حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
خرداد ۹۴
اولا که اردیبهشت عزیزم رفت و من وقت نکردم برم بهش سر بزنم ! هعییی هعیییی هق هق ... ( پس زمینه گریهء حضار) دوما که هی میگن از تولید داخلی حمایت کنید! آره منم هی دنبال حمایت کردنه تولید کنندهء داخلی ام ! هیچوقت از این قضیه ناامید نمیشم! البته که خیلی وقتها از انتخابم خرسندم و تولید داخلی ناامیدم نکرده و خدایی خوب از آب درومده ولی تو صنعت شکلات نمیدونم ایران چه مرگشه؟ نمیدونم چرا نمیتونه یه شکلات درست حسابی درست کنن :|
از اونجایی که من بیشتر فقط شکلات تلخ میخورم ( هر چند شکلات های شیرین و شیری و خوشمزهء دیگه رو دوست دارم ) من واسه خاصیت و اینکه چاق نشم شکلات تلخ میخورم! چند روز پیش رفته بودم فروشگاه دیدم عه مارک ایرانی شکلات تلخِ ٩٦٪ زده ، برداشتم روشو مطالعه کردم ، دیدم اووووووو چقدم از خودش تعریف کرده که توجه ! عکس زیر :



بعید نیست بست بندیه بنفشش منو در خریدش ترغیب کرده باشه! هیچ بعید نیست


منم گفتم من خیلی وقته شکلات ایرانی نخریدم بذار بخرم شاید پیشرفتِ خوبی حاصل شده باشه! خلاصه که خریدم ولی بازم ناامید شدم چون اولین تیکه ای که گذاشتم تو دهنم دیدم بازم مث قبل عینه یه تیکه گوشت تو دهنم سفته! ولی خب از انصاف نگذریم از شکلاتهای سالهای پیش بهتر بود ولی نه قد تعریف و تمجیده رو بسته اش! 
چند روز بعدش رفتم یه شکلات لهستانی خریدم هر چند دوست داشتم آلمانی رو بخرم ولی چون قیمت آلمانیه دو برایر بود به حرف فروشنده بسنده کردم و به لهستانیه اعتماد! جالب اینجاست که این دو تا شکلات جفتشون رو میز وسط حال خونه بودن ! اون که خارجی بود تو دمای محیط وا رفته بود اونوقت این ایرانی سفت و استوار تو همین دما خودش رو حفظ کرده بود! حالا هی میان مینویسن کرهء واقعیِ کاکائوووو :| عاقا چرا دروغ میگی! حامیِ تولید داخلی رو گول میزنی؟ کرهء کاکائو تو دمای ٢٧ درجه عین سنگ استوار خودشو نگه میداره؟ اره؟ اره؟ 


+ یه سری از شکلاتهای آیدین خوشمزه است ولی خیلی شیرین و چاق کننده است! جون به جونم کنن از حمایت داخلی دست بردار نیستم یعنی من :))))
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۴)

شکلات میخوام
پاسخ:
برو سر کوچه بخر :)))))
پارمیدا؟ چند وقت قبل یه پست گذاشتم که شکلات خریدم برای کیک و ..
بگم بگم؟ داخلش یه موی ضخیم مردونه بود احتمالاً از دستای طرف:))
پاسخ:
ها ها ها :)))
رمزت رو دوباره واسم بذار :))
پیشنهاد می کنم شکلات بیلوردی رو امتحان کنی. دیدم توی محیط عالی آب می شه و تلخش هم موجوده:)
پاسخ:
انگلیسیش رو بنویس بشه خوندش درست ، کجایی هست؟
Billordy

