حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
اسفند ۹۳
همه چیز از یه اس ام اس شروع شد، یه اس ام اس که یه سفر با یه قیمت استثنایی رو پیشنهاد میداد! اونقد وسوسه انگیز بود که تلفن رو برداشتمو زنگ زدم و چند و چونش رو پرسیدم... بنظر خیلی خوب میومد... کاملا وسوسه شده بودم واسه رفتن اما همسفری در کار نبود... تنهایی سفر رفتن واقعا صفای کمی داره، من قبلا زیاد تجربه تنها سفر رفتن رو داشتم یه غمِ عمیقی همراهش داره! هی تو سرم سرچ کردم ببینم کدوم دوستم میتونه اهل ریسک باشه کدومشون میتونه یهو طی دو روز سوار هواپیما شه و بپره اون سره دنیا...همینجوری بی دلیل ،اسم 7660 تو کله ام جرقه زد... خیلی کم احتمال میدادم که قبول کنه ... بهش پیغام دادم، فلانی پاسپورت داری؟ اونم همراه یه نیشخند جواب داد آره چطور مگه؟ گفتم میای بریم مالزی؟ اون چند ساعت اول و گفتگوهامون رو خودمونم باور نمیکردیم! باور نمیکردیم که مایی که چند ماه قبلش واسه رفتن به تئاتر شهر 5 روز برنامه ریزی کردیم تا آخر رفتیم ، طی دو روز بلیط بگیریم ، دلار بخریم ، ساک جمع کنیم ، من از جنوب پرواز کنم تهران ،اون از شهرشون بیاد تهران و ساعت 11:30 شبِ 30 بهمن ، درست وقتی که تولد 7660 بود سوار هواپیما شده باشیم!
با اینکه 48 ساعت از شدت استرس و هیجان درست نخوابیده بودم اما کل 8 ساعت پرواز تا مالزی رو عین جغد بیدار موندمو چرت زدنِ بقیه رو نگاه کردم... ساعت 12 شب بود که هواپیما از زمین بلند شد اما چون به سمت شرق در حرکت بودیم ، سه ساعت بعدش آفتاب طلوع کرد.. صحنۀ زیبایی که اکثرا خواب بودن و ندیدنش... 
رسیدن به یکی از زیباترین فرودگاههای دنیا بعد از 8 ساعت پرواز حس خیلی خوبی داشت... بعدشم که سوار اتوبوس شدیم به سوی هتل... دیدن خیابونهای سرسبز که انگار از وسط جنگل عبور میکردن و ساختمونهای بلند شهر به تنهایی خودش میتونست آدم رو به وجد بیاره! هر چند لیدر تور شروع کرده بود از قسمتهای منفی مالزی گفتن و تو همون لحظات همه داشتن به این فکر میکردن عععععععععع با این همه بدی ای که این داره میگه ، چه غلطی کردن که پا شدن اومدن مالزی... اما تو تموم اون 7 روز حتی یدونه از اتفاقاتی که لیدر تو دقایق اول واسمون قطار کرد ، نیفتاد که نیفتاد... از هوای سرد و آلودۀ تهران رفتن به اون هوای گرم و مطبوع و تمیز خودش میتونست کلی انرژی به آدم تزریق کنه...
مالزی همیشه تو لیست کشورهایی که من دلم میخواد بهشون سفر کنم، جز آخرینها بوده اما خب دستِ روزگار گاهی یهو واست سورپرایز میکنه! مهم نیست من از اینکه 7660 رو بعنوان همسفر و مالزی رو به عنوان مقصد انتخاب کردم خیلی خوشحالم...
هتلمون یجورایی خارج از مرکز شهر بود اما مزیت بزرگی که داشت زیباییِ محیطش بود با یه دریاچه و باغی که اطراف دریاچه بود و منظرۀ بی نظیری که هر چی از پنجره نیگاش میکردی نه تکراری میشد نه سیر میشدی... کلی از مارمولکهای اونجا واسمون تعریف کرده بودن و همسفرم رو کلی ترسونده بودن و منم شوق دیدنِ مارمولکهای اونجا رو داشتم اما دریغ از دیدنِ یه دونه مارمولک یا جوجه مارمولک :))) تنها حشره ای که من تو این 8 روز دیدم فقط یک عدد سوسک بود آن هم شب هنگام در خیابان کنار یک عدد جوب...کلی تو اینترنت از موشها و مارمولکها و سوسمارهای اونجا خونده بودم که خبری نبود که نبود :)
دیدنِ جایی که فرهنگشون از زمین تا آسمون با ما فاصله داره واسه من خیلی جذابیت داره، من عاشق غذاها و میوه های نچشیده و ناشناخته ام... (بعدا عکساشون رو میذارم)
عاشق بارونهای اونجا بودم ، سیل آسا اما گرم! راحت زیرشون موش آبکشیده میشدی اما سردت نمیشد نیم ساعت بعدشم خشک میشدی انگار نه انگار که خیس شده بودی... عکس پایین رو در حالی که به شدت بارون میومد از پنجرۀ تاکسی گرفتم.
 
