:
ها وُلک :)))
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۴ عرفان رسولی
بعد از چندی امدمو وبلاگت هنوزم هم همان رنگو بو را دارا میباشد!
پستت ک مشخصا مملو از مخاطب خاص و نیمه خاصه و چقدر اشناست این حرفا برام!
قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
پاسخ:
رنگ و بوش چطوریه یعنی؟ 
والا همه بهم می گن: "تو اول آزار بودی بعد دس و پا درآوردی!"
دیگه خودت می دونی:))
پاسخ:
خدا بخیر کنه پ :)))
خاک تو مخش همینو بس:|
پاسخ:
:|
خدا شرّ مارو از سر مردم آزارا کم کنه، شاید خودشون تو نبود طعمه، بزنن همدیگه رو له و لورده کنن! الهی آمین!!!
پاسخ:
خخخخخ دعای چپکیه خوبی بود
چقدر عالییییییییییییییییی بود حرف دل منم زدی....خیلی دلم گرفته بود و دنبال یه جمله ناب میگشم تا برای واهر شوهرم بفرستم و دم خنک بشه.دمت گرم
پاسخ:
امیدوارم به خنک شدگیه دلت کمک شده باشع :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">