حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
فروردين ۹۴

عید همتون مبارک

سالی پر از سلامتی، عشق ، پول و یه عالم دلخوشیهای بزرگ و کوچیک براتون آرزو میکنم


 


٤ روز پیش 

گلهای شقایق باغچه

خوزستان

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۱/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

آزی مبارکهههههههههههههه ایشالا سال خوبی برات باشه ماچ موچ
عیدیمو کی میدی؟؟؟؟؟ :))))))))))
پاسخ:
عیدیت آماده ایت بیا بگیر ،، تو از من کوچیکتری عایا؟
سالی پر از پستای بی حفاظ برای همه آرزو می کنم!
پاسخ:
آخی.... موروز مبارک آقای شوژ
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۰۵:۰۴ ساماناماسان
عید شمام مبارک :)
پاسخ:
:)
مبارک مبارک :) 
پاسخ:
:)
اوخ جون کو عیدیم کوجا باس بیام بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟اوهون کوچیکترم :*
این عیدی من: مــــــــــــــــــــــــــاچ موچ
پاسخ:
همینجا همینجا :))))
عیدت مبالک :)
پاسخ:
مبالک مبالک
سال نو مبارک آزی. انشاءالله روزای خوب خوب در پیش داشته باشی فت و فراووون :)
پاسخ:
همچنین برای تو :*
سال نوت مبارک
پاسخ:
همچنین :)
ای کصافدا.. شلوغی تهران رو خراب کردین ولایت ما و حالا خوش خوشان از مترو خلوت و رستوران خلوت حرف می زنید تو اینستا آره؟:))
پاسخ:
شهرتون کجاست؟ همیشه رمضونه اینجا یه چند روزم شعبون ، چیزی ازتون کم میشه!؟؟؟؟؟ 
در ضمن بز خودت بیدی من سال سگ دنیا اومدم :))
پاسخ:
اون سلام مال سال بود ماله شما نبود به خودت نگیر هاپو جان :))))
ماچ ماچ ماچ
سال نوت مبارک
پاسخ:
:******
عیدت موبارک :) 
خوب باشی تو این سال 
شقایق اینجوری ندیده بودم.سلام برسون بهشون :))من دیوونه ی شقایقم
پاسخ:
عیدت مبارک... آخیییی حتما سلام میرسونم :)
شهر من کاشان هست عزیز:) آره کم می شه یه چیزایی ازمون.. خلوتی.. هوای پاک و خیلی چیزای دیگه:)) شهر ما ساخته نشده برای این همه ماشین توی خیابونها! فقط می خوام ورودی حموم باغ فین رو بری ببینی که چه وضع شلوغی داره و یه بار زنونه هست بازدیدش و یه بار مردونه.. 


پاسخ:
بروووووو عامووووو.... تهران همیشه در حال انفجاره همیشه ترافیک همیشه دود آلود... دو روزم شما تحمل کن شلوغی رو ، عب نداره :))))
عید شما مبارک !
امیدوارم سال خوب و پر از شادی در پیش رو داشته باشید.
این نوع از شقایق را تا به حال ندیده بودم . به جز داغی که به دلش داره تنش هم ریش ریشِ .
پاسخ:
عیدتون مبارک
بعله دقیقا ... این شقایق روز اول غنچه روز دوم باز میشه روز سوم کمی پاره میشه و روز چهارم کاملا دلش ریش میشه و بعد از این مرحله هم پر پر میشه 
نمی شه که هم خدا رو داشته باشی هم خرما رو؟ امکانات می خوای باید توی شلوغی و دود زندگی کنی! ما امکانات رو با هوای پاک و خلوتی شهر تاخت زدیم جیگر:))
پاسخ:
واقعا تاخت زدین؟؟؟ نه واقعا؟؟؟؟؟
عید بر شما مبارک ازی جونی
پاسخ:
سال نوی شما هم مبارک
مرسی. همچنین برای خودت. :*
پاسخ:
:*
salam azi jun, sale no mobarak azizam, ishalla behtarinha barat pish biad khanum gol, mibusamet
پاسخ:
ممنون همچنین برای شما
من که از شما کوچیکترم به هرحال :)) 
پاسخ:
خب که چی؟؟؟؟ عید دیدنی اومدی که عیدی میخوای؟
تفلد عید شما مبارک^_^
پاسخ:
:)))) موبارک
سال بز رو بهت تبریک میگم .ان شاالله امسال علفی باشی که به دهن بزی شیرین بیاد

برات سالی توام با شادی و سلامتی و موفقیت ارزو میکنم
پاسخ:
مرسی... سال شما هم ایشالا علف خوبی باشه :)))))))))))) همچنین برای شما
سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشی
پاسخ:
ممنون... همچنین :)
سال نو مبارک...
شقایقم بسیارزیباست نوید بهار رو میده وتازگی ونوشدن...
انشاله سال خوبی روپیش رو داشته باشید دوست عزیز
پاسخ:
سال نو مبارک... 0_O کامنت بیشتر از دو کلمه از شما دیدم اصن هنگ کردم :))
سلام آزی جان
سال نو مبارک
امیدوارم سالی پر از عشق و آرامش باشه واست عزیزم
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک
همچینین :)
سال نو مبارک
پاسخ:
سال نو مبارک
آره تاخت زدم به راحتی.. اصلاً شهرهای شلوغ و بزرگ هیچ جوری تو کتم نمی ره عزیز.. تا الان بارها می تونسم به واسطه ازدواج راهی تهران با اون همه امکانات و شرایط خوبش بشم.. اما..
راستش دوست دارم توی جایی زندگی کنم که نقشه تمام شهر و کوچه پس کوچه هاش توی ذهنم جا بشه و شهرهای بزرگ فاقد این خصوصیت هستن:)
حتی زندگی تو روستا رو به شهر ترجیح می دم گاهی با کلی مرغ و جوجه و اردک و اینا:))
پاسخ:
پس انشالا یک روستایی با مرام به خواستگاری  ات بیاد و باهاش بری روستا و صفا کنی :)))))))) از این روستاییهای ساده دل و مهربان و بی آلایش :)
سلام سال نو مباااااارک:)

به به سال بز

بچه ها بز ،بز بچه ها

امیدوارم امسال رو بتونیم بخیر و خوشی با بز سر کنیم:)
پاسخ:
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">