برجهای دو قولو پتروناس
بلندترین برجهای دوقلوی دنیا بعد از اونایی که تو آمریکا ترکیدند
کوالالامپور
 
اوایل میخواستم از همونجا بطور آنلاین براتون آپ کنم ، اما کمی برای دسترسی به اینترنت مشکل داشتم و بعد از چند روز دیدم که چقد دوری از دنیای مجازی برام آرامش به ارمغان آورده ، زین رو از این سختی در اتصال به نت استقبال کردم و گذاشتم هفته ای بدونِ پست و کامنت و تقسیم لحظات بگذره! هرچند گاهی فضولیم گل میکرد و یه نیگاهی به کامنتهاتون مینداختم :))
میگن آدمها تو سفرِ که همدیگه رو خوب و بهتر میشناسن، امیدوارم تصویر و خاطره که از من تو ذهن همسفرم مونده ، همون چیزی باشه که تلاش کردم باشه! یعنی خودِ خودم باشه... 
 
 
 
پرواز رفت تقریبا 2/5 ساعت تاخیر داشت اما خب هیجان زیاد اجازه نداد که احساس بشه، مخصوصا که قرار بود بریم تو بیزینس کلاس بشینیم :) آیکونِ فخر فروشی :)))))))))
 
 
 
 
بعد از چند ساعت کوتاه آفتاب حسابی درومد در حالی که زیر پامون اقیانوس و جزیره های سبز بود
 
 
مالزیِ خیلی خیلی سبز از بالا
 
 
 
ویوی اتاق ما 
 
 
و باز هم ویوی اتاق ما، در حالی که من داشتم دنبال مارمولکهای احتمالی میگشتم که خبری هم نبود
 
 
 
ویوی هتل از پشت دریاچه... خیلی باصفا بود خیلی... هم تو روز هم تو شب
 
 
 
درختهای نارگیل که همه جا پر بودند.. حتی تو خیابونها و کلی هم روشون نارگیل بود :)
 
 
 
 
+منتظر عکسهای بیشتر از جاهای دیدنی و خوراکیها باشید :)
+برای همتون زندگی ای پر از سفرهای خوب و رنگی با همسفرهای خوشرو و خوش خنده و مهربون آرزو میکنم... زندگی بدون سفر خیلی بی مزه است خیلی ...
 
 
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

به به به به خیلی هم خوب خیلی هم عالی :))
خیلی حال داده ها دو روزه با یه اس ام اس یهویی تصمیم بگیری بپری یه جای با صفا...منم موخوام عررررررررررر
میگم آزیتا عجب عکاس ماهری هستی عکساش خیلی خوب افتاده
نارگیل نیاوردی؟ :))))))
زود زود عکسای خوراکیا و جاهای دیدنیشو بذار منتظریمممممممممممممممم
پاسخ:
آدم وقتی زیادی ریسک پذیر باشه بعد یه نفرم داشته باشه که تشویقش کنه و بهش انرژی بده و شیرش کنه یهو سه شنبه اس ام اس میگیره چهارشنبه میپره تهران پنجشنبه میپره مالزی :))))

