حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
خرداد ۹۴

این پست رو میخواستم دیروز بذارم که فراموش کردم ، عب نداره هنوزم دیر نشده! دیروز روز جهانی أهداکنندگان خون بود! شما تا حالا خون اهدا کردید؟ اگه آره چجوری بوده ؟ اگه نه چرا تا حالا به این فکر نیفتادید؟ میدونید با همین کار به این راحتی که حتی برای سلامتی خودمون مفیده ، چقد میتونیم به دیگران کمک کنیم. اگه به این اعتقاد دارید که هر کار نیکی بازتابش به زندگیتون بر میگرده ، اهدای خون رو از یاد نبرید.


چهار گلزار 

کرج

خیلی از طرحش خوشم اومد، ساده و ناز و دوست داشتنی



البته من خودم به دلیل کم خونی نمیتونم خون اهدا کنم اما پلاسما اهدا میکنم که از خون اهدا کردن سختتره یکمی! چون دو مرحله داره خون از بدن خارج میشه و بعد از اینکه پلاسما ازش جدا شد گلبولهای قرمز دوباره به بدن وارد میشه. راستی گروه خونیهاتون رو بگید یه سرشماری بکنیم البته قبلا یبار سرشماری کردیم ولی دوباره :))) شاید دستتون به کامنت گذاشتن باز شد والاع

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۴)

هوم؟ راستش من نمی دونم گروه خونیم چیه!!! :))
پاسخ:
خیلی هم ممنون واقعا :||||
کم خونی دارم برای همین نرفتم تا به حال اهدای خون:)
پاسخ:
منم کم خونی دارم ولی پلاسما میتونی اهدا کنی که اتفاقا خیلی هم مهمه! 
نمی دونم بانک خون کاشان داره امکانش رو یا نه. باس برم یه سر بزنم:)
پاسخ:
خوبه یه تحقیق بکن :)
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴ ریحانه(من و همسرجان)
من دوبار خواستم خون بدم،هردوبآر مرکزش نبود! یعنی یه بار تعطیل بود یه بارم شیفت آقایون بود!!! این قضیه م مال سال 84 هستش;-)
گروه خونی من آ مثبته...
پاسخ:
ده سال گذشته هاااااا خخخخخ اگه دوست داری میتونی باز امتحان کنی :))
من گروه خونیمو نمیدونم عرررررر:|||
پاسخ:
اخر خودم میام دستتو میگیرم میبرم آزمایشگاه تا اون خاطرهٔ منحوس رو از ذهنت پاک کنم :))
B+
پاسخ:
بلی ممنون 
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸ آقای همکار
+B
پاسخ:
خیلی مچکر... شما چرا نمیری خون نمیدی ؟ هوم شما که برات لازمه آقاااااا
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ خانم مهندس
+B می باشم:)
پاسخ:
چه ب + زیاد داریم :))
راستش تا حالا به فکرم نرسیده بود که برم خون یا پلاسمام اهدا کنم :|
گروه خونمم که مثل خودم فقط درصد کمی از مردم دنیا دارن AB+  خخخخخخخ
پاسخ:
عه چه جالب گروه خونی من از تو هم کمیابتره :)))) AB- 

الان که به فکرت رسید میری عایا؟؟؟
سلام
من امتحان دارم آزی اما الان چند وقتیه از صبح می شینم پای آرشیو وبلاگت تا...
بعد خجالتم نمی کشم، امروز که دیدم همه آرشیو رو خوندم تموم شده جای اینکه عین آدم برم سر درسم رفتم دوباره اون پستهایی که خیلی دوست داشتم رو خوندم یه وقت جزئیات یادم نرفته باشه لابد خبرم از فردا هم خلاصه نویسی از وبلاگت رو شروع می کنم و نکات مهمم هایلایت می کنم.والا...
من Bمثبتم. تا حالا 4یا 5 بار رفتم خون بدم هردفعه هم بهم گفتن وزنت خیلی کمه نمیشه خون بدی برو چاق بشو چله بشو بعد بیا.
اهدا پلاسما اصلا تو ذهنم نبود مرسی که گفتی.
پاسخ:
سلام

