حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
اسفند ۹۳

اصلا این پست مثل باری بود که به دوشم سنگینی میکرد... چرا؟ نمیدونم والاع... انگار که وظیفه ای باشه به عهدۀ من ، عذاب وجدان ننوشتنش داشت منو میکشت ، خب دیگه... بهترین قسمتِ یه سفر احتمالا بخش خوردنیجات و خوشمزه جاتش میتونه باشه :)

اومدم ایران هر چی تو عکسهام نیگا کردم دیدم برعکس همیشه چقد از خوردنیها کم عکس گرفتم احتمالا خیلی گشنه و هول بودم که یادم رفته از خیلی از خوراکیهای خوشمزه عکس بگیرم، شایدم اصلا زیاد خوراکی نخوردم خخخخخ الکی... مثلا من اصلا شکمو نیستم...

هر چی گشتم دیدم با کمال تعجب از صبحانۀ اونجا عکس نگرفتم، حیف :| هر چند چیزای مهمی نبودن اما خب... دو یه بستنی نارگیلی روز آخر خوردم که واقعا متاسفم ازش عکس ندارم چون فوق الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعاده خوشمزه و طبیعی بود :(( یدونه هم اسپاگتی لبنانی خوردیم که من ازش عکسی ندارم شاید دوستم داشته باشه ... به هر حال تو این پست هر عکسی که سوژه اش قابل خوردنه براتون میذارم و این بار سنگین رو از رو شونم میذارم پایین خخخخخخخخخ

 

اونجا در کل سه وعده مجبور به خوردنِ غذاهای مک دونالد شدم که این عکس مال مرتبۀ اوله که من فیلتُ فیش خورم که همون فیش برگره... خوشمزه بود...اون نوشابه هم مال من نیست :) همه میدونن من نوشابه نمیخورم

 

 

اینم ساندویچ ژامبون مخلوط رستورانهای زنجیره ای و معروف subway  میباشد که یه روز اونقد گشنه بودیم که نمیشد ریسک کنیم غذای ناشناخته بخوریم زین رو از اینا خوردیم

 

 

 

 

ایشون یک عدد سوپ قارچ چینی میباشند که شامل دو مدل قارچ و پیاز و کلم و توفو و یه تغار آب بودن :))))

 

 

دو تا دونه از این مدل قارچ توش بود که من تا حالا نه دیده بودم و نه خورده بودم و یکیشو خوردم و دومی رو هر جوری خواستم خودمو مجبور کنم نشد که نشد بخورمش از فرط بدبویی و طعم عجیب غریبش

 

 

 

ولی اگه فکر میکنید بقیه اش رو نخوردم سخت در اشتباهید ، این مدل قارچش بسیــــــــــــار لذیذ بود که یه بسته هم خامش رو خریدم و با خودم آوردم ایران... لازم به ذکر میباشد که توفو هم دوست نداشتم

 

 

 

 

Fried jelly crab

بچه ها خرچنگ، خرچنگ، بچه ها :)))

بسیار بسیار بسیار دوست داشتم و خیلی لذیذ بود فقط اشکالش این بود که کم بود :))

 

 

یه روزم رفتیم سوپر مارکت و کلی صفا کردیم

 

 

قفسۀ پنیر ها... یعنی من تو تنوعشون مات و مبهوت بودم و حسرت خوران از کنارشون گذشتم چون قیمتشون نسبتا بالا بود و نمیشد ریسک کرد :)

 

 

 

قفسۀ قارچها........ وای قارچها... میمیرم براشون... حیف نمیشد همه رو بخرم بیارم فقط یه بسته از اونا که گفتم خریدم

 

 

 

قفسۀ ماهیهای آماده به طبخ

 

 

 

اسنک سالم و مفید

ماهی خشک شده، رو میز صبحونه هتل میذاشتن من امتحان کردم خوشمزه بود

 

 

 

میگو خشک شده که نخوردم یعنی نخریدم که بخورم :)

 

 

 

بدون شرح :)))

 

 

 

 

اینم مثلا زرشک پلو با مرغ بود که شامِ یه روزه تور ایرانی بود اما چون به سبک غذاهای هندی و با ادویه هایِ انجایی پخته شده بود مزه غذهای هندی میداد... دوست داشتم بد نبود

 

 

 

پیش غذاهای عربی تو رستوران مراکشی... هوموس(؟) و تبوله رو دوست داشتم 

 

 

میریم سر وقتِ میوه ها که من عاشق همشون بودم

 

 

اسمشو یادم رفته ولی توش ژله ای بود ... با مرۀ کم من خیلی دوستش داشتم مث تخمه اعتاد آور بود خخخخ هسته هاشم خیلی جیگر بودن

 

 

 

 

 

 

 

 

مَنگوستین... با قیافۀ عجیب و طعم فوق العاده... 

