حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
خرداد ۹۴

استاد کلاس طراحی ای که میرم یه آقای همچین تپل با کلهٔ گرد و موهای نیمه بلند و پرپشته که اصلیتش مال ارومیه است ولی سالهاست کرج زندگی میکنه... جز معدود استادهاییه که رفتارش منو معذب نمیکنه و منشِ خیلی خاکی ای که داره ، باعث میشه آدم راحت باشه .. هر چند من کلا خُلم و سر هر کلاسی واسه ارتباط با استاد معذبم :))) 

خلاصه دیروز داشت تعریف میکرد چند سال پیش ، پزشک به پدرش گفته بوده که تو رو خدا روزه نگیره و گناهش گردن دکتر ولی پدرش چون خیلی مقید بوده و اصلا راه نداشته روزه نگیره ، گرفته... گفت پدرم غلظت خون داشته و پزشک خیلی به ما تاکید کرده بود که اجازه ندیم پدرم روزه بگیره ولی ما حریفش نشده بودیم.. گفت پدرم درست فردای روز عید فطر در حالی که سی روز روزه گرفته بود ، سکته کرد و متاسفانه فوت کرد.

حالا خواستم در آستانهٔ ماه رمضونِ گرمی که در پیشه اینو بگم که حواستون به خودتون و افراد خانوادتون باشه، همیشه هم این همه ساعتهای طولانی روزه گرفتن برای سلامتی مفید که نیست ، مضر هم هست. اگه روزه میگیرین حتما حتما زیاد آب بنوشید و اینکه روزهایی که میخواین از خونه بیرون برید و خیلی عرق بریزید و خطر اینکه بدنتون دچار کم آبی بشه ، خیلی خیلی مراقب خودتون باشین.. و اگه تو خانوادتون کسی هست که غلظت خون داره، نذارید روزه بگیره و بفرستینش حجامت و فصد و زالو درمانی :))) خدا خودش گفته اگه روزه گرفتن باعث صدمه زدن به سلامتی بشه ، نباید گرفت. خدای رحمان و رحیم واسه خودآزاری و صدمه به نعمتِ سلامتی به هیچکس جایزه نمیده... بیاییم، بخاطر نعمتهایی که خدا بهمون داده شکر کنیم و مواظبشون باشیم .. :) 

موافقین ۵ مخالفین ۲ ۹۴/۰۳/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

تو خونه ما که هر کدوم یه مدلی عذر دارن برای روزه نگرفتن! مادر و پدر که مریض احوالن و آبجیا هم یکشون به شدت لاغر مردنی.. اغلب فقط من روزه می گیرم:)
پاسخ:
شما سلامتیت اوکیه؟؟؟ یا الله بختکی میگیری؟؟؟ :)))
liiiiiiike
Makhsoosan paragerafe akhar :))
پاسخ:
مچکرم :)
منم اصن خوشم نمیاد روزه بگیرم! :(  ولی ننه بابام خیلی حساسن...!  پارسال همرو گرفتم بعدش شدیدا زخم معده گرفتم!!!  هنوزم وقتی ی ذره دیر غذا میخورم معده م بابامو درمیاره!!!! امسال مثلا تصمیم گرفتم روزه نگیرم! ولی مامانم دهنمو صاف کرده خخخخخ!    خلاصه اگ مردم خونم پای ایناس!!!! :D
پاسخ:
ای بابا این چه روزهٔ اجباری ای؟؟؟؟ تو با وزن 45 کیلو :| و زخم معده :\\\\
من قرص دارم. بگیرم یا بخورم؟ :دی
پاسخ:
من که مرجع تقلید نیستم... والا :)))) از اون بپرس اگه واست مهمه و سواله
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۲ آقای همکار

وای ماه رمضون داره میاد؟! همین چند وقت پیش ماه رمضون بود چرا دوباره آخه؟!

پاسخ:
یه سال و ده روز کم پیش :))) 