ععه عه عه عه عه ... بچه حتما باید کتک بخوری تا بری بشینی پای درست؟؟؟ :)))) اگه از وبلاگ من امتحان میگرفتن احتمالا رتبه اول کلاس میشدی با این علاقه وافری که داری البته لطف داری به من ولی درست رو بخونی من بسی خوشحالتر میشم :)) 

حالا این همه خوندی دریغ از یه کامنت :| لااقل پای پستهایی که دوست داشتی یه خط مینوشتی من میفهمیدم کدوماست والا
من A + ام ! :دی

میشه آقای شادی رو بنویسید لدفن عایا؟! :دی
پاسخ:
آقای شادی هم میذاریم ، شاید فردا :)) چه طرفدار پر و پا قرصی، به شرط اینکه کامنت بذاری :))))
خون اهدا نمی کنم چون کم خونم و به اهدا پلاسما هم فکر نکردم .
گروه خونی: o
پاسخ:
زین پس فکر کن :)))
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹ آقای همکار
آزی هرکی کم خونی داره بگو من بهش خون بدم با این معدن آهنی که در وجودم هست طرف معضل کم خونیش درجا حل میشه :) فکر کنم الان دیگه 600 شده باشه میزان آهن خونم :/

باورکن وقت نمیشه. همش میخوام یه روز پنجشنبه برم ولی تنبلی میکنم ! هرچند که شنیدم از کارکنان پتروشیمی خون قبول نمیکنن :)))) تو هم شنیدی یا شایعست؟!


پاسخ:
من خودم کلی کمخونم حیف خونت به خونه من نمیخوره خخخخخ


وقت نمیکنم البته بهونه است دلیله اصلی همون تنبلیه... حالا امیدوارم ازت خون بگیرن نگرفتن بیا برو حجامت 
O+
حداقل وزن رو ندارم نمیتونم خون بدم:)
باتشکر:))
پاسخ:
خوش بحالت بیا من بهت وزن قرض بدم خخخخ
Bمثبت هسدیم ;)
پاسخ:
ممنونم :)
جهت باز شدن دستمان در کامنت گذاری قربه الی الله :
بنده B مثبت میباشم
نرفتم خون بدم چون کم خونی دارم ولی نمیدونستم میتونم پلاسما بدم :/
پاسخ:
واقعا هم قربه الی الله داره :))))
اوووو چقد B+
بنده نیز B+  :دی

منم کم خونم متاسفانه 
پاسخ:
بله بسی :))
O پلاس
پاسخ:
عه چه عجب ...
منم کم خونم . نمی دونستم می شه پلاسما اهدا کرد ، ولی چون او منفی ام گلبولام خیلی به درد بخوره :))
پاسخ:
همه زنهای ایرانی کم خونن انگار اصن داریم که کمخون نباشن عایا.؟؟؟ :))
در جواب به پرسش شما باید بگم که بله، من خون دادم، دوبار در همون مرکز چهاراه گلزار که یکبار سه سال پیش و بار بعدی دو سال پیش بود، و یک بار (اسفند سال گذشته) هم در محل کار. البته از سازمان انتقال خون اومده بودند. از این به بعد سعی میکنم به طور مرتب این کار را ادامه بدم. فقط هنوز از فاصله زمانی بین دوتا خون دادن مطمئن نیستم که چقدر باشه بهتره.
پاسخ:
عه چه خوووووب بالاخره یکی پیدا شد خون اهدا کرده باشه :)) چهارراه گلزار مرکز اهدائه خون داره؟؟؟ چه خوب :) 