نه نارگیل نیوردم ولی خوردم اونجا هم تازشو هم بستنیشووووووو محشــــــــــــــــــــــــر بود جات خالی... ایشالا زود یه سفر توپ بری

والا اونجا اونقد قشنگ بود عکسها خود بخود خوب میفتاد آیکونه شکسته نفسی :)))
عجب سفری بوده ها.. خوشا به حال جسم و روحت :))
منم میخوااااام حسودیم شد ://
خیلی از دوستای منم رفتن مالزی اما همش بد گفتن که اینجور بود اونجور بود ولی یه چیزی که از همشون شنیدم این بود که گداهای باکلاسی داشتن :))
پاسخ:
نمیدونم چرا هیچ چیز بدی سر راه من سبز نشد... منم خیلی بد شنیده بودم... پامونم که گذاشتیم لیدر تور ما رو ترکوند اونقدر ترسوندمون ولی everything was OK من کلا همیشه در حاشیه ام اتفاقهای خوب بیشتر از اتفاقهای بده :)


ایشالا که یه سفر توپ میری به زودی ... :*
دم کسی که اینقد به آدم انرژی بده گرم
میسی ایشالا ایشالا ... ای خدا قسمت ما هم بکن آیکون دختری با دست های رو به آسمون خخخخ
شکسته نفسی نفرمایید تعارف ما الکی نبید خیلی خوب میگیری عکسارو
راستیییییییییییییی عکس اینستات که صورتتو رونمایی کردی منو گرفتتتتتتتتتتتت بدجووووووووووور...زیبا میباشید بانو
یه سوال شما اصالتا شمالی هستی؟ آخه صورتت به شمالیا میخوره سفید و با طراوت
پاسخ:
ایشالا قسمت کنه آمین آمین آیکونه کسی که داره بخدا چشمک میزنه جهته پارتی بازی واسه دوستش :))

مرسی شما خوب میبینی :)

مرسی خیلی لطف داری... نه من هیچ رقمه شمالی نمیباشم :) منتها ته تهای مامانم روس میباشد :))
بیگ لایک واسه عسکات عقش :))
منتظر بقیه اش هسدیییم مخصوصا خوراکیهاش:)
من برم ظرف بشورم فیلن بعد میام دوباره میکامنتم خخخخ

پاسخ:
حالا عکسهای بیشتر تو راهه این فقط یه چشمه بود :))

خوراکی ام که زیاد :)
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۱ مهران مهرگان
سلام
" وصف العیش نصف العیش "
خدای آزی را سپاسگزارم که این نیم عیش را از ما دریغ نکرد . به لطف سفرنامه ی خوب و عکس های زیبا :)
پاسخ:
سلام
عاغا قابلی نداشت... ایشالا عیشهای بیشتری وصف میکنم شما هم نصفهای بیشتری ببرید :))))
عکسا هییییچ کدوم واسم باز نشدن. بعدا باز چک میکنم :-( 
ولی همین توصیفاتی که خوندم عاللللی بود!
آزیتا اتفاقا پریروزا واسم یه اس اومد تور به دبی با یه قیمت خیلی خوب! منم تو ذهنم رفتم دبی و برگشتم :-D
این تصویری که از اتاقتون گفتی رو تصور کردم چقدر عالی به نظرم اومد!
خوشی هات مستدام :-* :-* 
خیلی خوب نوشتیش:-*
پاسخ:
ای بابا چرا؟ حجم همهء عکسها رو کم کردم که ... حتما دوباره بیا ببین عکسها رو البته یه چشمه اش هم تو اینستا گذاشتم دیگه :)

آخی... آره از اس ام اسها زیاد میاد که آدم رو هوایی میکنن ایشالا شما هم به زودی سفرهای خوب خوب برید :*

ادرس قبلیم اشتباه بود :))))

اونو همینجوری الکی درست کردم!!