 

 

 

 

جک فروت که من میمیرم براش... یکی از دغدغه هام اینه که چرا ایران ازینا نیست :(((((( خیلی خوشمزه بود... حاضرم بجای همه وعده های غذایی یه هفته از اینا بخورم

 

 

 

استار یا همون ستاره خوشگله بدمزه :)))) وقتی میخوردیش انگار داشتی گلبرگهای گل رز رو میجوییدی :)))

 

این میوه جا مونده بود البته نخوردیمش فقط به پوست عجیبش که شبیه مار بود نیگا کردیم و ریسک نکردیم :))

 

و اینم همۀ آنچه از خوردنهای ما باقی ماند... باشد که رستگار شویم...:دی

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

:)) عالی بود.
پاسخ:
قربونت :)
اون قسمت بدون شرحش چشم بسته باید رد شد ازش.. استغفرالله!!! الکی مثلا من خیلی حزب اللهیم خخخخ
اون ماهی های خشک شده یجوری بود :/ 
میوه هام که پرفکت بودن :) به قیافشون میخورد که خوشمزه باشن مخصوصا اونی که ژله ای بود..هسته هاش من یاد ازگیل انداخت :))))
پاسخ:
هیچجوری هم نبود خیلی هم باحال بود :))

میوه ها که عشق بودن مخصوصا جک فروت عررررر میخوام
لباس صورتیه خیلی قشنگه بهت میاد :دی
پاسخ:
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه:)
کلاً از غذاهای چینی خوشم نمیاد دوست دارم سس غذا غلیظ باشه همیشه:)
می گم خرچنگه مزه چی می ده آیا؟ ماهی؟

پاسخ:
ولی من بدم نمیاد ... من کلا غذا دوس دارم :)

مزهء میگو میداد اما خیلی طعمش زیییییاد بود و قوی.. و خوشمزه و لذیذ
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۳ بانوی دریا
خرچنگ که فوق العاده خوشمزه است . تازه اونم بصورت خام . قارچم من تابحال فقط یه نمونه خوردم که عالیه
میگو خشک شده هم عاشقشم تقریبا مزه پفک میده
ماهی خشک شده هم ما بش میگیم موتو ااونم خیلی خوشمزه است حتی باهاش قلیه هم درست میکنن اما من فقط خامشو دوس دارم

میوه ها رو تابحال ندیدم
پاسخ:
خرچنگ خام تو دبی خوردم اما خیلی خوشم نیومد... الانم میگم دلم زیر و رو میشه البته خرچنگم مث ماهی خیلی تنوع داره ... اما اینو خیلی دوست داشتم

تو ایران من قارچ دکمه و صدفی خورده بودم من کلا عاشق قارچم
ماهی خشکم دوست داشتم فکر کنم میگو دوست داشته باشم باید بیام شهر شما بخورم :)))

میوه های استواییه اینجا یافت نمیشه
توفو! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خیلی عالیه! اینو بدن به من فقط نگاش میکنم و میخندم!!! :)))) تُفو!!!

+من عاشقِ پنیرم! :))
پاسخ:
توفوئه دیگه تا حالا نشنیده بودی؟؟؟ تو یانگوم زیاد درست میکردن :))))

خنده داره مگه؟
عالی بود.
پاسخ:
:)
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۶ مهندس بهشت
دلم آب اقتاد
خصوصا اون قارچا
من عاق قارچم
حیح
پاسخ:
منم همینطور :)
گشنه ام شد :دی
یکی از دوستای بلاگیم خیلی وقت پیشا رفته بود مالزی میگفت که میوه هاش خیلی بیمزه بودن!
آزیتا من دوست دارم غذاهای دریایی رو امتحان کنم ولی تمایل دارم خیلی کریسپی و تند باشن!! 