هر شش ماه یک بار میشه خون اهدا کرد :)
من ب مثبت
و تا حالا نرفتم خون بدم

پاسخ:
بله مچکر... چرا نرفتین؟
o+
پاسخ:
:) 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴ فهیمه (مامان محمد سپهر و ؟)یا (یه مامان)
من A منفی ام :)))))))))))))))
پاسخ:
حالا چرا اینقدی خندیدی :))))))))
b+ هستم و خیلی خوشبختم :))
منم همیشه میخام برم اما نمیرم!
پاسخ:
بنده هم خوشبختم :))) برو برو 
گروه خونیم آخرین بار آ مثبت بود؛ فکر نکنم عوض شده باشه...نه...اصلاً بذار برم آزمایشگاه خون بدم (یکی دو گالن!) ببینم قضیه چیه؟!
پاسخ:
:)))))) 500 سی سی کافیه یه گالن نمیخواد :))
اجازه!!!!!
خون گوریل به آدم میخوره ...ما امتحان کردیم
پاسخ:
گوریلها گروه خونی ندارن عایا؟؟؟
A+
تا حالا خون ندادم. فکر کنم یکی باس بیاد به من خون بده
پاسخ:
حالا شلوغش نکن ما هممون کم خونیم :))))
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۷ سعید رحیمیان
بی ربطه ولی خوب ناقابلی با صدای من تقدیم به بی حفاظ
http://up.cubase.ir/up/1%5B1%5D_e73cb.mp3
پاسخ:
خیلی قشنگ بود ممنون ... شعر از خودتون بود.؟
سَرام  شکلک فامیل دور :دی

من و دوستم یه بار رفتیم خون بدیم چند سال پیش ولی گفتن وزنتون کمه و ازمون خون نگرفتن...

گروه خونی -A

پاسخ:
سراااام .... صد سال به این سالها خخخ

چه همه باربی اند :)))
بله....اداره مرکزی انتقال خون کرج اونجاست، طبقه همکف اون ساختمان خون میگیرند.
خودشون میگن که هر سه ماه یکبار میتونی خون بدی. اما یکی از بستگان که متخصص داخلی هستش به من گفت همون سالی یکبار اگه خون بدی خوبه.
شاید هم 6 ماه یکبار این کارو انجام بدم.
پاسخ:
چه جالب پس چرا من ندیدمش :\

آفرین بر شما که خون میدی
O نگتیو
برای تفریح چند باری خون اهدا کردم، ولی چند وقت پیش رفتم گفت به خون شما احتیاج نداریم من هم شاکی شدم دیگه نرفتم، همه دنبال خون اُ منفی هستن بعد اوشون می گفت بدردمون نمیخوره!
پاسخ:
وااااا یعنی چی احتیاج نداریم؟؟؟ عجب آدمهایی اند :\
G+
پاسخ:
هه هه هه هاااااار هااااااار خیلی بامزه بود واقعا :|

+A

حجامت میرم بهتره

پاسخ:
بحث اینکه کدوم بهتره نیست... بعله حجامت برای سلامتی خیلی خوبه و خون سنگین و آلوده رو از بدن خارج میکنه... ولی بحث اهدای خون چیز دیگه ایه بحث نجات جونه بقیهٔ آدمهاست ... چه ربطی داره اصن
منو که یادته؟ 😀
توو اینستا در خدمتتون هستم البته
O+ ولی یه جورایی فوبیا خون دارم و حالمم ناجور بد میشه
پاسخ:
فکر کنم یادم باشه :))) تو اینستا آیدیت چیه؟؟؟

فوبیا خر است :|
قربه الی الله بازم :)))))))
پاسخ:
خخخخخ
عاشقه بلاگ شدم با این خدمات و پیگیری های توپشون
خدا قسمت کنه پرشین هم بپوکه ما دلمون راضی شه از اون وبمون دل بکنیم بیایم اینجا پلاس شیم ..یا یه وب مخفی همینجا بنا نهیم آیکُن:تفکر عمیق
پاسخ:
حتما باید بپوکه که دل بکنی؟؟؟ بکَن بکَن :))))
هوررررررا من رفدم آزمایشششش دادم عقششش اونم فقد ب عقشش تو :*
من  B منفی هسدم ^_^
بعد ۲۲ سال بی حفاظ منو ب گره خونیم رسوند :))))))))
پاسخ:
وااااااای باورم نمیشه اصن :)))) که عاقبت من باعث شدم تو بری گروه خونیتو شناسایی کنی وقتی بهم اس ام اس دادی تو آزمایشگاهی سر کلاس بودم اونقد ذوق کردم که :)))))

کار خوبی کردی آفرین میبینم که گروه خونیتم تکه اینجا :)))
بی +
آقا فردا دارم میرم حجامت. اگه برنگشتم حلالم کنید و بدونید همش تقصیر یه بلاگ و فرد خاص بوده. انقد حرف از خون و درد و طب سنتی و ... زد که خر شدم.
بدرود زندگی . . . خداحافظ بی حفاظ