آزی مونالیزا هست تو اینستا اگه اسمشو درست گفته باشم اونم مالزی رفته بود اونم خیلی عکسهای قشنگ گذاشته بود من از عکسهای اون فهمیده که عجججب مالزی هم قشنگ بوده پس:)

البته دبیرستان یه همکلاسی داشتم که خواهرش رفته بود مالزی درس بخونه اوونم خیلی از مالزی تعریف می کرد ولی چون یه کم گاهی اوقات فقط یه کم واسه اینکه حالا پز بده بعضی وقتا شور چیزهارو درمیآوورد ما زیاد تحویلش نمی گرفتیم و این مالزی هم شد بود سوژمون خخخخخ ولی نه مثه اینکه بنده خدا یکی هم راست میگفته خخخ

پاسخ:
نمیدونم مونالیزا کیه منو تو پیجش تگ کن عکساشو ببینم لدفن :)

شاید اون شور چیزها رو در نمیورده هاااا مثلا شما حسودیتون میشده :))))))))))) ولی واقعا قشنگ بود.. ایشالا باهم بریم سفر خارجه ؛)
امیدوارم حسابی خوش گذشته باشه ، خوشم میاد از اینکه رفتین به یه جای جدید ، متنفرم از این آدمایی که سالی 1 میلیارد هم برای سفر بذارن کنار 20 بار میرن شمال 10 بار کیش !
پاسخ:
اوه اره منم اونقد بدم میاد که هی برم جاهایی که قبلا رفتم، اصلا تو کدم نمیره :/
خدایا، خداوندا!
چشمانِ من، این بینندگان حاذق، تا کی ناظرِ صرف باشند؟
تا کِی دست مردم، فقط نان ببیند؟ آن هم گندمی اش را؟!
خواهشمند است اینجانب(ان) را نیز به خیل روندگان به مناطق مارمولک دارِ مارمولک ندار (!) اَد بنما!
(ترجیحاً یک عدد همسفرِ پایه را نیز خودت تهیه و بهم تحویل بنما)
پاسخ:
خدایا دعای شوژ را مستجاب بفرما.... هر چه سریعتر و الساعه نه ١٠٠ سال دیگر :))))
دوس دارم آدمایی رو که می گن می خوایم بریم مسافرت و حداکثر یکی دو روز بعد ساکشون آماده است و راهی هستن.. 
همیشه به سفر خانوم. انشاءالله همیشه خوشی های این مدلی تو زندگیت جریان داشته باشه:)


پاسخ:
یعنی الان از من خوشت میاد ؛))))) مرسی 

خیلی ممنون همچنین شما
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۹ مهندس بهشت
یعنی دهنم وا موند دیدم با 7660 رفتی
اما خوج حال شدم بهتون خوج گذشته
عکساهم خیلی قشنگ بودن
از این باران ها آرزومه که هیچ وقت توی ایران امکان پذیر نیست
پاسخ:
:)


اره واقعا بارونای بهشتی ... معرکه معرکه ... 
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۳ بانوی دریا
وای دختر تو چقد باحالی .دوستت باحال تر .این دوستت اشناییش نتی بوده یا جای دیگه ؟

کاش منم دوستای اینجوری داشتم و البته پولش خخخخخخخخ

چقد مالزی سرسبزه .فک میکردم یه کشور فقیر باشه .واقعا برجای دوقلو اونجاست ؟
عکسای بیشتری بزار خیلی لذت بردم خیلی .خوبه سفر عیدت کردی دیگه

الان دبی هم تور میبره نفری هشتصد 
پاسخ:
اره عزیزم اشناییمون نتی و از طریق وبلاگ بوده البته بیشتر از یه سال میشه یا بیشتر... و البته این دوستم تو راه رفتن مشکل داره و به کمک عصا و ویلچیر راه میره! چالش این سفر همین بود :) خیلی خوشحالم که باهاش رفتم سفر

مالزی؟ فقر؟ نه بابااااا... اون مال ٤٠ ساله پیش بود :/ اقبلا اونا میومدن اینجا حمالی الان بعبارتی برعکس شده :|||