آخ آخ اون عکس بدون شرح وای :((( چرا اینجا ازینا نداریم آخه :(((((

ممنون آزیتا جان بازم با پستای عکس دار :**
راستی فرفری موهاشو ;) :*
پاسخ:
بعضی از میوه ها بی مره بودن اما مثلا همین جک فروت و منگوستین مزه هاشون زیاد بود تازه اون بی مزه ها هم من دوست داشتم به خاطر اینکه میتونی حجم زیادی بخوری و اصلا دلتو نمیزنه... بعد اونقد تنوع بود که خدا میدونه، بهترین چیزم این بود که تو پاساژ یا بازارها دکه هایی بود که بجای پیراشکی و سمبوسه و فلافل و پفک هندی و ... میوه خردشده میفروختن ... هعییییییی
غذاهای دریایی رو من همه مدل دوست دارم غذای اسپایسی هم خیلی دوست ندارم چون مزه غذا فقط همون اسپایسشه و ولاغیر :)))

دست رو دلم نذار که خونه :))))))
خواهش میکنم
:* ؛)))
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۲ خانم هموستات
عالی بود.
میگو دوست دارم ولی تاحالا خرچنگ نخوردم اما نمیدونم چرا هوس کردم:ا
اسنک ماهیشم باید خوشمزه باشه.
شکلات مخصوص نداشت ؟:)))

پاسخ:
:)
منم مث تو نخورده هوس میکردم ؛)))

ماهی با سس شکلات؟؟؟ او مای گاد ... نه ماهیها شور بودن :)))
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۴:۰۵ ساماناماسان
الان حال مزاجیم خوب نیس دو تا دونه شیرینی امشب خوردم مونده رو دل این ورژن غذا ها رو دیدم همه ناشناخته ناخودآگاه نتونستم جذب بشم بجز میوه ها که خیلی جالبن  
پاسخ:
مجبوری دو تا شیرینیه معلوم نیس چجوری باهم بخوری که این مدلی بشی :|
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۵ بانوی دریا
اخه اینجا زیاد یافت میشه .مثه زیتون هندی و جمبو و لوز بخاطر اب و هوای  تقریبا استوایی اون جک فروت خیلی شبیه زیتون هندیه که من خوردم مزش هم عالیه.شاید چون خرچنگ واسه بار اول خام خوردی اینجوری بوده
من توی قفسه ماهیها یه ماهی میبینم شکل ماهی زبون .نمیدونم میشناسی یا نه اونم مزش خوشمزن 
پاسخ:
واااای یعنی میگی هسته جک فروت بیاریم اونجا بکاریم ممکنه در بیاد؟ :)))))

نه هضم خرچنگ خام واسه معده ام سخت بود کمی و اینکه کمی بو میداد خلاصه پختشو ترجیح میدم اما هیچ قولی نمیدم که اگه باز خامشو ببینم ، نخورم :))))
ماهی زبون رو میشناسم اما نخوردم شنیدم مزه اش خوبه اما اونجا نبود ، اشتباه و خطای دیده :)))
تو منگوستین اون سفیده هستس یا خوردنیه عایا؟ 
پاسخ:
نه بابا اگه اون هسته باشه که چیزیش نمیمونه ... اون سفیده که شبیه سیر میمونه تنها قسمت خوردنیشه که خیلی هم ترش و شیرین و خوشمزه و مزه داره :)
دلم خواست اون میوه ها رو تسسسسسسسسسسست کنم 
اون ماهی خشک شده ها چه عجیب بود o_O
پاسخ:
خودم واسه میوه ها دلم خیلی تنگ شده :(
عجیب نبودن بیچاره ها ماهی بودن خب خخخخ
به به، چه میوه های عجیب و غریب و متفاوتی

پاسخ:
اووووووم :))) بله
أأأأأأأأأ....چه چیزای خفنی!!!
عاغا قسمت میوه هاش خیلی باحال بود آب دهنمان اقیانوس وار راه گرفت خخخ
من از سوپه هم خوشم اومد نخ سوزن قارچاششششششش 
خلاصه که بزن بزن خوبی بود خخخخ
پاسخ:
:)))) دیوونهء بانمکه من :*
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۸ بانوی دریا
آره بنظرم احتمال زیاد برویه
من اشتباهی گفتم خرچنگ خام منظورم خرچنگ آب پز بود اشتباه نوشتم . اتفاقا واسه درد کمر و مفاصل خساک و خرچنگ خیلی خوبه