تولید شرکت دانیژه شکلات گستر
کارخونه اش توی استان البرز شهرک صنعتی نظرآباد هست عزیز:)
ولی شکلات تلخش واقعاً عالی بود. به محض بیرون آوردن از یخچال و ظرف چند دقیقه نرم می شه و حالت مایع پیدا می کنه. :)
پاسخ:
ممنونم :)
 ما که به همین شکلات های وطنی بسنده کردیم فعلا... نیست که خیلی تنوع محصولات داریم اینجا واسه همین تولید داخلی رو عشق است :)))
بعدشم ما از اون مارک خارجیا نخوردیم تا حالا واسه همین مزه همین تولید داخلیا هم به مذاقمون خوش میاد خخخخخخخ
پاسخ:
من از بچگی هم با همین تولیدات ایرانی مشکل داشتم واسه همین قبلا اصلا شکلات نمیخوردم :؛)))) 
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۴ خانم هموستات
من خیلی وقته هیچ نوع شکلاتی نخوردم.خیلی وقته خیلی وقته :(((((((((((
حال منو هیچ کس نمی فهمه :))
پاسخ:
وای چه بد چه فاجعههههههه اییییی... خودم به شکلاتهای خوشمزه دعوتت میکنم :****
اینکه میدین کجاست!! تولید کننده کیه چیه!! مواد تشکیل دهنده چیهه کیه!!تاریخ تولید و انقضا چیه کیه!!! و ازین قبیل صوبتا رو من همیشه وقتی بهش دقت میکنم که یاور خوردنی مذکور رو استاد کردم و پوستش کننانار دستم مونده و تا سطل آشغال حسش نیست برم از رو بیکاری مطالعش میکنم خخخخخ وگرنه تو مغازه فقط به قیمت:))))
پاسخ:
من امکان نداره بدون مطالعه چیزی بخرم حتی تو خارجم اول روش رو میخونم بعد میخرم :)
مس کاکائو چیست عایا؟؟؟
پاسخ:
Cacao mass
تودهء کاکائو 
دقیقا نمیدونم چیه
آزی من حسودیم شد :(
تو....شکلات خارجی
من....آیدین عبضی
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراین کوجاش انصافه
من شوکولات آلمانی میخام پلیز...اگه مال دهات های آلمان هم باشه هم اشکال نداره.عررررررررررررر
پاسخ:
اتفاقا آیدین شکلات خیلی خوشمزه ایه فقط بدیش اینه شیرینه خیلی انواعش... این شکلات خارجی ای که ن خریدم قیمتش مث همون ایدینه حسودی نکن من خودمم المانی میخوامممم عرررر خخخخ
آزی تو چجوری شکلات تلخ میخوری؟؟؟ من از گلوم پایین نمیره خیلی تلخه اصن نمیتونم مزه کنم :/
پاسخ:
به راحتی :)
من همه چی تلخ میخورم
قهوه
چای
عرق نعناع
کلا تلخ دوست دارم
از بس جام زهر روزگار سر کشیدم ، عادتی دیرینه دارم :)))
ش...شوک...شوکولا...[ایست قلبی]
پاسخ:
اتفاقا تلخش واشه قلب خوبه :))))))9
تو چجوری میتونی اینقدر تلخ بخوری؟بعد اینکه کم خونی نمیاره؟
پاسخ:
به راحتی... عادت دارم چیزهای تلخ بخورم :؛)
خخخ برو خدا رو شکر کن به دندونات آسیب نرسیده. اگه یه بار دیگه با دقت پشت بستۀ شکلات ایرانیه رو بخونی میبینی با زبون بی زبونی نوشته برا مصون شدن از آسیب جدی، بهتره شکلات رو در آبجوش یا شیر داغ تریت(یا تیلیت) کرد.


راستی توجه کردی دغدغه سازنده محصول فقط توجیه ظاهرش (سفیدیای رو شکلات) بوده! بعد دغدغه خودت رو ببین چیه. خب انتظار زیادی داری دیگه :))
پاسخ:
دیگه چه کنیم هنوز به کشورمون امیدوارم خخخخ
بدبختانه منم معتادم بهش...البته نه پارمیدا
پاسخ:
منم صد در صد نه پارمیدا :)))))) من کدبری میخوااااااااام :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">