دبی اصصلا نمی ارزه ... همه تورهاشم ٤ یا ٥ روزست ! هواشم که اصلا خوب نیست
ایشالا شما هم سفر خوب بری به زودی
خیلی دوست دارم غذاها رو ببنیم،خصوصا اگر غذاهای عجیب و غریب خورده باشین..
پاسخ:
راستش از اینکه نشد زیاد غذاهای عجیب غریب بخورم ملولم :/ میخواستم قورباغه و صدف و غیره امتحان کنم که نشد :/ حالا غذاها رو میذارم به زودی
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۱ مهران مهرگان
خدا ما رو از خماری بعد از عیش دور بدارد !
آمین !
پاسخ:
اره والاع :/ منم نجات بده ... اصن ریست نمیشم
ممنون بابت این پست و عکسها
پاسخ:
ممنون که میخونید :)
هعــــــــــــــی....آخه من چه قدر حسرت بخورم!
فقط یه دوست صمیمی دارم اونم تاحالا فقط کیش رفتیم باهم!همه ش میگه پول سفر ندارم!راس میگه پولشو اصلن نگه نمیداره!همه ش خرجای الکی!
راستی چه شغل خوبی داری که اینجوری یهویی مرخصی میدن بهت!من که یه ماه قبل هماهنگ کنم واسه 3روز اونقدر سوال پیچم میکنن که واجبه؟کجا میخوای بری؟آخرشم با منت قبول میکنن!
راستی چه مدت طول کشید سفرتونوچقدر هزینه؟
پاسخ:
میگم آناهیتا نمیخوای با من دوست شی بریم سفر باهم ؛))))) 

فکر کنم خبر نداری من بیشتر از شش ماهه سر کار نمیرم :)) وگرنه هیچ حا بهمین راحتی مرخصی نمیدن :)
٨ روز بود ... هزینشم حدود ١/٥
آزیتا یه سوال؟
مدل و مارک گوشیت؟
پاسخ:
آیفون 5s
آره خوشم میاد چون خودم معروفم به سفر رفتن های این مدلی می دونم خیلی خوشمزه هست و از طرف دیگه کسانی که اینجوری هستن خوش مسافرت هستن و نق نمی زنن مثلاً برای کسری های توی سفر یا خوب نبودن غذا و از این قبیل.
قدیما که سر کار می رفتم سه ماهی یه بار مسافرتم به راه بود.. البته مایه تیله ام به خارج از کشور نمی خوره ولی ایران رو گشتم کم و بیش اونم اتوبوسی و قطاری:))
هر وقت می خواستم برم مسافرت همکارا بهم می گفتن خانم احمدی نژاد سفرهای استانی اش شروع شد!
پاسخ:
من که خیلی خوش سفرم به شرطی که مقصد و سفر رو خودم انتخاب کرده باشم ولی واویلا به روزی که به زور یجایی منو ببرن اونوقته که اونقد ایرادگیر میشم که خودمم حالم بهم میخوره از خودم :))))

دمت گرم ایول! متاسفانه الان اونقد هزینه سفر تو ایران هم بالا رفته که من ترجیح میدم همون پولی که قراره اینجا خرج کنم ببرم خارج خرج کنم همراه با آزادی و آسایش بیشتر :/ 
افرین به این میگن یه اراده قوی منم ۲سال تو کف یه مسافرت خارجیم اما کو پایه
پاسخ:
پایه از من قویتر میخوای؟ :))) خب یه ندا میدادی :)
تو این مدت که میخونمت ، با شناختی که پیدا کردم ازت گمون نکنم بخوای با من دوست شی!
نمیدونستم!چراااا اونوقت؟
چه خوب هشت روز 1.5 !
واقعا که زندگی بدون سفر بی مزه است!
پاسخ:
چرا مگه تو چجوری هستی که گمون نکنی؟

دیگه حالا چراش بماند...