میگم این ماهی زبونه .حالا دقت کن چقد شبیه ماهی تو قفسه است
http://s6.picofile.com/file/8177824476/mahizaban2.jpg
پاسخ:
کاش این عکس رو لینک میکردی اینطوری من با موبایل نمیتونم ببینمش ولی ماهی زبون تو بازار ماهی های جنوب دیدم میشناسم
این میوه آخریه رو که گذاشتی بهش می گن میوه مار :)
کلیک اینجا درباره اش نوشته P:
پاسخ:
:)
خو گشنم شد ناممممررردددد
 خخخ
ازی من پاشم بیام تهران هم اجراهامو انجام بدیم هم ی ماهی بهم رژیم بدی برگردم :)))
پاسخ:
بیا قدمت رو چشم اما هزینه شو بریز حساب خخخخخخخخخخخ :))))) ایکونه ازی مقتصد الکی
:))))))عه خوب خسته نباشم من :D
پاسخ:
خخخخخ
سلام 
به به واقعا میوه بهترین خوردنی دنیاست😜
اون گردالوها اسمشون لیچی گمونم. یه بار تو همین تهران دیدم.
پاسخ:
منم دیروز تجریش دیدم ولی اونجا روش ننوشته بود لیچیییی یه اسم عجیبی بود :)
خیلی زحمت کشیدی... خوردی و عکساشو گذاشتی! :)
نوش جون
پاسخ:
نکنه میخواستی همه رو بیارم؟ :|
دست شما درد نکنه :))))))))))))))
قفسه پنیرهاااااااااااااا رو بده بخورم :)
همشون عالی بودن عالی عالی عالی منم که شکمووووووووووو از خیر هیچی نمیگذرم ماهی قارچ ها پنیرها میوه ها همه تووووووووپ
زرشک پلو با مرغش چرا مرغش اونقد خورشتش یه جوریه؟ :)
ازین غذامذاهای عربی هم خوشم میاد ها گفته باشم
خخخخخخ وای سوپای چینی خیلی باحالن چهار تا دونه ماده خشک میریزن توش با ده لیتر آب ده مین میجوشه میشه غذا :) حالا ما 4 ساعت قابلمه بار بذاریم بجوشه :)
میگم تو که همه رو تست کردی اون میوه آخری رو هم میخوردی دیه
اسنک ماهیش خوب بود؟ به نظرم یه جوریه!
ااااااااا موهاتو نگاه فرفرفر باحاله


آقا ما خونه تکونی داریم دیر خوندما وگرنه من پایه ثابت وبلاگتون میباشم
(توصیه بود درشو تخته نکنی :) )
پاسخ:
میوه اخری کمی گرون بود هیچ شناختی هم ازش نداشتم ترسیدیم بخریم بد باشه :/
زرشک پلو هم گفتم که خورشتش به سبک هندیه
نه خوب بود اسنک ماهی یه جوری هم نبود
:)
به این توصیه اخرت کلی خندیدم :))))
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۶ خاله دخملیا
عجب میوه های عجیب غریبی
منگوستین اون سفیدهای داخلشو میخورن؟؟؟؟
خدا رو شکر ما خارجستان نمیریم،والا من نصف وقتم رو صرف کشف اینکه این میوه ها کجایی باید خورد میکردم
پاسخ:
بله اون قسمت سفید رو میخورن :))
بسیارعالی....
پاسخ:
:)
وای آزی میوه ها روووووووووووووووووووووووووووووووو
من مُخاااااااام خیعلی جالبن
پاسخ:
خودمم الان موخام عرررر
ببین اما بستنی ها چی؟ چرا خب؟ بخش هیجان انگیز ماجرا بود. باید چیلیک چیلیک عکس می گرفتین. به خدااااا
پاسخ:
افسوس و صد افسوس که از آن بستنی ناب عکس نگرفتم

اولین کامنت شما اینجا برای من افتخاری است :)
وای من چقد هیجان انگیزن این میوه ها.ایا این میوه ها اونجا خیلی خیلی گرون نبودن؟!!!

پاسخ:
نه
بسیار قیمت مناسبی داشتند
واییییییییییی تو هم مثل من شکمو هستییییی ^_^ منم همه رقم غذا اونجا خوردم مخصوصا اون رستوران روباز تو محوطه برجهای دوقلو نمیدونم تو هم اونجا خوردی یا نه اونجا چند مدل غذا و همینطور صدف خوردممم چیزیکه حتی تصورشم نمیکردم فکر میکردم چندش آوره ولی خوشمزه بود ^_^ همه اون میوه هاییم که گذاشتی عکسشو منم اونجا از اونا تا تونستم خوردم مخصوصا جک فروتتتتتتتتت من از پاویلیون میخریدم میاوردم تو هتل میخوردم :-p سالادهاشم خوشمزه بود از اون جک فروتا واسه خونه هم خریدم آوردم و از اون پوست ماری :)))....هر چی بیشتر میخونم میبینم  به من نزدیکی مخصوصا اون بلوز صورتی عین اونو منم تو سفرم به چین و مالزی تنم بوددددد ولی به تو بیشتر میاد؛) خوشحالم که با وبلاگت اشنا شدم مرسیییییی ازتتتتتت :)
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه که بلوز بیشتر به من میاد
منم عاشق جک فروت بودم :(((

خوشحالم شما وبلاگم اومدین لطفا ایمیلتون رو چک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">