چه اسدقبالی داری میکنی ازش معلومه خخخخ
خدا رو شکر این دو سه ساله اخیر از نظر معده و سلامتی بدن در اوکی ترین وضع هستم در طول عمرم.. بنابراین برای کاهش اضافه وزنم امسال روزه ها رو تا بتونم می گیرم. والاااا :))
پاسخ:
خدا رو شکر ... خیلی خوبه ایشالا سلامت باشی فقط با حلوا و زولبیا و بامیه و اینا اضافه وزنو جبران نکنی :)))
خخخ :)) نه باو ولی فت و فراوون آب می خورم قبل سحری و بعد افطار.. یعنی معده ام غرق نشه امسال خیلیه:)))
پاسخ:
آب خوبه عالیه بخور :)
یکی نی همینو بگه بهشون دیه! میگن بگیر هروقت حالن (حالت) بد شد دیگه نگیر!!!! خخخخ ینی هروقت مردی دیگه نگیر!!!! :))))  ولی خو من هیچوقت زیر بار حرف زور نمیرم!!!خخخخخ! اصن نمیتونم تو این گرما سرگیجه های شدیدم تحمل کنم!!خخخخ!   فوقش اینه میریم بیرون با رفقا ساندویچی!!! :D
پاسخ:
خب الان زخممعده یعنی چی ؟؟؟ یعنی حال بد دیگه!! اخه ساندویچیهام تعطیله ! فقط میشه غذای سرد گرفت اونم برد خونه یا محیط بسته خورد 
بگیریم ثواب داره...ولی نگیریم هم  ثواب داره اونم دوبرابر...والاااا بوخودااااا....پس دیگه نمیگیریم....خخخخخ‌..‌...خداروشکر این طرفا از اجبار خبری نیست...آخه به چه قیمتی؟؟؟؟
پاسخ:
مخصوصا که تو تابستون طول روز زیاده و ضررش بیشتر از منفعتشه:)
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۳ مهندس بهشت
این آدما جزو دسته خشک مذهبین هستن که حرف خدا رو بر حرف خودشون
ارجحیت میدن
و نتیجه هم جز پشیمونی چیزی نیست
پاسخ:
نه حرف خودشون رو بر حرف خدا ارجحیت میدن 
من واسه کاهش وزنش میگیرم مخصوصا الان ک خیلی نیازمند کاهش وزنم :((
پاسخ:
به شرطی که افطار و سحر واحد جبرانی بر نداری :))) یه رژیم درست بیشتر از روزه جواب میده البته
خخخخ !  نه ی سری از ساندویچیای اینجا ک زیاد تو چش نیستن کرکرشونو تا نصفه میدن پایین ک شهرداری و ارشاد اینا گیر نده ولی مشتری بتونه بره داخل خخخخ! تازه ماشالا همه دوستام از خودم داغون ترن!!! انقد  خوشن ک ماه رمضون یادشون میوفته یهویی همدیگه رو ذرت مکزیکی یا پیتزا و پلو و این چیزا مهمون کنیم خوش بگذره!!!! خخخخ مشکل من فقط مامانمه!!!!!   تقصیر خودشم نی از 8 سالگی همیشه گرفتم همرو اینم عادت کرده!!!خخخ
پاسخ:
عه خب پ خودت حرفه ای ای :)))) 
از هشت سالگی روزه گرفتی که الان 45 کیلو موندی دیگه :\
اجبار به هر کاری تو هرجایی خر است:/
آخ آخ یادم‌ به لحظه های دم افطار که میفته و تشنگیاش یادم‌ میاد، دلم میخواد یه معده از یه جایی قرض بگیرم واسه ماه رمضون تا آب توش ذخیره کنم واسه ساعتای آخر روز :)))
پاسخ:
هعی واااای..... پس تو هم تو کار خودکشی میباشی :)))))
آقا اصلا چرا اینقدر زود زود ماه رمضان میشه اما اینقدر دیر به دیر چهارشنبه سوری میشه؟
پاسخ:
:)))))) به نظر من زود زود ماه محرم میشه :|
بله اصن خودآزاری ثواب که نداره هیچ گناه هم دارهروزه هم اگه برای کسی ضرر داشته باشه و بگیره نه تنها به حرف خدا گوش نداده بلکه ضدش عمل کرده
حجت الاسلام رها(مدظله) قربه الی الله
پاسخ:
به به شما که اینقد قشنگ خطابه صادر میکردی چرا دستت به کامنت باز نبود تا حالا؟؟؟ به به :)))))))
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۰ مهندس بهشت
نگا عین خنگا برعکس گفتم
تو ذهنم برعکسش بود
پاسخ:
پیش میاد اشتباه لپی بید :)))
منم بین پیرزنا و پیرمردا اینو زیاد دیدم . بین آدمایی که حاضر نیستن کمی از مغزشون برای تفکر استفاده کنن . 
البته من نمیگم روزه بده هااااا 
اما من یکی که اگه روزه بگیرم استخونامم آب میشن که ! خخخخ
پاسخ:
او اره روزه واسه کسی ک کمبود وزن داره اصن خوب نیست :)
آره والا؛ قربون آدم چیزفهم
پاسخ:
چاکریم :)
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۳ خسته(همون سعید رحیمیان)
آره اونی که فرستادم از خودم بود :)
امروز اولی رو دارم میگیرم،امیدوارم بتونم دووم بیارم تا آخرش،سخت ترین قسمت روزه برای من زمانی که 4 بیدار میشم سحر میخورم و دوباره 6 بیدار میشم و با یه معده سنگین میرم سر کار...

پاسخ:
خداییش ساعت 4 صبح غذا خوردن خیییییلی سخته... قبول باشه
پست خوب و جالب بود ولی بعضی نظرات زیرش ناراحت کننده بود. آخه به جز گشنگی کشیدن و اینکه ضرر داره یا نه، باور و نیتی که باهاش روزه میگیریم هم نکته مهمیه. چیزی که پدر و مادر ها اصلا روش کار نمیکنن و میخوان با سیاست چماق و هویج به تربیت دینی فرزنداشون بپردازن:(( آخه روزه گرفتن صرفا فقط گشنگی کشیدن نیس که کسی رو زور کنی چیزی نخوره! یا همون طور که اشاره کردی اگه بخاطر لاغریه که رژیم لاغری بهتر به کار میاد!
پاسخ:
بله حق با شماست :)
خو میخواستم ریا نشه ..... زِر زدم ..گشاد بودم کامنت بذارم الان تنگ شدم :)))))
پاسخ:
تنگیه شما مووووبارک :)))))
خانم اجازه؟؟؟؟
ما هر وقت عنوان این پستتون رو میبینیم ادامه ش این میاد تو ذهنمون: اما ول کنیم..کاملش میشه: بگیریم اما ول کنیم :|
نمیدونم چرا همچی چیزی میاد تو ذهنم خلاصه گفتم در جریان باشین...قربه الی الله
پاسخ:
خخخخخخ..... ول بدیم چطوره؟؟؟ :)))))
تو چقدر ماهی ازی جون.نوشته هات زیباست.شادی وارامش را برایت ارزومندم
پاسخ:
ممنون . لطف داری به من مچکرم :):*
سلام

بنظرم اگه به این بنده خدا میگفتن این کار شما به جای ثواب گناه داره شاید بیخیال روزه گرفتن میشد با اون حالش
پاسخ:
مطمئنم گفتن !! اما خیلی از آدمهای معیارشون فقط عقیده خودشونه و یا چیزی مث عادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">