حدود ١/٥ . قیمتش خوب بود که رفتم دیگه

بلی بی مزست
توی ایران هم می شه تورهای ارزون لحظه ای پیدا کرد:))
امروز یه پیامک برام اومده قطار درجه یک، پنج روزه قشم، دویست تومن! اینه که کار تو دستم هست وگرنه الان راهی بودم قشم یخده برنزه کنم:))
خیلی عالی بوده هزینه سفرت انشاءالله بازم از این سفرها قسمتت بشه. والاااا 
پاسخ:
اره تور ارزون را عشق است... :)

من که روی شونه ام یه روزه همچی سوخت که الان روی یکیشون زخمه :)))) برنزه هم نمیشم فقط میسوزم پستم قلفتی کنده میشه ... قیمت تور قشمم عالیه ها حیف که تهران نیستم وگرنه میرفتم خخخخ! بعدم من یکم زیاد راحت طلبم و عاشق هواپیما از سفرهای زمینی کمتر استقبال میکنم :)))

واسه شما هم
من ک با خوندن این پست کلی ذوق کردم و سورپرایز شدم :)) منتظرم ببینم بقیه اش چی میشه .. منم عاشق سفرم اونم یهویی :)))
پاسخ:
:) ایشالا زندگیت پر از سفرهای خوب و یهویی باشه
همیشه ب سفر وخوشی...
واقعادلم خاست حیف...
پاسخ:
:( ایشالا یه روز میاد که شما هم بری
چون خیلی شبیه هم نیستیم!
واقعن دلت میخواس قورباغه بخوری؟!
فست فود را بسیار دوست میداریم:) هرچند بعدش غذاب وجدان میگیریم!البته مک دونالد دوس ندارم.برگرکینگو ترجیح میدم:)
ولی پستای غذاییتو دوس دارم.خیلی خوبه که غذاهای متنوع میخوری.مخصوصا دریایی.من که فقط ماهی سفید دوس دارم!اونم سرخ شده شو:)
پاسخ:
اره خیلی ناراحتم وقت نشد بخورم :/ 
من اصلا فست فود دوست نمیدارم اگرم مجبور باشم بخورم یه نوع سالمترشو انتخاب میکنم
ماهی سفید تو رده های آخر مورد علاقه های من قرار میگیره با اون همه تیغهای دو شاخهء ریزش ! عاشق ماهی کبابی ام ، اخ اخ سوف کبابی ، دهنم آب افتاد :)))

از چه نظرهایی باهم فرق داریم؟ 
یادم رفت چی می خواستم بگم! : (
پاسخ:
هعی وای من... داری پیر میشی ناصر :)))))))
ازی بعضی وقتها این یهویی ها خیلی میچسبه
پاسخ:
کلا یهویی چیزهای خوب میچسبه 
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۶ بانوی دریا
عزیزم . پس خیلی برای اونم جذاب بوده این سفر . اینکه واقعا تو اون و انتخاب کردی خیلی جالبه . واقعا دوست خوبی انتخاب کردی
ان شاالله دوستتون هر جا هستن موفق باشن
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
به به خیلی هم خوب. آزیتا ، من عمرا بتونم تنهایی مسافرت برم. اما پایه ای ک وارد باشه، خیلی عالیه. ک تو خودت اینطوری هستی. منم نمیدونستم سر کار نمیری. انشالا همیشه ب سفر و شادی.
پاسخ:
من تنهایی همه کار میتونم بکنم تازه وقتی تنهام خیلی مصمم تر هم هستم منتها تنهایی سفر رفتن مزه نمیده :))) ایشالا پایه خوب پیدا بشه شما هم بری یه سفر توپ :)
سلام گلم
همیشه به سفر
من عاشق سفرم و پایه سفر
جای شما خالی عازم گرجیا هستم تفلیس وباتومی و بروم
هفت شب و هشت روز
پیشنهاد میکنم همدیگه رو از موقعیت های سفر های با قیمت مناسب مطلع کنیم

با کمال امتنان
لیلی قاجار
پاسخ:
ایشالا بهتون خوش بگذره .. الان شما منو میشناسید یا خواننده یهویی هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">