پ.ن: از مجموع خون‌های اهدایی در شش ماهه اول سال ۱۳۹۲ (حدود یک میلیون و ۹۵ هزار واحد خون)، گروه خونی ABمنفی کمتر از ۱ درصد بوده است. این سازمان، گروه‌های خونی Aمثبت را ۲۷ درصد، Aمنفی ۳ درصد، Bمثبت ۲۲ درصد، Bمنفی ۲٫۵ درصد، ABمثبت ۷ درصد، Oمثبت ۳۳٫۵ درصد و Oمنفی ۴ درصد از مجموع خونهای اهدایی طی این مدت عنوان کرد. در ایران نیاز به همه گروه‌های خونی منفی بویژه ABمنفی به خاطر نایاب بودنش بیشتر است.(آقا بیاین خودشه، اره ، همون که میگفتم AB منفیه، بگیریدش)
البته توی کل دنیا درصدها متفاوته. حدود42 درصد گروه خونی O حدود 40 درصد گروه خونی A حدود 10 درصد گروه خونی B حدود 7-8 درصد گروه خونی AB  هست.
این لینک هم ببینید بد نیس
پاسخ:
:)))))))))))) من خودم قبلا خودم رو معرفی کردم :)))))))) (باحال بود)


توی دنیا درصدها متفاوته ولی تو کل دنیام AB-  از همه خونها کمیابتره :)) 


راستی حجامت سر خود نکن حتما اول طبیب ویزیتت کنه از من گفتن نگی نگفتی 
من AB+
یه بار چند سال پیش با ترس و لرز رفتم ولی وزنم کم بود آقاهه رسما با تیپ پا انداختتم بیرون :(((
البته بعدا که برا دوستام تعریف کردم فهمیدم یکی از شیرزنان ورودی ما رفته 1 کیسه خون داده، 2تا کیسه بهش خون تزریق کردن تا بهوش بیاد :)))
اکثر خانومای ایرانی کم خونن!
پاسخ:
بله اکثرا کم خونن و از فقر آهن در رنجن :\
نمیدونم
چون دیمی زندگی میکنم

پاسخ:
خیلی همممنون واقعا :)))) صداقتتون خوب بود
0 مثبته گروه خونیم .... :)))  راسش منم خ.وشم میاد از این کارا .... ولی ی بار رفتم گفتن چون 45 کیلویی و وزنت کمه نمیتونی خون بدی ! هنوزم وزنم همونه بخاطر همین نمیرم دیه!
پاسخ:
خجالت بکش 45 کیلو هم شد وزن؟؟؟ :)))))
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۵ مهران مهرگان
سلام
من با کمال میل فردا یه تُک پا می رم تا سازمان .این جا همه خون لازمن
هرکی +o  تنبلی نکنه بیاد تو صف لطفن !
پاسخ:
آفرین دم شما گرررررررم :)
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۳ مهندس بهشت
من Aمثبت هستم
خو سنم کمه نیتونم خون بدم
پاسخ:
بله بله :) چه عجبا این ورا :))

salam azi jan khubi? man 

A+ hastam

پاسخ:
ممنونم :)
O+
پاسخ:
بله ممنون :)
خخخخخ چش خجالت هم میکشم !!!!! :)))))
پاسخ:
:)))))))
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۴ مهندس بهشت
ما خاموش دنبال میکنیم
پاسخ:
ما روشن بیشتر دوس داریم :))
O+هستم 
دیابت دارم 
نمیدونم میتونم خون بدم یا نه 
ولی فردا پیگیر میشم میپرسم
پاسخ:
او چه بد که دیبات دارین :(

حتما باید بپرسین
آغا ما برگشتیم. البته که سرخود نرفته بودم. دردم رو مطرح کردم معاینه ام کرد بعد رو تخت خوابیدم دستگاهه از بالا تا پایین ستون فقراتم رو ماساژ داد بعد کتف و کولم رو خودش ماساژ داد (با یه کرم یا روغن بود) بعدشم بادکش بعد هم حجامت، الانم سر و مر و گنده اینجا هستم :))

