حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
خرداد ۹۴

یکی به من بگه من چجوری به کی بگم از کجا بخوام اسم وبلاگ من رو از تو اون پیچ صد وبلاگ برتر سال ٩٣ بردارن :|



موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵)

خخخخخ شما بگو مسئ.ولین رسیدگی میکنن !!!!!! :)))))
پاسخ:
حوصله ندارم واقعا ! کجا باید برم بگم؟ 
کلاس الکی نزار
پاسخ:
هه چقد دنیای بعضیا کوچیکه مخصوصا اونایی که میترسن با اسم خودشون کامنت این چنینی بذارن
ایمیل بزن به بیان یا هر روز اینقدر زیر این پسته کامنت بزار تا بالاخره جوابتو بدن 
البته هر رووز که نه:)))) ولی فک کنم اگه کامنت بزاری و بگی نمیخای جز صدتا وبلاگ باشی شاید پاسخگو باشن
پاسخ:
اخ مرسی توکا جونم! از دست کامنتهای تبلیغاتی و نصیحتی و إرشادی و کوفت و زهرمار ادمهای اجنبی خسته شدم! مرسی لینک گذاشتی تنبل بودم برم پستشو بیایم :*
D: موخواستی اول نشی خو خخخخ 
پاسخ:
خیف که اون یکی کامنتت رو خصوصی گذاشتی ... خیلی دام میخواست بقیه ببیننش :)))))))
خخخخخ می خوای خدابیامرزمون کنی ؟:)))
پاسخ:
چرا؟؟؟ چی میشه مگه

ایشالا جواب بدن دیگه اادم مزاحم هی نیاد ویززززز ویزززززززز کنه خخخخخ

قرررربانت بوس بوس :*

پاسخ:
جواب دادن اساسی خخخ مرسی
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۷ خانم هموستات
اول شدن دردسر داره بزن و بکوب داره.آزی چرا یه گوشه ساکتی بیا وسط دیگه
پاسخ:
اعععععع قررررررر خخخخ
آغو وبلاگ داغون منو به جای وبلاگ این آزی اول کنید
آزی واسه چه شه اصن؟!
بدیدش به من خو:)
پاسخ:
خخخخ
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۳ گمـــــــشده :)
خخخخخ..تو هم عاصی شدی آزی؟
سجع جالبی شد..:))
پاسخ:
ها خیلی ://
خو چرا؟؟؟
خوبه که!!!
پاسخ:
کجاش خوبه؟
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۸ امیراحسان کامیاب
هر پستی میذاری دو سه تا فحش ناجور هم زیرش بنویس خودشون برمیدارن.. شاید.

راه کاریه بالاخره.. بهتر از اینه که بگم چرا کلاس میذاری:-)
پاسخ:
خودشون پیگیری کردن در حد لالیگا :)))
عزیز منم توی لیست برتر نیستم اما همیشه توی هر پستم حداقل سه تا اسپم رو دارم:)
پاسخ:
تو لابد اون تیکی که با هر آپ تو صفحه نخست بیان مطلبت نره ! نزدی
اوهوم رفتم دیدم فعال بود تیکش رو برداشتم:) تشکر بابت راهنمایی جیگر.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ محمد علمدار

خب لطف کنید شیرینی شو بدید تا با مدیر صحبت کنیم :))

سلام با تبادل لینک موافقید؟

پاسخ:
مدیر خودش با من صحبت کرد نمیخواد زحمت بکشید:)))

من کلا اهل بده بستون  نیستم تبادل مبادل
این انتخاب چند تا شاخص داشته قطعا ... یعنی طرف عاشق چشم و ابروی هیچ نویسنده ای نیست
بنابراین شما از بین چندصدهزار نفر و شایدم بیشتر تمام اون شاخصها رو پاس کردین و وارد باشگاه الیت شدین ...چرا نباید اسمتون باشه ؟
پاسخ:
بعله شاخصه داشته تو وبلاگشونم نوشتن شاخصه هاشو،  آدرسم رو اونجا گذاشتن مزاحم و اجنبی زیاد میاد وبلاگم واسه همین شاکی شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">