پ.ن: از دیدگاه رئالیستی خوشحالیت از داشتن این گروه خونی توجیه ناپذیره، چون منفی و کمیابه و فقط حداکثر 10% گروههای خونی بهت میخوره مثل AB+که نیست کمیاب باشه و همچیز خور :)) (صرفا جهت آزار. چیه، میای نظر منو نقد میکنی هان! گروه خونیت رو به چالش میکشم،چی فکر کردی)
البته خارج از شوخی یکسری گروه خونیای بسیار نادرتر از Ab- هم هست که اسماشونم عجیب غریبه.نمیدونم خون از کجا باید پیدا کرد بهشون زد :))
پاسخ:
خب حالا بگو احساس بهتری داری؟؟؟ 

خوشحال نیستم فقط چون خونم هم مثل خودم کمیابه ، این حس رو دوس دارم :))))))) حوصله کل کل ندارم... کامنت میذاری جواب میگیری ، حالا چرا در صدد تلافی هستی اونم که الکیییییییه :)))

آره یه چند تا گروه خونیه ایکس و .... اینام هست
والا ب مثبت میباشیم با 46کیلو وزن و فوبیای خون!در نتیجه جسمی و ذهنی نمیشه خون بدیم!!!
پاسخ:
ای بابا فوبیا :\
اون که بله، خیلی خوب بود، اصلا انگار یه باری از رو دوشم برداشته شد. توصیه میکنم هر کی میتونه بره حجامت که الان وقتشه(جهت اطلاع افراد ناآگاه بگم که حجامت رو میشه اکثر اوقات انجام داد ولی انگار چند موقع از سال بهتر جواب میده که یکیش الانه)
اونجا حرف جالبی زد طرف. گفت خونی که توی حجامت گرفته میشه مثل گندآب های کنار رودخونه میمونه و فوقش 100 سی سی هست ولی خونی که میری اهدا میکنی نزدیک نیم لیتره و اون مثل جریان وسط رودخونه پاک و خوب میمونه. و میگفت اهدای خون یه جور ایثاره چون داری غذای بدن خودت رو میبخشی و برای خیلیا مضره.

کل کل! تلافی! مگه جنگه خانم! ما رو چه به عرض اندام در محضر بی حفاظان عالم :) بنده خبطی کردم و خواستم سوالم رو طنزامیزش کنم که انگار برداشت خوبی نداشته، شرمنده.
پاسخ:
بعله درسته ... حجامت خونه کثیف و سوداوی بدن رو خارج میکنه ... که برای سلامتی خود فرد مفیده اما اهدای خون یه کار بشر دوستانست  روز 30 خرداد روز حجامته تو نیمه اول سال

نه بابا ... فهمیدم شوخی کردی... دشمنت شرمنده ... منم شوخی کردم
با سلام
گروه خونی اینجانب مثل جمع کثیری از مخاطبان روشن یا به عبارتی کامنت دهنده تان ب مثبت می باشد .
در مورد خون دادن هم باید بگویم که نمی توانم خون اهدا نمویم(!) فکر کردید من هم وزنم کم است ؟ خیر ، خیلی هم زیاد است :))) بلکه به این دلیل که یک سنم کم است دو  من حتی آزمایش خون را هم نمی روم بدهم انقدر که ترسو ام چه رسد به اهدای خووون . اخر مگر میشود  یک جونور عذر یک مایع انقدر  وحشتناک و در عین حال زندگی بخش باشد ؟ نه والا نه بلا :)))
پاسخ:
خون اخه کجاش ترس داره؟ من که اصلا درک نمیکنم ! تازه من دیروز برای بار دوم رفتم دستم زالو انداختم نه تنها خونم جاری شد بلکه به زالوها هم دست زدم حتی :))))))
از همون بچگی از خون و بیمارستان و دکترشدن بدم میومده قبلا که خون میدیدم حالم بد میشد باز الان آستانه ی تحملم یکم رفته بالا :)
پاسخ:
عجب... خوبه تمرین کن بیشتر بره بالا آستانه جان
عرررررررر من دوز دارم خون بدم ولی مینورم
مامانم اینا با خواهرمو کلا خانوادگی میرن یه بار پرسیدن گفتن نه نمیشه مینور نمیتونه خون بده عررررررر
ینی پلاسما میتونم بدم؟؟؟؟
من AB+😁😁😁
ی جورایی هم خون خوار از همه گروه ها میتونم خون بگیرم خخخخ
پاسخ:
عه وا.... نمیدونم شاید پلاسما بشه باید بپرسی حالا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">